Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 18:33
Verwijderd
Bah, ik ben doodmoe. Gisteravond veel te veel gedronken en vandaag tot 5 uur 's middags geslapen. Weet niet hoe ik thuis gekomen ben. Vanavond maar vroeg weer naar bed met een slaappilletje op en dan goed uitrusten.
Advertentie
Oud 02-02-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-02-2007 @ 19:32 :
val kapot
Gedaan
Oud 02-02-2007, 18:58
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 02-02-2007 @ 19:33 :
Gedaan
Oud 02-02-2007, 19:10
Souris
Souris is offline
zit gewoon de halve dag te janken.
en dat alleen om die stomme ruzie.
het raakt me zo
ze willen niet weten hoeveel pijn ik heb..
Oud 02-02-2007, 19:13
Saarah
Saarah is offline
Godverdomme, BEL ME NU!!!!
Oud 02-02-2007, 19:22
kroot
kroot is offline
ahum...weer gewerkt vandaag. En nu moet ik morgen ook nog werken. En mijn baas zei vandaag dat hij mij slim vond
Voor de rest doet arm pijn, maar is rij logisch. Gisteren het verband er eventjes afgehaald, maar toen bleven mijn kleren overal aanplakken, dus nu zit het verband er weer om. En echt stom, ik ben vandaag het gesprek met mijn psych vergeten...
Oud 02-02-2007, 19:33
Miracle
Miracle is offline
Ik heb zin om te schreeuwen.
Oud 02-02-2007, 19:36
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Pfff.... ik vind stoppen met blowen op de lange termijn toch veel moeilijker dan in het begin..
In het begin is het ook kut, maar dan wil je laten zien dat je het kan, dat je geen stomme junk bent. Maar nu.. zoveel herinneringen, zo'n zin in een jointje..

Mn pa en ma kwamen me van het station halen en we gingen uit eten. Zegt mn pa: An, kun je bij de Grass Company goed eten?
Ja.. daar kun je goed inderdaad goed eten.. en flash, zoveel herinneringen.. De keer dat ik daar met Wessel zat.. lieve, lieve Wessel.. die ik nu nooit meer zie omdat ik bang ben dat het niet werkt tussen ons nu ik niet meer blow.. Maar ow, wat was die tijd geweldig.. Samen afspreken en omdat het zo warm is maar naar de Grass gaan, daar hebben ze airco.. En dan heel de middag in die uberrelaxte banken hangen, blowen, praten, lachen.. en dan op die manier zoals ik dat alleen met hem kon..
Een tijdje later vraagt mn ma: De bredaseweg, is dat die weg waar Crackers zit? ..Ja daar zit Crackers.. Crackers met de partyjoints..waar je zo ontiegelijk stoned van werd.. En weer meteen herinneringen, aan Crackers en Henk, het Kromhoutpark.. Waar ik met Martijn zo vaak ben geweest en helemaal waus ben gegaan op die kunstachtige klimtoestellen en rare dingen.. Het Kromhout park, waar ik in de zomer zo vaak met Wessel heb zitten 'rappen' ..echt de meest gave creaties kwamen daaruit.. Het kromhoutpark, daar heb ik zoveel mooie dingen meegemaakt..

Herinneringen, herinneringen.. En ik verlang zo terug naar die tijd.. Ik wil weer naar D&A meets, Ik wil weer uit.. maar dat kan/durf ik niet.. Extase <33 nog geen 10 meter verderop de Midi, waar je droog kon zitten blowen met alle alto's om vervolgens binnen weer helemaal uit je dak te gaan op de muziek en de goldstrike. Maar ik durf niet.. bang dat ik na godverdomme een half jaar de verleiding nog steeds niet kan weerstaan.

Maar ow wat verlang ik naar de hele nacht doortrekken op herbals, joints en alcohol.. maar allemaal kan het niet meer..
Want tja, therapie..urinecontroles.. Waarom heb ik daar ooit voor gekozen? Ik wil niet meer, ik ben op.. Ik voel me zo fckn kut.. maar ik durf naar niemand toe te gaan.. Mn pa en ma vinden volgens mij dat ik me aanstel, zij hebben allebei 25 jaar geblowd en konden er zo mee stoppen.. en moet je mij nu zien. Een half jaar ben ik gestopt, in dat half jaar heb ik 2 keer geblowd.. en dat is goed

Maar mijn motivatie is weg, ik wil alleen maar terug.. een doel in mijn leven. Ik fietste 20 km per dag, van shop naar shop.. ik wist precies waar je wat kon krijgen, waar je het meest kreeg, waar wat het goedkoopst..

En wat was er eigenlijk aan de hand? Ja, ik blowde elke dag, maar ik heb gewoon mijn examens gehaald, alles was goed. Zolang ik maar kon blowen..Nu zit ik 5 dagen in de week tussen mensen met problemen, te praten over problemen.. en ik mag niet drinken of drugs gebruiken. Dan is het toch niet gek dat ik het niet volhoud? Maar er is hoop.. Diana <33 zonder haar zou ik daar allang weg zijn geweest.. maar fucking hell, meisje.. zie je dan niet dat je zo belangrijk voor me bent? Dat ik niet zonder jou wil? Het doet me zo'n verdriet jou zo te zien.. Ik wil je zo graag helpen maar ik heb het idee dat ik niets kan doen, en dat geeft me zo'n machteloos en leeg gevoel.. En in het weekend ben je er niet, dan moet ik het alleen doen.. en dan komt alles terug.. En jij hebt het ook al moeilijk zat, dus ga ik je niet lastigvallen met mijn junkieverhalen..

A perfect circle

/edit: Jezus, wat een lange post.
Oud 02-02-2007, 19:36
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben echt een grote loser, waar denk ik dat ik mee bezig ben? Ik had toch van te voren kunnen bedenken dat het nooit goed zou uitpakken, en dan toch doen.. Ik heb het weer eens heerlijk voor mezelf verpest vandaag, en de personen die ik nodig heb, buitengesloten.. Godverdomme, ik haat mezelf zo op het moment. Ik ben zo ontzettend dom bezig. JEZUS, TRUT!
Oud 02-02-2007, 19:39
darkfairy
darkfairy is offline
inhouden
Oud 02-02-2007, 19:55
moon
moon is offline
super! Ik heb vandaag een goede dag gehad! Ik zag zoals gewoonlijk weer eens erg tegen de stage op en het viel zoals gewoonlijk weer eens alles mee!
Waarom het vaak niet goed met me gaat, dat weet ik niet, maar ik begin wel te geloven dat ik een soort beschermengeltje heb. Misschien vreemd en zweverig...maar ook positief toch? Nee, ik heb in de afgelopen week echt wat opmerkelijke dingen mee gemaakt. Zo was ik afgelopen week een keer te laat op school. Ik voelde me die dag heel slecht en ik stond te twijfellen of ik de les in zou gaan. Ik wist dat als ik niet de les binnen zou gaan, dat ik dan zou ammen. Ik stond voor de deur van de klas te twijfelen...gaat die deur toch ineens vanzelf open!! Ik stond echt zo te kijken. "Goedemorgen" zei de lerares meteen en daarmee was er geen weg meer terug, ik moest de les in. Ik kan er nog steeds niet overuit, het was volledig wind stil in die gang, geen deuren, niemand liep in of uit, ik stond er al langer....en dan ineens gaat die deur vanzelf open....
Verder voelde ik me de afgelopen week ook weer heel slecht over mezelf. Nou kreeg ik vandaag in het bejaardenhuis toch veel complimentjes! En behalve dat, ik had vorige week een beetje problemen met één van de bewoners. Die vond dat ik iets niet goed deed en werd boos op me, daar was ik me echt rot van geschrokken. Zulk soort dingen trek ik me altijd heel persoonlijk aan. Komt ze vandaag ineens naar me toe, legt een hand op mijn arm en bied haar exuces aan voor vorige week..... ja dat was voor mij weer iets om heel verbaasd van te gaan kijken ja! Die mensen zijn dementerend dus dat zij uberhaupt onthoud wat er vorige week aan de hand was is al wonderlijk, en dat zij haar exuces daar voor aanbied al helemaal, want het is een vrouw met een niet al te gemakkelijk karakter en van zulke mensen verwacht je dus echt geen "sorry"!
Hoewel ik er niet altijd blij mee ben, begin ik toch te geloven dat er een reden is dat ik leef omdat ik al vaker in mijn leven mee gemaakt heb dat het leek alsof ik ergens voor beschermd werd. Mijn therapeute heeft het ook al vaker tegen me gezegd, die heeft mij er ook opgewezen dan er soms dingen in mijn leven gebeuren die bijna geen toeval meer kunnen zijn
Oud 02-02-2007, 20:18
Verwijderd
De afgelopen dagen ben ik zo sociaal en heb meer zelfvertrouwen. Echt,ik weet niet waar het vandaan komt, maar ben er wel blij mee.
Oud 02-02-2007, 20:28
darkfairy
darkfairy is offline
pfff
Oud 02-02-2007, 20:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 02-02-2007 @ 21:18 :
De afgelopen dagen ben ik zo sociaal en heb meer zelfvertrouwen. Echt,ik weet niet waar het vandaan komt, maar ben er wel blij mee.
Ik heb dat ook, maar dan in vlagen. Ik vind het erg fijn .

Oh en ik ben best verliefd enzo en ik heb ook wel zin in morgen en ja.
Oud 02-02-2007, 21:38
Saarah
Saarah is offline
Is het dan zo moeilijk om zelfs maar iets te antwoorden??
Beteken ik dan echt niets?
Bedankt hoor.
Oud 02-02-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 02-02-2007 @ 22:38 :
Is het dan zo moeilijk om zelfs maar iets te antwoorden??
Beteken ik dan echt niets?
Bedankt hoor.
Waar wil je antwoord op? Je kunt niet met die persoon gaan praten?
Oud 02-02-2007, 21:59
Verwijderd
vreetbui
Oud 02-02-2007, 21:59
rare kwast
rare kwast is offline
mam ik vind dat NIET prettig

Oud 02-02-2007, 22:44
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ave schreef op 02-02-2007 @ 22:59 :
vreetbui
Oud 02-02-2007, 23:02
Verwijderd
mn beurs teruggevonden
dit is echt magie, ik hou van dit onverklaarbare
echt
als ik het lot tart gebueren dat soort dingen dus. precies zoals dit, praktisch erg lastig, maar je breekt me niet. draai ik het om en leef ik het lot, doe ik alles wat me ingegeven word en luister ik naar stemmen waarvan ik weet dat ik ze niet moet horen omdat ik mezelf dan een gestoorde zwerver vind, dan komt het allemaal goed.
de ochtend voordat ik mijn beurs verloor had ik de €110 eruitgehaald. die avond na het werk kon het me allemaal weinig meer schelen, en ik wilde NIET naar mijn intuitie (lees: stemmen) luisteren, toen ik uit de bus stapte was mijn beurs weg. met mijn pinpas, donorbewijsje, verzekeringspas, idpasje, enz.
vandaag bijna alle agressieve gevoelens tegengehouden, niet alleen omdat dat gewoon beter voor me is, maar ook een beetje als 'tegenprestatie', verder hield het me weinig bezig, ik heb wel betere dingen te doen dan naar stemmetjes te luisteren.
in de bus in slaap gevallen en gedróómd dat 'ie in de brievenbus lag. ik wilde het niet geloven, deed brievenbus open, en daar lag mijn glimmende groene beurs, mét kleingeld en het 5'je briefgeld
ik ga positief blijven, dan maak ik makkelijker vrienden, en dan voel ik me ook 'onbewust' telkens goed.
wauw, ik zweef
nacht van de volle maan dat word hyperen

o en mijn post nagelezen, krankzinnig
Oud 02-02-2007, 23:21
Verwijderd
arghhh ik ben zenuwachtig voor zondag!
maar het zal wel goedkomen, heb me voorbereid.

maartochbrr
Oud 03-02-2007, 00:01
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 03-02-2007, 00:24
Verwijderd
ik jank wtf
o ik ben dronken. i get it.
'ontspanning'
Oud 03-02-2007, 00:59
George
George is offline
Ja fuck, degene die ik voor m'n beste vriend hield heeft zojuist m'n complete sociale leven naar de tering geholpen.
Oud 03-02-2007, 01:02
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
George schreef op 03-02-2007 @ 01:59 :
Ja fuck, degene die ik voor m'n beste vriend hield heeft zojuist m'n complete sociale leven naar de tering geholpen.
das klote *knuf*
Oud 03-02-2007, 01:44
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 03-02-2007, 02:21
darkfairy
darkfairy is offline
en toen...
Oud 03-02-2007, 04:58
Gothic
Gothic is offline
Nog 2 fucking weken, het komt dichtbij. Maar ik wil meer contact!! Maar ja ...

Zo werken, ik zag er weer ontzettend tegenop, maar ja. Zo daarheen rijden, hopelijk is niet alles afgesloten...
Oud 03-02-2007, 08:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hmmz. Het leven gaat echt met ups en downs. Maar toch ook weer ontzettend oppervlakkig.
Het lijkt net alsof ik aan de anti-depressiva zit (alsof ik weet hoe dat voelt?!), dat al je gevoelens afgevlakt worden.
Alles lijkt zo zinloos op het moment.
Oud 03-02-2007, 09:18
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren een enorme paniekbui gehad, maar nu is alles weer voorbij. Het was crisis op school, ben toen maar met J. een jointje gaan roken, wat erg dom was, want dat pakte helemaal verkeerd uit voor J. 's Avonds nog gemailt naar M. om te vertellen wat er was gebeurd, excuses enz. Ze mailde heel lief terug, wat een geluk toch, dat ik haar heb.
Niet naar het feest gegaan, wat ik eerst vreselijk vond, maar heb nu wel m'n essay afgekregen en daar ben ik nu zo verschrikkelijk blij mee! Eindelijk heb ik het kunnen inleveren, om 22.30 pas, dus als ik was gegaan, had ik het ook nooit afgekregen.
Zometeen naar theater, waar ik nog niets voor heb gedaan, maar ja jammer dan. Hopelijk krijgen we vandaag de rollen en kunnen we aan de slag met het stuk!

En vanochtend stond er ineens een ontbijtservice voor de deur, die een prachtig ontbijt hebben bezorgd voor mijn ouders. Vrienden van m'n ouders hebben dat geregeld voor ze, nu de behandeling van m'n moeder achter de rug is, de rechtzaak rondom m'n vader waarschijnlijk opgelost is, en het allemaal weer wat rustiger wordt. Zo ontzettend lief!! En nu heb ik pas echt het gevoel dat het achter de rug is, en dat we dat wel eens mogen vieren!

Hoewel ik me gisteren zo ontzettend klote voelde, zoveel de neiging had mezelf iets aan te doen, heb ik me daar geweldig uitgered. Ik ben gaan schrijven, gaan praten en tenslotte gaan slapen. Nu een nieuwe dag, even een beetje rust hopelijk dit weekend en dan kan ik het wel weer aan!
Oud 03-02-2007, 09:55
Verwijderd
Het is uit en ik voel me vreselijk en ik hoop dat ik me snel beter ga voelen
Oud 03-02-2007, 10:47
darkfairy
darkfairy is offline
wazig
Oud 03-02-2007, 10:55
Nona
Nona is offline
Citaat:
George schreef op 03-02-2007 @ 01:59 :
Lekker dan. Wat heeft hij gedaan??? *alvast knuf geeft*
Oud 03-02-2007, 11:05
Verwijderd
Mijn ouders die al een half jaar uit elkaar zijn en tot vorige week elkaar de hersens insloegen zitten nu rustig met een kopje koffie te praten tegen elkaar. Over hoe ze zich voelen en over het huis dat nu in de verkoop staat.
*slik*
Oud 03-02-2007, 11:14
Verwijderd
Ben nog zo moe en dan wil ik ook nog uit vanavond. Heb me gewoon te erg naar de tering gezopen donderdag. Dat merk ik nu nog.

Edit: Wat voor studie moet ik nou kiezen? Rechten zie ik echt niet meer zitten, maar wat dan wel? Politicologie? Moet ik naar Nijmegen of Amsterdam. Heel nieuw netwerk opbouwen etc. Dat zie ik moeilijk zitten. Zweeds? Zou kunnen, moet ik me in verdiepen. Geschiedenis? Ook in verdiepen. Tis moeilijk.

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 11:21.
Oud 03-02-2007, 11:39
Verwijderd
werd vrolijk wakker maar dat duurde dus niet lang
Oud 03-02-2007, 11:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Eigenlijk zou ik volgende week meedoen aan de Taalkunde Olympiade, maar ik kan niet meer. Ik moet verplicht op school aanwezig zijn voor m'n compositie. Grr, ik baal.
Oud 03-02-2007, 12:25
Moustache
Moustache is offline
Hmm nouja morgen afgesproken. Ik ben benieuwd, ik denk dat het wel goed zit.
Oud 03-02-2007, 12:30
Fainne
Fainne is offline
Gisteren kwam ik thuis en mijn moeder confronteerde me met mijn kleptomanie. Het waren uren van opbiechten en huilen, maar het deed deugd. Het was een doorbraak en ik voel me goed, er moest gewoon een einde aan komen, en ik wou het vertellen maar ik kon het niet, hoe vertel je zoiets he. Straks ga ik de stad in waarschijnlijk, dus ik zal zwaar getest worden.
Oud 03-02-2007, 12:35
George
George is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-02-2007 @ 11:55 :
Lekker dan. Wat heeft hij gedaan??? *alvast knuf geeft*
Dank je.
Nuja het punt is dat we min of meer dezelfde vriendenkring hebben en dat zijn huis zeg maar, de ontmoetingsplek is. Hij wil me nu opeens niet meer bij hem thuis hebben ('om over me heen te komen' ofzo, ja prima maar zeg dan niet nooit meer want dat maakt het nogal ongeloofwaardig ) dus nu zie ik die andere lui ook niet meer en het sucks om in je eentje naar concerten te gaan en in te drinken en toffe dingen te doen enzeu. Pfff vaag allemaal.
Oud 03-02-2007, 13:16
rare kwast
rare kwast is offline
heb een zere scheenbeen en knie en mn hoofd springt uit elkaar.. (dag 3 hoofdpijn and still counting)
pff en ik wil iets kapot slaan ofzo
Oud 03-02-2007, 13:55
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-02-2007 @ 14:16 :
heb een zere scheenbeen en knie en mn hoofd springt uit elkaar.. (dag 3 hoofdpijn and still counting)
pff en ik wil iets kapot slaan ofzo
ja en andere mensen hebben hun hele leven hoofdpijn.
Oud 03-02-2007, 14:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 03-02-2007 @ 14:55 :
ja en andere mensen hebben hun hele leven hoofdpijn.
ja dat weet ik.. heb ik ook.. dag in, dag uit, dag in, dag uit.. maar niet deze hoofdpijn

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 14:13.
Oud 03-02-2007, 14:12
Saarah
Saarah is offline
Oké, nu ben ik kwaad. Heel kwaad.
Is het de negeer-Sarah-week ofzo?
Ik wil schreeuwen, slaan en met dingen smijten.
En ik zie hem vanavond, dan moet hij niet raar opkijken als ik boos ben. Verdomme.
Oud 03-02-2007, 14:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Saarah schreef op 03-02-2007 @ 15:12 :
Oké, nu ben ik kwaad. Heel kwaad.
Is het de negeer-Sarah-week ofzo?
Ik wil schreeuwen, slaan en met dingen smijten.
En ik zie hem vanavond, dan moet hij niet raar opkijken als ik boos ben. Verdomme.
*doet even een knuffel toewerpen*
Oud 03-02-2007, 14:31
coopergirl
coopergirl is offline
wat een gare dag?
Zo maar 'ns douchen!
Oud 03-02-2007, 14:36
Verwijderd
hij heeft het uitgemaakt, gister. Eerst met een vriendin een wij-voelen-ons-klote-en-eten-chocola-middag gehouden en 'savonds was er club en daarna zijn we nog even naar de kroeg gegaan, maar ik hield het er niet lang vol, dus ben ik maar bij mijn ouders gaan uithuilen. Vandaag voel ik me gelukkig al weer wat beter. Ok, ik kende hem pas een week, maar het voelde gewoon zo vertrouwd en goed en ik had het gewoon helemaal niet zien aankomen en dan voel je je zo afgewezen. Ik moet het niet te zeer op mezelf betrekken, maar het is gewoon evenjtes kut. Vanavond ga ik met een heleboel vriendinnen uit en eentje komt logeren bij mij dus dat is wel heel gezellig . Mijn vriendinnen zijn echt tof!
Oud 03-02-2007, 15:36
darkfairy
darkfairy is offline
ze maakt me helemaal gek

am neigingen hier door

als ze is op houd een keer
Oud 03-02-2007, 16:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 03-02-2007 @ 10:55 :
Het is uit en ik voel me vreselijk en ik hoop dat ik me snel beter ga voelen