Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb je goed opgelost. ![]()
|
![]() |
een jongen die bij me op de basisschool zat heeft ineens een website opgedragen aan zijn zogenaamde kunst, het ziet er de fock niet uit, photoshop prutseltjes en hij vraagt er duizenden euro's voor, ik gier het uit van het lachen en aan de andere kant denk ik sjezus wat een handelsbloed. op school werd hij altijd de rat genoemd omdat hij echt zo'n kutschooiertje was wat dingen jatte enzo.
http://www.artxpose.nl/productcart/pc/home.asp kijk en huiver! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ] Zijn kunst is een persoonlijke exploratie van het werk en de materialen die hij gebruikt om het werk tot stand te brengen. Ongeacht of het onderwerp zo mondain als een tandenborstel is, of als zijn inspiratie de schoonheid van natuur zelf is, het moet hem op één of andere manier aanspreken. Joseph wil empathie naar zijn werken voelen en er een relatie mee vormen, aangezien hij wordt beïnvloed door het gevoel of de stemming van zijn werken. Zijn krachtige werken zijn exponenten van zijn explosieve levensstijl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nu allemaal dingen in mijn hoofd die ik terug had moeten/kunnen zeggen, maar als ik er de volgende keer sta, sta ik weer perplex en met mijn mond vol tanden. Dankje, en beterschap ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben echt pissig dat tony dood is en de komende seizoenen het zonder hem moeten doen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn oma kan dit zelfs met een basisuitleg van paintshopro ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|