| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waar?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ontopic: pirates
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik: Layer Cake Spider SPL
|
|
||
|
Citaat:
A film heeft ook een boxje uitgebracht met sympathie for mr. vengeance, oldboy en sympathy for lady vengeance. Maar die hadden wij dan nog niet.
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik ben dan ook al iets langer dan twee jaar bezig met het aanleggen. Het is dus niet zo dat ik dat in een paar maanden gedaan heb. Voorderest helpt thuis wonen ook een hoop. En ik probeer idd. wel zo veel mogelijk te kopen dat ik goed vind, maar alles, dat laat m'n salaris helaas niet toe. En hoe ik eraan raak? Gewoon, (internet-)winkels afstruinen, dvd fora enz. Maar qua hoeveelheid valt het nog best mee, als je het vergelijkt met bijv. deze Joker of die van King Ralph, en dan zijn er nog meer dan genoeg lui die het drie-dubbele hebben.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
1141 dvd's.... En dan moet je weten dat mijn ma, die ik dus verslaafd noem, niet eens 50 dvd's heeft ofzo.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
enquete spelcomputers; wie is lief? Chill | 40 | 07-12-2003 17:57 | |