Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stoppen met roken kun je er in zekere zin wel mee vergelijken, dat denk ik ook wel. Maar de rest van je zin is weer zo generaliserend (zie ook m'n reactie hierboven). Het klinkt zo lekker makkelijk, "je moet gewoon discipline opbrengen". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nog wel een kleine tip voor discipline: Dit komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Als je geen reden hebt om af te slanken, je DOET het nergens voor, waarom zou je het dan ook doen. Een REDEN, die moet je hebben. Nou ik heb dus een hele goeie: Je wordt misschien weer aantrekkelijk. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed ik ga nog even een wandelingetje maken op donkere paadjes in de stiekeme hoop wat weerloze meisjes tegen te komen. Tot zo. Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 23:33. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Schijnbaar was het hem dus wel om het laatste te doen, want zie daar: hij heeft zich in de armen van (een vast en zeker dunner & lichter) ander wicht gestort! Dus als ik het zo lees allemaal, is hij een rund en een kortzichtige eikel die zn lul alleen maar achterna loopt. Maar zo'n mening is snel gedaan natuurlijk, vooral als je de relatie niet kent en die kennen alleen de ts en de nu tegenwoordige ex. Wie weet...dr zou meer scheef gezeten kunnen hebben dan alleen het gewichtsprobleem.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Liefde maakt blind, en af en toe écht blind ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het werkt echter alleen als je heel erg stapeldol op iemand bent. Is dat niet het geval, dan wil het nog wel eens een afknappertje wezen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, da's eigenlijk offtopic. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zitten dus zeker wel meerdere kanten aan dit verhaal. ![]() Ik vind obesitas/adipositas meer een medische term dan een politiek correcte term trouwens. |
![]() |
|
Aan alles behalve monologen zitten meerdere kanten. Maar er is niks mis met mensen duidelijk laten merken dat ze dik (aan het worden) zijn.
Obesitas: een conditie van het lichaam waarbij de natuurlijke energiereserve van een zoogdier (zoals een mens), die in vet wordt opgeslagen, gebruikelijke niveaus ver overschrijdt tot aan het punt waarbij de gezondheid in het geding komt Dat betekent, in boerentaal, gewoon dat je een vet varken bent, in geval van een varken en niet een aan obesitas lijdend varken. Maar het ging me eigenlijk om het 'lijden aan' alsof het iets is wat je vanzelf krijgt, maar dat is niet zo en dingen die je niet vanzelf krijgt gaan ook niet vanzelf weg ![]()
|
![]() |
Gewoon dat jij je onzeker laat maken door hem dat jij moet afvallen.... moet je zelf toch weten en hij moet zich niet met jouw zaken bemoeien..... laat hem gewoon lekker links liggen die stomme kerel... hij moet je maar gewoon accepteren en jou de ruimte geven om af te vallen zo niet dan moet hij maar gaan toch of niet dan.... x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het ergens wel een enorme kutstreek dat hij je zo te kakken zet. Op een gegeven moment weet je 't wel: 'hou toch je *@$@)!$_!' denk je dan. En dat van die posters. Ik begrijp je HELEMAAL. Je wordt al relatief onzeker van zijn opmerkingen, komt ie ook nog eens met een stel posters aanzitten waar ie het liefst tegenaan zou kijken.
Afvallen is verstandig omdat je gezondheid eronder lijdt. Maar als jij jezelf zo ook prima vindt dan hou je het toch gewoon bij wat je nu doet? Natuurlijk kan je relatie beter worden als je afvalt. Maar het zou in mijn hoofd gaan spoken: toen ik dikker was, vond ie z'n posters leuker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ken jij dan geen mensen die gewoon hartstikke sportief zijn, natuurlijk wel eens snoepen, maar in principe gezond eten en die toch een mollig figuur hebben? Wat stel jij je voor dat mollige/dikke mensen de hele dag eten dan? Ik zie die mensen bijv. tussen de middag gewoon wat brood eten, of zelfs vrij weinig. Ik zie ze niet op elk moment dat ze de kans krijgen een vol dienblad naar binnen gooien. Als jij weet hoe die mensen het doen en wat ze eten wil ik het graag van je weten.
![]() Maar ik denk dat je ook wel weet dat er verschil is tussen mensen. Van sommige mensen weet je gewoon dat ze nooit in hun leven 100 kilo gaan wegen, ookal eten ze veel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind dat jouw vriend je gewoon moet nemen zoals je bent en als jij wilt afvallen dan moet je dat doen en niet omdat hij dat wilt
![]() ik vind me eigen ook te dik maa rmijn vriend maakt het niet uit. als jouw vriend zich er niks van aan zou trekken zal jij je ook beter voelen. UIt eigen ervaring gesproken
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En mensen die naar de sportschool gaan om wat aan gewichtjes trekken terwijl je op een hometrainer aan de slag moet, maar ja daar wordt je moe van. Maar neem nu mijn moeder, BMI van 19, die is een of ander puntendieet aan het volgen (maar dan ook echt, zonder zichzelf voor de gek te houden) omdat mijn te dikke (of te korte) tante beweerde dat het allemaal onzin was. Aldus was een wedstrijdje geboren, beide zijn hetzelfde dieet gaan volgen iets meer dan een week geleden, mijn moeder is al een kilo afgevallen, mijn tante nog geen. Hoe dat komt? Doordat ze 's avonds alles naar binnen schuift wat ze eigenlijk niet mag hebben. Afvallen is net als stoppen met roken of nagelbijten een zaak van discipline en doorzettingsvermogen. En in mijn ogen ook van zelfrespect.
||
Citaat:
ik ben het trouwens volkomen eens met mephostophilis.
|
kleine kanttekening: iedereen begrijpt volkomen dat je op uiterlijk let, en niet valt op een of andere bostrol. Want dat is lelijk, en je kunt niemand dwingen om verkering te nemen met een lelijkerd waar hij niet op valt. Over smaak valt immers niet te twisten.
Waarom is het dan politiek niet correct om dikke mensen lelijk te vinden? |
![]() |
||
Citaat:
Probeer maar es tegen iemand te zeggen dat hij wel heel dik is en dat jij blij bent dat je niet zo moddervet bent... Dan krijg je de halve wereld over je heen. Maar "goh, jij bent dun! Heb je geen anorexia? Ik ben blij dat ik wel wat vet om mn lichaam heb/dat ik niet zo'n gratenpakhuis ben" hoor ik wel vaker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Omg ik zou ook niet bij iemand blijven die 20 kg zwaarder werd in een jaar en vervolgens niet afviel. Dat je het zover kan laten komen oke, maar je 'let op je eten' en dat is niet genoeg. Als je 20 kg in een jaar aan kan komen kan je ook 20 kg in een jaar afvallen.
Hij vind je gewoon niet meer aantrekkelijk en dat is niet zo gek ook, weetje hoeveel 20 kg is!! Ik zou iemand met zo weinig discipline ook niet moeten. Of je gaat er wat aan doen, of ander vriendje zoeken die het wel leuk, aardig en wel best vind ![]()
||
Citaat:
- De ts is echt dom. Ze zou eigenlijk idd voor zichzelf moeten afpakken maar nu gaat die gast dus vreemd en ze praat het ook nog goed. Dat vind ik echt walgelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |