Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als het voor 21 jarigen is, wat doe jij er dan met je 17 jaar. Net als of jij dan in de doelgroep valt...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
De mooiste discotheek waar ik geweest ben (dus waar alles er cool en mooi uitzag) is de Versuz in Hasselt. De Atmoz in Hasselt is qua muziek iets beter vind ik. Verder ga ik wel eens naar de Peppermill in Heerlen, is wel leuk.
Ben meer iemand voor in feestcafés. Mijn favo feestcafé is de Celebration in Maastricht ![]()
|
Fata aan de spaanse costa
![]() ![]() Hmm thuis ga ik voornamelijk naar Lucky in rijssen, aangezien ik nergens anders heen mag ![]()
||
Citaat:
Bovendien was het niet de schuld van de discotheek noch de eigenaar, als zo'n meisje van 15 effe 10 XTC pillen naar binnen slinkt dan heb je ook een Pindabrein. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe index is voor ons een kwartiertje rijden ![]()
|
Favo is en blijft Waterfront..
Altijd super gezellig, (soms wordt het laat pas echt leuk, maar dan ga ik wel helemaal uit mijn naad).. Daarna komt Nighttown (respectievelijk de Basement en Theater).. Beste drum&bass feesten heb ik hier mee gemaakt.. Big ups voor Drum & Breakz, P.R.S.P.C.T. en Major League.. Matika is ook wel leuk.. Off_corso is ook een vet relaxe tent.. De halfbroer van mijn ex heeft mee geholpen deze toko op te zetten.. Ik zou nog wel eens een keer naar Speadfreaxx willen, maja zie ik dan wel weer..
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 |