Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2006, 21:01
Verwijderd
Ik ben jaloers op iedereen die al mag beginnen met hun intro. Ik wil ook
Advertentie
Oud 25-08-2006, 21:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Anneka schreef op 25-08-2006 @ 22:01 :
Ik ben jaloers op iedereen die al mag beginnen met hun intro. Ik wil ook
ik ben sowieso ook al jaloers..
Oud 25-08-2006, 21:22
Ruudje
Ruudje is offline
Damn wat heb ik een energie! En dat ondanks dat ik nog altijd chronische wallen heb en niet genoeg slaap krijg
Oud 25-08-2006, 21:28
darkfairy
darkfairy is offline
gaap
Oud 25-08-2006, 21:50
Redhair
Redhair is offline
Het is zo heerlijk om verliefd te zijn als diegene hetzelfde voor jou voelt. J. voelt misschien nog wel meer voor mij. Ik merk steeds meer dat het serieus is, dat hij er nu echt voor wil gaan.

We hadden even een moeilijk moment, ik zei dat hij niet zo onzeker moest zijn, waarop hij antwoorde dat ik ook altijd negatief over mezelf was. Hij stuurde het gesprek naar mijn verleden.
"Ik ben al negen jaar dood. Mijn lichaam is helemaal naar de tering. Hoe moet ik dan positief doen?"
Hij vroeg wat ik bedoelde met negen jaar dood.
"Negen jaar geleden werd ik dood gemaakt, mocht ik geen kind meer zijn, dat bedoel ik."
Hij gaf me kusjes op mijn voorhoofd, mijn wangen, vroeg of ik me dan niet goed voelde. Ik had toch geleefd met al die drugs? Ik had toch geleefd toen ik vorige week aan het spacen was. Ik leefde toch? Ik had nog een kans, die moest ik grijpen, daar moest ik wat mee doen.

Daar raakte hij mijn tere punt. Ik vroeg fel of ik dat dan niet deed. Ik kon ook die zooi valium nemen, als ik wil ben ik zo dood.
Hij keek me aan met een verdrietige blik.
"Dat soort dingen moet je niet tegen mij zeggen, dat moet je niet zeggen. Je wilt ook niet dat ik dat tegen jou zeg."
Gepikeerd probeerde ik uit te leggen dat ik daarmee juist liet zien dat ik nog wat van mijn leven probeerde te maken, ik die kans nog probeer te grijpen.

Ik ging opgekruld op bed liggen, moest bijna janken. Hij kwam tegen me aan liggen, gaf me kusjes, streelde mijn haar, zei dat het al goed was.
Dat het goed zou komen, lang niet alles, maar samen zouden we ervoor zorgen dat dingen goed kwamen. Hij kon me helpen over vroeger heen komen, om positieve ervaringen te krijgen. Ik moest het dan wel echt zelf willen.

Ik wil het ook, maar kan het niet. Maar misschien, samen, het kost tijd. Gelukkig weet hij dat, gelukkig houd hij rekening met me. Ik ben zo gek op hem.
En hij zei iets tegen mij, wat nog nooit iemand heeft gezegd. Dat voelde zo geweldig.

That's why I'm singing, baby, don't worry
Because now I've got your back
And every time you feel like crying
I'm gonna try to make you laugh
And if I can't, if it just hurts too bad
Then we'll wait for it to pass
And I will keep you company
Through those days so long and black

We'll keep working on the problem
We know we'll never solve
Of love's uneven remainders
Our lives are fractions of a whole
But if the world could remain within a frame
Like a painting on a wall
Then I think we'd see the beauty then
And stand staring in awe

At our still lives posed
Like a bowl of oranges
Like a story told
By the fault lines and the soil
Oud 25-08-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 25-08-2006 @ 22:50 :
Het is zo heerlijk om verliefd te zijn als diegene hetzelfde voor jou voelt.

I second that
Oud 25-08-2006, 23:20
Verwijderd
Wat kunnen meisjes toch lekker ontkennen... als ik ik niet door hebt dat M al wat met A heeft................ze heeft zich zelf veraden maar ja......zou ze echt om mij als maatje ggeven als ze het ontkent??
Oud 25-08-2006, 23:59
Verwijderd
Ik ben een beetje van slag door wat iemand tegen mij gezegd heeft. Ik besef me opeens dat ik niet goed bezig ben. Ja, ik voel me goed, maar dat blijft niet lang als ik zo doorga. Waarom kan ik verdomme niet normaal over eten nadenken? Ik wil sterk zijn, ik bén sterk, maar waarom verlies ik mezelf dan weer in dat stomme eten? Misschien is het dat ik op aandacht geil ofzo... Hoewel ik 10x gelukkiger ben door de aandacht die ik nu krijg omdat het zo goed gaat. Waarom wil ik dan toch weer terug naar dat gestoorde gedrag? Nee, daar wil ik ab-so-luut niet naar terug. WAT WIL IK? Ik wil mijn school afmaken, leuke opleiding doen, mensen helpen, natuur helpen en bovenal gelukkig zijn. Ik wil gezond zijn en daar ligt het probleem. Nog een paar kilo en ik zit op overgewicht, daarom wil ik afvallen. Maar het afvallen houd ik niet vol, ik vreet weer bij en word alleen maar dikker en dáár word ik ongelukkig van. Is het alle jaren zo gegaan? Is eten eigenlijk het hoofdthema geweest, maar omdat ik niet extreem veel of weinig at en een goed gewicht had, is dat niet als hoofdoorzaak naar boven gekomen? pfff, ben een beetje in de war. Hoe komt dit nou opeens? Anderhalf jaar nergens last van gehad en nu opeens komt het allemaal naar boven? Ok, niet dramatiseren. Ik stop hier eens met typen... levert toch niet veel op.
Oud 26-08-2006, 00:14
Verwijderd
ik ben tijdens de bediening tegen iemand uitgevallen

dat is dus echt niks voor mij om te doen
maar ik had er 7 en een half uur 'runner' van de bediening opzitten, zonder pauze, zonder eten, 2 glazen water.

en de kerel die ik het drankje bracht zei, buiten op het terras, door de stómende regen naar de plaats onder de paraplu, op de meest vervelende toon die ik in tijden heb gehoord: 'heeeheeeee, éindelijk, we wilden net weggaan'
hij was aangeschoten, zijn vrouw niet, die zei dat het een grapje was, maar die kerel bleef nors kijken. t enige wat ik weet is dat ik verteld (geschreeuwd? ) heb dat ik de 32 stoelen aan de zijkant had, het grote terras van 120, de benedenverdieping van 30, de tussenverdieping van 10, en soms naar boven, de bovenste verdieping, waar 25 mensen zaten, dat ik NIET EEN VOLLE MINUUT heb mogen zitten, en dat ik de hele dag eten en drinken weg had gebracht maar zelf niks gekregen had, en dat ik 's morgens om 6 uur opsta, en dat ik niks betaald krijg omdat ik toch maar een stagegair ben. 'dát is pas motivatie he, meneer?'

tja. moeten ze me maar pauze geven oid. een fulltime stage is toch eigenlijk ook te ziek
en geweldig als je intussen smsjes moet lezen terwijl je geen mobiele telefoon aan mag hebben
Oud 26-08-2006, 00:53
Verwijderd
kut ja kut. Eindfeest van de introductie en wie is er weer te zwak ziek en misselijk.... bah. Nu zit ik hier op deze rotzooikamer maar wat wakker te wezen, omdat mn hele ritme weer naar de klote is. En godverdomme, mn kamer is helemaal geen 16m2, maar een krappe 12. Hoezo zaken mooier doen voorkomen dan ze zijn??? Truttebel ook! En dan ook nog de heel dag moeten aanhoren wat iedereen allemaal van hun ouders krijgen, wat ze níet zelf hoeven te betalen, en wat ze dus allemaal wel kunnen doen.... terwijl ik een baantje móet, alleen al om te kunnen eten. Waarom verzuipt iedereen in het geld en waarom moet iedereen daar zo te kooop mee lopen?
Ik heb het even helemaal gehad. Ik wil naar huis en ik wil dat ik wat meer tijd voor mn oude vrienden heb.
Oud 26-08-2006, 02:24
Verwijderd
Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Ik heb vlinders in mijn buik, maar dat kan helemaal niet. Sinds ik hem heb gesproken blijft hij door mijn hoofd spoken. Maar ik durf niet te veel te hopen. Ik zie wel wat er komt en wat niet. Maar volgens mij is hij wel geďnteresseerd . Ik wil hem zien... En ik wil slapen, maar dat kan ik niet...
Oud 26-08-2006, 06:54
Verwijderd
Het is vroeg voor een zaterdag. Ben al bijna een uur aan het opruimen en mn tas inpakken. Straks weer voor een week weg. Hoop dat ik er toch iets van kan maken, ook al voel ik me erg slecht.

Nou ja, tot over een week en knuffels voor iedereen.
Oud 26-08-2006, 09:24
ilse
ilse is offline
kut kut kut

en zo gaat t cirkeltje weer opnieuw, ik verpest het weer voor mezelf..
Oud 26-08-2006, 09:49
Yana
Yana is offline
De vakantie was leuk. Het was gezellig, we hebben flink rondgewandeld om zoveel mogelijk te zien en te doen. (En tegelijkertijd was ik blij dat ik zoveel kon lopen, omdat ik ook meer at daar). We hebben aparte avonturen meegemaakt, waar we zeker nog heel lang over na kunnen praten. Ik voelde me mooi, soms. Het was niets waard, oppervlakkig geneuzel over oppervlakkige uiterlijkheden... maar ach, zoiets streelt je ego .

Toch voel ik me leeg. Geen vervulling. Al die gekke eet/niet-eet gedachtes. Ik heb in een boekwinkel daar een stukje gelezen over het "jojo-effect". Het voorbeeldje was dat je met 900/1000 kcal in het begin veel afvalt, omdat je lichaam nog veel energie verbruikt. (je eet 900/1000, je lichaam verbruikt 1700). Omdat je zo weinig eet, verbruikt je lichaam op den duur nog maar 1300, waardoor afvallen minder goed/snel gaat. Op de momenten dat je dan weer meer eet, kom je ook meer aan.. en moet je lichaam weer wennen aan een hogere toename. Het klinkt zo logisch. En ik voelde me wat verdrietig toen ik het las, dat ik ook op die manier bezig ben en het me alleen maar moeilijk maak.

Verder ben ik wéér afgewezen voor een kamer. Ik dacht deze keer echt dat ik zo'n goede kans maakte, ik ben daar lang binnen geweest, er waren geen huisgenoten die moesten kiezen... alleen degene die wegging. Alles was perfect, het was gezellig, het was goed. En toen belde hij... Ik hoorde de aarzeling in zijn stem toen ik vroeg wat het geworden was, en meteen wist ik het al. "Zo'n leuke en enthousiaste dame als jij vindt wel gauw wat". Ja. En hoe lang ben ik al aan het zoeken?

Het is zo slecht voor mijn zelfvertrouwen. En tegelijkertijd heb ik het idee voortdurend tegen de vooroordelen van mijn omgeving te moeten opboksen. Ik zou wel te stil zijn geweest, te rustig, het waren vast mensen die naar uiterlijk keken (implicerend dat ik niet mooi genoeg ben. En erg genoeg denk ik dat vaak ook). Maar ik bén helemaal niet te stil of te rustig daar. Ik kan best een knop omzetten en praten, vragen naar dit of dat. De hele vakantie lang heb ik ook spontane flap-uit dingen gezegd, het gezellig gehad.. dan ben ik helemaal niet rustig. Dat rustige, gereserveerde.. dat ben ik niet van binnen. In mij woedt een innerlijke wervelstorm, die ik tem voor de buitenwereld. Maar ik kan kleine stukjes vrolijkheid (niet eens helemaal gespeeld) naar buiten laten komen op de momenten dat ik het nodig heb. Ik weet hoe ik me moet gedragen. En daarbij voelde ik me écht op mijn gemak daar. Daarom was de klap in mn gezicht zo groot.

En al dat achterblijft is de leegte, die vraagt om gevuld te worden .
Oud 26-08-2006, 12:28
darkfairy
darkfairy is offline
hmm vanavond mischien naar de kermis
als ze vanavond maar niet de hele tijd naar me uiterlijk gaan kijken en gaan uitlachen en schelden enzo
naja ik zie het wel
Oud 26-08-2006, 12:59
dwight88
dwight88 is offline
wat een nacht. Weer onverwacht...

nu brakjes, ze is net weg. Wou dat ik in dat hoofdje kon kijken, misschien dat ik alles dan wél begrijp.
Oud 26-08-2006, 13:25
Saarah
Saarah is offline
God dit is zo moeilijk allemaal.
Oud 26-08-2006, 13:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 25-08-2006 @ 18:03 :
Balen
Gelijk er achter aan gaan! Fouten maken is menselijk... en aangezien het mensen zijn die jouw uren verlonen, kun je het hun niet kwalijk nemen. Probeer je niet te druk te maken en blijf positief. Het heeft toch geen zin en is alleen maar vermoeiend
aaaaah <3

Wij moeten zelf altijd de urenverantwoordingslijst invullen die dan rechtstreeks naar PSA wordt gestuurd Dus daar is het haast onmogelijk fouten te maken

Dankjewle iig, je hebt gelijk, wie immer

nu de weekboodschappen voor ouders doen want die hebben geen tijd (moeder werkt nu en stvader is met mn zusje naar de bioscoop.. Dus dan tref je een bericht op je telefoon waarop staat dat jij maar even moet gaan shoppen.. En over anderhalf uur begint de buurtbabecue bij m'n ouders waar ik illegaal aan mee doe (wel betaald maar niet wonend in die buurt )

btw vandaag 2 maal de huur over gemaakt gvd Maar hij stort het terug zodra hij heeft ontvangen (en dan kan ik de vliegtickets betalen )
Oud 26-08-2006, 15:03
Verwijderd
Ik denk dat ik nu weet welke organisatie mijn jaar naar Frankrijk gaat organiseren. Ik ga me binnenkort inschrijven en dan maar al het papierwerk afwachten zodat ze een geschikt gezin voor me kunnen vinden!
Oud 26-08-2006, 15:36
hasseltboy
hasseltboy is offline
moeeeeeeeeeeeeee
Oud 26-08-2006, 16:40
Verwijderd
Ik voel me een vies vet varkentje, ookal weet ik dat ik het niet ben. Ik voel het alleen zo... En vanavond gezellig wat met vrienden doen, terwijl ik me een beetje down voel. Laat ik maar gewoon zeggen dat ik me best wat aan zou kunnen doen. Domme me niet serieus nemen- dat mag ik wel eens wat meer gaan doen. Ik moet namelijk mijn leven lang met mezelf opschieten, dus...
Maar nu kijk ik wel aan hoe de avond verloopt- ik moet wel even opletten met drank, want dat gaat de laatste tijd niet helemaal goed. Geheugen, blackouts.... En eens kijken hoe het gesteld is met stemmingswisselingen. Misschien dat ik vanavond wel weer hyper ben ofzo.
Lang leve een vriend met een drugsprobleem, die het niet echt serieus neemt (met vlagen)...
En de nieuwe cd van Evanescence gereserveerd, heerlijk! Ik heb zin om mee te bleren met gevoelige teksten- kan ik me lekker uitleven. Rock on!!!
Oud 26-08-2006, 16:44
Alizée!
Alizée! is offline
waarm zeurt iedereen zo om me gewicht
Oud 26-08-2006, 16:52
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 26-08-2006, 17:30
dwight88
dwight88 is offline
though.

zometeen gesprek met arts, ben benieuwd..
Oud 26-08-2006, 17:37
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 26-08-2006 @ 18:30 :
though.

zometeen gesprek met arts, ben benieuwd..
sterkte
Oud 26-08-2006, 17:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alizée! schreef op 26-08-2006 @ 17:44 :
waarm zeurt iedereen zo om me gewicht
misschien omdat je zo achterlijk weinig eet en mensen zich zorgen maken?
Oud 26-08-2006, 17:40
Gothic
Gothic is offline
nou eindelijk duidelijkheid, ik ben het geworden, weliswaar 2e keus, omdat iemand anders bedankt heeft en niet wilde, maar toch... voelt toch ene kant vervelend, maar ik moet dat maar omzetten in extra motivatie om m'n best te doen. Ik mag iig dinsdag mee, dus dat vind ik wel leuk, tegen m'n oude trainer spelen ...
Oud 26-08-2006, 17:45
Verwijderd
bah, ik heb hoofdpijn!!! Ik voel me niet zo goed vandaag!
Oud 26-08-2006, 17:55
Redhair
Redhair is offline
K. vroeg of ik het nog volhield zonder pep. Al een week niet gehad.
Ik zei dat het makkelijk ging, maar er wel van baalde dat ik meer eet nu. Hij zei dat ik niet moest balen, dat er duidelijk wel wat bij mocht, ik mager ben, blablabla.
Jezus K., zatlap, eerder begreep je me, begreep je mijn eetstoornis, mijn angsten. Maar dat ben je allemaal al vergeten he, je drinkt het wel weg. Jij hebt 6 dagen geen pep gehad, maar je zuipt meer en meer. Denk je dat we dat niet zien? Dat we het niet door hebben? J. zat gister bijna te janken omdat hij er gek van wordt, hij het niet meer kan hebben dat je alleen maar drinkt. Ik kan het ook niet meer hebben. Ik mis je, ik mis onze band. We zouden geen afstand nemen, maar gewoon onze vriendschap behouden. Waar ben je dan, godverdomme?
Je drinkt je verlangen naar pep weg. Je drinkt je verdriet weg. Verdriet, omdat je geen toekomst hebt. Verdriet, omdat je mij niet hebt, omdat ik J. heb, omdat J. en ik het geweldig hebben samen, en jij dat aan moet zien.

Maar ik mis je. Ik mis onze eindeloze gesprekken, onze lange nachten, het vertrouwen wat ik voelde, hoe close we waren, ik mis je. Ik heb je dingen verteld waarvan ik zelf niet eens wist dat ik ze voelde. Ik snap dat je die afstand neemt. Ik snap dat je het rot vind als je J. en mij in de keuken hoort kloten, mij hoort gillen als J. me kietelt, als je ons ziet zoenen, ik snap het allemaal, maar verdrink niet alles. Ik mis je.
Oud 26-08-2006, 18:11
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben moe en heb het gevoel teveel gegeten te hebben terwijl de hoeveelheid die ik gegeten heb best meevalt.
Oud 26-08-2006, 18:20
Verwijderd
ik vind het stom dat ik nog niet de kracht heb om naar de stad te gaan of leuke dingen te doen!!!
Oud 26-08-2006, 18:57
Nijn*
Nijn* is offline
Ik word gek hier, echt waar. Mijn moeder draait volledig door en ik word er helemaal gestoord van! Ze heeft écht haar verstand verloren.. Gelukkig was de film vanmiddag wel leuk, samen met L. Ga vanavond naar J. en T. om gezellig te blijven slapen en een filmpje te kijken en zo. Heb er zin in, heb ze al heel lang niet gezien.. Maar toch, ik ben ook zó ontzettend moe... Pff, en ik voel me down en dat weet ik dondersgoed, maar goed: hup de ontkenning weer in, stop alles maar weer lekker weg, daar schiet je veel meee op.
Oud 26-08-2006, 19:15
dwight88
dwight88 is offline
3,5 week ziekenhuis alweer. 3,5 week beademing. Wat 1 week had moeten zijn.

Door alle medicijnen wordt de legionella goed bestreden, maar krijgen anderen meer kans te groeien. Wat er nu in resulteerd dat ze misschien een hersenvliesontsteking heeft. (Althans, zo heb ik het begrepen. ze zijn in elk geval bang voor die ontsteking). Daarbij speelt ook steeds meer en meer het gevoel mee van... wat als het fout gaat? Het duurt nu al zo lang, ze ziet er niet meer uit als mijn moeder, alle technische/medische vernufjes die bestaan in dit land, worden al gebruikt.. en nog gaat het niet beter. Machteloosheid..
Oud 26-08-2006, 19:31
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 26-08-2006 @ 20:15 :

Door alle medicijnen wordt de legionella goed bestreden, maar krijgen anderen meer kans te groeien. Wat er nu in resulteerd dat ze misschien een hersenvliesontsteking heeft. (Althans, zo heb ik het begrepen. ze zijn in elk geval bang voor die ontsteking). Daarbij speelt ook steeds meer en meer het gevoel mee van... wat als het fout gaat? Het duurt nu al zo lang, ze ziet er niet meer uit als mijn moeder, alle technische/medische vernufjes die bestaan in dit land, worden al gebruikt.. en nog gaat het niet beter. Machteloosheid..
Héél erg veel sterkte. Ik ken de machteloosheid; mijn vader heeft verscheidene hartinfarcten gehad, waarbij ik ook machteloos stond (hij heeft het overigens overleefd).
Ik wens je veel sterkte en geluk toe. We duimen!

OT: Het gaat op zich wel goed. Zin in uitgaan vanavond, lekker dansen en uitleven. Misschien ontlaad ik een beetje; laten we daarop hopen .
Oud 26-08-2006, 19:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 26-08-2006 @ 20:15 :

kut man.. geen woorden verder.. *doet nog even een knuffel en wat sterkte sturen*
Oud 26-08-2006, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben vandaag naar de kapper geweest... kort(er) is iig goed gelukt..
verder gevoelens
Oud 26-08-2006, 19:50
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me raar weet niet waar het aan ligt maar het is iedergeval verre van fijn.
Oud 26-08-2006, 20:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ok, nu moet ik echt even iets heel grappigs kwijt (msn gesprek tussen mij en iemand) :

24-8-2006 19:02:49 Meisje*** zeg; kan ik die dvd van jou nog lenen morgen?
24-8-2006 19:03:35 Laura. (*)~*~'-.Winter Dreaming .-'~*~(*) huh?
24-8-2006 19:03:40 Meisje*** hahahah
24-8-2006 19:03:54 Meisje*** ik bedoel; die pornofilm...
24-8-2006 19:03:59 Meisje*** *moef*...
24-8-2006 19:04:03 Laura. (*)~*~'-.Winter Dreaming .-'~*~(*) huh...?

24-8-2006 19:04:26 Laura. (*)~*~'-.Winter Dreaming .-'~*~(*) ?
24-8-2006 19:04:58 Meisje*** oeps..verkeerde grapje tegen de verkeerde Laura..
24-8-2006 19:05:10 Meisje*** LauraOW sorry!

Ik lag echt serieus in een deuk. En het is de ex van mijn broertje, dus hij al helemaal
Oud 26-08-2006, 20:29
Verwijderd
Geen goed idee om als eeuwige single te gaan kijken bij de fototopic van liefde&relatie. Om krankzinnig van te worden...
Oud 26-08-2006, 20:41
laura
laura is offline
Verdomme!!!!!!!
Oud 26-08-2006, 21:08
rare kwast
rare kwast is offline
It's funny how I feel so much but can't say a word. I'm screaming inside but cannot be heard

ik voel me kut.. wil met iemand praten, even hangen, een knuffel, een zakdoek..

(ja i know.. ik wil dit veel vaker..) maar het wordt denk maar eeen dvdtje
Oud 26-08-2006, 21:10
darkfairy
darkfairy is offline
en weer keken ze op de kermis alleen maar naar uiterlijk verdomme eerst hele tijd uitlachen
en het werd afgesloten met de zin wat ben jij lelijk zeg hahahhaha

oww geweldig weer was er na 10 min weg
Oud 26-08-2006, 21:38
Redhair
Redhair is offline
Hahaha, krijg nu nog reacties over J. en mij.

"Wat hoorde ik? Heb jij wat met J.? Uhm, zou je dat wel doen? Je weet toch dat hij drugs gebruikt. Pas op hoor, straks ga jij ook drugs gebruiken."

Hahahaha, open your fucking eyes eens, dom schaap.

Ja ik heb wat met J., gelukkig wel ja.
Oud 26-08-2006, 22:21
Verwijderd
ik heb alle vliegen afgemoord met de electrische vliegenspanker.
ééntje met de backhand
Oud 26-08-2006, 22:54
dwight88
dwight88 is offline
En nu, eindelijk, rust. Even alleen op m'n kamer, M. die zelfs op afstand nog lief wil doen ondanks dat ze niet hier kan zijn.

Morgenochtend weer naar ziekenhuis, morgenmiddag weer druk. Morgen krijgen we uitslag van de tets of ze hersenvliesontsteking heeft. Althans, dat denken ze.. anders maandag. Ik hoop morgen, de onzekerheid begint te vreten. We dachten dat de longontsteking het ergste was; inmiddels stapelen de gevaarlijke infecties zich op. En de medicijnpompen. En de andere apparatuur. Het moet minder worden, snel, of ..............
Oud 27-08-2006, 01:51
darkfairy
darkfairy is offline
shit man snijneigingen tijdje nie meer gehad en nou
Oud 27-08-2006, 03:44
Alizée!
Alizée! is offline
nou fijn ik vind van niet en daar gaat het om
Oud 27-08-2006, 05:28
Verwijderd
ik ben wakker
Oud 27-08-2006, 06:38
Gothic
Gothic is offline
het aftellen is begonnen, nog 8 uur werken en dan nog lekker 1 weekje vrij . Verdien extra vandaag, dus dat hou ik maar in gedachten. Nog ff doorzetten, morgen weer uitslapen .
Oud 27-08-2006, 10:02
Redhair
Redhair is offline
Fuck.
Wat een kutdroom.
J. die voor mijn ogen pep gebruikte. K. die voor mijn ogen pep gebruikte. Iedereen, maar ik mocht niet, ik moest me beheersen. Ik zocht overal naar pep, maar de rest had alles opgesnoven, want ik mocht niet.
En nu wakker, moe, heb maar zin in 1 ding, heb zin in een lijn.

J. is weetikveelwaar op een teknofeest nu, die heeft waarschijnlijk de hele nacht pep gehad, pillen, alles wat hij in handen krijgt.
Ik zit hier, voor het eerst weer verlangend naar pep. Kut.

Regels voor berichten