![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat ben jij nu |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf geen vegetarier, maar mijn zusje wel dus ik maak ook altijd het drama mee met uit eten gaan. Hoewel bij sommige restaurants het vegetarische menu er lekkerder uitziet dan al die andere fancy gerechten waar wel vlees/vis in zit.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb de maoz alleen nog maar gezien op festivals en dan mag je niet zelf scheppen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het officiële beleid van de Maoz houdt in dat 'free salad bar' wel degelijk 'free' is, je mag zo vaak bijvullen als je wil.
En iedereen die er uit geschopt wordt of niet mag refillen moet gewoon naar de Maoz-site en die lui een mailtje sturen met de vraag of je mag bijvullen. Waarop ze zeggen van 'ja, dat mag' en dan kun je die uitprinten en elke keer dat je naar de Maoz gaat meenemen en het in het gezicht van de recalcitrante medewerkers duwen en dansjes doen terwijl je met je hoofd begraven in de saladbar wild met je armen wappert en doet van 'katshhh, ka-tshhh'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|