Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh en ik ben echt ongelooflijk praterig en vrolijk en huppelig, behalve dan dat ik niet kan huppelen. -_-' :bozebliknaarmeneerdepfeiffer: Oh en mijn vriendje moet over een uurtje een tentamen maken en ik hoop dat het goed komt en ik wil heelheel graag dat het vanavond is, ik wìl het gewoon. :kleinkindje: En ik weet niet wat ik moet doen, ik zou moeten schrijven denk ik. Maar ik weet niet hoe. Niet wat. Want ik wil er niet weer over dromen en bang worden dat er skeletten onder mijn bed liggen. Ik lijk wel een klein meisje, weer een klein meisje. Niets mis mee though, ik ben alleen bang dat ik uren door kan praten. Mijn quotum van twintigduizend woorden per dag heb ik al twee weken niet gehaald, ben ik bang. ![]() ![]() En maandag moet ik vanalles gaan regelen op school en ik heb het derde uur weer Scheikundepracticum en daar zie ik tegenop omdat het vorige keer zo ongelooflijk mis ging. ![]() En ik vind het moeilijk om te beschrijven hoe gelukkig ik van mijn vriendjelief word, hoe fijn het is om in zijn armen wakker te worden, hoe zonde ik het van mijn tijd vind om te slapen als hij er is. Want ik lig liever de hele nacht wakker om me bewust te zijn van zijn aanwezigheid. Ik zie hem al bijna alleen maar in het weekend, dan kan ik er beter voortdurend bij zijn met mijn hoofd. Hij is zooo mooi. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 0% vet is alleen goed als het op de yoghurt staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die interpreteren ook. En dat is de plaats waar het 'fout' gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb even het dingetje eraf getrokken om een foto te maken (a)
klik =) normaal zit mijn broek eroverheen enzo ![]()
Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 15:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en een college kan oogopenend zijn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder dat je ogen open zijn, kun je er niet aan werken, dan ontken je alleen maar en dat schiet weinig op. Om het 'genezingsproces' te beginnen moeten je ogen dus eerst geopend zijn. Dat is iig mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
(ik ben nu trouwens al een jaar onder behandeling, met korte stop, maar het blijft heel moeilijk, het enige wat 'goed' is (en voor mijn idee natuurlijk niet) is dat mn gewicht nu gezond is) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik denk dat ondanks de eerste reactie van 'klets maar, ik luister niet naar jou' kan er na verloop van tijd toch best een verandering optreden...juist omdat de boodschap niet 'verpakt' is. (Er zijn hele psychologische hulpmethoden opgezet rondom iemand op zo'n manier benaderen, ed. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 16:23. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb niet de illusie dat ik haar kan helpen, dat kan zij alleen zelf.
Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
als je haar niet wilt helpen, reageer je dan alleen om te kwetsen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zo draag je écht iets bij aan de samenleving. ![]() |
![]() |