Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2007, 13:27
Eend
Eend is offline
"Je moet je borderline gaan accepteren, dan pas zul je verder kunnen."

Hoe kan ik het nou accepteren dat ik een ziekte heb en de rest van mijn leven (ik heb een erge vorm van borderline) er last van blijf houden?
Ik stop liever mijn kop in de grond, dan dat ik ook maar 1 klein stukje borderline accepteer. Dan kom ik maar niet verder, ik wil niet eens verder als het zo moet.

IK WIL NIET IK WIL NIET IK WIL NIET!

Waarom?
Oud 26-01-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 26-01-2007 @ 14:24 :
Sidhe: Goed joh! Dat was toch dat interview waar je een beetje zenuwachtig voor was?
Beetje heel erg ja Dus ik ben ook een beetje heel erg opgelucht.
Oud 26-01-2007, 13:45
Saarah
Saarah is offline
MiniTokje, ik wil ook een foto!

Ik heb me goed geamuseerd gisteren.

Maar ik wíst wel dat hij niet te vertrouwen was! Komaan, dat ziet toch iedereen? Pff, en niet eens willen werken. Zo'n mensen, bah. Maar ja, "hij zou nooit iets stelen hoor, zo is hij niet, hij is eerlijk!"
Haha, eerlijk, ja. Totdat we nu echt bewijzen hebben. Ha, net goed. Ik ben wel benieuwd hoe m'n vader het gaat aanpakken.
Sorry maar echt, zo'n mensen kan ik op kotsen. Klootzak.

En ik ben bezorgd om m'n vader. Hij moet naar de huisarts maar zal daar waarschijnlijk wel weer te koppig voor zijn... Desnoods dwing ik hem.

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 13:50.
Oud 26-01-2007, 13:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 26-01-2007 @ 14:26 :
foto komt vanavond!! Moet iets van 4 uur een verbandje of iets omheen zitten. En het zit nu vol met uierzalf, geen prettig gezicht .
Gaaf. Het zal er sowieso nog een tijdje niet helemaal goed uitzien, neem ik aan, maar komt vanzelf.
Oud 26-01-2007, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 14:55 :
Gaaf. Het zal er sowieso nog een tijdje niet helemaal goed uitzien, neem ik aan, maar komt vanzelf.
waarschijnlijk niet nee. toen een vriendin haar tattoo kreeg was ie eerst ook rood en op een gegeven moment kreeg ze wat littekenweefsel dat hier en daar ook los liet. Waarop ze bang was dat haar tattoo er af viel Maar goed, hijs nog steeds mooi <3
Oud 26-01-2007, 14:07
Verwijderd
Ik loop veel te hard van stapel. We maken nu enorme kans op een nieuwbouwwoning, een huis dat we erg graag willen hebben. En met enorme kans bedoel ik dat we eerste staan op de lijst en het dus nu mogen gaan beslissen; kopen of niet. Woensdag hebben we een afspraak met een financieel mannetje en met de makelaar, alles bespreken dus en dan beslissen wat we doen. Kopen, nog even over denken, niet kopen. Dit is veel te spannend
Oud 26-01-2007, 14:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ave schreef op 26-01-2007 @ 14:58 :
waarschijnlijk niet nee. toen een vriendin haar tattoo kreeg was ie eerst ook rood en op een gegeven moment kreeg ze wat littekenweefsel dat hier en daar ook los liet. Waarop ze bang was dat haar tattoo er af viel Maar goed, hijs nog steeds mooi <3
Oh, dat is een beetje lullig. Maar goed, beter dat het wel weer goed is gekomen en zo.

Oh en ik ben echt ongelooflijk praterig en vrolijk en huppelig, behalve dan dat ik niet kan huppelen. -_-' :bozebliknaarmeneerdepfeiffer: Oh en mijn vriendje moet over een uurtje een tentamen maken en ik hoop dat het goed komt en ik wil heelheel graag dat het vanavond is, ik wìl het gewoon. :kleinkindje: En ik weet niet wat ik moet doen, ik zou moeten schrijven denk ik. Maar ik weet niet hoe. Niet wat. Want ik wil er niet weer over dromen en bang worden dat er skeletten onder mijn bed liggen. Ik lijk wel een klein meisje, weer een klein meisje. Niets mis mee though, ik ben alleen bang dat ik uren door kan praten. Mijn quotum van twintigduizend woorden per dag heb ik al twee weken niet gehaald, ben ik bang. Het is zooo saai hier, zo... leeg allemaal. Ik weet ook niet wat ik hier doe. Misschien dat tekenen een beter idee zou zijn.

En maandag moet ik vanalles gaan regelen op school en ik heb het derde uur weer Scheikundepracticum en daar zie ik tegenop omdat het vorige keer zo ongelooflijk mis ging. En ik maak me druk om niets, dat weet ik ook wel, maar het is even moeilijk om me ergens toe te zetten, om echt iets te gaan doen. :lui:

En ik vind het moeilijk om te beschrijven hoe gelukkig ik van mijn vriendjelief word, hoe fijn het is om in zijn armen wakker te worden, hoe zonde ik het van mijn tijd vind om te slapen als hij er is. Want ik lig liever de hele nacht wakker om me bewust te zijn van zijn aanwezigheid. Ik zie hem al bijna alleen maar in het weekend, dan kan ik er beter voortdurend bij zijn met mijn hoofd. Hij is zooo mooi. <3
Oud 26-01-2007, 14:24
Yana
Yana is offline
Ik kan die opmerking van gisteren maar niet loslaten.

Gevoelsmatig schreeuw ik het tegendeel, wil ik vooral bewijzen dat het níet zo is zoals zij zegt. Verstandelijk ben ik bang. Vind ik het eng dat ze me geen gelijk geeft, dat zij blijkbaar niet zoveel vertrouwen heeft in mijn verstandelijk vermogen... Haat ik de herkenning in haar anorexia-vergelijking, terwijl het gewoon NIET MAG.

"Je hebt nu al zo'n vertekend zelfbeeld". Ik blijf het maar door mn hoofd horen klinken. Vertekend.. oja? Waarom dan? Ik zie toch die buik, die dikke bovenbenen? Het ís toch zo? Mijn ogen bedriegen me toch niet?

Ikwilmewegen. Waarom heb ik geen fucking batterijen hier? Ik moet weten hoe het zit. Ik ga ze kopen hoor, fuck it. Het moet.
Oud 26-01-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 26-01-2007 @ 15:24 :
"Je hebt nu al zo'n vertekend zelfbeeld". Ik blijf het maar door mn hoofd horen klinken. Vertekend.. oja? Waarom dan? Ik zie toch die buik, die dikke bovenbenen? Het ís toch zo? Mijn ogen bedriegen me toch niet?
Misschien niet, maar misschien kunnen ze niet relativeren?
0% vet is alleen goed als het op de yoghurt staat
Oud 26-01-2007, 14:29
Yana
Yana is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-01-2007 @ 15:26 :
Misschien niet, maar misschien kunnen ze niet relativeren?
0% vet is alleen goed als het op de yoghurt staat
Ogen hoeven toch alleen te observeren? Zij zien vet. Ik hoef geen 0% vet, ik wil geen anorexia-lijf... Maar ik wil gewoon een platte buik, minder dikke bovenbenen. Iets slanker zijn.
Oud 26-01-2007, 14:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Yana schreef op 26-01-2007 @ 15:29 :
Ogen hoeven toch alleen te observeren? Zij zien vet. Ik hoef geen 0% vet, ik wil geen anorexia-lijf... Maar ik wil gewoon een platte buik, minder dikke bovenbenen. Iets slanker zijn.
Meisje, iederéén heeft vet. Niets mis mee, zonder vet zou je doodgaan. En ik geloof er niets van dat jij te veel weegt. Ècht niet. Probeer het zelf nou ook in te zien.
Oud 26-01-2007, 14:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 26-01-2007 @ 15:24 :
Ik kan die opmerking van gisteren maar niet loslaten.

Gevoelsmatig schreeuw ik het tegendeel, wil ik vooral bewijzen dat het níet zo is zoals zij zegt. Verstandelijk ben ik bang. Vind ik het eng dat ze me geen gelijk geeft, dat zij blijkbaar niet zoveel vertrouwen heeft in mijn verstandelijk vermogen... Haat ik de herkenning in haar anorexia-vergelijking, terwijl het gewoon NIET MAG.

Ikwilmewegen. Waarom heb ik geen fucking batterijen hier? Ik moet weten hoe het zit. Ik ga ze kopen hoor, fuck it. Het moet.
Ik heb 6 feb een college over anorexia, zin om mee te gaan en wakker te worden?
Oud 26-01-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 26-01-2007 @ 15:29 :
Ogen hoeven toch alleen te observeren?
Ogen wel idd, maar ogen zelf 'zien' niets, dat doen je hersenen.
En die interpreteren ook. En dat is de plaats waar het 'fout' gaat.
Oud 26-01-2007, 15:01
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2007 @ 15:57 :
Ik heb 6 feb een college over anorexia, zin om mee te gaan en wakker te worden?
Jij denkt serieus dat je kwetsende opmerkingen helpen?
Oud 26-01-2007, 15:09
Verwijderd
Gister veel gedaan en nu moet ik daar weer voor 'betalen'. 't begon vanmorgen al met erg moe zijn, maar toen ging het nog...halverwege de dag begon ik me ziek te voelen...en ik ben er inmiddels achter dat dat ziek voelen meestal 'gewoon' van de moeheid komt. Net een paar uur geslapen, voel me nog steeds niet lekker, maar 't gaat wel weer ietsje beter. Dus ik ga nu maar proberen om nog een paar sommen te maken.
Oud 26-01-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 16:01 :
Idd, vind het ook een beetje te bot..
Oud 26-01-2007, 15:15
Ann
Ann is offline
Ik heb even het dingetje eraf getrokken om een foto te maken (a)
klik =)

normaal zit mijn broek eroverheen enzo

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 15:18.
Oud 26-01-2007, 15:18
Verwijderd
Het kan natuurlijk zijn dat het gewoon allemaal aan mij ligt. Maarja. Wie zal er achter komen. Ik snap het niet. En ik wil vanavond met mama op de bank zitten maar ik moet werken zodat ik zondag van kind tot burger kan leren
Oud 26-01-2007, 15:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 26-01-2007 @ 16:15 :
klik =)

Ooh, ik vind hem mooi! Als ik ooit een tattoo laat zetten zou het op dezelfde plaats zijn. Ik vind hem echt gaaf!
Oud 26-01-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
klik =)

Mooi! <3
Oud 26-01-2007, 15:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 26-01-2007 @ 16:12 :
Idd, vind het ook een beetje te bot..
tis een beetje bot maar ze heeft wel gelijk..
Oud 26-01-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
klik =)

hihi duurde even voordat ik doorhad wat wat was enzo. maar: gaaf!
Oud 26-01-2007, 15:42
Verwijderd
ik word misschien zo'n koffiemiep in de trein
Oud 26-01-2007, 15:44
Verwijderd
Ik wil gitaarles! Ik ben nu op een punt gekomen dat ik met mezelf les geven niet meer verder kom. En ik weet niet wat voor niveau ik nodig heb om muziektherapie te kunnen gaan studeren, maar ik wil gewoon verder komen. Dan maar geen fitness meer. Nu nog iemand vinden die mij les wil geven voor niet al te veel geld.
Gister heb ik op youtube allemaal filmpjes bekeken van een gitarist die wel zo enórm goed is, dat ik helemaal geïnspireerd ben. Ik weet dat ik dat niveau nooit zal halen, maar ik wil in ieder geval meer kunnen dan ik nu kan.
Oud 26-01-2007, 15:51
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb het gedaan. Ik heb mijn grenzen aangegeven. Ik ben naar mijn mentor toegegaan en heb uitgelegd dat ik het op deze manier niet meer trek en dat ik iets moet uitstellen voordat ik instort. Gelukkig begreep hij het heel goed en vond hij het helemaal niet erg. Ik heb nu een week uitstel, ik hoef het dus pas vrijdag in te leveren en ook als dat niet lukt, kan ik hem nog een week vooruit schuiven als ik wil! En hij reageerde helemaal niet kut zoals ik dacht, en ook anderen vonden het heel normaal. Ik zie nu ineens dat het normaal is om je grenzen aan te geven, in plaats van gewoon maar door te gaan. Ja, voor mij voelt dat anders. Wauw, ik heb het gewoon gedaan. Ik heb aangegeven dat het niet meer ging, toegegeven dat ik niet alles kan, dat ik niet perfect ben. Ik heb laten zien dat ik het niet makkelijk heb, en ik vond het onwijs moeilijk, maar ben er nu achteraf zo ontzettend blij mee!

En verder ging vandaag erg wisselend. Aardrijkskunde toets ging echt belabberd, discussie en observatie tentamens wel redelijk, franse leestoets niet zo goed, duitse brief ook niet, maar toch voel ik me redelijk goed. Kreeg ook echt wel een 10 voor Franse voc. terug en een 6.1 voor m'n argumentatie toets, dus wel beetje trots op mezelf! Ben wel doodmoe en moet zometen werken, maar dit keer heb ik het niet zelf verpest. Ik heb gisteren naar m'n werk gebelt om te vragen of ik tot 22.00 u. mocht werken maar ze hadden mensen te kort dus het mocht niet. Ik heb in ieder geval wel geprobeert mezelf wat rust te gunnen.
Als ik er eenmaal ben, gaat het vast heel goed, en wat dan nog als het niet zo is. Het kan ook niet altijd goed gaan, ik kan niet altijd alles goed doen.

Een hele dikke knuffel aan iedereen die het kan gebruiken!!
Oud 26-01-2007, 15:51
Verwijderd
@lentekriebel: Ik weet niet hoe duur fitness bij jou is, maar hier in de omgeving is dat zo duur dat je van dat geld met gemak gewoon les bij de muziekschool kunt nemen...

@Nijn*: Bewaar deze ervaring voor een volgende keer, zodat je het ook dan misschien 'gewoon' doet.
Oud 26-01-2007, 15:58
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-01-2007 @ 16:30 :
tis een beetje bot maar ze heeft wel gelijk..
ik zeg ook niet dat ze geen gelijk heeft, maar iemand wordt niet 'wakker' van zulke opmerkingen, tenminste bij mij werkt dat dus echt niet zo.
Oud 26-01-2007, 16:04
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 16:58 :
ik zeg ook niet dat ze geen gelijk heeft, maar iemand wordt niet 'wakker' van zulke opmerkingen, tenminste bij mij werkt dat dus echt niet zo.
bij jou werkt t niet, bij mij ook niet maar misschien bij haar wel..
en een college kan oogopenend zijn
Oud 26-01-2007, 16:06
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-01-2007 @ 17:04 :
bij jou werkt t niet, bij mij ook niet maar misschien bij haar wel..
en een college kan oogopenend zijn
Ja oogopenend, ik weet alle gevolgen van anorexia zo ongeveer uit mn hoofd, al meer dan een jaar, maar genezen ben ik niet.
Oud 26-01-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 17:06 :
Ja oogopenend, ik weet alle gevolgen van anorexia zo ongeveer uit mn hoofd, al meer dan een jaar, maar genezen ben ik niet.
Je geneest sowieso ook niet van één opmerking, lijkt me.
Zonder dat je ogen open zijn, kun je er niet aan werken, dan ontken je alleen maar en dat schiet weinig op. Om het 'genezingsproces' te beginnen moeten je ogen dus eerst geopend zijn.
Dat is iig mijn mening.
Oud 26-01-2007, 16:13
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-01-2007 @ 17:08 :
Je geneest sowieso ook niet van één opmerking, lijkt me.
Zonder dat je ogen open zijn, kun je er niet aan werken, dan ontken je alleen maar en dat schiet weinig op. Om het 'genezingsproces' te beginnen moeten je ogen dus eerst geopend zijn.
Dat is iig mijn mening.
Mja dat is helemaal waar, alleen met als opmerkingen te bot zijn, heb je al gauw het idee van 'klets maar, ik luister niet naar jou'. Je kan het ook iets anders brengen, iig, dat heeft veel meer effect, naar mijn idee.

(ik ben nu trouwens al een jaar onder behandeling, met korte stop, maar het blijft heel moeilijk, het enige wat 'goed' is (en voor mijn idee natuurlijk niet) is dat mn gewicht nu gezond is)
Oud 26-01-2007, 16:13
Klein Zusje
Klein Zusje is offline
Eindelijk weer een weekendje thuis!
Eventjes vrij van mn opname!!
Ook al is t maar 2 dagen!!!!!!!
Oud 26-01-2007, 16:16
Roosje
Roosje is offline
Hahaaaa, mijn zusje is volgens mij nog verliefder op m'n vriendje dan ik.

En hij komt al over twee uur of zo en fijn. <3
Oud 26-01-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 17:13 :
Mja dat is helemaal waar, alleen met als opmerkingen te bot zijn, heb je al gauw het idee van 'klets maar, ik luister niet naar jou'. Je kan het ook iets anders brengen, iig, dat heeft veel meer effect, naar mijn idee.
Zelf zou ik ook proberen het anders te brengen. Maar ik ken Gothic, en zij brengt het nu eenmaal zo...daar kan jij of ik wat van zeggen, maar ze zal daarin niet veranderen ('t is haar al zo vaak gezegd). En ik ben ook wel een beetje van mening dat altijd maar begrijpelijke woorden ed ook niet zo heel veel uithalen. Daarom is een forum misschien wel zo handig, er lopen verschillende mensen rond en die brengen dingen op verschillende manieren.

En ik denk dat ondanks de eerste reactie van 'klets maar, ik luister niet naar jou' kan er na verloop van tijd toch best een verandering optreden...juist omdat de boodschap niet 'verpakt' is. (Er zijn hele psychologische hulpmethoden opgezet rondom iemand op zo'n manier benaderen, ed. )

Citaat:
(ik ben nu trouwens al een jaar onder behandeling, met korte stop, maar het blijft heel moeilijk, het enige wat 'goed' is (en voor mijn idee natuurlijk niet) is dat mn gewicht nu gezond is)
Goed van je. Het zal ook nog wel 'even' moeilijk blijven, dat is een groot nadeel aan eetstoornissen...maar een gezond gewicht en behandeling zijn iig twee belangrijke stappen (zowel geestelijk als lichamelijk).

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 16:23.
Oud 26-01-2007, 16:36
Verwijderd
Ongeluk gebeurd 50 m voor de auto waar mn vriend in zit. Gelukkig is hij oké! Wel jammer dat ie nu niet op tijd thuis is en ik m dus vannacht pas weer zie.

En ik heb (eindelijk) gesmst naar mn huidige werk dat ik niet meer wil werken. Hoop dat ze niet boos zijn, heb het niet echt goed aangepakt door pas nu iets van me te laten horen. Scheiterd die ik ben.
Oud 26-01-2007, 16:56
Verwijderd
"nee ik wil je niet zoenen, nee echt niet, nee dat gaat te ver" en toen was het eindelijk duidelijk. Het is wel een lieve jongen hoor, maar meer ook niet. Totaal niet mijn typ. Het vervelende is dat ik met hem in 1 huis woon. Maargoed, nou wil ie me koppelen aan een vriend van hem. Hij snapt geloof ik nog niet helemaal dat dat in Nederland anders gaat dan in Africa. Hier heeft de vrouw ook wat in te brengen. Hij zegt het wel vaker, dat het hier anders is, maar hij handelt er niet naar.
Oud 26-01-2007, 16:56
RozeWolkjes
RozeWolkjes is offline
K word kriegel van m'n moeder. Blegh..de hele tijd van die stomme opmerkingen.. Ging k vanmiddag schoenen kopen en soms pasten ze niet om dat ik dikke kuiten heb. Zegt ze meteen: Ja moet je maar afvallen he! Stom mens. En telkens mij maar jaloers maken omdat zij weer een paar kilo is afgevallen. Grrrrr!!
Oud 26-01-2007, 16:59
Verwijderd
Zondag. <3
Oud 26-01-2007, 17:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 16:01 :
Dit is een discussieforum, als je geen reacties wil, moet je niet posten. Dan moet je een weblog openen of in je dagboek gaan schrijven.

En ik heb niet de illusie dat ik haar kan helpen, dat kan zij alleen zelf.

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 17:10.
Oud 26-01-2007, 17:10
Verwijderd
Wat een kutdag.

Van mij hoeft het niet meer.

BAH
Oud 26-01-2007, 17:24
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2007 @ 18:03 :
Dit is een discussieforum, als je geen reacties wil, moet je niet posten. Dan moet je een weblog openen of in je dagboek gaan schrijven.

En ik heb niet de illusie dat ik haar kan helpen, dat kan zij alleen zelf.
Ja, maar dus reageer ik ook op jouw reacties,
als je haar niet wilt helpen, reageer je dan alleen om te kwetsen?
Oud 26-01-2007, 17:32
Verwijderd
We hebben een 8 voor onze presentatie over onze lessenserie over grenzen stellen bij peuters en kleuters. En daarmee is de tentamenweek weer afgelopen. Gelukkig. Moet nog wel twee verslagen maken, maar die zijn niet zoveel werk. Vanavond met mam naar My fair Lady. Maar eigenlijk ben ik moe en wil ik écht heel lang slapen. Morgen uitslapen, eindelijk weer...
Oud 26-01-2007, 17:44
moon
moon is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2007 @ 10:16 :
Kun je niet tegen je klasgenoten zeggen dat je 'wat persoonlijke problemen' hebt? Dan snappen ze dat je niet laks bent, maar hoef je niet meteen alles uit te leggen (als ze toch doorvragen, benadruk je het woord 'persoonlijk' even).
Dankjewel voor je reactie! Het probleem is een beetje dat ik waarschijnlijk (moet nog uit een test blijken) iets heb dat niet over gaat: NLD. Dat is zeg maar een leerstoornis (en lichte vorm van autisme) waarbij je dingen heel moeilijk kunt plannen en bij kunt houden. Sinds ik deze opleiding volg is dat ook heel duidelijk, ik kan het totaal niet bijhouden, het is te veel informatie wat ik in deze opleiding allemaal te verwerken krijg. Mijn klasgenoten begint het op te vallen omdat ik de laatste tijd altijd degene ben die achter de feiten aanloopt enz. Vandaag deden 2 klasgenoten daar ook best wel lullig over. Ik twijfel dus heel erg of ik eerlijk tegen ze moet zijn of dat ik de waarheid juist maar beter achter wegen kan laten. Het probleem van zeggen dat ik ''wat persoonlijke probelemen' heb vind ik dat ze dan verwachten dat het over zal gaan en dat gaat het dus niet.
Oud 26-01-2007, 18:35
Verwijderd
Waarom ben ik nu meteen zo bang? Niet bang zijn, niet bang zijn...
Oud 26-01-2007, 18:58
wann
wann is offline
Citaat:
Ave schreef op 26-01-2007 @ 16:42 :
ik word misschien zo'n koffiemiep in de trein
Voor de Kiosk?

Zo draag je écht iets bij aan de samenleving.
Oud 26-01-2007, 19:38
Saarah
Saarah is offline
Ik wil zoooo ontzettend graag een Border Collie <3. Maar m'n mama heeft al twee kleine hondjes, en bij m'n papa (+ grootouders dus) willen m'n grootouders het niet.
En eigenlijk hebben ze wel beloofd, voordat dit huis gebouwd werd, dat ik een hond kreeg als het huis af was.
Maar ja, het zal wel bij dromen blijven, voorlopig. Maar als ik alleen ga wonen, of bij m'n (toekomstige ) vriend, is het eerste wat ik koop een Border Collie.
Oud 26-01-2007, 19:50
Verwijderd
@moon: Je zou iig aan kunnen geven dat je persoonlijke problemen hebt en dat je het daar verder niet over wilt hebben? En als je bang bent dat ze dan denken dat het iets is wat over gaat, dan zou ik gewoon eerlijk zijn, al denk ik dat dat sowieso handiger is: scheelt een hele hoop energie en waarschijnlijk begrijpen de meesten het best wel (en zo niet, dan moeten ze een andere opleiding dan SPH gaan doen, want dan zitten ze verkeerd).
Oud 26-01-2007, 20:15
rare kwast
rare kwast is offline
waarom voel ik me nou weer zo vreselijk kut?
Oud 26-01-2007, 20:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2007 @ 18:24 :
Ja, maar dus reageer ik ook op jouw reacties,
als je haar niet wilt helpen, reageer je dan alleen om te kwetsen?
Ja natuurlijk. Daar geniet ik oprecht van.
Oud 26-01-2007, 20:40
Verwijderd
M'n vriendin en ik hebben al de halve week nauwelijks met elkaar gesproken. Ze komt niet online en ze reageert nauwelijks op mijn mailtjes. Dus vandaag smste ze me dat ze een nieuw nummer heeft. Dus dacht ik: 'Laat ik eens vragen of ik haar zal bellen vanavond.' Vond ze goed, dus ik bel haar om negen uur zoals afgesproken. Vervolgens krijg ik nauwelijks reactie van haar, omdat ze film aan het kijken is en dat liever doet. Beetje vervelend na elkaar zolang niet te hebben gesproken. Laat haar dan gewoon smsen dat ze liever film kijkt, dan hoef ik de moeite ook niet te nemen. Nou ja, ik doe voorlopig even geen moeite meer om contact met haar te hebben en laat het even van haar kant komen. Ondertussen voel ik me er alleen wel kut over.

Vandaag heb ik echter wel een heel eind hardgelopen. En dat is dan weer positief.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten