Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2006, 16:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
Netjes dat is een
Oud 17-12-2006, 21:21
Spelleider
Spelleider is offline
Toen de piraten hun kapitein dood op het dek zagen liggen verloren ze hun moed en vechtlust. Volgens de piratencode was het nu iedere man voor zichzelf en haastig begonnen ze zich terug te trekken naar hun eigen schip. Toen Hanneke weer aan boord was van de ‘Zwarte valk’ begon ze de entertouwen door te kappen. ‘Is iedereen aan boord?’ vroeg ze aan Biertank 52, die de laatste leek te zijn. ‘Ja iedereen! Zorg dat we hier weg komen!’ Hanneke kapte het laatste touw door en de beide schepen dreven snel uit elkaar. ‘Zo, dat zit wel goed’ zei Hanneke. ‘We zijn veel sneller dan die Hollanders dus ze zullen ons niet inhalen’ Zoef de Haas spuwde op de grond. ‘Dat zit wel goed zeg je?! We hebben godverdomme verloren! Onze kapitein is dood en we hebben helemaal geen schatten mee kunnen nemen! Ik zag al die kisten in het ruim staan maar ik kon er geen enkele meenemen. Dat is frustrerend hoor!’ Biertank begon te grinniken. ‘Ik heb lekker wel een schat.’ Hij liet de parelketting zien die hij van Tink* had gestolen. Zoef de Haas’ ogen vielen haast uit hun kassen. ‘Da’s ding is minstens een hele kist goudstukken waard!!’ Hanneke griste de ketting uit Biertank’s hand. ‘Die hou ik wel bij’ Biertank begon te grommen en trok zijn zwaard. ‘Van mij!!’ Nu trok ook Hanneke haar zwaard. ‘Wil je erom vechten, éénoog?’ Biertank keek de gigantische kannibaal even schattend aan en besloot toen dat ie dat niet zou winnen. Hij kroop af met de staart tussen de benen. Hanneke stak haar zwaard in de lucht en schreeuwde. ‘Ik eis bij deze het kapiteinschap op. Iemand bezwaar?’ De verschillende piraten keken elkaar aan. Iedereen mocht Hanneke nu uitdagen voor een tweegevecht: de winnaar zou kapitein worden. De verliezer had grote kans om overboord gegooid te worden. Maar uiteindelijk had niemand het lef om Hanneke uit te dagen: Hanneke werd zonder slag of stoot kapitein.
Later die dag zat Hanneke in de kapiteinshut om de nieuwe koers te bepalen toen er op de deur geklopt werd. Het was Leekah. ‘Kapitein, ik moet u nog iets laten zien’ begon ze. ‘Ik wou dit niet laten zien waar iedereen bij was’ Ze hield een stuk papier omhoog. ‘Geef hier’ zei Hanneke kortaf. ‘Ze bekeek het papier. ‘Verrek, dit lijkt wel een schatkaart!’ zei ze. Leekah knikte. ‘Dat dacht ik ook al’ Hanneke keek haar ondergeschikte aan. ‘Hoe kom je hier aan?’ Leekah antwoordde: ‘Uit de kapiteinshut van de ‘Amsterdam’, van de tafel gegrist’ Hanneke bekeek het papier nader. ‘Hij lijkt doormidden te zijn gescheurd. Ik kan niet zien welk eiland dat is! Waar is de andere helft?’ Leekah haalde haar schouders op. ‘Die lag niet daar op tafel, da’s zeker. Ik was de hut nog aan het doorzoeken toen iedereen er ineens vandoor ging, maar volgens mij hadden die Hollanders de andere helft ook niet. Maar kijk eens in de linkerhoek. Zie je dat wapen daar? Een doodshoofd en twee gekruiste pistolen?’ ‘Ja en wat dan nog?’ zei Hanneke vragend. ‘Dat is het wapen van de gebroeders Dukko en Boogie Forumbaas’, antwoordde Leekah. Hanneke knipte in haar vingers. ‘Da’s waar ook! En dan weet ik ook waar we nu naar toe gaan! Naar Bali!’ ‘Bali???’ zei Leekah protesterend. ‘Weet u dan niet dat daar het Adelaarsnest gevestigd is, het fort van de gouverneur?? En dat we net het schip van zijn dochter hebben overvallen? We worden gelyncht als ze ons daar te pakken krijgen!’ ‘Dat weet ik, dat weet ik’ zei Hanneke ‘en ik ben ook echt niet van plan om in de buurt van het fort te komen. Maar ik ken daar iemand die vroeger boots is geweest op het schip van de gebroeders Forumbaas. Ik durf te wedden dat hij me wat meer kan vertellen over die schatkaart! En ik ben kapitein en als ik zeg dat we naar Bali gaan dan gaan we ook naar Bali’ Leekah zuchtte. ‘Aye aye kapitein’ ‘Zo mag ik het horen!’ zei Hanneke. ‘Zeg, ik moet nog een boots hebben. Als beloning voor het vinden van die schatkaart maak ik jou de nieuwe boots.’ Leekah’s gezicht klaarde op. Maar Hanneke stak een vinger op. ‘Op één voorwaarde! Hou voorlopig het bestaan van die kaart nog even voor je tegenover de rest van de bemanning. Zeg maar dat we naar Bali gaan voor reparaties, en om die parelketting te verpatsen. En nu wegwezen.’ Leekah salueerde. ‘Aye aye kapitein’
Net toen Leekah de deur uit liep kwam er een andere piraat binnen. Het was Fearie de uitkijk. Ze hinkte een beetje en er kwam bloed uit haar linkerarm ‘Slecht nieuws kapitein. Kennelijk was nog niet iedereen aan boord toen het laatste entertouw werd doorgehakt! Toen de schepen uit elkaar dreven zag ik dat Topdrop nog aan boord was van de ‘Amsterdam’! Ze moeten hem gevangen genomen hebben! Hij wordt vast naar het Adelaarsnest gebracht en daar zullen ze hem ophangen!’ Hanneke sloeg met de vuist op tafel. ‘En daar kom je nu pas mee?’ ‘Sorry kapitein’ zei Fearie. ‘Ik heb al die tijd bewusteloos in het kraaiennest gelegen. Toen ik het want wou afdalen om het te melden werd ik tegengehouden door die verrader, Bob der Bär. Hij wou me doden! Maar gelukkig kreeg ik hem eerder te pakken. Waarschijnlijk is ie nu onderweg naar de zeebodem. Maar hij heeft me ook goed te pakken genomen, zoals u kunt zien. Ik ben net pas bijgekomen.’ Hanneke maakte een wuivend gebaar. ‘Al goed. Ga maar naar de ziekenboeg toe, daar lappen ze je wel weer op.’

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär (verrader)
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel (dorpeling)
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ai, het zit de weerwolven niet mee dit spel...
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Gaat er morgen weer een wolf aan???
Oud 17-12-2006, 21:27
Verwijderd
Haha, ironisch
Oud 17-12-2006, 21:33
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
:emo:
Oud 17-12-2006, 22:42
Balance
Balance is offline
Oud 17-12-2006, 22:47
Flowtje
Flowtje is offline

Van het weinige dat Bob der Bär gezegd heeft zou dus opgemaakt kunnen worden dat Lisa geen weerwolf is. (Tenzij dat uit voorzorgsmaatregelen gezegd was, aangezien die verdenking echt op niks sloeg. )
Oud 18-12-2006, 00:02
TopDrop
TopDrop is offline

*bespeurt enkele invloeden van Pirates of the Caribbean *

En dankzij zit ik nog op de Amsterdammer
Oud 18-12-2006, 09:11
Saarah
Saarah is offline
Is de leerling eigenlijk wolfsbane geworden? Of wordt hij/zij nu verrader?
Oud 18-12-2006, 10:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Saarah schreef op 18-12-2006 @ 10:11 :
Is de leerling eigenlijk wolfsbane geworden? Of wordt hij/zij nu verrader?
Citaat:
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de tovenaar, ziener of heks worden gedood zal de speciale functie van de leerling in werking treden.
Allebei niet dus. De leerling is nog gewoon leerling.
Oud 18-12-2006, 10:52
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-12-2006 @ 11:35 :
Allebei niet dus. De leerling is nog gewoon leerling.
Aha.
Bedankt.
Oud 18-12-2006, 13:47
ook hallo
ook hallo is offline
Hehe
Oud 18-12-2006, 18:30
Hanneke
Hanneke is offline
De wolven zijn wel lekker bezig, zeg.

Zullen de wolven trouwens deze post:
Citaat:
Bob der Bär schreef op 15-12-2006 @ 20:58 :
Heb ik een van jullie toch maar weer gered
Serieuser genomen hebben dan die bedoelt was? Zou wel stom zijn, rare wolven dan, maar 't viel me op.

Wat gaat er nu gestemd worden? Ik heb niet echt een idee namelijk.
Oud 18-12-2006, 18:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 18-12-2006 @ 19:30 :

Zullen de wolven trouwens deze post: Serieuser genomen hebben dan die bedoelt was? Zou wel stom zijn, rare wolven dan, maar 't viel me op.

Hou je mond over mijn werkwijze.
Oud 18-12-2006, 18:44
Ray
Ray is offline
Goh Rense, wil jij soms je rol als eeuwige wolf weer terug?
Oud 18-12-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 18-12-2006 @ 19:30 :

Zullen de wolven trouwens deze post: Serieuser genomen hebben dan die bedoelt was? Zou wel stom zijn, rare wolven dan, maar 't viel me op.

bob de misleider
Citaat:
Faerie schreef op 17-12-2006 @ 00:13 :

Tink* is dus geen weerwolf.
Citaat:
Tink* schreef op 17-12-2006 @ 00:16 :
Net goed. Eigen schuld, moest ie mij maar niet verdacht maken! Vieze Beowulf. [afbeelding]
Citaat:
Lisaaah schreef op 17-12-2006 @ 00:34 :
Soija is een gemene misleider Hij had me zover dat ik ook maar op Tink heb gestemd. Gelukkig is ie dood
Oud 18-12-2006, 19:09
Faerie
Faerie is offline
Op wie gaat iedereen nu stemmen? Ik weet het echt niet..
Oud 18-12-2006, 19:15
TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet t ook echt niet meer..
Oud 18-12-2006, 19:35
Verwijderd
Ik weet het wel.
Oud 18-12-2006, 19:41
maxwell
maxwell is offline
ik heb uiteindelijk op lisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gestemt
Oud 18-12-2006, 19:44
Verwijderd
Ik op biertank52
Oud 18-12-2006, 19:52
Spelleider
Spelleider is offline
Gelijkspel! De wolven krijgen een PM.

Citaat:
TopDrop schreef op 18-12-2006 @ 01:02 :

*bespeurt enkele invloeden van Pirates of the Caribbean *

En dankzij zit ik nog op de Amsterdammer
Uiteraard. Maar ik 'leen' van vele piratenfilms. Ook cuttroat island, treasure island etc.
In de concept liep het verhaal heel anders trouwens: Soija zal Maxwell ontwapend hebben, daardoor zouden de opvarenden van de 'Amsterdam' zich overgegeven hebben, waarna die gevangen gezet zouden worden in het ruim van het piratenschip. Na overladen van de buit zou de 'Amsterdam' naar de kelder gejaagd worden...
Waarom denk je dat ik dat schip überhaupt zo genoemd heb? Als rasechte PSV-er mag alles wat Amsterdams is naar de bodem
Maar ja, met Soija's dood moesten er wat wijzigingen in het plan gemaakt worden.
Oud 18-12-2006, 19:56
Hanneke
Hanneke is offline
Gelijkspel is wel heel kut.
Oud 18-12-2006, 20:00
Verwijderd
Lalalalalalal
Oud 18-12-2006, 20:06
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-12-2006 @ 20:52 :
Als rasechte PSV-er mag alles wat Amsterdams is naar de bodem
Oud 18-12-2006, 20:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-12-2006 @ 20:52 :
Gelijkspel! De wolven krijgen een PM.
Oud 18-12-2006, 20:18
Verwijderd
Oh-oh
Oud 18-12-2006, 21:00
Spelleider
Spelleider is offline
Na een week varen kwamen de piraten aan op Bali. De ‘Zwarte Valk’ was compleet overgeschilderd. Het schip had ook een andere kleur zeilen gekregen. Alle geschutspoorten waren gesloten en uitaard was de piratenvlag weggehaald. In plaats daarvan hing nu de Nederlandse driekleur. Het schip kon perfect doorgaan voor een doodgewoon Hollands koopvaardijschip. Mits er niemand besloot om het schip te gaan doorzoeken…
Hanneke had een lange jas aangedaan om haar tatoeages te verbergen en ook de rest van de bemanning zag er niet meer uit als een piraat. De list leek te werken: toen ze de haven binnenvoeren werd er geen alarm geslagen en niemand van de burgers leek het schip ook maar een blik waardig te gunnen. ‘Denk eraan, vanaf nu heet dit schip de ‘Zeemeeuw’, en jij bent kapitein Jan Jansen’ zei Hanneke tegen Leekah. Leekah knikte. ‘Ik zal het onthouden’ Hanneke wist dat ze niet voor kapitein kon spelen: een negerin als kapitein op een Hollands koopvaardijschip, dat zou niemand geloven. Dan zouden ze meteen door de mand vallen.
Toen wees Leekah naar een anders schip dat in de haven lag. ‘Kapitein kijk! De Amsterdam ligt hier ook!’ Hanneke mepte hem met haar hoed. ‘Je mag me geen kapitein noemen, sufkop! Mijn naam is Shari, weet je nog?’ ‘Oh ja, sorry’ zei Leekah. ‘Als je dadelijk maar niet uit je rol valt, anders hangen we morgen aan de galg. Vaar zo nonchalant mogelijk, als we zenuwachtig gaan lopen doen vallen we juist op!’
Zonder verdere noemenswaardigheden meerde de schip aan. Hanneke en Leekah gingen op pad met de schatkaart, zogenaamd om de parelketting te verpatsen. De rest van de bemanning kreeg opdracht om proviand in te gaan slaan. Hanneke liep naar een herberg. Tegen de herbergier zei ze: ‘Ik ben op zoek naar ouwe Jon. Leeft die nog steeds?’ De herbergier antwoordde: ‘Nog net. Die bedelaar bij de deur’ Hanneke en Leekah liepen naar de bedelaar en Hanneke zei. ‘Ouwe Jon?’ De man keek op. Hij had een hele lange grijze baard, een ooglapje voor en een vieze ouwe jas aan. ‘Hanneke!’ zei hij. ‘Ik dacht dat je dood was! Wat kan ik voor je doen?’ Hanneke liet de schatkaart zien. ‘Je kunt me meer over dit hier vertellen.’ Ouwe Jon veranderde van houding. Het was duidelijk dat ie het ding eerder had gezien. ‘Voor een maaltijd en een kroes bier zal ik je meer vertellen’ zei hij. Hanneke trok een tafel naar zich toe die al bezet was en duwde het bord dat erop stond in Jons richting. Leekah had ondertussen van een andere tafel een kroes bier gepakt en de stoel onder iemand vandaan getrokken. ‘Eet smakelijk’ zei ze tegen Jon, die meteen van het vlees begon te eten.
De eigenaar van het eten kwam grommend naar Hanneke toe lopen. ‘Godverdomme! Wie denk je wel dat je bent!’ Hanneke duwde in pistool onder zijn neus en zei: ‘Kapitein Hanneke, hoezo?’ De man maakte dat hij wegkwam. Toen begon Ouwe Jon met zijn verhaal.
‘Zoals je weet was ik vroeger boots op het schip van de gebroeders Forumbaas. Wel, op een dag hadden de broers een Spaans goudschip overvallen en een gigantische buit gemaakt. Dit goud hebben ze verstopt op een eiland. Ze maakten een kaart van het eiland om het goud later nog terug te kunnen vinden. Die kaart hebben ze in tweeën gedeeld omdat de grond ze te heet onder de voeten werd. Ze zijn daarna uit elkaar gegaan. Boogie ging naar het zuiden, het oerwoud in. Jullie hebben zijn helft in handen.’ ‘En Dukko?’ onderbrak Hanneke hem. ‘Wel, Dukko had het plan opgevat om Bali te plunderen’ ‘Is dat gelukt?’ onderbrak Hanneke hem nohmaals. Jon schudde zijn hoofd. ‘Nee, hij liep in de val en is gevangen gezet in de kerker van het Arendsnest. Ze hebben hem de dag erop opgehangen. Ik kreeg twintig jaar, daarna ben ik hier maar blijven hangen omdat ik te oud was om ergens anders naartoe te varen.’ ‘En Dukko’s helft van de schatkaart?’ vroeg Leekah. Ouwe Jon vervolgde: ‘Toen we waren gepakt heeft Dukko hem in zijn cel verstopt. Ik zat in de cel naast hem, hij heeft mij toen verteld waar omdat ie wist dat ie zelf toch dood zou gaan. De kaart ligt nog steeds in de dodencel in de diepste kerker van het Arendsnest, als ie nog niet gevonden is in ieder geval. In de linkermuur is een steen met groen mos erop, vanaf die steen moet je drie stenen naar rechts tellen. De derde steen zit los. Daar zit de kaart achter.’ ‘Je wist dit al die tijd maar je hebt die kaart nooit opgehaald?’ vroeg Hanneke verbaasd. Jon glimlachte. ‘Toen ik eindelijk vrij was wist ik dat ik op mijn leeftijd toch niks meer aan een schatkaart zou hebben. Ik leef niet eens lang genoeg meer om al het goud op te maken.’
Toen ging de deur van de herberg open en kwam er een officier binnen. Het was Balance! Ze zag Hanneke zitten en herkende de piraat meteen. Ze vluchtte weg om de wacht te roepen. ‘Achter haar aan!’ schreeuwde Hanneke. ‘Dat is er één van de Amsterdam! Als die hulp haalt zijn we de sigaar!’ Leekah rende naar buiten, trok haar pistool en legde aan. Ze schoot Balance in haar rug. Deze viel het water in en zonk naar de bodem. Er scheen wit licht in het water toen ze stierf. Net alsof er magische krachten vrijkwamen… Leekah stond er verbaasd naar te kijken totdat ook Hanneke naar buiten kwam en Leekah meetrok. ‘Kom op, weg hier! Dat schot heeft vast iemand gehoord!’
Een kwartier later stond de twee piraten hijgend in een verlaten steegje. ‘Volgens mij zijn we niet gevolgd’ zei Hanneke. Leekah haalde opgelucht adem. ‘Mooi, dan kunnen we hier meteen weg.’ Hanneke schudde haar hoofd. ‘Nee, we moeten eerst die andere helft vinden’ ‘Heb je die ouwe niet gehoord?’ zei Leekah. ‘Die kaart ligt in de dodencel. Daar komen we nooit of te nimmer in. Als we al binnen weten te dringen in het fort dan weten we nog niet waar die cel is.’ Hanneke grijnsde. ‘Dat weten we wel. De Amsterdam is hier hé? Dat betekend dat Topdrop nu waarschijnlijk in de dodencel zit. We gebruiken die papegaai van Soija, Flowtje, om hem te vinden. Dat beest heeft altijd al een hekel gehad aan Topdrop, en vice versa. En waar Topdrop ook was, Flowtje wist hem altijd te vinden om hem verder te treiteren.’ Leekah begon nu ook te lachen. ‘Verrek, da’s waar ook zeg. Dat zou zomaar eens kunnen werken…’

Deelnemers:
1. ook hallo
2. Tink*
3. Neiu
4. Bob der Bär (verrader)
5. Misti (dorpeling)
6. Faerie
7. Maxwell
8. Lisa
9. Zoef de Haas
10. Saarah
11. Topdrop
12. Flowtje
13. Biertank 52
14. twinkebel (dorpeling)
15. Ske*
16. leekah
17. Hanneke
18. Balance (tovenaar)
19. Voraz (wolfsbane)
20. Mr Soija (weerwolf)

blauw = gedood
rood = opgegeten

The plot thickens... Dit verhaal wordt steeds leuker
Goeie gok van de weerwolven, een beetje mazzel kunnen ze goed gebruiken. De wolfjes mogen weer eten. Wie o wie is morgen de sjaak??
Oud 18-12-2006, 21:33
Biertank 52
Biertank 52 is offline
De leerling wordt nu toch leerlingtovenaar?
Oud 18-12-2006, 21:36
Hanneke
Hanneke is offline
Hmm, kut

De leerling is nu tovenaar zeker?
Oud 18-12-2006, 22:10
Flowtje
Flowtje is offline
Maar gelukkig hebben we de leerling nog!

En @ het verhaal.
Oud 18-12-2006, 22:30
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 18-12-2006 @ 22:33 :
De leerling wordt nu toch leerlingtovenaar?
O ja, da's waar ook.
Daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht.
Oud 18-12-2006, 22:34
Neiu
Neiu is offline
Mheuh
Dat was niet de bedoeling. Nou hopen dat de wolven de heks opeten en zeker niet de ziener.
Oud 18-12-2006, 23:06
Balance
Balance is offline
Sukkels, ik zal nog eens iemand beschermen zeg
Oud 18-12-2006, 23:20
TopDrop
TopDrop is offline
Dit was geen goeie balancedag HAHAHA!!
Oud 19-12-2006, 09:32
Verwijderd
ligt het ana mij of is dit spel anders

ik vind het best verrassend wie er dood gaat steeds ik snap niet dat balance is gekozen verder gebeurt er vrij weinig in't spel :')
Oud 19-12-2006, 10:47
Verwijderd
kut

Maar nu ben ik nóg nieuwsgieriger naar wie Balance laatst had beschermd. Maar dat kan natuurlijk nog niet verteld worden, want dan is zeker dat deze persoon geen weerwolf is.

Ik draag trouwens vandaag of morgen ofzo (weet niet wat het handigst is) mijn functie over aan Trass, omdat ik niet meer mee kan doen na morgen. Is aan het begin van het spel al besproken met Trass en de spelleider.

Ja laat ik het maar nu doen, voor als de weerwolven me vanavond opeten

Dus: Lisa(aah)'s functie is vanaf nu van Trass
Oud 19-12-2006, 13:36
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-12-2006 @ 10:32 :
ligt het ana mij of is dit spel anders

ik vind het best verrassend wie er dood gaat steeds ik snap niet dat balance is gekozen verder gebeurt er vrij weinig in't spel :')
De meeste zijn erg stil enzo en niemand zegt wat hij/zij stemt dus sowieso anders ja
Oud 19-12-2006, 14:05
Hanneke
Hanneke is offline
Het is inderdaad een raar spel, heel stil enzo, onverwachtse doden.
Oud 19-12-2006, 16:20
VoRaZ
VoRaZ is offline
Dat krijg je ervan als je de mensen om zeep helpt die wel wat zeggen
Oud 19-12-2006, 16:27
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 19-12-2006 @ 17:20 :
amen.
Oud 19-12-2006, 16:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Idd. Terwijl juist de mensen die wat te vrezen hebben doorgaans stiller zijn, omdat zij niet verdacht willen zijn.
Maar goed, zul je zien dat nu ineens de weerwolven uitgebreid gaan kletsen om alsnog niet om die reden vermoord te worden..
Oud 19-12-2006, 16:37
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-12-2006 @ 17:34 :
Idd. Terwijl juist de mensen die wat te vrezen hebben doorgaans stiller zijn, omdat zij niet verdacht willen zijn.
Maar goed, zul je zien dat nu ineens de weerwolven uitgebreid gaan kletsen om alsnog niet om die reden vermoord te worden..
dus degene die hierna wat zegt is weerwolf?
Oud 19-12-2006, 17:11
Trass
Trass is offline
Jij dus
Oud 19-12-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, en dat snap ik niet
Oud 19-12-2006, 18:30
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-12-2006 @ 18:38 :
inderdaad, en dat snap ik niet
Zometeen wordt er helemaal niets meer gezegd in het topic
Oud 19-12-2006, 18:30
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Neiu schreef op 19-12-2006 @ 19:30 :
Zometeen wordt er helemaal niets meer gezegd in het topic
De dag dat dat gebeurd is het spel dood.
Oud 19-12-2006, 19:21
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Misschien is het een idee om bij het volgende spel een regel in te stellen dat iedere deelnemers minstens een X aantal dingen post. Bijvoorbeeld 10 posts, die allemaal over het spel moeten gaan (verdenkingen, theorieen, enz.)

Zo krijg je wel sneller een topic vol (=minder spellen), maar meer interactie tijdens een spel.
Oud 19-12-2006, 19:30
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 19-12-2006 @ 20:21 :
Misschien is het een idee om bij het volgende spel een regel in te stellen dat iedere deelnemers minstens een X aantal dingen post. Bijvoorbeeld 10 posts, die allemaal over het spel moeten gaan (verdenkingen, theorieen, enz.)

Zo krijg je wel sneller een topic vol (=minder spellen), maar meer interactie tijdens een spel.
ik vindt dat geen goed idee.
je hebt dan een verplichting, je kunt beter doen als iemand zich opgeeft en dan NIET post dat hij dan het volgende spel wordt verbannen voor 1 spel.
Oud 19-12-2006, 19:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 19-12-2006 @ 19:30 :
De dag dat dat gebeurd is het spel dood.
Dat is wel eens gebeurd. In het begin waren het altijd dezelfde die veel verdenkingen hadden en die gingen altijd direct dood om die reden. 1x (misschien ook wel vaker) postte er dus zo goed als niemand meer behalve de spelleider. Dan is de lol er wel erg snel vanaf.
Oud 19-12-2006, 19:35
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik denk idd dat dat soort regels niet goed zouden werken.

Regels voor berichten