Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 21:56
Mandoline
Mandoline is offline
Steeds als ik denk dat het nu misschien over gaat zijn, speelt het toch weer op. Het gaat wel beter maar het gaat niet góed, maar hoe leg je dat op de goede manier uit? Niet verwijtend, wel beschrijvend, niet kwetsend, wel de waarheid?
Ik geloof dat ik het niet kan. Er wordt naar gevraagd en dan kan ik het niet zeggen. Er wordt nog een keer naar gevraagd en dan kan ik het ook niet. En dan wordt er niet meer naar gevraagd en weg is mijn kans. En nu?

Verder gaat het allemaal wel weer zijn gangetje denk ik.
Oud 03-09-2006, 22:04
Redhair
Redhair is offline
Werken was geweldig. Acht uur lang tussen dronken boeren biertjes tappen. Ik werkte met leuke mensen, het weer was goed, heb echt veel gelachen. Toen ik opweg naar mijn werk was belde J. nog, ik voelde me zo verliefd.
Door het werk heb ik niet gek kunnen doen met eten, dat is fijn.

Alleen dat kutnummer, die kuttekst, het doet pijn. Dat maakt D. dus door, dat denkt ze dus.
Vooral dit stuk. Steek.

en dan vraag jij je af waarom mijn bloed gaat koken
als ik horen dat jullie speed snuiven en coke roken
en enkele keer valt dan misschien wel mee
maar echt, één plus één is nog altijd twee
en je blijft en blijft en blijft het maar doen
het is zonde van je lichaam en zonde van je poen
ik begin over verslaving en jij zegt kom op man
maar je kent nou al die drugs toch? trut stop dan!
nieuwsgierigheid kan jij je niet meer achter verschuilen
dus zeg me de rede, nee ga nou niet huilen
die shit werkt nou bij mij toch al niet meer
ik ben nu al teleurgesteld om jouw volgende keer
en heb niet het lef het ooit eens te doen waar ik bij ben
want ik zweer je dat dan ook jij niet meer zo blij bent
ik kan voor jou behulpzaam of keihard zijn
en de bestemming van jouw trip die is dan niet zo fijn!

Het is brainstormen in een glas water
het lijkt nu nog zo leuk, nmaar de ellende komt later
je leeft in een andere wereld, maar ergens
ben je nou op dit moment helemaal nergens
Oud 03-09-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 03-09-2006 @ 22:11 :
pfff, ik word eventjes naar van de berichtjes die ik hier lees. Heftig allemaal.. *knuft iedereen* Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen.
geld ie ook voor mij?? zo ja bedankt
Oud 03-09-2006, 22:21
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
@ Roosje en Fractuur: Thanks voor jullie reacties!

Ik ben nu gelukkig weer iets rustiger (een MSN gesprek gehad met iemand die ik niet kende en ineens met me wilde daten ), maar voel me nog steeds niet al te geweldig.
Voorlopig ben ik nog niet zo ver gegaan. Ik ga zo ook naar bed, in de hoop dat het morgen helemaal beter gaat. Jullie hebben gelijk dat dit niet de oplossing is. Ik het begin voel je je misschien even beter, maar de dagen erna juist schuldig.

Het beste iedereen hier!

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 23:40.
Oud 03-09-2006, 22:24
Verwijderd
na een gesprek van 40 minuten heb ik besloten geen contact meer te hebben met mijn ex. Ik vind het zo moeilijk!! Ik mis hem zo! Hij wilt niet dat ik bij hem thuis kom... echt aanstellerij vind ik het, maja....

dit doet pijn, maar ik moet dit doen!
Oud 03-09-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-09-2006 @ 23:21 :
geld ie ook voor mij?? zo ja bedankt
Als ik iedereen zeg, bedoel ik ook iedereen
Oud 03-09-2006, 22:28
Verwijderd
Gerk aan het worden.... School gaat al zowat mis dus moest ik tóch ff op msn... kost het gruwlijk vele moeite om M niet aan te spreken..........ik weet het niet meer... zal uit me zelf geen domme dingen doen... moest ik L beloven.........allemaal er lief die virtuele knufs.. maar wil eens een echte...

Was trouwens wel leuk bij Oma en Henk.. maar toch... ik mis die meid die laatste knuff maandag spookt ook steeds door mijn hoofd.....nu moet ik weer huilen.........
Oud 03-09-2006, 22:36
Nona
Nona is offline
Hmm, iets te veel depri momenten. En ik ben geen ochtendmens merk ik al.
Oud 03-09-2006, 22:38
Alizée!
Alizée! is offline
wat een dag................
Oud 03-09-2006, 22:46
Verwijderd
Pffffffffffff ik geef het op school lukt toch niet meer vandaag......
kijk vaak op telefoon.. wetende dat je toch geen bericht hebt.. vraag me af of ik hier wel goed aan gedaan heb...en volgens mij moet ze al verschrikkelijk moe zijn van het wandelen in mijn hoofd, mss bankjes laten plaatsen??? lol
Oud 03-09-2006, 22:53
Verwijderd
kop op! geld voor iedereen hier, er komen betere tijden! believe me!!! ooooow, kon ik maar doordringen in die kopjes van jullie. Maar ik weet hoe het is. Iedereen moet zelf op een gegeven moment tot inzicht komen, dat kan ik niet sturen. Toch sterkte allemaal!
Oud 03-09-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 03-09-2006 @ 22:00 :
Hihi mijn vriendje gaat op kamers
Mijne ook. Vannacht slaapt hij er voor het eerst, en ik ben niet eens bij hem.
Vanaf nu woont hij daar en ik hier, zo vreemd allemaal!
Maar het wordt geweldig, door de week lekker ons eigen ding doen en in het weekend samen zijn. Samen met z'n 2en of samen met 'iedereen', het is toch leuk. Leukleukleuk

Maar ik ga hem ook zo missen...
Oud 03-09-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 03-09-2006 @ 23:53 :
kop op! geld voor iedereen hier, er komen betere tijden! believe me!!! ooooow, kon ik maar doordringen in die kopjes van jullie. Maar ik weet hoe het is. Iedereen moet zelf op een gegeven moment tot inzicht komen, dat kan ik niet sturen. Toch sterkte allemaal!
Steeds als er bewtere tijden lijken te keomen gebeurd dr weer iets.. er zullen echt wel mensen zijn die het erger hebben maar... ik zie het ff niet meer zitten
Oud 03-09-2006, 23:14
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 04-09-2006 @ 00:07 :
Steeds als er bewtere tijden lijken te keomen gebeurd dr weer iets.. er zullen echt wel mensen zijn die het erger hebben maar... ik zie het ff niet meer zitten
kom op, je zit nu in een dip, maar er komt echt wel een eind aan! Soms duurt het lang, maar het komt! echt waar! Eruit wíllen komen is de eerste stap en daarna moet je je hersens een dreun geven zodat ze de andere kant op gaan draaien . Ah ik spreek er nu heel makkelijk over. Ik heb ook jarenlang in die "dip" gezeten. Ik werd al als kansloos betiteld, maar hee, met mij gaat nu ook alles goed! En ik wou dat ik die positieve energie die ik nu ervaar aan jullie kon doorgeven, maar die omschakeling moet je helaas zelf maken. Ik kan jullie alleen af en toe een hart onder de riem steken en zeggen dat er toekomst is voor iederen, daar ben ik van overtuigd!
Oud 03-09-2006, 23:21
Nganon
Nganon is offline
"Ik wil stoppen met eten. Nog meer. Ik wil mezelf opensnijden en bloed zien stromen. Nog meer. Ik wil niet meer.

Maar ik moet, want ik leef."

Dus houd ik het maar bij lang opblijven en bang worden van krakende deuren en lampen die uit zijn.
Oud 03-09-2006, 23:22
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 04-09-2006 @ 00:14 :
kom op, je zit nu in een dip, maar er komt echt wel een eind aan! Soms duurt het lang, maar het komt! echt waar! Eruit wíllen komen is de eerste stap en daarna moet je je hersens een dreun geven zodat ze de andere kant op gaan draaien . Ah ik spreek er nu heel makkelijk over. Ik heb ook jarenlang in die "dip" gezeten. Ik werd al als kansloos betiteld, maar hee, met mij gaat nu ook alles goed! En ik wou dat ik die positieve energie die ik nu ervaar aan jullie kon doorgeven, maar die omschakeling moet je helaas zelf maken. Ik kan jullie alleen af en toe een hart onder de riem steken en zeggen dat er toekomst is voor iederen, daar ben ik van overtuigd!
Oud 03-09-2006, 23:25
Verwijderd
En dat geld voor iedereen hier! Maar hee, ik lijk wel een profeet nu haha . Ok, wat heb ik vanavond?! Beetje gek, niet te veel op letten. Maar toch wel een beetje, want er komen wel wijze woorden uit mijn vingers . Hyperbui? hmmhmm .
Oud 03-09-2006, 23:33
Verwijderd
Ik geloof dat er nu betere tijden aanbreken. Mijn studietijd begint. Nu nog een kamer en dan komt het allemaal goed, hoop ik dan. Maar die kamer is nog een redelijk probleem... jammer genoeg. Ik ga er het beste van maken, maar ergens ben ik ook wel bang. Vooral omdat ik nu beter in het leven sta dan hiervoor en ik nog wel weet hoe het hiervoor was.
Ik probeer alles niet te zien, me niet te veel zorgen te maken, gewoon mijn leven te leiden...
Oud 03-09-2006, 23:49
Alizée!
Alizée! is offline
vroeger kon ik huilen nu echt niet meer !
voel me echt een vetzak
Oud 04-09-2006, 00:07
Nganon
Nganon is offline
Het lucht wel op, maar ik zou me echt minder moeten afvragen wat men van me vindt en mensen moeten geloven, verdomme.
Oud 04-09-2006, 04:08
Ann
Ann is offline
pfft, het is toch achterlijk dat je niet slapen kunt terwijl je doodmoe bent. Ik heb de psycholoog maar een brief geschreven vanwege haar vriendelijkheid *kuch* naar mij toe.. ach doet er ook niet toe.. zolang zij maar betaald krijgt en 2 wekelijks op vakantie kan zodat ik weer zonder gesprekken zit
Oud 04-09-2006, 06:03
Yana
Yana is offline
Doodmoe, ontzettend veel spanning en gewoon geen duidelijkheid. Daar kan ik dus niet tegen he. Moet ik nou wel mijn spullen meenemen, of niet, of gewoon mijn eigen weg volgen, of..

Weet je, láát ook maar. Ik ben moe, ik wil slapen en nu moet ik weer opnieuw een hele dag denken wat ik aanmoet met alles.

"Stel je een beetje open"

Ja, denk je serieus dat ik op de eerste dag van mijn introductie, op de eerste dag van mijn nieuwe leven van plan was mij níet open te stellen, zodat ik géén nieuwe mensen leer kennen, zodat ik overal buiten val?! Heb toch eens een keer vertrouwen in mij!

GRRRRRRRr
Oud 04-09-2006, 06:40
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-09-2006 @ 23:28 :
Gerk aan het worden.... School gaat al zowat mis dus moest ik tóch ff op msn... kost het gruwlijk vele moeite om M niet aan te spreken..........ik weet het niet meer... zal uit me zelf geen domme dingen doen... moest ik L beloven.........allemaal er lief die virtuele knufs.. maar wil eens een echte...

Was trouwens wel leuk bij Oma en Henk.. maar toch... ik mis die meid die laatste knuff maandag spookt ook steeds door mijn hoofd.....nu moet ik weer huilen.........
gast LDVD?

Ik weet ongeveer hoe je je voelt.

tis kut, maar je kunt maar beter niet in passief verdriet verzanden. ( he een tip waar ik mezelf aan zou moeten houden ).

sterkte
Oud 04-09-2006, 07:52
farai
farai is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 03-09-2006 @ 20:39 :
AD geslikt (proxetine)... heel doosje 45 stuks of iets en nog wat paracetemol. Artsen zeiden dat ik er niet aan dood kon gaan, maar dat er wel kans was dat mijn hart zou verkrampen... en ik maar doen tegen iedereen of er niets aan de hand was en of het niet werkte, maar ik voelde me echt rot op dat moment. En nu ben ik trots dat ik een keer doorgezet heb... Stom hè, je wilt wel.. maar eigenlijk ook weer niet
sorry maar dan ben je echt gek.

OT: Ik ben high. Kwist ni da afkickverschijnselen zo heftig konden zijn. Maja ik ben dan ook van kwart over 5 wakker en heb voor het eerst in maanden weer van mijn ma haar straffe koffie gedronken.

En verder: is het raar dat ik uitkijk naar het gesprek met mn psych straks?

Offtop: lieverdje even voor de duidelijkheid; kheb het over AD
Oud 04-09-2006, 08:02
Ruudje
Ruudje is offline
Zijn er mensen waar de naam Steve Irwin een belletje doet rinkelen?
Oud 04-09-2006, 08:18
Verwijderd
Ja, ewn ik schrok me de pluris toen ik het las RIP kerel.....
Oud 04-09-2006, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 04-09-2006 @ 07:40 :
gast LDVD?

Ik weet ongeveer hoe je je voelt.

tis kut, maar je kunt maar beter niet in passief verdriet verzanden. ( he een tip waar ik mezelf aan zou moeten houden ).

sterkte
Jij ook
Oud 04-09-2006, 08:51
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Mala schreef op 04-09-2006 @ 00:02 :
Mijne ook. Vannacht slaapt hij er voor het eerst, en ik ben niet eens bij hem.
Vanaf nu woont hij daar en ik hier, zo vreemd allemaal!
Maar het wordt geweldig, door de week lekker ons eigen ding doen en in het weekend samen zijn. Samen met z'n 2en of samen met 'iedereen', het is toch leuk. Leukleukleuk

Maar ik ga hem ook zo missen...
Mijn vriendje komt in dezelfde studentenflat wonen, hopelijk Heerlijk samen zijn, zonder gezeur van anderen!!! Beetje samenwonen en toch ook niet.
Oud 04-09-2006, 09:07
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 04-09-2006 @ 09:18 :
Ja, ewn ik schrok me de pluris toen ik het las RIP kerel.....
Same here, rip.. Ook al vond ik zn programma's best wel irritant na een tijdje.

OT: Bahbahbah. Het wil allemaal niet. En als die ***-Osiris nou eens online was, kon ik ten minste mijn rooster zien. :@:@
Oud 04-09-2006, 09:15
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-09-2006 @ 08:52 :
Beargumenteer eens.

Ik voel me leeg, had een droom over pep, maar het was een droom, ik heb geen pep hier, moet echt zonder verder.
Bah, het voelt slecht om het voor J. te verzwijgen, maar ik wil geen gezeik, ik wil geen teleurstelling zien, ik wil geen verdriet zien.

Ik wil de lange nachten terug. Ik wil weer dat we alle drie de hele nacht doorsnuiven, de lange gesprekken, tussen K. en J. op K.'s bank zitten, het licht zien worden, de zon op zien komen, de duiven over de flat zien vliegen.
Ik wil weer om zes uur, acht uur of tien uur 's ochtends tegen J. in slaap vallen, of alleen tegen hem aan liggen, niet slapen, gewoon naar de prille ochtendzon kijken, of naar elkaar.
Dat was leven, zo moest het zijn, dat was geluk.

Ik ben gewoon bang dat het uit is als mijn kuur is afgelopen, bang dat die nachten nooit meer komen. Waar komt die angst toch steeds vandaan? Toen ik wakker werd had ik een smsje van hem, het is toch goed tussen ons?
Oud 04-09-2006, 09:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-09-2006 @ 09:02 :
Zijn er mensen waar de naam Steve Irwin een belletje doet rinkelen?
ja.. schrok me rot toen ik em vanmorgen op de tv zag..
oke tis irritant; oh look at this beauty

maar laatst een programma gezien van zijn dierentuin ofzo met vrouw en dochtertje en dat was zo schattig! dat meisje lijkt echt op haar vader.. nergens bang voor (ze heeft meer dieren aangeraakt dan waar ik naar durf te kijken)
echt

R.I.P
Oud 04-09-2006, 09:26
Ray
Ray is offline
Ik wil niet meer naar school

Ik ben allang uitgekeken op de leerlingen, laat staan de vakken/leraren/kutschoolsystemen.

En ik moet donderdag weer beginnen

Edit: Kut natuurlijk dat die kerel dood is, maar:
1. Hij is strontvervelend op tv.
2. Hij leeft nou eenmaal vrij gevaarlijk.
3. Elke 30 seconden sterft er een kind in Afrika aan malaria. Is dat niet minstens zo erg?

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 09:31.
Oud 04-09-2006, 09:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 04-09-2006 @ 10:26 :

Edit: Kut natuurlijk dat die kerel dood is, maar:
1. Hij is strontvervelend op tv.
2. Hij leeft nou eenmaal vrij gevaarlijk.
3. Elke 30 seconden sterft er een kind in Afrika aan malaria. Is dat niet minstens zo erg?

tuurlijk en hij is overleden in het harnas.. goed voor hem.. hij wilde vast niet anders..
het gaat me ook niet om die vent (niet echt iig) maar om zn dochtertje..
en tuurlijk gaan er overal mensen dood enzo.. maar sta jij iedere dag stil bij die doden?
Oud 04-09-2006, 09:39
Ray
Ray is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-09-2006 @ 10:34 :
tuurlijk en hij is overleden in het harnas.. goed voor hem.. hij wilde vast niet anders..
het gaat me ook niet om die vent (niet echt iig) maar om zn dochtertje..
en tuurlijk gaan er overal mensen dood enzo.. maar sta jij iedere dag stil bij die doden?
Nee, daar word je nou eenmaal zeer depressief van, maar ik sta er wel af en toe bij stil en dat lijkt me wel goed. Waarom staan mensen wel stil bij André Hazes of Steve Irwin, terwijl ze het eigenlijk niet zo bijzondere mensen vinden, behalve dat het beroemdheden zijn?

Daarnaast heeft deze kerel tenminste nog 44 jaar van z'n leven kunnen genieten, terwijl het bij die kinderen al heel wat eerder gebeurd is meestal, en ze daarnaast al niet zo'n prettig leven hadden.
Oud 04-09-2006, 09:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 04-09-2006 @ 10:39 :
Nee, daar word je nou eenmaal zeer depressief van, maar ik sta er wel af en toe bij stil en dat lijkt me wel goed. Waarom staan mensen wel stil bij André Hazes of Steve Irwin, terwijl ze het eigenlijk niet zo bijzondere mensen vinden, behalve dat het beroemdheden zijn?

Daarnaast heeft deze kerel tenminste nog 44 jaar van z'n leven kunnen genieten, terwijl het bij die kinderen al heel wat eerder gebeurd is meestal, en ze daarnaast al niet zo'n prettig leven hadden.
dat ontken ik ook niet.. en ik sta ook wel eens stil bij die kinderen en probeer en (nu en later) ook wat aan te doen..
Oud 04-09-2006, 09:42
Ray
Ray is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-09-2006 @ 10:40 :
dat ontken ik ook niet.. en ik sta ook wel eens stil bij die kinderen en probeer en (nu en later) ook wat aan te doen..
Oud 04-09-2006, 10:29
Verwijderd
thanks me blackrose, ik voel me al een stuk beter!!
Oud 04-09-2006, 10:52
Verwijderd
Net Rooster gehaald, pas over week beginnen.... ik wilde juist afleiding... raar eigenlijk gisteravond L een vriendin van M probeerde me moed in te praten.......

Ondanks dak zwaar gekwetst ben het pijn doet dat ze bij met hem heeft, boos ben.. Mis ik dr verschrikkelijk....... doe ik nu wel goed om geen contact meer te hebben.. twijfels slaan erg toe

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 10:55.
Oud 04-09-2006, 10:54
da leentjuh
da leentjuh is offline
Wat een klotenacht.
Word wakker, helemaal benauwd. Dus ik wil even eruit, val ik halverwege bijna flauw. Kon nog net bij mn ouders naar binnen (stond voor hun deur)
En toen sliep ik de rest van de nacht niet meer. Heel fijn.
Oud 04-09-2006, 11:17
farai
farai is offline
wie is steve irwin dan?
Oud 04-09-2006, 11:23
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-09-2006 @ 12:17 :
wie is steve irwin dan?
die gek met zn krokodillen
crocodil hunter..
Oud 04-09-2006, 11:38
Nona
Nona is offline
Is Irwin dood? Minder. Ik vond hem eng, maar ook wel weer grappig. Hoe dan ook, dood is nooit goed.

Ik heb er weer een beetje zin in. Treinen deden moeilijk vanmorgen, maar ik ben gewoon op tijd (bijna) thuis gekomen en zo nog even werken. Eens kijken hoe laat ik morgen dan zal vertrekken, ik denk dat ik niet te laat weg ga. En liefst met de bus naar Utrecht, want anders heb je die spits in de treinen weer. Ik zal eens kijken.
En ik ben benieuwd of mijn boekjes al binnen zijn.
Oud 04-09-2006, 11:42
Verwijderd
Kut rotonde en kut automobilisten die nooit voorang geven. Ben dr al zovaak bijna aangereden. Vandaag dus weer. Gaat elke keer maar net goed.

Anyway; straks mag ik ein-de-lijk weer naar school! Jippie!!! En vanavond uiteten want mijn mama is vandaag jarig. Oh joy, mn familie weet van mn eetstoornis, dat wordt wat...
Oud 04-09-2006, 12:12
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-09-2006 @ 12:23 :
die gek met zn krokodillen
crocodil hunter..
ah, den dieje
Oud 04-09-2006, 13:10
Roosje
Roosje is offline
Bah. Bahbahbah. Morgen moet ik weer naar school en dáár heb ik an sich nog wel zin in, althans, in morgen dan, want dan krijg ik mijn rooster en mijn nieuwe boeken. Maar woensdag heb ik weer les en ik heb er een hekel aan! Ik wil niet, ik heb genoeg van school, het interesseert me gewoon niet. Ik ben niet zo geschikt voor dit systeem geloof ik.
Oud 04-09-2006, 13:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn begeleidster wil mijn scriptie opsturen voor een scriptieprijs, ik vind dat wel prima, het "maakt me niet zo veel uit". Ik win toch niks, want mijn scriptie is helemaal niet zo goed. Maar goed, toegezegd is toegezegd. En dat betekent dus wel dat ik nu een brief moet schrijven naar die stichting waarom ik mijn scriptie inzend. Gelukkig stopt mijn begeleidster er uiteindelijk ook nog een begeleidende brief bij, maar toch. Ik vind het moeilijk om alles in die brief goed te verwoorden.
En daarnaast zijn, als ik het tenminste goed begrepen had in de vorige bespreken met mijn ene begeleidster, mijn beide scriptiebegeleidsters het ergens niet over eens. En dat is dus niet zo handig, aangezien ik het gewoon in wil leveren en er een voldoende voor wil krijgen. Nou komt het wel goed dat ik in september afstudeer, dat kan haast niet anders, want het beoordelingsgesprek is al gepland, maar toch. Als het nog langer zo doorgaat, ga ik gillen. Dat ga ik sowieso wel doen... Ik heb even uitgerekend dat ik 632 paginas zwart-wit moet hebben en 28 in kleur en nog 5 in kleur op dikker papier. En dan nog inbinden. Dat wordt kassa. En daar bovenop komt nog de printkosten en verzendkosten voor het verslagje wat we naar alle deelnemende scholen moeten sturen.

Vanavond de eerste avond les, ik ben benieuwd. Stiekem ben ik er wel een beetje zenuwachtig voor...
Oud 04-09-2006, 14:25
moon
moon is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-09-2006 @ 08:52 :
Wat een lullige reactie, op zo'n reactie zat ze net vast te wachten .

@minitokje: Heel veel sterkte toegewenst! Ik vind het heel erg voor je dat je het leven zo waardeloos vindt. Ik herken dat ook, maar ik ben daar weer aardig bovenop gekomen. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal gaan.
Oud 04-09-2006, 14:59
Alizée!
Alizée! is offline
sterkte!!
Oud 04-09-2006, 15:12
Verwijderd
weet je wat stom is: hyperventilatie!!
Oud 04-09-2006, 15:16
Verwijderd
Hm wel een fijn rooster op zicht. Zou iig niet weten hoe ik het anders had willen hebben. Wel raar, dat 'iedereen' (= mijn vrienden, ik ben een jaar jonger dan de meesten uit mijn vriendengroep) nu weg is. Maar ach, het wordt vast wel leuk. Leuke klas enzo wel. Het komt wel goed dit jaar. Weekenden <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten