![]() |
||
Citaat:
heb je ook uitleg gekregen?
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik ging de stad in om een game te kopen en die kostte opeens nog maar 20 euro. Voor de derde keer boodschappen kopen vandaag om 9 uur 's avonds, en naar huus. Daar aangekomen gaan gamen en allerlei andere onzin. En wat biertjes gedronken. Buiten op het terras gezeten. Blaetcetera Nu ga ik eens slapen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Gisteren op mijn werk was het vreselijk ik stond op het punt om ontslag te nemen ![]() ![]() daarna wat wezen drinken met vrienden in de oh zo bruisende bergen op zoom !!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Intussen weten wij precies waarmee we jou aan het ijlen krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Functie: Hofdame Leeftijd: 22 jaar Achtergrond: Derdejaars studente fysiotherapie en dochter in een gezin dat drie decennia kaas maakte voor een grote supermarktketen. Heeft een bijbaan bij de dierenkliniek in het dorp. Is ’fanatiek’ paardrijdster en heeft veel zin in de najaarsmarkt. ,,Ik ben totaal niet zenuwachtig’’. Naam: Carolien Bunnik Functie: Kaaskoningin Leeftijd: 27 jaar Achtergrond: Wist het langst van alle drie dat ze uitverkoren was. Zelfs moeder en hofdame/zus Suzan wisten dat tot op het laatste moment niet. Is stewardess, maar hoopt dit jaar ook af te studeren aan de pabo. Nogal verschillende beroepen, niet? ,,Vliegtuigpassagiers zijn soms ook net kinderen.’’ Naam: Marleen Kaptein (rechts) Functie: Hofdame Leeftijd: 19 jaar Achtergrond: Studeert toerisme in Utrecht, net zoals de andere twee gelukkigen dat ooit deden. Hoopt volgend jaar stage te lopen en af te studeren. Heeft bekende ouders, die eigenaar zijn van bloemenwinkel D’Oranjerie in het dorp. Heeft in vrije tijd bijbaan in een restaurant.
||
![]() |
Citaat:
Misschien kun jij haar ticket boeken dan? Of alleen gaan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gister gewerkt, naar de supermarkt geweest dus, 36 poffertjes en bospaddestoelensoep gegeten en seizoen 6 van Will&Grace gekeken. Gezellig tegen iemand aan in slaap gevallen en net samen ontbeten met croissantjes en thee. Vanmiddag moet ik huiswerk maken en dat heb ik al minstens 3 jaar niet gedaan dus ik vind het maar vreemd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |