Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 20:01
Hourglass
Hourglass is offline
Citaat:
suvórov schreef op 24-01-2007 @ 20:52 :
Dus je bent een soort wereldverbeteraar-versie van dubbelfris?
Wat bedoel je daarmee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2007, 20:02
hellebel
hellebel is offline
Hourglass is de meest vervelende poster sinds White Trash.
Oud 24-01-2007, 20:04
neok
neok is offline
Citaat:
hellebel schreef op 24-01-2007 @ 21:02 :

dat ben jij nu
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:04
Hourglass
Hourglass is offline
Citaat:
hellebel schreef op 24-01-2007 @ 21:02 :
onderbouw?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:10
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Hourglass schreef op 24-01-2007 @ 21:01 :
Wat bedoel je daarmee?
Dubbelfris post ook altijd over z'n zelfverheerlijkende, artistieke uitlatingen. 1 x moest moest ik bijna overgeven.
Oud 24-01-2007, 20:13
capibara
capibara is offline
Dit topic wordt met de dag gaver.
Oud 24-01-2007, 20:20
Hourglass
Hourglass is offline
Citaat:
suvórov schreef op 24-01-2007 @ 21:10 :
Dubbelfris post ook altijd over z'n zelfverheerlijkende, artistieke uitlatingen. 1 x moest moest ik bijna overgeven.
Ik verheerlijk mij zelf niet, probeer alleen maar wat kleine positieve dingen te doen, die anderen mensen niet doen omdat ze alleen maar aan hun zelf denken, thats all.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:22
hellebel
hellebel is offline
nigga please
Oud 24-01-2007, 21:26
Verwijderd
Zelfverheelijkend of niet, vervelend of niet, en zélfs met een retarded definitie van vlees, toch is het tof dat Hourglass zoiets had van 'he, laat ik eens koekjes gaan uitdelen op straat' zonder erbij te denken van 'ONEE DAT KAN NIET WANT STRAKS VINDT IEMAND OP HET INTERNET MIJ ARTY'.

Boeiend wat z'n redenen waren, zoiets doen is gewoon aardig. Als iemand vegetariër of veganist is omdat 'ie allergisch is of bij een of andere scene wil horen of zo is opgevoed en er zelf niet overnadenkt, dan ga ik toch ook niet zeggen 'lol sukkel nepvegan'.

Of is wereldverbetering zeg maar een elite groep waar je alleen in mag als je X aantal punten scoort?

Ontopic, albino negers:

Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
is dat nou waar die boebsie hellebel op vond lijken?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:31
Hourglass
Hourglass is offline
Die albino negerts zijn eng.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-01-2007 @ 17:24 :
dan ben je een retard, elk dier is toch (van) vlees. hetzij gevogelte, wild, vee, vis whatever.
Ik eet geen koeien-, varkens-, kippen-, herten-, beren-, apen-, kalkoen-, flamingo,- koala-, en nog heel wat andere beesten hun vlees. Tevreden? Jezus, je snapt toch wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 23:20
capibara
capibara is offline
Albinovlees dan?
Oud 25-01-2007, 10:24
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Loumpiaatje schreef op 25-01-2007 @ 00:15 :
Ik eet geen koeien-, varkens-, kippen-, herten-, beren-, apen-, kalkoen-, flamingo,- koala-, en nog heel wat andere beesten hun vlees. Tevreden? Jezus, je snapt toch wat ik bedoel.
Iets is beter als niets. Bovendien is de vis over twee jaar toch op, dus dan is de discussie achterhaald en kan niemand je je vegetariërdom meer betwisten.
Oud 25-01-2007, 11:38
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Loumpiaatje schreef op 25-01-2007 @ 00:15 :
HOE irritant zijn mensen die zich vegetariër noemen maar wel vis eten. Gevolg is dat grenzen vervagen, mn zusje had het laatst al in een restaurant, vegetarische schotel besteld, en toen kreeg ze zalm. .
Oud 25-01-2007, 11:43
Broeder
Broeder is offline
Dat is volgens mij vrij standaard het "vegetarische" menu in restaurants.
Oud 25-01-2007, 11:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Als je geen vlees eet maar wel vis ben je pescotariër, dus ik snap niet wat er zo moeilijk is aan het begrip vegetariër. En dat van die restaurants is bizar. Hoe moeilijk is het een goede vegetarische maaltijd te maken?
Oud 25-01-2007, 11:50
MickeyV
MickeyV is offline
An die Wand mit den Arschlöchern!
Oud 25-01-2007, 11:50
Verwijderd
Ik ben geen vegetarier vanwege het feit dat ik vind dat er geen goed (smakelijk) genoege alternatieven voor vlees bestaan. Verder probeer ik mijn afval wel te scheiden maar komt dat er niet altijd van, ik heb wel een hekel aan 3-dubbele verpakkingen en 30 boodschappentasjes meekrijgen in iedere winkel. Ik gooi niks op de grond en heb een hekel aan mensen die dat wel doen. Verder draait mijn computer wel zo'n beetje dag en nacht en vergeet ik te vaak de standby knop van mijn tv uit te zetten.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 11:51
Broeder
Broeder is offline
Een groenteschotel vinden ze waarschijnlijk wat beneden hun stand en het gemiddelde restaurantpubliek evenzo heb ik het idee.
Oud 25-01-2007, 11:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Dan kunnen ze niet koken.
Oud 25-01-2007, 12:28
suvórov
suvórov is offline
Ik kreeg ooit een ovenschotel waar ALLEEN courgette en kaas in zat. Zeer bijzonder.
Oud 25-01-2007, 12:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gadver

in Frankrijk zijn het ook helden. ik had uitgelegd wat ik niet at. en ik kreeg een bord friet en een bakje sla, echt alleen maar ijsbergsla. MJUM.
Oud 25-01-2007, 12:31
suvórov
suvórov is offline
Aan de andere kant, hier zit een Indiaas restaurant die op verzoek veganistisch kookt en die maken altijd wel iets lekkers en origineels.
Oud 25-01-2007, 14:40
Verwijderd
Ik kreeg ook een keer alleen courgette en kaas.

En een andere keer bestond de lunch voor iedereen uit 300 soorten soep en moest ik aan de groente-bouillon-uit-een-blokje met niks erbij, w00000t.

Morgenavond heb ik een gala inclusief diner en volgens de geruchten is het hoofdgerecht pasta met vleestroep. Ik vrees het ergste.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 14:44
yxz
yxz is offline
Ik geef weleens free-hugs weg.
Oud 25-01-2007, 15:09
Vice
Vice is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-01-2007 @ 12:43 :
Dat is volgens mij vrij standaard het "vegetarische" menu in restaurants.
De restaurants waar ik ben geweest hadden zowel aparte visgerechten als vegetarische gerechten.
Oud 25-01-2007, 15:54
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-01-2007 @ 12:38 :
HOE irritant zijn mensen die zich vegetariër noemen maar wel vis eten. Gevolg is dat grenzen vervagen, mn zusje had het laatst al in een restaurant, vegetarische schotel besteld, en toen kreeg ze zalm. .
Zo kreeg ik eens een vegetarisch gerecht met asperges, gewikkeld in ham ahahahah
Oud 25-01-2007, 15:56
innogen
innogen is offline
Citaat:
Electriq schreef op 25-01-2007 @ 16:54 :
Zo kreeg ik eens een vegetarisch gerecht met asperges, gewikkeld in ham ahahahah
Omg hoe achterlijk is dat

Ik ben zelf geen vegetarier, maar mijn zusje wel dus ik maak ook altijd het drama mee met uit eten gaan. Hoewel bij sommige restaurants het vegetarische menu er lekkerder uitziet dan al die andere fancy gerechten waar wel vlees/vis in zit.
Oud 25-01-2007, 16:10
suvórov
suvórov is offline
Uit eten (kunnen) gaan is dan ook niet echt een noodzaak.
Oud 25-01-2007, 16:49
Luki
Luki is offline
Ik gebruik geen stand-by, vervuil de straat niet, Ik RECYCLE Ben zekers modelburger...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
er bestaan toch ook vega restaurants?

ik vind het bij broodjeszaken altijd tegenvallen dat er van de warme broodjes zo weinig zonder vlees zijn. meestal betekent zonder vlees dat er bijna niks op zit. of je moet een koud broodje nemen volgepropt met sla en tomaat.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
bij subways hebben ze geloof ik ook maar 1 broodje vegetarisch, terwijl ze duizend vleesbroodjes hebben.
Oud 25-01-2007, 17:34
Verwijderd
Maoz (L)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 18:06
capibara
capibara is offline
Oeh de Maoz, alhoewel de sambal er vaak nog aan de te milde kant is blijft het leuk om te kijken hoeveel meuk je op een broodje kan stapelen .
Oud 25-01-2007, 18:18
suvórov
suvórov is offline
Ik ben al 2 x de Maoz uitgetrapt .
Oud 25-01-2007, 18:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
suvórov schreef op 25-01-2007 @ 19:18 :
Ik ben al 2 x de Maoz uitgetrapt .
waarom?

ik heb de maoz alleen nog maar gezien op festivals en dan mag je niet zelf scheppen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 18:36
suvórov
suvórov is offline
Ik schepte te vaak opnieuw op. 'Free salad bar' is blijkbaar niet zo 'free' als dat ik dacht.
Oud 25-01-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 25-01-2007 @ 19:36 :
Ik schepte te vaak opnieuw op. 'Free salad bar' is blijkbaar niet zo 'free' als dat ik dacht.
ik kwam er laatst pas achter dat het kennelijk niet de bedoeling is om bij te vullen na een paar happen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 19:50
Verwijderd
Het officiële beleid van de Maoz houdt in dat 'free salad bar' wel degelijk 'free' is, je mag zo vaak bijvullen als je wil.

En iedereen die er uit geschopt wordt of niet mag refillen moet gewoon naar de Maoz-site en die lui een mailtje sturen met de vraag of je mag bijvullen. Waarop ze zeggen van 'ja, dat mag' en dan kun je die uitprinten en elke keer dat je naar de Maoz gaat meenemen en het in het gezicht van de recalcitrante medewerkers duwen en dansjes doen terwijl je met je hoofd begraven in de saladbar wild met je armen wappert en doet van 'katshhh, ka-tshhh'.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 20:41
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
rxn schreef op 25-01-2007 @ 19:57 :
ik kwam er laatst pas achter dat het kennelijk niet de bedoeling is om bij te vullen na een paar happen
Ja, dat maken die lousy verkopers ervan terwijl ze er geen haar beter op worden. De 2e keer begon er zelfs een klant zich ermee te bemoeien en gaf ik de discussie na 10 minuten kut-Engels op.
Oud 25-01-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-01-2007 @ 12:38 :
Ik zei toch ook niet dat ik vegetarier ben. Ik zei dat ik geen vlees eet, maar wel vis, ja oke vis is vlees, maar ik kan dus niet elk vlees opnoemen dat ik niét eet, daarom zeg ik dat ik geen vlees eet. Blabla wat een gezeik zeg.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-01-2007 @ 12:48 :
Als je geen vlees eet maar wel vis ben je pescotariër, dus ik snap niet wat er zo moeilijk is aan het begrip vegetariër. En dat van die restaurants is bizar. Hoe moeilijk is het een goede vegetarische maaltijd te maken?
Dat wist ik niet, ik zal voortaan pescotarier zeggen. Niet dat dat me de vraag "Waarom eet je geen vlees maar wel vis" scheelt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 21:36
Broeder
Broeder is offline
Ik heb zojuist tussen hier en de wasmachine een ziel geworven voor de bloedbank. Mijn geweten is voorlopig weer gesust.
Oud 25-01-2007, 21:58
Glory
Glory is offline
Omfg ik kan er altijd zo kwaad van raken als je in restaurants niet fatsoenlijk vegetarisch kan eten, alsof vegetariers niet van lekker eten houden ofzo of dat er maar een paar vega kant en klaar maaltijden zijn alsof vega's geen makkelijke mensen zijn Of wat ik vroegah nogal eens te horen kreeg: 'Eet je geen vlees? Wat eet je dan op je brood?'

Eh ja, ik ben vega (nu ong. 8 jaar)en ooit een paar maanden veganist omdat ik weinig zuivel at heb ik het geprobeerd weg te laten, maar ik merkte dat ik er toch te weinig op lette. Verder ben ik samen met mijn snollie lid van Greenpeace, Natuurmonumenten, Novib, en nog iets. Ik koop soms dingen niet omdat het overdadig verpakt is en ik ga graag naar de natuurwinkel voor boodschappen. Ik stook de verwarming niet onnodig op en ik gebruik oplaadbare batterijen enzo. enenene ik koop elke maand de straatkrant, maar dat is ook omdat ik het leuk vind en ik volg de kuilsoap en de gedichten.
Oud 25-01-2007, 22:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-01-2007 @ 22:36 :
Ik heb zojuist tussen hier en de wasmachine een ziel geworven voor de bloedbank. Mijn geweten is voorlopig weer gesust.
ik heb net thee voor mijn moeder gezet.
Oud 25-01-2007, 22:03
Broeder
Broeder is offline
Ik zie zo snel de link niet met mijn post, maar ik zal proberen mijn voordeel te doen met deze nieuwe informatie.
Oud 25-01-2007, 22:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat zowel jij als ik ons geweten hebben gesust door een kleine daad.
Oud 26-01-2007, 13:20
*oma*
*oma* is offline
Ik at tot voor kort ook geen vlees en toen waren we een keer op vakantie op Lanzarote met kerst. Toen moest ik natuurlijk ook iets eten en toen kreeg ik eerst een bord vol met groente en daarna een bord vol met fruit. Niet een klein boord hoor, nee, een über groot bord vol.
Oud 26-01-2007, 14:04
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat een leed allemaal. Er zijn genoeg restaurants die wel goede en creatieve vegetarische gerechten aanbieden, al is de keuze beperkt. Je moet gewoon niet de eerste de beste tent in stappen.
Reageren

Regels voor berichten