Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2006, 04:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 15-09-2006 @ 20:15 :
Ik ben vandaag naar de wapenkamer van het Nederlands Forensisch Instituut geweest en ik heb o.a. een AK 47 en het wapen van Samir A. in mn handen gehad huu en nog veel meer toffe wapens/pistolen/revolvers/geweren
vet

heb je ook uitleg gekregen?
Oud 16-09-2006, 04:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-09-2006 @ 21:10 :
gaaf

ik ging in t vondelpark blowen met een kornuit en ik voelde met net lompo de clown. En toen kwamen er 2 jongens op ons af en die vonden ons gaaf omdat we alleen maar aan t k*nkeren waren op voorbijgangers.
woah! hoe oud waren die jongens? 14? wel stoer verhaal btw

-

Ik ging de stad in om een game te kopen en die kostte opeens nog maar 20 euro. Voor de derde keer boodschappen kopen vandaag om 9 uur 's avonds, en naar huus. Daar aangekomen gaan gamen en allerlei andere onzin. En wat biertjes gedronken. Buiten op het terras gezeten. Blaetcetera

Nu ga ik eens slapen.
Oud 16-09-2006, 07:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik woon nu dus in antwerpen en de buren hebben internet zonder wachtwoord
mijn eerste nacht was cool alleen jammer van die kut mug. nu ga ik douchen en aankleden en naar bergen op zoom want ik moet vanmiddag optreden.
Oud 16-09-2006, 10:28
Verwijderd
ik heb gister gewerkt en het was vreselijk want er was een feestje van 2 mensen die 50 jaar getrouwd waren en we hadden een lopen buffet met huzaren salade en gevulde eieren en meloen met ham en toen kwam er een 'dj' die nr's draaide alle hollandse klassiekerrrrrs vanaf zijn keyboard en het was echt naar daarna thuis even de lama's gekeken via uitzending gemist en gaan slapen, vanmorgen wakker geworden door gillende kinderen en nog meer hollandse klassiekers want het is blijkbaar braderie in de stad grrr

nu ga ik douchen, mijn ov en broodjes halen en vanmiddag met mijn moeder naar scheveningen
Oud 16-09-2006, 10:32
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 16-09-2006 @ 11:28 :
ik heb gister gewerkt en het was vreselijk want er was een feestje van 2 mensen die 50 jaar getrouwd waren en we hadden een lopen buffet met huzaren salade en gevulde eieren en meloen met ham
OMG ja, bummer als je op een verjaardag ofzo komt, en dan krijg je asperges gewikkeld in Aldi-ham of nog erger: augurken in boterhamworst.

Oud 16-09-2006, 10:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 16-09-2006 @ 08:32 :
ik woon nu dus in antwerpen en de buren hebben internet zonder wachtwoord
haha beter

ot:
Gisteren op mijn werk was het vreselijk ik stond op het punt om ontslag te nemen maar toen dacht ik aan alle spullen die ik nog wil kopen en bleef ik braaf op mijn stoel zitten
daarna wat wezen drinken met vrienden in de oh zo bruisende bergen op zoom !!!
Oud 16-09-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 16-09-2006 @ 05:18 :
vet

heb je ook uitleg gekregen?
duh
Oud 16-09-2006, 12:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-09-2006 @ 05:26 :
woah! hoe oud waren die jongens? 14? wel stoer verhaal btw

Geinig

Intussen weten wij precies waarmee we jou aan het ijlen krijgen Ik kan er in ieder geval de klok op gelijk zetten.
Oud 16-09-2006, 12:25
Otis
Otis is offline
volgende keer moeten we wedjes leggen ; zou dit metal uit zijn tent lokken ?
Oud 16-09-2006, 12:26
botulismf
botulismf is offline
Ik ben gisteren gaan pokeren en ik heb drie euro gewonnen en toen zijn we nog naar een feest geweest maar dat was niet zo feestelijk dus toen gingen we maar weer naar huis. Vandaag heb ik de keuken schoongemaakt en thee gezet. Nu ga ik een ei bakken en een kiwi eten. YES.

En metal, serieus, wat is er nou zo 'woah' en 'stoer' aan dat verhaal van Otis & Jimmy? Is mijn verhaal nu ook woah-stoer?
Oud 16-09-2006, 12:26
Verwijderd
ik ga zo met mijn schoonpa naar de nieuwe witte-raaf brouwerij voor een proeverij vervolgens kwam ik er net achter dat ik zo blut als de tering ben en dat ik dus vanavond niet naar de kermis-show in Horst kan verdomme
Oud 16-09-2006, 13:05
dext0r
dext0r is offline
uitgeslapen tot 11.00 , gedoest, gescheerd, gegeten, koffie, vriendinnetje geskypt, gestrijkt, gestofzuigd, geboodschappendaan, laptop opnieuw geinstalleerd en zo werken bis 23.00

nuttige zaterdag olé
Oud 16-09-2006, 13:48
Verwijderd
op één of andere manier had ik gisteravond ineens de laatste trein gemist en toen kon ik ineens met de auto meerijden met iemand en zo raakte ik toch nog in utrecht verzeild lwas een leuk feestje, wodkaaaa, en weer lekker met de auto thuisgebracht whoeee. nu ben ik niet eens zo brak.
Oud 16-09-2006, 13:50
Verwijderd
gisteren ging ik na school naar zee, om te ZWEMMEN .
daarnet werd ik wakker,dadelijk ga ik mijn band pogen te plakken en vanavond naar Rotterdam voor bazar curieux,
Oud 16-09-2006, 13:56
Kryptonite
Kryptonite is offline
Freud zou zijn lippen likken. Iets over thanatos en libido enzo. Ach ik zal wel weer ongesteld worden
Oud 16-09-2006, 16:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gister naar the Slackers geweest en t was echt cool . Net heb ik lekker gedweild en de was gedaan. En zo ga ik me maar eens aankleden en effe eten en dan naar de stad en daarna neuken.
Oud 16-09-2006, 16:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb vet verrot geslapen en om 7 uur stond ik op want om half 8 moest ik al op m'n werk zijn en toen heb ik tot half 5 gewerkt en net heb ik gegeten en ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen want ik zou naar zwartboek gaan maar er was alleen nog maar plek op rij 1 dus nu ga ik morgen. nu eerst maar puin ruimen en lang douchen.
Oud 16-09-2006, 16:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd fucking laat wakker, toen heb ik broodjes gegeten met kaas en jam en ein-de-lijk eens mijn DVD van 15 Storeys High gekeken. Die serie is echt te grappig en absurd. En om in Engelse sferen te blijven dronk ik natuurlijk thee met melk.
Daarna even wat muziek overgezet om mijn beste vriend de MP3 speler en toen kreeg ik ineens een heel erg zielig berichtje van m'n ex 'I'm always here for you', 'don't shut me out ' etc.
Go and wallow in self-pity you bastard.

Maar verder gaat het goed hoor en straks ga ik weer slapen, want m'n hoofd stort in.
Oud 16-09-2006, 16:58
June bug
June bug is offline
Ik werd om half 1 wakker en ging toen ontbijten omringd door chagerijnige huisgenoten. Toen ging ik de douche schoonmaken, douchen, wat tv kijken en loos rondhangen. Nu luister ik naar de nieuwe cd van Justin Timberlake en tot nu toe vind ik m nog best oke. Vanavond met een vriendin naar de biosscoop naar Step up. Ben benieuwd.
Oud 16-09-2006, 16:59
Otis
Otis is offline
ik heb lang uitgeslapen en toen heel langzaam opgestaan en heel langzaam wakker geworden en heel langzaam gedoucht en aangekleed en daarnet ben ik heel langzaam naar de Dirk gegaan en daar heb ik mijn vakantiefotos opgehaald en ze zijn echt heel leuk geworden en ik heb ook FORUMbier gehaald en nep-kirroyale en rode wijn natuurlijk. En allemaal lekkere en gezonde knabbels.
straks komt rosa en dan gaan we vanavond indiekids uitlachen en allemaal slechte dingen doen.
Oud 16-09-2006, 18:21
Broeder
Broeder is offline
De nieuwe kaaskoningin is weer gekozen
Oud 16-09-2006, 18:23
u.r.a.q.t.
u.r.a.q.t. is offline
ik heb uitgeslapen en cadeautjes gekocht voor een vriendin die in antwerpen gaat studeren en zometeen een 'afscheidsfeestje' geeft ennnn voor de rest nog lekker helemaal niets.
Oud 16-09-2006, 18:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-09-2006 @ 19:21 :
De nieuwe kaaskoningin is weer gekozen
Wie is het geworden bro?
Oud 16-09-2006, 18:27
Verwijderd
ik heb wat worstjes laten spuiten onder het genot van 'boten anna'
Oud 16-09-2006, 18:29
espresso
espresso is offline
naar de buurtdag in de douwe egberst fabriek geweest, wat een stinkzooi maar veel freebies.
bakbananen gezocht, maar nog niet gebakken.
panic at the macbook gehad, voor het eerst.
Oud 16-09-2006, 18:29
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-09-2006 @ 19:27 :
Wie is het geworden bro?
Een stewardess die nu de pabo doet, maar dat heb ik uiteraard alleen van horen zeggen.
Oud 16-09-2006, 18:30
wup
wup is offline
Taart gemaakt
Mijn haar laten knippen door een vriend, stiekem in de salon terwijl dat niet mocht hihi..
Ruzie gemaakt met mams
Ruzie bijgelegd met mams
Oud 16-09-2006, 18:42
Otis
Otis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-09-2006 @ 19:29 :
Een stewardess die nu de pabo doet, maar dat heb ik uiteraard alleen van horen zeggen.
wat een domper
Oud 16-09-2006, 18:44
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-09-2006 @ 19:42 :
wat een domper
Naam: Suzan Bunnik (links)

Functie: Hofdame

Leeftijd: 22 jaar

Achtergrond: Derdejaars studente fysiotherapie en dochter in een gezin dat drie decennia kaas maakte voor een grote supermarktketen. Heeft een bijbaan bij de dierenkliniek in het dorp. Is ’fanatiek’ paardrijdster en heeft veel zin in de najaarsmarkt. ,,Ik ben totaal niet zenuwachtig’’.

Naam: Carolien Bunnik

Functie: Kaaskoningin

Leeftijd: 27 jaar

Achtergrond: Wist het langst van alle drie dat ze uitverkoren was. Zelfs moeder en hofdame/zus Suzan wisten dat tot op het laatste moment niet. Is stewardess, maar hoopt dit jaar ook af te studeren aan de pabo. Nogal verschillende beroepen, niet? ,,Vliegtuigpassagiers zijn soms ook net kinderen.’’

Naam: Marleen Kaptein (rechts)

Functie: Hofdame

Leeftijd: 19 jaar

Achtergrond: Studeert toerisme in Utrecht, net zoals de andere twee gelukkigen dat ooit deden. Hoopt volgend jaar stage te lopen en af te studeren. Heeft bekende ouders, die eigenaar zijn van bloemenwinkel D’Oranjerie in het dorp. Heeft in vrije tijd bijbaan in een restaurant.
Oud 16-09-2006, 18:55
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend met een brrakke kop opgestaan, paardgereden, toen naar het postkantoor voor een weekov, toen naar maastricht, aldaar gechillt in het park met brie en tuc's en zometeen een film met FRANKA POTENTE en BENNO FUHRMANN kijken, der krieger und die Kaiserin. dat is echt een gave film. en die twee zijn mijn moederlandhelden
Oud 16-09-2006, 18:58
__
__ is offline
rijles, werken, barbecuen en vanavond ehhhja iets met alcohol en lekker eten en een film en een jongen ofzo
Oud 16-09-2006, 19:28
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ben sinds een minuut of twee een buitenshuisveganist
Oud 16-09-2006, 19:29
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh wacht, melkliga's. Hmmmmmmm. Sjonge, dat worden karige jaren
Oud 16-09-2006, 19:42
Broeder
Broeder is offline
Ik heb zojuist alweer een tweede pakje fristi ontvreemd. Wilde tijden !
Oud 16-09-2006, 20:32
Otis
Otis is offline

Oud 16-09-2006, 20:35
Verwijderd
Ik heb zojuist een ticket geboekt en mn mattie zou hetzelfde doen, maar haar internet werkt niet dus aaaaaaaaargh nu zit ik met een ticket waar ik niks mee kan
Oud 16-09-2006, 21:08
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 16-09-2006 @ 21:35 :
Ik heb zojuist een ticket geboekt en mn mattie zou hetzelfde doen, maar haar internet werkt niet dus aaaaaaaaargh nu zit ik met een ticket waar ik niks mee kan
?
Misschien kun jij haar ticket boeken dan?
Of alleen gaan?
Oud 16-09-2006, 21:11
Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Vandaag heb ik nogal weinig uitgespookt. Uitgeslapen, opdrachten voor school gemaakt en boodschappen gedaan.
En straks naar 'n feestje, hoera.
Oud 16-09-2006, 21:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-09-2006 @ 21:32 :
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat een 'bling bling' tattoo?
Oud 16-09-2006, 21:25
Otis
Otis is offline
Citaat:
Carn schreef op 16-09-2006 @ 22:19 :
is dat een 'bling bling' tattoo?
rogue: ik kom uit de ghetto, dan mag dat.
Oud 16-09-2006, 21:31
matt trakker
matt trakker is offline
ik heb sinds kort deze
Oud 16-09-2006, 21:41
Broeder
Broeder is offline
JA DUS ik moest naar Schiphol en dat was allemaal heel spannend en enig gekanker want alle anderen kunnen niet rijden, maar ik wel , alwaar zo'n naargeestig sentimenteel weerzien plaatsvond na twee weken aan de Spaanse COSTA en ik dacht "PLZZZ " normaal zie je me ook 'niet meer dan één keer per week en ja NOU !! eh ben ik maar aan het lunchen met müsli en bier, want een speknek krijg je ook niet voor niets !
Oud 16-09-2006, 23:57
vixen
vixen is offline
Ik ging allereerst5 ontbijten met ben and jerrys vandaag. Toen naar huis gelopen vanaf mn vriendje en daar gedouched en toen weer naar een terrasje gegaan alwaar de cassis gratis was. Toen ben ik met mn vriendje en zn neef spareribs gaan eten en ik had ze als eerste allemaal op, terwijl ze dachten dat ik het echt niet op kon. Ik ben er nog steeds misselijk van. Toen ging ik naar Nijmegen en nu drink ik cola, straight up.
Oud 17-09-2006, 10:27
Haligh
Haligh is offline
ik moest gister optreden met de band in hulst en dat was gaaf.

alleeen jammer dat we op de terugweg door een fietsende mafkees de verkeerde kant op reden en 278390 km uit de buurt van nederland zaten.
Oud 17-09-2006, 12:06
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 16-09-2006 @ 14:05 :
geboodschappendaan

ik heb dus min of meer voor niets boodschappen gedaan maar de koelkast zit nu wel vol met allemaal kaasjes enzo

Gister gewerkt, naar de supermarkt geweest dus, 36 poffertjes en bospaddestoelensoep gegeten en seizoen 6 van Will&Grace gekeken. Gezellig tegen iemand aan in slaap gevallen en net samen ontbeten met croissantjes en thee.
Vanmiddag moet ik huiswerk maken en dat heb ik al minstens 3 jaar niet gedaan dus ik vind het maar vreemd Vanavond maar een wijntje drinken met een vriendin.
Oud 17-09-2006, 12:13
Verwijderd
ik werd wakker en ik was ziek
Oud 17-09-2006, 14:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gesport en daarna huiswerk gemaakt, zometeen ga ik lezen, daarna avondeten en vanavond naar zwartboek
Oud 17-09-2006, 14:55
Otis
Otis is offline
Wilde nacht met rosa en mijn favoriete kornuit. Veel forumlookalikes gezien. Voornamelijk uit de maat gedanst. Het was weer gezellig zoals gezellig bedoelt is En nu kijken rosa en ik de met oscars bekroonde film VIRTUAL DEATH.
Oud 17-09-2006, 15:15
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Otis schreef op 17-09-2006 @ 15:55 :
Wilde nacht met rosa en mijn favoriete kornuit. Veel forumlookalikes gezien. Voornamelijk uit de maat gedanst. Het was weer gezellig zoals gezellig bedoelt is En nu kijken rosa en ik de met oscars bekroonde film VIRTUAL DEATH.
Rosa en Carm kunnen allebei op de maat van T. Raumschmiere Twister spelen
Oud 17-09-2006, 15:21
Hagel
Hagel is offline
ik moet inventariseren op werk maar het duurde maar 3 uurtjes Net ging ik thuis opruimen en toen vond ik mijn oude atari lynx en hij deed het nog steeds en heb ik net een uurtje lemmings gespeeld

Regels voor berichten