Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2006, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-11-2006 @ 19:36 :
Dus het is nu opeens de schuld van Balkenende dat die jongeren vaker stoppen met school en daarom kansloos zijn? Maak het even...

Ik veegde al eerder de vloer aan met je toen je exact hetzelfde betoog postte. Die werkeloosheid komt door taalachterstanden, lagere opleiding, gebrek aan opleiding, slechte instelling, slechte opstelling, gebrek aan netwerk, en ja, af en toe zelfs door discriminatie.
Dus wat jij stelt is dat alles wat goed gaat in het land komt door het beleid van CDA-VVD en alles wat slecht gaat komt door de mensen zelf en daar kon de regering niets aan doen?

Typisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2006, 19:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-11-2006 @ 19:50 :
Dus wat jij stelt is dat alles wat goed gaat in het land komt door het beleid van CDA-VVD en alles wat slecht gaat komt door de mensen zelf en daar kon de regering niets aan doen?
Je gaat er niet op in. Hoezo is het de schuld van Balkenende dat veel allochtone jongeren stoppen met hun opleiding of vanuit het verleden geen oplossing hebben?

Verder moet je nog het bestaan van die andere factoren weerleggen.
Oud 22-11-2006, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zoals ik al zei: als het aantal werkenden toeneemt, is dat de verdienste van CDA-VVD. Als het aantal werkloze allochtone jongeren toeneemt, is dat de schuld van de mensen en niet dan CDA-VVD. Daar ga je niet op in. Jij was eerst aan zet.

Hoewel, 'aan zet'... Ik heb twee maanden of langer met jouw gediscussieert en iedere keer als ik net alles weerlegd had, begon jij toch weer van voor of aan alsof ik nog nooit tegenargumenten had gegeven. Beetje vermoeiend. Daarom begin ik er niet opnieuw aan.

Oh ja, en nou niet liegen dat ik nooit tegenargumenten heb genoemd hè, want ik noemde je net al het topic 'Welke coalitie...' en specifiek pagina 4 als één van de vele klinkende voorbeelden. En mijn bronnen heb ik zelfs een tijd in m'n sig gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 19:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-11-2006 @ 20:51 :
Zoals ik al zei: als het aantal werkenden toeneemt, is dat de verdienste van CDA-VVD.
Op de lange termijn wel ja. Op de bewering dat elk kortetermijnsucces aan de huidige coalitie ligt zul je me niet betrappen.

Dat terwijl jouw kritiek oneigenlijk is; de werkeloosheid onder allochtone jongeren is een groot en slepend probleem. Ook voor de huidige coalitie faalden alle partijen in het volledig oplossen ervan.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-11-2006 @ 20:51 :
En mijn bronnen heb ik zelfs een tijd in m'n sig gehad.
Nee hoor. Iedere keer roep je slechts "ja, dat was dan en dan, daar en daar" zonder dat dat te controleren is.

Zo kan ik ook argumenteren.

Nieuwe stelling: Halsema is pedofiel.

Onderbouwing: Kijk Netwerk van 4 januari 2000 maar, daarin werd alles uitgelegd!

Leuke variant op het bekende linkspammen dat normaal gesproken vooral debatten over creationisme e.d. kenmerkt, maar je kunt niet beweren dat het geldige argumentatie is.
Oud 22-11-2006, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja hoor, wat ik heb gedaan is specifieke links geven naar mijn bronnen. Mijn postgeschiedenis getuigt daarvan. Dat ik niet 2 maanden posts door ga zoeken om nu, maanden nadat ik de links gebruikt heb, jouw leugens te weerleggen, buit jij uit. Dat is niet fair. Jammer dat je niets anders kan dan je te gedragen als een pratende aap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten