Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2007, 13:19
Cyzor
Cyzor is offline
Nou mensen vannacht rond een uur of 3 is het dan zo ver...
Oud 01-05-2007, 15:20
Blubje
Blubje is offline
^Je Eliza avatar
Ja, EIN-DE-LIJK!!!
Oud 01-05-2007, 15:26
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Thank god!

En volgens Rob en heel veel andere mensen zijn de laatste 5 echt steengoed en de season finale (ja, season, season, season *bidt*) is de beste ever. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 16:05
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-05-2007 @ 16:20 :
^Je Eliza avatar
Ja, EIN-DE-LIJK!!!
Ja mooi he? Ik zocht naar buffy icons en Faith vond ik één van de betere karakters uit de serie. Ik had ook al een hele tijd (nu niet mee) deze achtergrond.
Oud 01-05-2007, 17:08
Dexter_M
Dexter_M is offline
Weer zin in, alweer zo lang geleden
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 05:28
Dexter_M
Dexter_M is offline
En veronica is weer terug.
Super aflevering, vooral het eind
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 08:00
Blubje
Blubje is offline
Moet eerst nog ff weg, maar kan m over een uurtje wel kijken, dan ben ik weer terug
Can't wait!
Oud 02-05-2007, 08:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wooh, DC++ heeft 'em nog niet en nu zit ik met stomme torrent te klooien. Het schiet niet op!!!

Dexter, waar heb jij 'em vandaan?

ETA: Gezien! Leuk! Hoewel ik de MOTW echt niet boeiend vond, en ik vond ook dat die Arab fam slecht acteerde.

Maarrrrr aan het einde had ik toch echt zo'n "it's baaaack" gevoel, dus relekst

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:54
Cyzor
Cyzor is offline
Torrents zijn niet stom (mist al je instellingen goed staan).

Vond het over het algemeen een goede aflevering de sfeer was goed en bijna alle karakters zaten er in. Einde was zeker goed. Zit nu weer midden in seizoen 1 en mis die sfeer toch wel een beetje, maar verwacht dat ook niet in de laatste vijf afleveringen. Mag van mij meer Keith Veronica maar voor de rest prima aflevering.

Op naar Gilmore Girls maar (en House misschien als ik tijd heb).
Oud 02-05-2007, 16:00
Cyzor
Cyzor is offline
Review van Angel Cohn op TVGuide.com staat online: http://community.tvguide.com/blog/TV...rs%2F800000024

Ik ben het wel met haar over het nieuwe format.
Oud 02-05-2007, 17:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
@niet slaan: Gebruik voor alles privetorrent sites

maar erg leuk vooral het eind dat Logan uit de lift stapte.
En Pizz en Veronica zo lief . En nog 15 dagen dan weten we of het terugkomt voor 4rde seizoen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:20
Blubje
Blubje is offline
Hm. Hm. Hm...
Ik vond de episode niet zo boeiend.
Maar Pizonica <333 Woei! Ik vond het schattig
En het einde met Logan in de lift was natuurlijk geweldig
Oud 05-05-2007, 12:01
Cyzor
Cyzor is offline
Ik keek net de laatste CSI (7x22) en zag Enrico Colantoni, vanaf 32:00 ongeveer voor de geïnteresseerde.
Oud 05-05-2007, 13:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-05-2007 @ 11:20 :
Pizonica <333
omg die term

en sowieso is het een kankernerd
Oud 08-05-2007, 09:24
Carn
Carn is offline
The CW announced last week that “Gilmore Girls” is history, but there’s still no word on “Veronica’s” fourth season. “Mars” mastermind Rob Thomas pitched his ideas for a fourth season to the network last Wednesday.

Dus misschien komt er toch nog een 4de seizoen. hmm.
Oud 08-05-2007, 09:34
Dexter_M
Dexter_M is offline
nog 9 dagen dan weten we het zeker.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 09:55
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 08-05-2007 @ 10:34 :
nog 9 dagen dan weten we het zeker.
*gaat dood van spanning*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 17:36
Dexter_M
Dexter_M is offline
Zekers. vooral van de cw ben ik erg benieuwd hebben toch de leukste tienerseries die er zijn. One tree hill, veronica mars, supernatural
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 06:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
Exclusive: "Glimmer of Hope" for Veronica Mars

Kristen Bell by Mike Ansell/The CWThis is why I always tell you people that it ain't over till it's over: According to my CW moles, bless their hairy little hearts, the odds of Veronica Mars being renewed just went from "so-so" to "pretty good." Suddenly, per my spy, "There's a glimmer of hope." Here's why:

• Since Gilmore Girls is packing it in, the network suddenly has an extra hour of prime real estate available. What are they gonna do, renew 7th Heaven again? (That was a joke, CW. Don't get any ideas.)

• CW prez Dawn Ostroff is said to have responded very favorably to the trailer that series creator Rob Thomas shot for a potential reworking of the show with VM as an FBI agent (think Jodie Foster in Silence of the Lambs, only with way better hair and funnier dialogue). What's more, sources whisper to me that on the strength of that presentation, Thomas and Co. have been asked for more deets of the proposed revamp.

• Big changes are afoot — starting at the very top. "They've talked about a title change," says my spy. (Hey, if the quality remains the same, they can call it Veronica Mars Presents: The Search for the Next Pussycat Doll for all I — and I suspect all of us V fans — care.) Furthermore, there would likely be a major cast shake-up, with Bell the only guaranteed carryover.

So what do you think, people? Isn't VM worth saving, even if it means we'll have to flash-forward through her remaining college years? (There are only so many keggers a girl can go to, anyway.) And what about new titles? Do we really want to leave that up to the suits that eighty-sixed Everwood? Methinks now might be a good time to start offering up suggestions.
TVGuide Links:

Hmm zou erg leuk zijn als ze het vernieuwen, alleen ajmmer dat weveel personages zullen gaan verliezen. En van de naam moeten ze afblijven

zo even de nieuwe aflevering kijken als gilmore girls is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 07:19
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Als het een nieuwe naam krijgt kunnen we iig afscheid nemen van Veronica Mars de serie. Deze nieuwe serie zou ik ook wel kijken maar gewoon wel met een frisse blik. Nu is de kwaliteit toch erg achteruitgegaan en ik denk dat een echte nieuwe show weer terug naar de noir roots kan gaan.

En nog een plus: nieuwe show, nieuwe viewers!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 07:30
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-05-2007 @ 08:19 :
Als het een nieuwe naam krijgt kunnen we iig afscheid nemen van Veronica Mars de serie. Deze nieuwe serie zou ik ook wel kijken maar gewoon wel met een frisse blik. Nu is de kwaliteit toch erg achteruitgegaan en ik denk dat een echte nieuwe show weer terug naar de noir roots kan gaan.

En nog een plus: nieuwe show, nieuwe viewers!
Helemaal mee eens ook omdat er een groot tijdsprong tussenzit, zal ik het niet mee als de orginele vm beschouwen maar als een nieuwe serie. maar jah kristen altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 08:24
Dexter_M
Dexter_M is offline
maar eluke aflevering van vandaag
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 12:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 09-05-2007 @ 09:24 :
maar eluke aflevering van vandaag
Ja, Paul Rudd was echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 16:55
Dexter_M
Dexter_M is offline
paul rudd, was die zanger????
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 17:55
Cyzor
Cyzor is offline
Tja.. wel aardige aflevering. Kippenvel tijdens het optreden, Leo is back. Maar waar was Veronica! Meer als 10 minuten kan ze niet in deze aflevering hebben gezeten. Toch wel een beetje vreemd voor een show die haar naam draagt.

No way in hell dat die mensen zo dom zijn om Vinnie over Keith te verkiezen (tja het blijven Amerikanen maar toch).

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 18:08
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ze kozen ook Lamb over Keith... dus veel kunnen we niet van de inwoners van Neptune verwachten.

Hoewel ik wel vond dat Lamb een betere slogan had (18 - It's legal!)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 18:25
Verwijderd
Should I get a camera? There's gotta be someone out there who would pay to see this hot nerd-on-nerd action.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 19:30
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
eddie schreef op 09-05-2007 @ 19:25 :
Should I get a camera? There's gotta be someone out there who would pay to see this hot nerd-on-nerd action.

Ik vond vooral Desmond's nicknames voor Piz leuk: Fez, Puss, Pez.... hee
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 09:10
Dexter_M
Dexter_M is offline
The end of the road might be coming for another series that was looking for a new beginning, CW's "Veronica Mars." Sources indicated that the cult show, whose trailer for a fourth season set a couple of years into the feature had been warmly received by CW brass, is now back on the verge of cancellation

Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 10:06
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 11-05-2007 @ 10:10 :
The end of the road might be coming for another series that was looking for a new beginning, CW's "Veronica Mars." Sources indicated that the cult show, whose trailer for a fourth season set a couple of years into the feature had been warmly received by CW brass, is now back on the verge of cancellation

Poep!
Als VM ook gecancelled wordt (en dus ook die eventuele FBI VM) ga ik echt gillen! Ze kunnen niet in één seizoen én GG én VM van me afpakken!
Oud 11-05-2007, 10:50
Dexter_M
Dexter_M is offline
dat zou wel een heel zielig gebeuren zijn geen gg en vm meer
niet dingen waar ik aan wil denken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 11:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
sorry hoor maar hoe je na dit seizoen er mee kan zitten dat deze drek gecancelled wordt begrijp ik écht niet, de eerste twee seizoenen waren gewoon vermakelijk maar dit is echt huilen met de pet op.
Oud 11-05-2007, 11:50
Dexter_M
Dexter_M is offline
blijf hoop houden dat het weer goedkomt, en vindt dit seizoen nog geen eens zo slecht.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 12:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kom op man, al die bullshit met piz, damn wat een kut karakter. en juist Weevil, een van weinige coole karakters er bijna niet instoppen. erg lame allemaal
Oud 11-05-2007, 22:31
Cyzor
Cyzor is offline
Wat vind je er nu zo "lame" aan? Ik zal mijn "problemen" met dit seizoen proberen onder woorden te brengen.

Wat ik vooral mis is het gevoel van de eerste twee en vooral het eerste seizoen. Ik kan dit moeilijk omschrijven maar als het zou moeten: de donkere sfeer met de sarcastische schijfstijl en de karakterontwikkeling dit bijna niet aanwezig is in dit seizoen. Ik heb laatst het eerste seizoen herreken, keer op keer gebeurd er iets wat een karakter een verandering doet ondergaan, Veronica die uitvind dat haar vader misschien niet haar vader is, Logans moeder die zelfmoord pleegt (of misschien niet). Deze karakterontwikkeling (één van de dingen die mij zo aantrokken in Buffy en Veronica Mars) gebeuren nu nog een wel maar zijn van zo'n oppervlakkig niveau in dit seizoen. Het draait nu alleen om kalverliefde van de personages en de tiener problemen die deze met zich meer brengen. Het enige wat ik mij kan herinneren uit dit seizoen waar Veronica het een beetje benauwd kreeg wat tijdens de ontknoping van de verkrachter-verhaallijn. Al leverde dit verder nauwelijks karakter ontwikkeling op. Het gaat naar mijn gevoel allemaal wat te goed, net of ik naar een soap kijk, relatie hier en daar maar niet iets echt... VM-achtigs. Begrijp me niet verkeerd ik hou van drama series en een romantisch film op z'n tijd maar dat is niet Veronica Mars en niet de reden waarom deze serie mij ooit zo erg aantrok.

Hopelijk is het bovenstaande nog een beetje coherent ik vind het heel moeilijk om precies te beschrijven waarom dit seizoen zo anders voelde voor mij als de voorgaande seizoenen.

Wat vinden jullie er van?

Over de vernieuwing, ik vind dat Veronica Mars een her-start verdient. Of ze nu terug komt als het tweede jaar op Hearst of bij de FBI. Nog een jaar Hearst lijkt mij minder geslaagd omdat ik niet verwacht dat ze daar de soapergheid van dit seizoen kunnen doorbreken. Al ben ik er ook niet volledig van overtuigt dat de FBI gaat werken. Het kan wel een stuk "donkere" worden met veel volwassenere problemen maar hoe deze problemen Veronica zelf raken zodat de noir-sfeer weer terug kan komen weet ik niet. Maar ik ben ook geen TV-schrijver...

Ik denk dat Rob een grote fout heeft gemaakt om deze serie te beginnen zonder enkele seizoenen vooruit te hebben gedacht. Joss Whedon had de eerste drie seizoenen van Buffy uitgewerkt voor hij begon. Tim Kring heeft (naar verluid) de eerste vijf seizoenen van Heroes in zijn hoofd.

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 23:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 11-05-2007 @ 23:31 :
Ik denk dat Rob een grote fout heeft gemaakt om deze serie te beginnen zonder enkele seizoenen vooruit te hebben gedacht. Joss Whedon had de eerste drie seizoenen van Buffy uitgewerkt voor hij begon. Tim Kring heeft (naar verluid) de eerste vijf seizoenen van Heroes in zijn hoofd.
je weet nooit de rol van de TV maatschappij. Whedon's Firefly werd snel gecancelled terwijl het misschien wel de beste TV-serie is ever, en misschien is VM juist op laste van CW doorgezet naar Season 3, met de opdracht dat "ze er maar iets van moesten maken want het scoort toch wel".
Oud 11-05-2007, 23:58
Dexter_M
Dexter_M is offline
het hangt allemaal vanaf hoeveel mensen er naar kijken al heb je 15 seizoen al in je hoofd, als er niemnad naar kijkt haalt het geen eens de 15 afleveringe. of het past gewoon niet bij de omroep. En ik mis toch wel het grote mystery dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 00:35
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-05-2007 @ 00:52 :
je weet nooit de rol van de TV maatschappij. Whedon's Firefly werd snel gecancelled terwijl het misschien wel de beste TV-serie is ever, en misschien is VM juist op laste van CW doorgezet naar Season 3, met de opdracht dat "ze er maar iets van moesten maken want het scoort toch wel".
Ik heb het ook niet over het stopzetten van een goede serie, zucht Firefly dood en dood zonde...
Maar het slecht(er) worden van een verdomt goede serie Ik weet inderdaad niet in hoeverre Rob is beïnvloed door the CW, misschien moest het zoals veel monden beweren beter aansluiten bij Gilmore Girls. Maar voor het zelfde geld had hij even veel vrijheid als bij UPN. De seizoenen van VM komen op mij niet over al een groot geheel die mooi in elkaar vallen. Ik speculeerde enkel dat dit misschien ligt aan het niet hebben van een "master-plan" voor de serie. Voor mijn gevoel (ik heb het misschien ook ergens gelezen/gehoord) had Rob een heel goed verhaal in zijn hoofd. Meisje verlies beste vriendin door moord, ze verliest haar sociale status, ze wordt een uitcast en probeert de moord op haar vriendin op te lossen (heel kort door de bocht). Dit had hij heel mooi uitwerkt, maar nu een tweede seizoen en een derde. Verdomd nu moeten we ineens van die gesloten High school (waar ze een uitcast was) naar college (waar ze dat totaal niet meer is). Zo verloor de show een heleboel van zijn originele aantrekkingskracht. Maar of dit aan slecht planwerk van Rob zijn kant of aan de netwerken/studios die zich er te veel mee bemoeien ligt zullen we waarschijnlijk nooit te wekten komen.
Oud 12-05-2007, 21:04
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
De enige manier waarop ik denk dat de show terug kan naar het noir-gevoel is dat ze Leanne Mars vermoorden en Veronica gaat het uitzoeken. Dat lijkt me zo gaaf. Bovendien vind ik dat er weer flashbacks moeten zijn zoals in seizoen 1 en die editor die dat allemaal zo mooi maakte moet terugkomen.

Maarja... dreams....

Ik ben het volkomen met jullie eens dat dit seizoen echt lang niet zo goed is als de vorige 2 maar seizoen 1 is moeilijk te evenaren. Maar ik zeg er wel meteen bij dat ik nog steeds vind dat VM een van de beste series op tv is; het acteerwerk, de muziek, de schrijfstijl... het blijft gewoon goed, maar helaas niet meer perfect.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:15
Cyzor
Cyzor is offline
Trailer: http://cwtv.com/video?vid=trl-vm
Intro: http://cwtv.com/video?vid=vm-intro

Die intro is zo grappig. Veronica gaat haar PI-exam doen
Oud 15-05-2007, 21:12
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://community.tvguide.com/blog-en...Mars/800015122

jericho en nou ook nog mischien veronica.
pfff wat een kutweek

Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:42
Dexter_M
Dexter_M is offline
supernatural, smallville en one tree hill zijn bijna 100% zeker vernieuwd maar geen word over veronica
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 22:46
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 15-05-2007 @ 22:12 :
http://community.tvguide.com/blog-en...Mars/800015122

jericho en nou ook nog mischien veronica.
pfff wat een kutweek
Is Jericho dood? Meen je niet... zie hier er nog niets over.
http://www.thefutoncritic.com/guide.aspx?id=upfront

Veronica Mars flikt het nu al voor de 3de keer om het besluit zo lang uit te stellen, mijn arme zenuwen.
Oud 16-05-2007, 09:17
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 15-05-2007 @ 23:46 :
Is Jericho dood? Meen je niet... zie hier er nog niets over.
http://www.thefutoncritic.com/guide.aspx?id=upfront

jericho is dood , en je moet via tvguide volgen die updaten elke minuut
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 09:17
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 15-05-2007 @ 22:42 :
supernatural, smallville en one tree hill zijn bijna 100% zeker vernieuwd maar geen word over veronica
zijn nu 100% zeker.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 10:08
Carn
Carn is offline
From Variety:

The CW has officially greenlit three dramas and two unscripted magazine shows — and it's looking like the sun is going down on "Veronica Mars." … while nothing's official, people familiar with the situation said "Mars" was, indeed, canceled.

From The Hollywood Reporter:.

… the CW, which is gearing up for its Thursday upfront presentation, ordered three new drama series -- "Gossip Girl," "Reaper" and the untitled South Africa project -- to fill the void from the departure of veterans "7th Heaven" and "Gilmore Girls" and cult favorite "Veronica Mars."
Oud 16-05-2007, 11:55
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Er zijn ook geruchten dat een besluit over VM wordt uitgesteld tot na de upfronts. Dus misschien wordt het een midseason replacement. 13 eps ofzo.

ETA: aflevering van vandaag was trouwens erg goed.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 11:58
Dexter_M
Dexter_M is offline
jah die geruchten zijn er maar zo 90% is negatief dus ziet er slecht uit.

Maar aflevering van vandaag was weer goed
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 15:38
Cyzor
Cyzor is offline
bla bla bla bla bla VERONICA KOMT TERUG lalalalalalalalala hoor jullie niet!!

Goede aflevering inderdaad. Keith Veronica momenten zijn toch wel een genot om naar te kijken.
Oud 16-05-2007, 16:55
Dexter_M
Dexter_M is offline
Heb ook meerdere keren gelezen dat ze wachten met veronica uitslag bekend te maken tot ergens in juli pas.
Dan heb ik het iever dat ze nu gelijk vertellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten