Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb sowieso ook een kwartiertje vanaf 9 uur gemist (tot de reclame), wat is er gebeurd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het begon ermee dat Lorelai en Rory zouden eten bij Emily en Richard. Lorelai wilde haar ouders eerst niet vertellen van de break-up, maar toch wel gezegd. En dr ouders reageerden heel koeltjes "oh wat jammer". Lorelai helemaal verbaasd. Waarom zeiden ze niet meer?? Gingen ze er niet tegenin?? Emily zei dat ze er niet meer over te vertellen had. Volgende ochtend bedenkt Loralai zich dat ze misschien altijd dingen doet die ze eigenlijk niet WILT maar omdat haar ouders dat ook niet willen, ze het tóch doet! (snappie?) Later ziet ze Chris (hij en Rory gingen samen wat eten) en ze vraagt of hij koffie wilt, maar nee dat wilt hij niet want hij houdt van haar en zij niet, en da's ingewikkeld. En hij gaat weg. Later belt ze hem op (zo eindigd de afl... "Hi Chris"....) Rory en Logan bellen elkaar op tijdens dat een van hun net in bed ligt, vanwege het tijdsverschil. Rory vind het maar moeilijk, zo'n vriendje aan de andere kant van de wereld. Ze mist het intieme contact. Dan geeft Paris haar de tip om te doen aan telefoon seks/smsseks. Rory: "aah nee dat kan ik niet!" Gaat ze toch proberen, smst Logan. Hij reageert vervolgens 2 dagen niet. Dan belt ze hem op, hij sliep, maar vertelt haar dat ie wel had gesmst. Ze zeggen dat ze elkaar missen ( ![]() Lane vertelt haar vriendje van de zwangerschap. Die freakt, maar doet net alsof er niks aan de hand is. Totdat Lane hem vertelt dat ze het allemaal heel eng vind en helemaal geen 'stomme' baby wilt. Zach(k?) haalt opgelucht adem en ze beginnen elkaar flink te zoenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm, nou, we moeten een lijst programma's kijken/analyseren voor een bepaald eindtentamen straks. Maar goed, ik zal eens even informatie inwinnen bij vriendinnen die dit kijken zodat ik de verhalen ga snappen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...rls_characters http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilmore_Girls |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ja, leuke aflevering.
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [5] Verwijderd | 500 | 25-09-2004 22:47 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |