![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wie is hella dan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Hidde is al tijden spoorloos verdwenen van het internet inderdaad. In elk geval ging 'ie na zijn verdwijning iets met sport en voeding studeren in Maastricht, waarna 'ie anorexia kreeg (of verder ontwikkelde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond trouwens laatst ook nog een fotohokje-pasfoto van jou, mij, Adrenaline/Marge en Black Rainbow/Bram op die compleet geflopte Zandvoortmeeting van Rodina waar ze zelf niet eens heen ging. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() En Manon is dus ook plijte? Ik zal haar op msn eens even ompraten om ook terug te komen.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat Hidde betreft, daar ging ik ooit best goed mee om, dus als iemand wat van 'm hoorde werd dat wel doorgegeven. Wel jammer inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goed voor de inegrrrrratie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Masha. ![]() + OMG is Eleanor Rigby Alies ![]() ++ Ik vind Utrecht of Amsterdam. +++ Even het lijstje aanpassen met grootmoeders naam er in. Lijstje: * Electriq (Marije) * Grandmommy (Lies) * Mr. Ed * Ieme (Ieme) * Paranoide (Marsha) * Eleanor Rigby (Alies) ++++ Die plusjes zijn wel heel gay zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik voel me zeer vereerd dat mijn naam bekend is ![]() tevens voeg ik botulismf alvast toe aan het lijstje want daarom. en idd, utrecht of adam, centraalheid de gexte.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben voor Utrecht!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() !
||
Citaat:
iki weet niet maar ik ben vanaf augustus 2003 lid geloof ik, maar vlak daarvoor was de oude altogarde meeting denk ik
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het oude forum.\m/
Kkvet, je kunt ook naar andere subfora gaan en als je onder aan de index kijkt zie je dat 'Wie zit er nu op het forum? (136) Gast - Momenteel zitten er 86 leden, en 49 andere gasten op het forum.'- er 86 leden online zijn! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Old school hiphop Verwijderd | 20 | 22-02-2007 20:26 | |
Muziek |
DRUMMER gezocht! - melodic old school hc! SINT NIKLAAS area hxc | 13 | 22-11-2005 00:00 | |
Muziek |
DRUMMER gezocht! - melodic old school hc! hxc | 3 | 04-11-2005 19:39 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Written by a seventeen year old school girl Verwijderd | 10 | 15-01-2002 20:53 |