Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja iig het zal wel niet te makkelijk zijn om het te raden. en renate had ook nog in een tas gekeken bij iemand of hij jokers had, misschien heeft ze dat ook wel bij nadja gedaan en is zij de mol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand iets gevonden heeft, licht mij dan ook even in ![]() In series in Canada en Australië (de 1e WIDM) waren zo gaaf ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zwaar het idee dat Nadja de Mol is. Wat vervelend is, want nu ga je alles van haar als een mollenstreek zien. Je gaat toch niet op zo'n olifant zitten als iedereen anders hard aan t werk is? En verder dat hele gekloot op die rivier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop echt niet dat Nadja het is want dan zou ze eigenlijk best een slechte mol zijn.
||
Citaat:
Ik denk dat Inge de mol is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar moet je altijd aan blijven denken. Er gebeurt dus niks in het spel waar Karel aan 'meewerkt'. Wat jij hierboven beschrijft (even als mensen die denken dat Paul niet echt een rood scherm had, maar deed alsof) kan dus niet.
||
Citaat:
Het is idd wel jammer als Nadja de mol is, want dan is het te doorzichtig. Ik begin Eva steeds meer te verdenken. Ze doet een beetje vaag. Vooral toen ze begon over dat ze wilde zien hoe Nadja zich gedraagde op het vlot......Door zelf niks uit te voeren en dan kijken hoe Nadja zou reageren. Het leek mij meer dat ze het als excuus gebruikte om zelf niks te doen, omdat ze de mol is
||
Citaat:
Dus misschien weet hij het juist dit jaar wel |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ookal ben ik, nu Alex weg is, wel bang dat Renate de mol is. Nadja is inderdaad té duidelijk aan het mollen. Maar de rest zie ik ook nog niet zo als mol. Inge misschien, ook niet écht. Ik kan ook tegen mn wil in op Renate gaan stemmen natuurlijk.. Als het wel Eva, Dick, Inge of Paul is: chapeau! |
![]() |
||
Citaat:
Ik verdenk Renate echt heel erg. Nadja en Paul ook wel.... Eva in minder mate, en Dick en Inge helemaal niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor de liefhebber is het hierrr duideljiker te zien. Even naar beneden scrollen.
Ik denk niet dat Nadja de mol is, ik denk eerder dat ze het vuil speelt en mensen wil laten denken dat zij het is. Als ze het wel is dan vind ik haar als actrice niet meer geloofwaardig, dan ligt het er wel dik bovenop. Ik zet mijn geld op dit moment op dick, maar dat is echt meer gevoel dan wijsheid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |
Films, TV & Radio |