Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Storingen13:57 uur Amersfoort<->Utrecht Door een boom op het spoor rijden er tussen Amersfoort en Utrecht minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Utrecht<->Leiden Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Alphen aan den Rijn en Bodegraven geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. 13:35 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Culemborg en Houten geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. 13:28 uur Rotterdam<->Den Haag/Hoek van Holland Door rommel op het spoor rijden er van en naar Schiedam Centrum geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. 12:25 uur Weersomstandigheden Randstad Door weersomstandigheden is er vertraging en uitval van treinen in Noord- en Zuidholland en Utrecht. Met name de volgende trajecten: * Dordrecht-Rotterdam-Den Haag * Den Haag-Leiden-Haarlem/Amsterdam * Rotterdam-Utrecht-Amerfoort Houdt u rekening met vertraging die kan oplopen tot een uur. 12:44 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag Woerden<->Breukelen Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Utrecht en tussen Den Haag en Utrecht minder treinen en rijden er tussen Woerden en Breukelen geen treinen. Vertraging: ongeveer 30 minuten. 12:33 uur Amersfoort/Lelystad<->Schiphol Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Schiphol en Duivendrecht minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Intercity's rijden tussen Schiphol en Amersfoort via een andere route en stoppen niet in Duivendrecht. Prognose: * Onbekend. 09:10 uur Arnhem<->Winterswijk Door werkzaamheden rijden er tussen Doetinchem en Winterswijk geen treinen maar bussen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * einde tussen 15.00 en 16.00 uur. ![]() ![]() ![]() Ik heb trouwens vrijdag twee uur in een trein stilgestaan in een of ander weiland in de buurt van Amersfoort. Ze hebben altijd wel wat.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn tentamen gaat nu niet door en daar ben ik wél blij mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 15:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar je hebt wel gelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo lekker slapen meis, kan echt geen kwaad en kan je morgen dingen weer met wat nieuwe moed aan.
||
Citaat:
![]() marre hoeist met jou¿
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En oh, ik ga van de zomer lekker touwtjespringen. Niet iets wat ik met anderen hoef te doen, maar ik wil alleen nog even weten hoe ik het allemaal het beste aan kan pakken enzo ![]() En morgen lekker een proefwerk maken ^^, en daarna naar de stad ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83 Verwijderd | 496 | 30-01-2007 22:20 | |