Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een paar vans nieuw, een blauw zomerjurkje (nu is alleen de zomer weg), een bruin/wit rokje en een ripcurl vest.
||
Citaat:
Doctor Josiah: here? TheCarn82: yeah Doctor Josiah: hmm $15-25 at target, prob less then $15 at walmart idd absurd ![]()
||
Citaat:
![]() tussen de 150 en 200 is dood gewoon in nl! volgende meet in de vs maar dan? ![]()
||
Citaat:
OT: Nieuwe telefoon + Abbo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb gemaakte schoenen en saaie boodschappen en vorige week nog Blondie - Parallel Lines en Nina Hagen Band LP en films, Evil Dead, Fear and Loathing etc en City of the Living Dead |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 4 nieuwe cd/dvd-rekken, de 4 die ik al heb, puilen uit. een fleece deken omdat ik altijd kou lij als ik in een tent slaap een grondige rothekel aan de Ikea in Heerlen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() of die groene? iig ![]() Verder; cocktail shaker set + mojito set. <3 cocktail & pokernight 2 night.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een heleboel boeken gekocht op de boekenmarkt in deventer die echt huge is, heel leuk, en heel goedkoop. verder een entreekaartje voor het tuinfeest wat gisteren was, een poëziefestival en dat raad ik iedereen aan voor volgend jaar ![]() ![]() en een nieuwe tent |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: hemd (zara) Brett Easton Ellis -The rules of attraction & Milan Kundera-The Unbearable lightness of being voor 1.50 per stuk
|
Verwijderd
|
Boodschappen:
- kipfilet - meergranenbrood - biologische kastanje champignons - biologische volkoren pasta (penne & spaghetti) - bertolli pastasaus - Hollandse geitenkaas - kleine nieuwe aardappelen - water - Italiaanse roerbakmix - magere kwark - nectarines - rauwkost - tonijn in blik - creme fraiche + Een hagedissenleren riem van: http://www.andreadamico.com/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |