Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 18:58
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Whut, mijn cijferlijst is toch nog goed, heb ik me daar nou zo druk om gemaakt. Potverdorie maar 1 onvoldoende, wat ik al wist.
Wat een opluchting, nu doorzetten en meer goede cijfers halen.
Oh, en ik moet mijn vriend nu nog tot donderdag missen, damn. Best raar na elkaar zo vaak te hebben gezien de laatste tijd. Maar het gaat goed en hij maakt me gewoon ontzettend gelukkig. Jeej.
Oud 05-12-2006, 19:16
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik word echt teringchagrijnig van mijn kloterige zeikerige kutconrector die het niet mogelijk maakt mijn huiswerk te doen .
Oud 05-12-2006, 19:17
Verwijderd
Ja, ik zal het vast overdrijven. En nik zal het vast zelf beter moeten maken. Maar ik kan het niet meer, ik heb er geen energie meer voor.

Sorry I'm here?
Oud 05-12-2006, 19:31
Yana
Yana is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 05-12-2006 @ 20:17 :
Ja, ik zal het vast overdrijven. En nik zal het vast zelf beter moeten maken. Maar ik kan het niet meer, ik heb er geen energie meer voor.

Sorry I'm here?
Lieve meis, sorry als ik me gebrekkig uitgedrukt heb. Ik bedoel absoluut niet dat ik jou en je gevoel niet serieus neem, ik wilde je alleen maar hoop geven. Dat is echt het allerbelangrijkste. Probeer er doorheen te kijken, door alle ellende, om op zijn minst nog een lichtpuntje te zien. Ik voel me zelf ook vaak zoals jij nu, maar de enige manier voor mij om er weer bovenop te komen is om die hoop te houden. Om te weten dat ik kan veranderen als ik dat zelf maar wil. Om ergens te blijven geloven in mezelf, ook al voelt het vaak niet zo. Ik wilde je niet kwetsen of zeggen dat je "overdrijft" in de zin van "aanstellen". Ik bedoelde alleen...dat je niet op moet geven. Dat je niet alleen moet focussen op het negatieve. En echt, sorry sorry als ik je gekwetst heb. Ik zal in ieder geval blijven geloven in ons beide zolang jij nog niet gelooft in jezelf... *knuf*
Oud 05-12-2006, 19:40
kroot
kroot is offline
ik moet nu naar beneden, zogenaamd gezellig Sinterklaas vieren met mijn huis. Ik wil niet
Oud 05-12-2006, 19:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
jongen1986 schreef op 04-12-2006 @ 17:33 :
stage in Curaçao.. nog maar 7 weekjes, maar toch.. de feestdagen komen
Ivo sterkte man
Oud 05-12-2006, 21:46
Verwijderd
Verdomme, ik heb geen zin om te slapen, maar ook geen zin om weer ziek te worden... whooh. ;\
Oud 05-12-2006, 22:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Waarom ben ik zo snel jaloers?
Of vul ik alles meteen negatief voor mij in
Oud 05-12-2006, 22:41
Verwijderd
ai, auw, auw.
ik ga vragen of euthanasie mogelijk is
de 20e heb ik pas een huisarts. het kan me niet meer schelen wat mensen denken of doen. als het voor de 20ste niet beter word..
Oud 06-12-2006, 09:00
Dolores
Dolores is offline
Heb ein-de-lijk de huisarts gebeld.. En ik heb stom genoeg alleen maar gezegd dat ik een verwijsbrief voor logopedie wil, maar goed, als ik daar dan toch ben kan ik vast ook wel over andere dingen beginnen.. Ben echt opgelucht nu, maar ik kan er pas volgende week terecht en ik weet dat ik er de komende dagen steeds meer tegen op ga zien. Maar goed... Dit is iig een begin.
Oud 06-12-2006, 11:41
Redhair
Redhair is offline
Gister intakegesprek gehad voor een huisje. Spannend, nu kunnen we elk moment gebeld worden dat er een huis vrij is waar wij in mogen.
Daarna met J. meegegaan naar een hulpinstantie waar hij sinds kort bij is. Ze helpen hem daar met zijn financiele zaken, zorgen ervoor dat hij weer ziekenkostenverzekerd is, regelen een uitkering voor hem, maar wat eigenlijk het belangrijkste is, ze helpen hem met het verwerken van zijn jeugd, leren hem omgaan met het feit dat hij verslaafd is (geweest). Want zijn we nog verslaafd? Zijn we nog junkies? Hij heeft 3.5 week niet gebruikt, ik twee weken. Het gaat allemaal soepel, we hebben er ook geen zin in. Er zitten ook negatieve kanten aan. We zijn veel moe, ik verveel me vaker dan eerst, het is moeilijk concentratie voor iets te vinden. Maar dat komt wel weer.
Maar ondertussen gebruiken we wel andere drugs. Poosje geleden coke, later nog een keer coke, lachgas, ik heb gister riante pillen gehaald. Ach, ik ben tenminste geen zombie meer.

Mijn broer wilde gister toch nog iets aan sinterklaas doen. Warme chocolademelk met een spelletje. Dat deden we vorig jaar ook, waarbij papa verbitterd was, mama schijnheilig en ik dood wilde. Maar ik had het gevoel dat het dit jaar beter zou zijn, juist omdat papa er niet meer is, hoe raar dat ook klinkt. Ik vond dit een mooie kans om J. een keer hier thuis te laten komen. Heb lang moeten zeuren, hij durfde niet. Maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat het toch een keer moet. We gaan samenwonen, dan moet hij wel een keer bij me thuis komen. Hij kwam, speelden een spelletje, het was echt gezellig. Ben blij dat het een keer gebeurd is.

Straks komt D. hier, ze is hier niet geweest sinds papa dood is. Alle keren dat ik haar gezien heb waren bij J. en in de kroeg. Maar het komt wel goed. D. is ook aangenomen waar J. en ik werken, vanavond met zn allen, wordt gezellig.
Oud 06-12-2006, 12:32
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 05-12-2006 @ 20:43 :
Ivo sterkte man
Lottte!! *knufff*
Oud 06-12-2006, 12:33
da leentjuh
da leentjuh is offline
Midden in de nacht gebeld door mijn oma, was iets met mijn opa. Schrok me dood. Uiteindelijk bleek het mee te vallen, maar ben wel 1,5 uur lang behoorlijk bang geweest.

Mn vriend had een chocoladeletter voor me meegenomen. Blijkbaar kan ik enorm toneelspelen ofzo.
Ach ja, mn familie heeft de helft al opgegeten.
Oud 06-12-2006, 13:57
Gothic
Gothic is offline
Pff ik ben zo ontzettend moe, niet normaal ... maar ik moet nog anderhalve dag volhouden. Ik moet dat tentamen halen, want ik moet gewoon op vakantie kunnen van de zomer...

Maar wat nu. Vanochtend bij het perfecte appartementje wezen kijken. Het was zo mooi van binnen, alles klopte, ruimte genoeg, zelfs mogelijkheid tot een extra woonkamertje voor ons samen...

Maar... het is zo duur, het is niet echt dichtbij de uni, kwartiertje lopen van de metro. Buurt is niet fantastisch. Onderbuur allochtoon met keiharde muziek. Ik weet het gewoon niet.

Ik weet gewoon niet of ik klaar ben om weer op kamers te gaan. Vorige keer was ik doodongelukkig, maar er speelde toen zoveel meer mee. Met haar is het natuurlijk super gezellig, samen eten, dingen doen. Als ik aan de positieve dingen denk, lijkt het me leuk, maar als ik aan het gevoel wat ik vorige keer had denk, vind ik het zo eng, bang dat ik toch liever thuis blijf...

Wat moet ik nou toch. Officieel vandaag beslissen, maar ja, ik kan dat niet in 1 dag beslissen, zij ook niet. Ik wil me eerst richten op m'n tentamen...

We hebben nu geloof ik besloten om te gokken op de volgende bezichtiging. Maar dan is de kans dat we het niet krijgen, als iemand anders het wil.

Kut zeg. Ik weet het echt niet.
Oud 06-12-2006, 14:12
Verwijderd
Wanneer heb je een serieus alcoholprobleem? Het is misschien een heel simpele vraag, maar ik vraag het me toch af. Vooral omdat ik me afvraag of het echt zo is, of dat ik gewoon andere standaarden en misschien wel normen en waarden heb dan de meeste mensen in mijn omgeving.
In mijn omgeving wordt namelijk vaak op donderdag, vrijdag en zaterdag aardig wat bier naar binnen gegoten. Vooral de zaterdag. Zo kan ik er bijna vergif op innemen dat velen van hen op zondag niet precies meer weten wat er zaterdag(nacht) allemaal is gebeurd. En ik vraag me toch af: is dit normaal?

Zo had één van hen dus op tv een ex-alcoholist gezien en die had iedereen uitgedaagd om drie weken geen alcohol te drinken. Dus die jongen wilde dat best doen. Ik wist dat hij de dag erna zich al niet aan die afspraak zou houden en ja hoor, ik kreeg gelijk. Dan denk ik: zo moeilijk is het toch niet?
Vandaag ook weer midden in een gesprek: ik jou negeer? helemaal niet! of ben ik je zaterdag in de stad tegengekomen?

En hij twijfelt dus echt, terwijl hij het probeert te verbloemen door te zeggen dat hij zoveel nog weet van zaterdag.
Oud 06-12-2006, 14:48
Lilium
Lilium is offline
Op de een of andere manier voel ik me rot.
Ik ga verdrinken
in een boek en chocolade.
Oud 06-12-2006, 15:07
Verwijderd
Nog steeds doet het draadloos internet het niet. Zit nu op mn pa's pc in de huiskamer. Heel irritant want ben bang dat er plotseling iemand achter me staat.
Vanmiddag was ik zo sterk in mn gedachten omtrent bepaalde dingen. Maar aan de andere kant voel ik me ook heel klein en kwetsbaar. Ik weet het niet, ik weet het echt niet meer. Ik wil ook niet meer, het hoeft niet meer. Mn buik doet pijn en ik wil rust.
Gister leuke cadeautjes gehad voor Sint en nu ben ik mn kamer aan t veranderen. Helaas lijkt het niet te helpen, het wordt gewoon weer niet mijn plekje waar ik me veilig voel. Grmbl.
En ik mis kwast.
Zo.
Oud 06-12-2006, 15:22
Verwijderd
Aargh. Gisteravond was echt erg: wilde zo'n spaflesje opentrekken met mn tanden, zo'n omhoogtrek-dop, breekt mn voortand af Precies op het stukje waar hij al eerder opnieuw is vastgeplakt, zeg maar. Dus vandaag naar de tandarts, met mijn panische angst. Olé. Wel een nieuwe, want de oude was kut (brug verkeerd gezet bij mn moeder -> ontstekingen, te laat om iets aan te doen ). Dus ik vet stressen. Maar het viel gelukkig mee, en ik hbe weer een nieuwe voortand (moeder had het stukje oude tand in een glaasje water door de gootsteen gespoeld ), en een verdoofd gezicht. Tjies wat irritant.
Oud 06-12-2006, 15:49
Papillon
Papillon is offline
Vandaag de opstelling van mijn kamer weer eens veranderd en gelijk mijn hele kamer goed schoongemaakt. Straks eten en dan werken en daar heb ik echt geen zin in. Maar daarna dartwedstrijd.

Vandaag ook weer naar therapie geweest voor mijn rug en ik krijg gewoon een strakke buik van de oefeningen die ik moet doen voor mijn rug.
Oud 06-12-2006, 15:58
Nijn*
Nijn* is offline
What the fuck is dit nou weer? Een 3,8 voor m'n Duitse leestoets, waar ik een vet goed gevoel over had, en een 8,3 voor m'n geschiedenis toets, waar ik een heel slecht gevoel over had. Precies omgedraaid, quelle ironique..
M'n Franse tentamen ging echt heel erg slecht, maar ik was niet de enige. Daarna kwam ik M. tegen die me vertelde dat ik m'n Duits dus ook niet goed had gemaakt. Voelde me echt steeds meer en meer klote. Alle lessen die ik heb gehad, waren weer supersaai, heb er niets geleerd, alleen een beetje stoned in de klas gezeten, en beetje zitten suffen. Aahrg, dit gaat echt weer precies de kant op, zoals het vorig jaar was. Toen zat ik elke dag stoned in de les, was ik elk weekend van de wereld. Dat wil ik niet meer. Toch?

In de bus eventjes een tijdje met M. gepraat, heel fijn. Had haar al een hele tijd niet gesproken, en was fijn/vertrouwd weer even met haar te kunnen praten. Heb afgesproken haar vanavond te mailen, misschien wel goed, dat iemand in mijn omgeving ook op de hoogte is van wat er allemaal aan de hand is.. Ik mis haar ook wel een beetje, spreek haar nu veel minder.

Nu weer bijna nuchter en heel erg moe. Waarom ben ik er nou toch weer mee verder gegaan? Ik was al vet lang gestopt, waarom doe ik dat toch, ik weet toch dat het slecht voor me is?!
Kan mezelf op 't moment echt niet uitstaan, ik ben het aan het verkloten. Alweer. En weer de gedachten, ik ben dood beter af.. Help?
Oud 06-12-2006, 16:32
Verwijderd
Pfffff, wat een dag tot nu toe.
Vanochtend angstig, bijna-paniek en ik kan het benoemen en herleiden en ook nog wel enigzins verdragen, maar hoe kan ik mezelf helpen/geruststellen???
Gelukkig zakte het na een aantal uur en heb ik daarna toch nog wat kunnen doen, maar 't is naar...
En doordat ik zo slecht slaap blijf ik ook in een rondje ronddraaien lijkt wel

Hoop dat vanavond me een beetje afleidt.
Oud 06-12-2006, 16:48
Saarah
Saarah is offline
Raar: ik zit midden in de examens en ik heb gisteren besloten om op dieet te gaan, en proberen het écht vol te houden deze keer. Normaal gezien snoep ik tijdens de examens echt veel, maar de laatste twee dagen (oké, da's niet veel, maar toch, het is een begin!) heb ik er minder behoefte aan, lijkt het wel. Ofwel komt het omdat er niet veel snoep in huis is, maar toch.
Gisteren heb ik alleen een chocoladeventje gesnoept (en dat was omdat Sinterklaas bij m'n oma was langskomen ) en vandaag alleen een pakje van twee speculazen. (Sinterklaas was op school langsgekomen).
En dat is echt niet veel voor mij, normaal snoep ik héél wat meer. Om nog maar te zwijgen over de andere tussendoortjes: een croque monsieur hier, nog wat partysnacks daar, ...

Maar als ik dit kan volhouden ben ik erg tevreden.
Oud 06-12-2006, 16:58
Ann
Ann is offline
Het Pieten gister was geweldig leuk!!!! echt waar, kindjes komen naar je toe vertellen allemaal dingen ooooh echt ik zou willen dat het weer gister was maar ook weer niet want over 2 dagen ga ik naar parijs.

Happy maar toch nog niet helemaal
Oud 06-12-2006, 17:14
moon
moon is offline
oke het gaat wel weer. Beter dan vorige week in ieder geval want toen was ik echt even de weg kwijt. Maar het is wel een vaag zooitje in mijn hoofd, een chaos. Ik heb het gevoel dat ik allemaal niet bij kan houden wat er gebeurt. Er is te veel informatie om te verwerken de laatste tijd, ik vergeet echt alles, juist omdat het zo druk is in mijn hoofd.
Oud 06-12-2006, 17:23
Roosje
Roosje is offline
Aaaah lief. <3
Oud 06-12-2006, 17:24
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-12-2006 @ 14:57 :
Maar wat nu. Vanochtend bij het perfecte appartementje wezen kijken. Het was zo mooi van binnen, alles klopte, ruimte genoeg, zelfs mogelijkheid tot een extra woonkamertje voor ons samen...

Maar... het is zo duur, het is niet echt dichtbij de uni, kwartiertje lopen van de metro. Buurt is niet fantastisch. Onderbuur allochtoon met keiharde muziek. Ik weet het gewoon niet.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik zou het niet doen. De prijs in combinatie met een slechte buurt en dat het niet dichtbij is bij de plek waar je wezen moet, gaat je op den duur tegenstaan. Tot zover mijn mening.
Oud 06-12-2006, 17:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-12-2006 @ 15:12 :
Wanneer heb je een serieus alcoholprobleem?
1. Als je zonder niet meer kunt functioneren.
2. Als je last hebt van je eigen alcohol gebruik (ligt in het verlengde van 1.)

--

M'n hondjes zijn echt een geweldige steun en de nieuwe pup is echt geweldig.. maar toch voel ik de grond weer onder me vandaan zakken.

Naja.. volgende week en de week erop tentamens.. dan vakantie.. nog even doorbijten door een onwijs zure appel.
Oud 06-12-2006, 17:53
Ann
Ann is offline
Vanaf vandaag hebik een vriendje en alles wat ik me afvraag of ik wel de goede keus heb gemaakt.
Oud 06-12-2006, 17:54
Verwijderd
wat leuk! waarom twijfel je?
Oud 06-12-2006, 18:04
Ann
Ann is offline
Omdat ik nog steeds zit met gevoelens voor vrouwen... maar verder klopt het wel allemaal dus ik zou niet inzien waarom het niet kan ik bedoel het kan ook allebei. Maar verder is hij gewoon zo ontzettend lief dus... eigenlijk gaat het nergens over dus
Oud 06-12-2006, 18:42
ilse
ilse is offline
Papa, mijn papa, de workaholic. moet nu in de ziektewet, moet stoppen met werken.. ik wist dat het slecht ging, en nu ziet hij het zelf dus ook dat het niet emer gaat. maar hoe meot ik me er nu over voelen? ben in de war.. tis goed dat ie eindelijk dus rust neemt, tijd voor zichzelf.. maar dan moet het dus wel heel.... erg zijn.. .. ik wil het niet weten, het blijven ontkennen.. mijn papa was altijd sterk.. ik weet het niet..
Oud 06-12-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 06-12-2006 @ 19:04 :
Omdat ik nog steeds zit met gevoelens voor vrouwen... maar verder klopt het wel allemaal dus ik zou niet inzien waarom het niet kan ik bedoel het kan ook allebei. Maar verder is hij gewoon zo ontzettend lief dus... eigenlijk gaat het nergens over dus
Oke, ik denk dat je juist tijdens je relatie er achter komt wat je nou precies voelt.. En opzich als je wat voor vrouwen voelt, kan je wel een vriend hebben.. ik weet niet of dat wel heel eerlijk is ten opzichte van hem.. maar het zijn toch nog 'gemengde' gevoelens? dus waarom niet.. Succes!
--
Ot:
wat zijn mijn gevoelens, en wat die van een ander? Jeetje het gaat echt slecht
Oud 06-12-2006, 19:10
Moustache
Moustache is offline
Wat zit ik mezelf nou gek te maken dan
Het slaat helemaal nergens op en de enige die er last van heeft ben ik zelf, waarom het ineens is weet ik niet eens en ik moet gewoon een keer kappen met alleen maar aan de negatieve dingen denken.
Oud 06-12-2006, 19:16
Saarah
Saarah is offline
Grrr, zo frustrerend!!!! Ik moet/wil me afreageren en ik weet niet hoe.

Ik haat het zo. Ik haat alles op het moment. Het is gewoon niks meer waard. IK ben gewoon niks waard.
Oud 06-12-2006, 19:48
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
jaah en sinterklaas was zo gezellig

nu nog kest

waarom gaat alles fout en snappen leraren niet waneer ze even niet aan je kop moeten zeuren over hun regeltjes
Oud 06-12-2006, 19:58
Miracle
Miracle is offline
Het is gelukt.

Soms moet ik me niet zo druk maken om alles en het gewoon op me af laten komen.
Ik ben nu in ieder geval trots dat het woensdagavond is en dat ik dit allemaal heb gedaan en gehaald.
Tot maandag moet ik écht ontspannen en me niet meer druk maken om m'n studie en dergelijke.
Oud 06-12-2006, 20:12
Verwijderd
Ja Internet doet het weer.
En ik voel me rot, zo rot. Ik ben moe terwijl ik net nog twee uur heb geslapen ofzo. Mn buik doet pijn en ik wil hier weg nu, het gaat niet, luister dan. Zal ik me maar van de trap gooien?
Oud 06-12-2006, 20:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
Aragnabite: wat een lieve hondjes <3

Saarah: wat is er gebeurd?

Net een mailtje gestuurd naar A., een meisje in Engeland die ik ooit (2 jaar terug) via Neopets ( ) heb ontmoet. En meteen een mailtje terug. Ze maakt me helemaal blij, ze is echt een schat. Raar, dat je iemand zo aardig kan vinden zonder haar te hebben ontmoet.

Verder gaat alles z'n gangetje. Gisteren vroeg mijn mentor/biologieleraar inene hoe het met mij en mijn zus gaat. Ik heb vorig jaar gesprekken met hem gehad, omdat ze zichzelf snijdt. En tja, of het echt heeft geholpen weet ik niet. Hij denkt van wel. Maar er zijn nog te veel dingen die wij (zus en ik) niet hebben uitgesproken. Ruzies die er niet uitkomen.
Ik schrik elke keer als hij ernaar vraagt. Sinds de gesprekken zit ik niet zo graag ergens met hem alleen, omdat hij er dan naar kan vragen en dat ook vaak doet.
Maar aan de andere kant is het wel lief (lief in combinatie met mijn mentor kan eigenlijk niet) dat hij er naar vraagt.

*Knuffels voor iedereen die ze wil*
Oud 06-12-2006, 20:46
Verwijderd
momenteel wil ik het hele huis in elkaar slaan en alles tegen de muren smijten en heel hard huilen en schelden maar ik ben te boos om ook maar iets te doen.
Oud 06-12-2006, 20:59
jongen1986
jongen1986 is offline
ik krijg bij dit topic altijd de nijging om iedereen een knuffel te geven en te zeggen "als je wilt, kun je wel bij mij terecht..."
Oud 06-12-2006, 21:01
moon
moon is offline
jukeboxxx *knuff* wat is er gebeurt?

Ot: Toch weer even een terugval. Bah.Eerst met mijn moeder gepraat, toen met haar en het heeft wel weer even wat los gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik nu weer op een evenwichtsbalk loop te balanseren. Wat zijn mijn gevoelens toch verwarrend.
Waarom is het altijd het één en/of het ander en nooit gewoon 1 van de 2 altijd?
En lichamelijke klachten die ik zelf veroorzaakt heb
Oud 06-12-2006, 21:12
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
jongen1986 schreef op 06-12-2006 @ 21:59 :
ik krijg bij dit topic altijd de nijging om iedereen een knuffel te geven en te zeggen "als je wilt, kun je wel bij mij terecht..."
Ik ook. Dus bij dezen.

Ontopic: W00t morgen jarig en ik ga ruzie maken met school en echt. \m/ Vrolijkzovrolijk.
Oud 06-12-2006, 21:24
Faerie
Faerie is offline
vaag...
Oud 06-12-2006, 21:48
Verwijderd
Ik ben fucking verliefd.
Oud 06-12-2006, 22:43
Verwijderd
't Was leuk.
Voel de angst nu alleen al weer opkomen. Durf niet te gaan slapen...
Oud 06-12-2006, 22:57
Verwijderd
Kutkutkut.
Oud 07-12-2006, 06:59
Heksjuh
Heksjuh is offline
Roosje: gefeliciteerd!
Oud 07-12-2006, 08:56
coopergirl
coopergirl is offline
carpaal tunnelsyndroom, kutzooi auw.. hoe verder?
Oud 07-12-2006, 09:02
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Roosje: gefeliciteerd!

Vroeg op, want ik werd wakker gemaakt door lui die de kachels hier kwamen nakijken anders had ik er nu nog ingelegen

En nu heel veel oefenexamens maken (autotheorie) want die heb ik vanmiddag...weer want hij is verlopen.

Op zich weet ik alles nu wel, maar die vragen blijven dubbelzinnig en ik ben geneigd er te lang over na te denken en ze dan verkeerd te interpreteren. Dus ja, ik moet mezelf even op 'dom' zetten, dan zou het moeten lukken. Zelfs de grootste debiel kan dat examen halen (no offense) dus dan zou ik het helemáál moeten kunnen.
Oud 07-12-2006, 10:52
Papillon
Papillon is offline
Roosje: Gefeliciteerd!

Wilde ik vandaag sportief een stuk gaan fietsen, is het slecht weer. Zodadelijk even beneden opruimen, want straks komen mijn opa, oma en tante om nog Sinterklaas te vieren. Hopen dat het een beetje gezellig wordt, aangezien mijn vader erbij is en volgens mij heeft hij geen cadeau's gekocht. Terwijl we voor iedereen een kleinigheidje zouden kopen, maar hij wilde er alleen maar bij zijn.

Maar goed, ik laat mijn humeur niet door hem verpesten. Ik ga er gewoon een gezellige dag van maken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten