Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanaf nu woont hij daar en ik hier, zo vreemd allemaal! Maar het wordt geweldig, door de week lekker ons eigen ding doen en in het weekend samen zijn. Samen met z'n 2en of samen met 'iedereen', het is toch leuk. Leukleukleuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet ongeveer hoe je je voelt. ![]() tis kut, maar je kunt maar beter niet in passief verdriet verzanden. ( he een tip waar ik mezelf aan zou moeten houden ). sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik ben high. ![]() ![]() ![]() ![]() En verder: is het raar dat ik uitkijk naar het gesprek met mn psych straks? Offtop: lieverdje even voor de duidelijkheid; kheb het over AD ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Bahbahbah. Het wil allemaal niet. En als die ***-Osiris nou eens online was, kon ik ten minste mijn rooster zien. :@:@ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik voel me leeg, had een droom over pep, maar het was een droom, ik heb geen pep hier, moet echt zonder verder. Bah, het voelt slecht om het voor J. te verzwijgen, maar ik wil geen gezeik, ik wil geen teleurstelling zien, ik wil geen verdriet zien. Ik wil de lange nachten terug. Ik wil weer dat we alle drie de hele nacht doorsnuiven, de lange gesprekken, tussen K. en J. op K.'s bank zitten, het licht zien worden, de zon op zien komen, de duiven over de flat zien vliegen. Ik wil weer om zes uur, acht uur of tien uur 's ochtends tegen J. in slaap vallen, of alleen tegen hem aan liggen, niet slapen, gewoon naar de prille ochtendzon kijken, of naar elkaar. Dat was leven, zo moest het zijn, dat was geluk. Ik ben gewoon bang dat het uit is als mijn kuur is afgelopen, bang dat die nachten nooit meer komen. Waar komt die angst toch steeds vandaan? Toen ik wakker werd had ik een smsje van hem, het is toch goed tussen ons?
||
Citaat:
oke tis irritant; oh look at this beauty ![]() maar laatst een programma gezien van zijn dierentuin ofzo met vrouw en dochtertje en dat was zo schattig! dat meisje lijkt echt op haar vader.. nergens bang voor (ze heeft meer dieren aangeraakt dan waar ik naar durf te kijken) echt ![]() R.I.P
||
Citaat:
tuurlijk en hij is overleden in het harnas.. goed voor hem.. hij wilde vast niet anders.. het gaat me ook niet om die vent (niet echt iig) maar om zn dochtertje.. en tuurlijk gaan er overal mensen dood enzo.. maar sta jij iedere dag stil bij die doden?
||
Citaat:
Daarnaast heeft deze kerel tenminste nog 44 jaar van z'n leven kunnen genieten, terwijl het bij die kinderen al heel wat eerder gebeurd is meestal, en ze daarnaast al niet zo'n prettig leven hadden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
crocodil hunter..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @minitokje: Heel veel sterkte toegewenst! Ik vind het heel erg voor je dat je het leven zo waardeloos vindt. Ik herken dat ook, maar ik ben daar weer aardig bovenop gekomen. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |