Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2006, 15:14
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 13-12-2006 @ 15:27 :
Shadow is de enige priest build die nog een kans heeft, en zelfs dat stelt niet veel meer voor vergeleken met de buffs die veel andere classes gehad hebben.

Ik was altijd PVP healer, ik had nog altijd een kans, ik kon overleven, in PVP is er geen aggro, spelers snappen dat ze die warrior niet makkelijk neerkrijgen als er een priest achter staat. Ik had nog altijd niet te veel problemen met overleven, beetje fear, shield, tot mijn groep er was om me te helpen...

Nu is het een rogue die je stunlock en je bent dood voor je een insta spell af krijgt... Een warlock die je een DC gooit en buffs cast, tegen de tijd dat je uit DC bent heeft de warlock fear gecast > dood.

Hunters kun je niet eens meer in de buurt komen, PW is in 2 schoten weg, en dan heb je een silencing shot op je aars.

Meh, normaal zeur ik niet veel, maar priets stellen echt niks meer voor...
Tsja, ik heb het tot nog toe niet zo ervaren. Voor pvp-healer lijkt pain suppresion mij persoonlijk erg relaxed, alhoewel je nu met maar 51 talentpoints dan wel weinig overhoud voor holy. Pvp healer was altijd al een vak apart, maar vond het altijd goed te doen. Kan er nu helaas nog niks over zeggen, want ben dus shadow sinds patch. Ik moet zeggen dat ik misschien iets minder hard own dan voorheen met shadow, maar doordat ik lange tijd geen shadow ben geweest zou ik het niet meer weten. Wel weet ik dat ik tegen elke class een meer dan goede kans maak 1on1.
Oud 13-12-2006, 15:54
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hunter raid dps is beter geworden. maar is nog steeds redelijk unscalend. ik wil betere substained raid dps scaling
Oud 13-12-2006, 16:59
Ymir
Ymir is offline
Steady shot en arcane shot, daar heb je je scaling.

Voor nu moeten we het doen met arcane, multi en aimed, en dat werkt ook prima. Aimed damage valt wat lager uit dan prepatch, maar m'n aimed crit nog steeds voor 2000+ op raidbosses, niets mis mee lijkt me (Al helemaal nu arcane en aimed niet meer dezelfde CD sharen).
Oud 13-12-2006, 22:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-12-2006 @ 13:15 :
Dan hebben die mensen heel wat meer problemen dan Blizzard kan oplossen, dacht ik zo.
Absoluut
Oud 13-12-2006, 23:55
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Ymir schreef op 13-12-2006 @ 17:59 :
Steady shot en arcane shot, daar heb je je scaling.

Voor nu moeten we het doen met arcane, multi en aimed, en dat werkt ook prima. Aimed damage valt wat lager uit dan prepatch, maar m'n aimed crit nog steeds voor 2000+ op raidbosses, niets mis mee lijkt me (Al helemaal nu arcane en aimed niet meer dezelfde CD sharen).
...

Steady shot scaled juist niet. Met arcane shot gaan ze wel de goede richting in.
Oud 14-12-2006, 05:47
Ymir
Ymir is offline
Extra damage aan de hand van Rap, scaling.
Oud 14-12-2006, 08:27
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Luminon schreef op 14-12-2006 @ 00:55 :
...

Steady shot scaled juist niet. Met arcane shot gaan ze wel de goede richting in.
Steady Shot - Rank 1
Requires Level 66
110 Mana8-35 yd range
1.5 sec cast
Requires Ranged Weapon
A steady shot that causes 100 damage. Causes an additional 175 damage against Dazed targets. 30% of your Ranged Attack Power is added to Steady Shot's damage.
Oud 14-12-2006, 14:46
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Paperz schreef op 14-12-2006 @ 09:27 :
Steady Shot - Rank 1
Requires Level 66
110 Mana8-35 yd range
1.5 sec cast
Requires Ranged Weapon
A steady shot that causes 100 damage. Causes an additional 175 damage against Dazed targets. 30% of your Ranged Attack Power is added to Steady Shot's damage.
Wtf, wanneer hebben ze dat toegevoegd? Nou ja da's in ieder geval mooi. Excuses aan ymir.
Oud 14-12-2006, 15:51
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
toen ze zeg maar de skill introduceerden
Oud 14-12-2006, 17:37
Ymir
Ymir is offline
Is er inderdaad al sinds dag 1 bij geweest voor zover ik weet ;p

Aimed rank 7 (TBC skill) zou ook scalen, maar dat is weer terug aangepast naar flat 870 damage. Helaas.
Oud 14-12-2006, 18:03
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 13-12-2006 @ 13:05 :
Het is ook kut, het is nog steeds makkelijk, eigenlijk TE makkelijk, maar Blizzard moet met WoW het gewoon eens goed gaan doen, op de PTR was het al lang duidelijk dat het te makkelijk was HW weapons enzo te krijgen.

Nu mogen ze ook warlock en paladin damage nerfen met 30%, rogue stun tijden met 30%, hunter damage ook 30%.

En bij priests moet alles omhoog, het was altijd goed mogelijk om te overleven in PVP, met mijn priest (holy dan wel) wist ik dat ik beter niet kon vechten in mijn 1tje, dus een psychic scream en hard rennen werkte altijd wel... Dat gaat nu ook niet meer
waar je nu om zeurt is balance tussen alle classes 1v1, dit is er niet en en gaat volgens de developers nooit komen.
Oud 14-12-2006, 18:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 14-12-2006 @ 19:03 :
waar je nu om zeurt is balance tussen alle classes 1v1, dit is er niet en en gaat volgens de developers nooit komen.
Nou ja, niet alle classes een volledige balance en een class die door vrijwel alle andere 1op1 afgemaakt word zit nog wel een groot verschil.
Oud 14-12-2006, 19:44
Thunder Child
Thunder Child is offline
Noob warlockje aan het woord hier: Zijn er meer locks die last hebben van het feit dat hun firestone nu in hun ranged weapon slot terecht komt?
Of ben ik de enige die dat ding überhaupt gebruikte?
Oud 14-12-2006, 20:11
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 14-12-2006 @ 19:03 :
Waar ik vooral om zeur ik dat ik 0% survivability heb, als iemand je selecteerd ben je dood eigenlijk.
Oud 14-12-2006, 20:28
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 14-12-2006 @ 20:44 :
Noob warlockje aan het woord hier: Zijn er meer locks die last hebben van het feit dat hun firestone nu in hun ranged weapon slot terecht komt?
Of ben ik de enige die dat ding überhaupt gebruikte?
Working as intended en Firestone pvp (maar serieus; gewoon gebruiken tot je een wand met betere stats hebt).
Citaat:
Allochthony schreef op 14-12-2006 @ 21:11 :
Waar ik vooral om zeur ik dat ik 0% survivability heb, als iemand je selecteerd ben je dood eigenlijk.
Priests hebben wel de minste survivability ja, vooral tegen premades die vooraf de namen van healers in hun macro's invullen. Maar heb je de nieuwe discipline talents al geprobeerd? Zag er best goed uit.

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 20:32.
Oud 14-12-2006, 21:23
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Luminon schreef op 14-12-2006 @ 21:28 :
Working as intended en Firestone pvp (maar serieus; gewoon gebruiken tot je een wand met betere stats hebt).

Priests hebben wel de minste survivability ja, vooral tegen premades die vooraf de namen van healers in hun macro's invullen. Maar heb je de nieuwe discipline talents al geprobeerd? Zag er best goed uit.
Jamaar ik wil allebeihei!
Aangenaam muziekje ook bij dat filmpje
Naja, dan hou ik me wand wel in een tasje om in te zetten as needed ofzo.
Oud 14-12-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Daarom kun je ook beter een paladin rollen voor pvp healen.
Oud 14-12-2006, 22:35
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-12-2006 @ 22:36 :
Daarom kun je ook beter een paladin rollen voor pvp healen.
Daar heeft mijn guild niet veel aan, dan moet ik ze eerst mind controllen, en daar moet ik weer een priest voor hebben
Oud 14-12-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 14-12-2006 @ 23:35 :
Daar heeft mijn guild niet veel aan, dan moet ik ze eerst mind controllen, en daar moet ik weer een priest voor hebben
Je kunt een belf paladin rollen in TBC.
Oud 15-12-2006, 01:26
Allochthony
Allochthony is offline
Dat duurt nog 1 maand, en dan gaan we weer vooral PVE
Oud 15-12-2006, 15:13
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
alterush valley stinkt.
rush fw zuigt hard 20min games
Oud 15-12-2006, 19:38
StijnSpoortNiet
Citaat:
toch zie ik filmpjes van shadowpriest die met blauwe gear 3 mensen tegelijk afmaken, misschien is een l2play voor je van toepassing.
Oud 15-12-2006, 20:30
Soundwave
Soundwave is offline
Hier nogmaals de petitie http://www.petitiononline.com/mod_pe...cgi?woweurop&1

Meer mensen moeten ondertekenen

En Blizzard is aangeklaagd door de members van de ER realm (1 van de grootste en oudste europese) omdat de lag het al 8 dagen onspeelbaar maakt.

Overigens hoorde ik dat meerdere groepen spelers Blizzard en Vivendi hebben aangeklaagd omdat ze dus wel de gehele maand bij de meeste spelers hebben afgeschreven.
Oud 15-12-2006, 21:07
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-12-2006 @ 20:38 :
toch zie ik filmpjes van shadowpriest die met blauwe gear 3 mensen tegelijk afmaken, misschien is een l2play voor je van toepassing.
Een SHADOWpriest ja, dat is iets heel anders dan een disc/holy priest, en een Shadowpriest waren altijd heel sterk, maar ook na deze patch is dat niet meer, ze zijn nog steeds wel sterk, maar ze zijn niet meer DE facemelters die ze ooit waren.

En l2p is niet van toepassing, ik speel anderhalf jaar en durf gerust te zeggen dat ik een goede speler ben.
Oud 15-12-2006, 21:17
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 15-12-2006 @ 21:30 :
Hier nogmaals de petitie http://www.petitiononline.com/mod_pe...cgi?woweurop&1

Meer mensen moeten ondertekenen

En Blizzard is aangeklaagd door de members van de ER realm (1 van de grootste en oudste europese) omdat de lag het al 8 dagen onspeelbaar maakt.

Overigens hoorde ik dat meerdere groepen spelers Blizzard en Vivendi hebben aangeklaagd omdat ze dus wel de gehele maand bij de meeste spelers hebben afgeschreven.

Wow, kijk het aantal mensen dat heeft getekend die op de servers Nordrassil en Defias Brotherhood spelen...
Ik speel zelf ook op Nordrassil, en sinds het begin van de zomer is de server regelmatig prut. De patches hebben het alleen nog maar erger gemaakt. Deze week was echt niet normaal: log je in (denk je 'yay, ik kan weer eens spelen'), zie je je character screen, druk je op 'Enter world' en na een paar seconden naar het loading screen te hebben gestaard word je weer teruggestuurd naar je character screen. Super.

Laatst gewijzigd op 15-12-2006 om 21:23.
Oud 15-12-2006, 23:34
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-12-2006 @ 16:13 :
alterush valley stinkt.
rush fw zuigt hard 20min games
AV in 3:40

Oh, en priests kunnen divine shield e.d dispellen in tbc. Echt grappig als zo'n paladin staat te kijken van wtf, mijn bubble.

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 02:52.
Oud 16-12-2006, 19:40
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ymir wist je nog dat je zei dat mijn raidleader een lul was? nou je had gelijk.
ik ben mijn guild uit geschopt omdat ik "teveel comentaar had op classgenoten"
lees: iemand met 8/8 gs en mm specc deed minder dps dan de shadowpriest die maar 50% van de tijd mocht dpssen. en had de goedkope enchants(+5agi boots. +7stam bracers ipc mp5. geen leg enchants. enzovoorts)
en ik (+15 gloves mp5 bracers +8agi head bij gebrek aan 2e zg enchant enz) pompte er ook 100'en potions doorheen enzo. maar het is dus fout mensen op slackers te wijzen
beter eigenlijk. raid toch niet met ze en nog meer reden te stoppen met het gedoe

edit: ben in een melige bui geweest en wat ingame vrienden opgetrommeld met dit als resultaat

Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 03:27.
Oud 17-12-2006, 13:03
Verwijderd
Dood aan geen-enchant-slackers.
Oud 17-12-2006, 14:16
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-12-2006 @ 14:03 :
Dood aan geen-enchant-slackers.
idd. nog geeneens (reinforced armor +40) had hij.
Oud 17-12-2006, 23:23
StijnSpoortNiet
Citaat:
Allochthony schreef op 15-12-2006 @ 22:07 :
Een SHADOWpriest ja, dat is iets heel anders dan een disc/holy priest, en een Shadowpriest waren altijd heel sterk, maar ook na deze patch is dat niet meer, ze zijn nog steeds wel sterk, maar ze zijn niet meer DE facemelters die ze ooit waren.

En l2p is niet van toepassing, ik speel anderhalf jaar en durf gerust te zeggen dat ik een goede speler ben.
wat doe je als holy priest in een bg dan?
Oud 18-12-2006, 09:13
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
flink irritant die lag in bg :/ aangezien er nu zo'n beetje niks anders te doen is...
Oud 18-12-2006, 09:59
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-12-2006 @ 00:23 :
wat doe je als holy priest in een bg dan?
Wat niet?

Holy (of beter Disc met minor holy) owned shadowpriest in AB/WSG als je beetje fatsoenlijk team hebt.
Oud 18-12-2006, 11:42
StijnSpoortNiet
Citaat:
waaromniet? schreef op 18-12-2006 @ 10:59 :
Wat niet?

Holy (of beter Disc met minor holy) owned shadowpriest in AB/WSG als je beetje fatsoenlijk team hebt.
hij zegt dat ie al dood is als ie iemand target
Oud 18-12-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-12-2006 @ 12:42 :
Wat dus niet van toepassing is op shadow priests. Lastig, lastig. Bovendien vind ik het heel erg meevallen met de survivability van holy/disc priests.

Ik join trouwens alleen nog maar arena, helaas geen honor maar shit, eindelijk weer eens lol in pvp ipv hersenloos farmen. Kwoon sinds kort ook samen met 2 guildies dus in tbc gaan we de 3on3 arena rocken
Oud 18-12-2006, 15:43
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 18-12-2006 @ 12:42 :
Bij Paladins, hunters, rogues, warlocks in ieder geval... Een mage kun je voor wegrennen als je je schild op houd en jezelf blijft dispellen, een warrior lukt ook nog wel als hij om de een of andere reden geen hamstring op je heeft gepleurd voor je hem feared.

En dan ben ik niet eens outgeared.
Oud 18-12-2006, 17:33
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 18-12-2006 @ 16:43 :
Bij Paladins, hunters, rogues, warlocks in ieder geval... Een mage kun je voor wegrennen als je je schild op houd en jezelf blijft dispellen, een warrior lukt ook nog wel als hij om de een of andere reden geen hamstring op je heeft gepleurd voor je hem feared.

En dan ben ik niet eens outgeared.
Je moet ze dan ook niet zelf aanpakken, gewoon een deal maken met een warrior met een beetje fasoenlijke gear dat jij healbot voor hem speelt als hij jou in leven houdt.

Het is pas echt erg tegen premades als je als eerste 3x charge stun of 2x pom-pyro-counterspell tegen je hoofd krijgt. Gelukkig is dat met xserver bg's minder geworden.
Citaat:
Reverend schreef op 18-12-2006 @ 12:58 :
Ik join trouwens alleen nog maar arena, helaas geen honor maar shit, eindelijk weer eens lol in pvp ipv hersenloos farmen. Kwoon sinds kort ook samen met 2 guildies dus in tbc gaan we de 3on3 arena rocken
Vet.
Oud 18-12-2006, 18:04
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Luminon schreef op 18-12-2006 @ 18:33 :
Je moet ze dan ook niet zelf aanpakken, gewoon een deal maken met een warrior met een beetje fasoenlijke gear dat jij healbot voor hem speelt als hij jou in leven houdt.

Dat standaard afgesproken met een guildmate warrior die als we tegen andere premades ook FC is (Hij gaat gewoon niet dood), dan zergen we met 10 man naar die vlag en 0 defense, op de terugweg halen we onze flag wel terug, het probleem is als een rogue me cheap shot is het meestal al te laat
Oud 19-12-2006, 12:17
StijnSpoortNiet
Citaat:
Reverend schreef op 18-12-2006 @ 12:58 :
Wat dus niet van toepassing is op shadow priests. Lastig, lastig. Bovendien vind ik het heel erg meevallen met de survivability van holy/disc priests.
daarom geef ik hem mijn goede advies om te respeccen naar shadow, begint ie weer te piepen =D
Oud 19-12-2006, 15:54
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-12-2006 @ 13:17 :
daarom geef ik hem mijn goede advies om te respeccen naar shadow, begint ie weer te piepen =D
Dat is dan ook een advies van niets

Healen moet ik, dat schiet niet op als shadow.
Oud 19-12-2006, 16:51
Verwijderd
Even een domme vraag tussendoor, maar dat mag wel even..

De laatste tijd heb ik het nieuws rond WoW verder niet meer gevolgd, maar ik ga straks wel weer spelen, ik moet toch in ieder geval 70 dingen en alle nieuwe dingen gezien hebben..

Maar toen ik stopte(half jaar geleden, anderhalf jaar spelen vond ik wel best) toen deden net de geruchten/nieuws de ronde dat je bij de uitbreiding ook flying mounts kon krijgen..
wordt dat nog serieus toegevoegd, of is het bij een gerucht gebleven?
Oud 19-12-2006, 17:04
Verwijderd
Er komen flying mounts ja, in Outland, het nieuwe continent, kun je dus vliegen. Zelf speel ik ook niet tot de expansion.
Oud 20-12-2006, 10:58
StijnSpoortNiet
Citaat:
Allochthony schreef op 19-12-2006 @ 16:54 :
Dat is dan ook een advies van niets

Healen moet ik, dat schiet niet op als shadow.
healen = nub
Oud 20-12-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-12-2006 @ 11:58 :
healen = nub
Hè bah, winnen.
Oud 20-12-2006, 11:27
Big Boi
Big Boi is offline
Sjawel, mijn guild heeft Nef nog down kunnen krijgen voor de x-pac.. daarmee BWL officieel op farm. Dit was de eerste serieuze try-night vanwege de lage turnouts bij de eerdere BWL raids (iedereen wou PvP-en).

Na ongeveer 4 tries hadden we op de 5e try een heerlijke phase 1, alle adds werden netjes neer genuked. We hadden de melee (rogues/feral druids/tanks/dps warriors) aan de kant waar de blauwe draken komen en de ranged/AoE'ers aan de kant van de rode draken en alles wat er tussen door glipte werd weer terug gekite door de huntards.

We hadden iedereen nog levend bij phase2 maar helaas waren sommigen te dicht bij Nef toen ie ging fearen en onze MT had een paar fears niet kunnen ontwijken vanwege z'n berserker rage CD. Gevolg: paar DPS'ers dood door de flamebreath omdat ze na de fear te dichtbij z'n hoofd kwamen.

Toen de undead kwamen hadden we nog wel gelukkig genoeg AoE'ers over om het af te maken! Ik topte de damagemeters net na de mages met m'n cookiecutter MS build en GM rank 14 pole-ar, 42,5% crit chance in zerk stance (feral druid in m'n party), 1400att power met alle buffs en bijna 7k health. Whirlwind in een groepje blauwe draken.. bam 5k damage Onze raidleader op Teamspeak bij Phase 2: make sure you keep BoS on Blaim at ALL times.

Geweldige ontlading op TS bij de kill, geweldige adrenaline rush. Dit was echt nodig om het guild moraal een beetje omhoog te houden tot de x-pac komt. Al met al een mooie avond. Hier nog een pic van de kill en m'n nieuwe speeltje.

Oud 20-12-2006, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Gratz
Oud 20-12-2006, 13:42
Daboman
Daboman is offline
Gratz.

Druids voor de verandering eens overpowered

Beste pvp healers in tree of life form.

Kunnen redelijk dpsen met zowel feral als balance specc.

Mangle in bearform zou ik eigenlijk overpowered noemen.

Ik ga maar eens faces manglen, zolang het kan.
Oud 20-12-2006, 15:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
http://www.youtube.com/watch?v=I_kK3bVpDpc

lol
Oud 20-12-2006, 18:58
skeleton
skeleton is offline
Gz Blaim..

Hmm je kunt tot 41 crit chance halen dus.. mag ik eens een linkje naar je profile ?
Oud 20-12-2006, 21:35
StijnSpoortNiet
Citaat:
skeleton schreef op 20-12-2006 @ 19:58 :
Gz Blaim..

Hmm je kunt tot 41 crit chance halen dus.. mag ik eens een linkje naar je profile ?
met genoeg buffs zou je in principe rond de 50% crit moeten kunnen zitten, waren ook al forums post over op rogue boards.
Oud 21-12-2006, 11:55
Scatterheart
Scatterheart is offline
60 gaan we niet halen voor de 16de, maar we zijn inmiddels wel al 54 (ik) en 52 (vriend). En hij had gisteren zomaar een epic drop, gewoon van een undead ergens in Azsahra.

Regels voor berichten