Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 13:32
Verwijderd
Minitokje; gefeliciteerd!

OT: Geweldige avond/nacht gehad!
Nu ziekjes, maar ach, wat kan het me schelen .
Advertentie
Oud 18-01-2007, 13:36
Verwijderd
F*ck dat klote schoolpasjessysteem! Nou ben ik mijn pasje bij mij ouders vergeten en kan ik de school dus niet in. Alweer een les missen. Echt, wie dat systeem verzonnen heeft vermoord ik nog eens Ik ben nou eenmaal een beetje vergeetachtig. *zucht*, ja ik weet het, het is mijn eigen schuld. En toch vind ik het stom!
Oud 18-01-2007, 13:39
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
al dat gewaai
Oud 18-01-2007, 13:41
Nona
Nona is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 18-01-2007 @ 14:39 :
al dat gewaai
Niet zo leuk. Geen treinen, geen verjaardag vrees ik.
Oud 18-01-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 18-01-2007 @ 14:41 :
Niet zo leuk. Geen treinen, geen verjaardag vrees ik.
Van de site van NS:

Storingen13:57 uur Amersfoort<->Utrecht Door een boom op het spoor rijden er tussen Amersfoort en Utrecht minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Utrecht<->Leiden Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Alphen aan den Rijn en Bodegraven geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
13:35 uur Utrecht<->Tiel/Den Bosch Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Culemborg en Houten geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
13:28 uur Rotterdam<->Den Haag/Hoek van Holland Door rommel op het spoor rijden er van en naar Schiedam Centrum geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
12:25 uur Weersomstandigheden Randstad Door weersomstandigheden is er vertraging en uitval van treinen in Noord- en Zuidholland en Utrecht. Met name de volgende trajecten: * Dordrecht-Rotterdam-Den Haag * Den Haag-Leiden-Haarlem/Amsterdam * Rotterdam-Utrecht-Amerfoort Houdt u rekening met vertraging die kan oplopen tot een uur.
12:44 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag Woerden<->Breukelen Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Utrecht en tussen Den Haag en Utrecht minder treinen en rijden er tussen Woerden en Breukelen geen treinen. Vertraging: ongeveer 30 minuten.
12:33 uur Amersfoort/Lelystad<->Schiphol Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Schiphol en Duivendrecht minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Intercity's rijden tussen Schiphol en Amersfoort via een andere route en stoppen niet in Duivendrecht. Prognose: * Onbekend.
09:10 uur Arnhem<->Winterswijk Door werkzaamheden rijden er tussen Doetinchem en Winterswijk geen treinen maar bussen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * einde tussen 15.00 en 16.00 uur.

Ik heb trouwens vrijdag twee uur in een trein stilgestaan in een of ander weiland in de buurt van Amersfoort.
Ze hebben altijd wel wat....
Oud 18-01-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 18-01-2007 @ 14:11 :
Welk gebouw is dat?
Het Ruppert.
Oud 18-01-2007, 14:13
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2007 @ 15:12 :
Het Ruppert.
Kutje, dat is ergens ook wel een beetje van mij, op momenten dat we meer colleges hebben dan werkgroepen.
Oud 18-01-2007, 14:29
IcedEarth
IcedEarth is offline
minitokje gefeliciteerd.
Waarom is jou nick eigenlijk minitokje, dit vroeg ik me al een tijdje af.

ot: goed, heb eindelijk het idee dat ik mijn portfolio af ga krijgen voor maandag.
Oud 18-01-2007, 14:40
Gothic
Gothic is offline
Pff ik moet gemotiveerd blijven, nog even doorgaan...

twijfel of ik straks ga trainen, ik vraag me af of m'n trainer uberhaupt vanuit Monster naar Gouda kan komen met de auto.. KAn wel, maar of ie het doet. Verder slaap ik anders pas om 12 uur... maar ja, ik wil eigenlijk wel. Lastig...

Ik ben verliefd geworden

Shit. Er rijdt niets meer. M'n ouders en broertje kunnen niet thuis komen. Ik heb morgen tentamen, hoe moet ik in godsnaam dan in Rotterdam komen?

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 15:05.
Oud 18-01-2007, 14:57
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Het Ruppert.
Ernstig voor de mensen die eronder lagen..
Mijn tentamen gaat nu niet door en daar ben ik wél blij mee.
Oud 18-01-2007, 14:58
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Oké, het is totaal logisch maar toch. Door dat kutweer kan ik nu niet naar mijn therapie toe, omdat ik dan of moet fietsen, of met bussen moet reizen die zwaar vertraagd zijn en omdat mijn ouders bang zijn dat ik een boom op mijn hoofd krijg ofzo.
Natuurlijk, dat is logisch, ik vind het zelf ook eng om nu naar buiten te gaan. Maar aan de andere kant baal ik er zo erg van dat ik nu niet naar therapie kan. Ik vind het echt ontzettend kut, het gaat ook altijd mis op momenten dat ik het nou juist heel erg nodig heb! Maar ik kan me best door deze dag/weekend/week heen slaan, alleen met iet wat meer moeite. Ik kan het best, maar waarom heb ik dan zo'n ontzettende behoefte om te huilen.. Ik heb juist nu de kans om aan school te werken, maar ik wil alleen maar slapen en huilen en vreselijk zielige liedjes/films kijken..
Oud 18-01-2007, 15:01
darkfairy
darkfairy is offline
heerlijk dit weer
Oud 18-01-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 18-01-2007 @ 14:36 :
F*ck dat klote schoolpasjessysteem! Nou ben ik mijn pasje bij mij ouders vergeten en kan ik de school dus niet in. Alweer een les missen. Echt, wie dat systeem verzonnen heeft vermoord ik nog eens Ik ben nou eenmaal een beetje vergeetachtig. *zucht*, ja ik weet het, het is mijn eigen schuld. En toch vind ik het stom!
pfieuw, hij lag toch op mijn kamer dus ik heb het laatste uur nog kunnen volgen en mijn opdracht nog afgekregen ook
Oud 18-01-2007, 15:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oef. Wat een weer. Vandaag al 2x naar buiten gemoeten, omdat de eerste keer het adres op de kaart vervaagd was door de paar spatjes regen . Maar goed, dat zit op de post.
Nu hou ik mijn hart vast voor de boom die ik vanuit het raam kan zien. Hopen dat die blijft staan.
En ik moet straks naar school, ik heb tentamen. Ik denk dat ik maar ga lopen, dat gaat beter dan op de fiets, denk ik.
Oud 18-01-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 18-01-2007 @ 15:40 :
Ik heb morgen tentamen, hoe moet ik in godsnaam dan in Rotterdam komen?
Ook geen stoptreinen meer? En geen bussen? Morgen zal er vast wel weer wat rijden, lijkt me. (Daar hebben je ouders en broertje niets aan, maar jij wel. )

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 15:51.
Oud 18-01-2007, 15:50
rare kwast
rare kwast is offline
heerlijk weer als je niets hoeft dan..

@ leonoor.. daar liep ik langs tijdens mijn trainingen

@ minitokje gefeliciteerd
Oud 18-01-2007, 15:51
rare kwast
rare kwast is offline
we zitten nu in de ergste deel van de storm.. vanavond gaat ie al een beetje liggen dus hopen dat er morgen weer wat gaat rijden
Oud 18-01-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Het Ruppert.
Mijn zus en haar vriend zaten ook in dat gebouw.. Hij wilde naar de wc. was op weg naar wc 1 en besloot toch naar wc 2 te gaan. Hijskraan viel op wc 1! vriendin van haar lag ook onder puin maar gelukkig ongedeerd. Ik schrok me rot Mn zus heeft het zien gebeuren en was echt helemaal in paniek, vooral omdat ze nog niet wist waar dr vriend was. Blegh, kutweer.
Oud 18-01-2007, 16:11
Saarah
Saarah is offline
@ MiniTokje: gefeliciteerd!!

Oké, nu heb ik toch wel héél veel zin in een stuk chocola. Of een Leo ofzo. De eerste keer deze week.
Dilemma: toch maar één Leo eten? Hoeveel kwaad kan het, tenslotte?
Anderzijds: ik wil wel afvallen. En ja, dan moet je soms gewoon even doorbijten.
Oud 18-01-2007, 16:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
@HaWaHaai: succes met je tentamen!
Wij hebben een boom in de achtertuin, die zwaait ook gevaarlijk heen en weer.
Allemaal prullenbakken omgewaaid hier, af en toe een schutting.

Mijn vader liep vanmiddag langs het station (uurtje terug) en er stonden op dat bord geeneens treinen. Hier rijdt volgens mij helemaal niks meer.
En het enige wat ik denk: valt de stroom maar niet uit, want ik wil vanavond vier programma's kijken/opnemen

Stiekem word ik wel een beetje bang van de wind. En van het proefwerk dat ik morgen heb, omdat de opdracht zo onduidelijk is.

Maar ik kan dit weer ook van de goede kant bekijken. Ik was wel vroeg uit
Maar verder is dit weer knap waardeloos.
Oud 18-01-2007, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
mn wc zit hier verstopt
Oud 18-01-2007, 16:21
Verwijderd
echt zo'n niks doe dag vandaag
Oud 18-01-2007, 16:21
Nijn*
Nijn* is offline
O mijn god, ik ben zo bang dat er wat met haar is gebeurd. Morgen vallen al haar lessen uit, en ik vraag me af of ze überhaupt op Utrecht CS is aangekomen en hoe ze daar nog weg gaat komen, aangezien er geen treinen meer rijden? Ik zit me vast allerlei waanbeelden in mijn hoofd te halen, maar ik maak me echt zorgen.
Oud 18-01-2007, 16:26
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 18-01-2007 @ 16:01 :
heerlijk dit weer
rebelserd <3

maar je hebt wel gelijk
Oud 18-01-2007, 16:29
rare kwast
rare kwast is offline
je hoort t borrelen bij een flinke windvlaag
Oud 18-01-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 18-01-2007 @ 17:11 :
@ MiniTokje: gefeliciteerd!!

Oké, nu heb ik toch wel héél veel zin in een stuk chocola. Of een Leo ofzo. De eerste keer deze week.
Dilemma: toch maar één Leo eten? Hoeveel kwaad kan het, tenslotte?
Anderzijds: ik wil wel afvallen. En ja, dan moet je soms gewoon even doorbijten.
Ik wil niet gegeten worden.
Oud 18-01-2007, 16:40
Verwijderd
Oh ja, ik heb ook wel een verhaaltje over het weer. De kinderen op stage moesten opgehaald worden door hun ouders. Eén kind raakte alleen zoek. Ze kwam uit de bus en is direct naar huis gelopen en daar niet aangekomen. Eerst vriendinnetjes bellen, toen de hele klas en uiteindelijk zijn we maar de hele school gaan bellen en bij mensen langs gegaan. Uiteindelijk bleek ze bij de buren te zitten. Waarom die mensen niet open deden toen er werd aangebeld of moeder niet hebben gebeld blijft een raadsel. Vette stress en iedereen in paniek... Anyway, toen konden we naar huis. Amsterdam centraal scheen dicht te zijn maar gelukkig kon ik met iemand meerijden die hier vlakbij woont. We wachtte nog eventjes tot de ergste regen voorbij was en de regen die naar binnen was gekomen was opgeruimd en toen opweg naar huis. Alles verliep gelukkig prima en mijn overbezorgde mama is weer gerustgesteld. Mn broer hoeft vandaag niet te werken want vanwege het weer is het winkelcentrum gesloten. Wat een toestanden allemaal.

Maar eigenlijk ging het best goed op stage. Ik heb kunnen doen wat ik wilde, dat was eng, maar is gelukt!
Oud 18-01-2007, 16:45
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2007 @ 17:37 :
Ik wil niet gegeten worden.
Oud 18-01-2007, 17:03
rare kwast
rare kwast is offline
*trots is op sonho*
Oud 18-01-2007, 17:04
rare kwast
rare kwast is offline
waarom kom ik ze toch steeds tegen? nu ging ik na half 6 weg gingen zij ook eten..
JAH HALLO!! ik probeer jullie te ontlopen ja.. *zucht*
morgen alleen in de drukker.. (hopelijk) ligt veel werk en en en..

owja heb de iq test gedaan mn iq is 20 punten gezakt

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 18:19.
Oud 18-01-2007, 17:17
BleuEyes
BleuEyes is offline
Hoera, het is weer zo ver. Zo gaat het ook nooit beter thuis.
Oud 18-01-2007, 17:25
Verwijderd
Aaarggghh ik baal zooo erg! Nu moet ik nóg een herkansing doen en het is ook allemaal zo lullig, want ik ben voor al die dingen echt nét gezakt En ik hoopte zo erg dat ik het wat rustiger aan kon gaan doen, wat leuke dingen doen enzo.
Oké, adem in, adem uit, denk aan je positieve-waarom-doe-ik-dit-ook-alweer-lijstje en dan nu aan het werk!
Oud 18-01-2007, 17:49
rare kwast
rare kwast is offline
zo en nu ga ik lekker een huil film kijken
Oud 18-01-2007, 17:58
Roosje
Roosje is offline
ZO VET! Ik mag mijn hele muur onderschrijven en dat is echt duisentliefde en ongelooflijk gaaf en zo. Oooh echt, en ik heb gelijk een shitload aan inspiratie voor dingen die er op moeten en nu heb ik nooit meer een tekort aan plaats. <3

Oh en ik weiger het om dingen te laten omdat mijn lichaam toevallig besloten heeft zich te laten infecteren met die kutPfeiffer dus ik doe alles wat ik wil en ben doodop maar het boeit niet, want morgen is het vrijdag en zie ik mijn vriendje eindelijkeindelijkeindelijk weer.
Oud 18-01-2007, 18:05
Verwijderd
Verdomme, ik word langzaamaan een luie student. Aaaah, ik moet nog zó veel doen in zó weinig tijd! Maar veel te druk met al die andere dingen. Ik wil zo'n ding als Hermelien heeft, om de tijd terug te draaien.
Oud 18-01-2007, 18:06
Roosje
Roosje is offline
Oh en wat ik nog vergeten was, mijn oma was gisteren jarig maar ik kon/wilde niet mee en nu heeft ze wel taart meegegeven dus dat is lief. En ik heb weer snoepjeslippenbalsem die heel lekker ruikt en nog es goed werkt ook. Maar dat mag ook wel want Bodyshop en dúúr. Then again!

En vanavond moet ik maar es verder met mijn KsE-verhaal want gaaf.

:praatbui:
Oud 18-01-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 18:58 :

Oh en ik weiger het om dingen te laten omdat mijn lichaam toevallig besloten heeft zich te laten infecteren met die kutPfeiffer dus ik doe alles wat ik wil en ben doodop maar het boeit niet
Daar heb je uiteindelijk alleen je zelf maar mee... Je kunt best iets doen als dat gaat, maar rust is toch ook echt heel belangrijk, anders duurt het alleen maar langer voordat het over is.
Oud 18-01-2007, 18:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-01-2007 @ 19:45 :
Daar heb je uiteindelijk alleen je zelf maar mee... Je kunt best iets doen als dat gaat, maar rust is toch ook echt heel belangrijk, anders duurt het alleen maar langer voordat het over is.
Inderdaad. Schrijf je muur vol en ga lekker slapen.
Oud 18-01-2007, 18:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-01-2007 @ 19:47 :
Inderdaad. Schrijf je muur vol en ga lekker slapen.
Dat is een beter idee ja, en ik weet het wel maar ik kan het niet zo goed hebben allemaal geloof ik.
Oud 18-01-2007, 18:55
Nona
Nona is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 19:51 :
Dat is een beter idee ja, en ik weet het wel maar ik kan het niet zo goed hebben allemaal geloof ik.
Lust je een kusje?
Oud 18-01-2007, 19:02
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-01-2007 @ 19:55 :
Lust je een kusje?
Hmhm.
Oud 18-01-2007, 19:23
Nona
Nona is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 20:02 :
Hmhm.
*kusje opplak*
Zo lekker slapen meis, kan echt geen kwaad en kan je morgen dingen weer met wat nieuwe moed aan.
Oud 18-01-2007, 19:23
XsharonX
XsharonX is offline
Stres stress echt teveel stress.
Ik moet dinsdag voor het eerst na een nieuwe psycoloog.
En ik krijg geen gesprek meer tussendoor met mijn oude. Dat is wel ververeld. Want nu weet ik niet wat ik moet zeggen enzo.
Maar ik denk dat ze wel vragen gaat stellen wat er gebeurt is enzo. Maar ik heb helemaal gezin om daar weer aan te denken. Het zal wel weer moeten. Ik hoop wel dat ik dan bij haar blijf en niet weer een andere krijg. Ik zie het wel weer.
En dan moet ik maandag ook weer rijlessen en ik heb er echt een hekel. Ik heb een nieuwe leraar. Zegt hij ik begrijp niet dat jij al op de snelweg bent geweest. Het is een half jaar gelden als het niet langer is dat ik voor het laatst gelesd heb. En zo vaak ben ik er niet op geweest. Het is ook lastig een nieuwe auto en instrueteur. Daar houden ze dan zeker weer geen rekening mee. Maarjah ik zie maandag wel weer. Ik ben ook druk bezig met theorie leren dat moet ik ook weer overnieuw doen. (jaar is verstreken wat k*tregel eigenlijk).
En woensdag moet ik ook weer naar de dieetiste en daar heb ik ook niet veel zin. Ik ben bang dat ik weer aangekomen ben. Ik ben maandag wel naar school gefiets 10km heen en 10 km terug en ik heb gym gehad. Goed meegedaan met rood hoofd etcetra.
Ik hoop/denk dat alles wel weer goed komt en die stress voor niks is.
Oud 18-01-2007, 19:26
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 18-01-2007 @ 17:26 :
rebelserd <3

maar je hebt wel gelijk

marre hoeist met jou¿
Oud 18-01-2007, 19:26
moon
moon is offline
@minitokje: GEFELICITEERD!

Vandaag helemaal naar school gegaan om een tentamen te verpesten en dan nog bijna niet thuis kunnen komen ook, dat doe ik ook nooit meer! De vader van een vriendinklasgenoot werkt in a'dam en daar kon ik mee meerijden, anders was ik nu nog niet thuis geweest! Wat een chaos overal.
Oud 18-01-2007, 19:28
Nona
Nona is offline
Citaat:
moon schreef op 18-01-2007 @ 20:26 :
@minitokje: GEFELICITEERD!

Vandaag helemaal naar school gegaan om een tentamen te verpesten en dan nog bijna niet thuis kunnen komen ook, dat doe ik ook nooit meer! De vader van een vriendinklasgenoot werkt in a'dam en daar kon ik mee meerijden, anders was ik nu nog niet thuis geweest! Wat een chaos overal.
Ja, ik heb echt medelijden met de mensen die nu nog op stations vast zitten.
Oud 18-01-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 20:02 :
Hmhm.
*veelkusjesopgeeft* Komt allemaal goed lieverd
Oud 18-01-2007, 20:02
Verwijderd
druk, moe en het is een chaos in mijn hoofd..
Oud 18-01-2007, 20:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-01-2007 @ 18:58 :
ZO VET! Ik mag mijn hele muur onderschrijven en dat is echt duisentliefde en ongelooflijk gaaf en zo. Oooh echt, en ik heb gelijk een shitload aan inspiratie voor dingen die er op moeten en nu heb ik nooit meer een tekort aan plaats. <3

Oh en ik weiger het om dingen te laten omdat mijn lichaam toevallig besloten heeft zich te laten infecteren met die kutPfeiffer dus ik doe alles wat ik wil en ben doodop maar het boeit niet, want morgen is het vrijdag en zie ik mijn vriendje eindelijkeindelijkeindelijk weer.
*knuffelt* Ik kom volgende week nog langs met antiverveelcadeautjes, hoor je! Alhoewel je je met die muur vast niet meer zo erg zal vervelen .

En oh, ik ga van de zomer lekker touwtjespringen. Niet iets wat ik met anderen hoef te doen, maar ik wil alleen nog even weten hoe ik het allemaal het beste aan kan pakken enzo . (PM is welkom, mocht iemand dit lezen).

En morgen lekker een proefwerk maken ^^, en daarna naar de stad .
Oud 18-01-2007, 20:23
rare kwast
rare kwast is offline
tranen, eindelijk tranen.. eindelijk de tranen die ik al zolang heb willen huilen.
het doet allemaal zo een pijn, het is allemaal zo uitzichtloos..
ik mis een doel, een reden om verder te gaan..
ik kan niet meer, ik wil niet meer

Regels voor berichten