Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 17:26
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 14-03-2007 @ 16:27 :
Een vriendin van me had foto's gemaakt, maar ze zijn allemaal onduidelijk geworden helaas. Op deze is nog wel wat te zien. Ik maak binnenkort weleens een betere foto.

[afbeelding] [afbeelding]
harde shit chickie! ik ging echt kapot bij m'n voet, dan nog liever m'n ribben! Vooral op m'n tenen was hels!
Oud 14-03-2007, 17:31
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-03-2007 @ 18:26 :
nog liever m'n ribben!
mooi
Oud 14-03-2007, 18:05
Dith
Dith is offline
Citaat:
llell schreef op 14-03-2007 @ 09:25 :
het is waarschijnlijk zo'n 'click-balletje' (zeg maar met een klein kuiltje in het balletje). Die zijn wel vrij lastig om zelf te doen. Het kan wel, maar soms ik het wel even klooien -ik doe t met mn handen), geen goed idee.
Hmm, ik probeer het gewoon wel anders kan ik nog altijd langsgaan. Maar dan heb ik nóg een paar vraagjes, voor zover ik weet is ie gewoon gezet met een 'normale maat' piercing, is dat 1.2 of 1.6? En is het slimmer om een gebogen staafje te pakken dan een recht staafje? Dat lijkt me eigenlijk wel maar goed, ik vraag het maar even voordat ik dadelijk allemaal dingen koop waar ik achteraf niks aan heb.
Oud 14-03-2007, 18:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vandaag afspraak gemaakt, maar ik kan pas 4 mei terecht, pfffffffffff.
Oud 14-03-2007, 19:36
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
gaatjes schieten bovenin je oor is uit de bozen toch? (geen zin om in een dezer topics te zoeken). of kom je met hygiene en geluk ook al een aardig eind?
Oud 14-03-2007, 20:13
Dott
Dott is offline
Citaat:
L_angel schreef op 14-03-2007 @ 18:11 :
Je bent 18, dat hoef je echt niet meer te vragen.
weet ik.. Maar ik heb ooit 1 keer een gaatje laten schieten zonder haar medeweten, en dat heb ik geweten dus dan toch maar ff overleggen en veel gezeik besparen
Oud 14-03-2007, 20:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 14-03-2007 @ 20:36 :
gaatjes schieten bovenin je oor is uit de bozen toch? (geen zin om in een dezer topics te zoeken). of kom je met hygiene en geluk ook al een aardig eind?
Ik heb er 2 laten schieten, en ik heb nergens last van gehad.. elke avond wat sterilon op, 3 weken lang, en ze zitten er nog steeds, terwijl mn anderen nog wel eens ontsteken doen die dat niet
Oud 14-03-2007, 20:49
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-03-2007 @ 18:26 :
harde shit chickie! ik ging echt kapot bij m'n voet, dan nog liever m'n ribben! Vooral op m'n tenen was hels!
hehe.
af en toe trok ik het ook niet meer, vooral omdat het zo veel langer duurde dan die gast dacht. maar het was m'n eerste tattoo dus ik had geen vergelijkingsmateriaal, misschien maar beter ook.
Oud 14-03-2007, 21:21
Verwijderd
Oke ik heb niks met tribals maar jij bent er blij mee

Ik ben nog steeds niet nerveus, ik ben alleen heel enthousiast en ongeduldig en vraag me extreem af hoe het gaat voelen en hoe het eruit gaat zien.
Oud 14-03-2007, 22:19
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Danique schreef op 14-03-2007 @ 22:21 :
Oke ik heb niks met tribals maar jij bent er blij mee

Ik ben nog steeds niet nerveus, ik ben alleen heel enthousiast en ongeduldig en vraag me extreem af hoe het gaat voelen en hoe het eruit gaat zien.
Het is geen tribal
Oud 14-03-2007, 22:23
hellebel
hellebel is offline
maori achtig lijkt t meer ik vind het wel mooi, mooie vorm ook
Oud 15-03-2007, 09:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
L_angel schreef op 14-03-2007 @ 18:10 :
Wat irritant zeg, is het ontstoken oid?
Bij mijn tragus had ik nergens last van, gelukkig.
Ja, er zit een grote bobbel achter/naast... heel raar. Het doet niet echt zeer en komt ook geen vuil uit ofzo, maartoch. Hoort niet zo
Oud 15-03-2007, 09:42
Verwijderd
de maori's zijn toch ook een tribe!!!

nah, maar oke, tribal, maori, whatever, niet mijn ding. Kben wel benieuwd naar upclose fotos hoor!
Oud 15-03-2007, 12:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
L_angel schreef op 14-03-2007 @ 18:11 :
Je bent 18, dat hoef je echt niet meer te vragen.
Want je woont niet in je ouders huis en zij verzorgen niet in je onderhoud?

Aso.
Oud 15-03-2007, 13:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 15-03-2007 @ 13:27 :

Aso.
bingo, jij snapt het mn ma was t ern iet mee eens maar vond t wel fijn dat ik haar mening vroeg enzo.. dus weer punten gescoord
Oud 15-03-2007, 19:53
Spyder
Spyder is offline
Ik wil nog steeds een tattoo van een spin op mijn kuit! maar wil er geen uit een boekje. Wil m zelf ontworpen hebben of iemand moet m voor mij gemaakt hebben.

dus als er mensen zijn die goed kunnen tekenen!!
Oud 15-03-2007, 20:21
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 14-03-2007 @ 20:36 :
Alleen geluk. Hygiënisch is schieten namelijk niet, en je kraakbeen is een stuk minder geneigd rare bolletjes te ontwikkelen als de naald er relatief langzaam doorheen gaat.
Oud 15-03-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Spyder schreef op 15-03-2007 @ 20:53 :

dus als er mensen zijn die goed kunnen tekenen!!
je tattoeerder.
Oud 15-03-2007, 21:22
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
hellebel schreef op 14-03-2007 @ 23:23 :
maori achtig lijkt t meer ik vind het wel mooi, mooie vorm ook
Idd, gebaseerd op maori. Dankjewel.
Oud 16-03-2007, 06:40
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Dith schreef op 14-03-2007 @ 19:05 :
Hmm, ik probeer het gewoon wel anders kan ik nog altijd langsgaan. Maar dan heb ik nóg een paar vraagjes, voor zover ik weet is ie gewoon gezet met een 'normale maat' piercing, is dat 1.2 of 1.6? En is het slimmer om een gebogen staafje te pakken dan een recht staafje? Dat lijkt me eigenlijk wel maar goed, ik vraag het maar even voordat ik dadelijk allemaal dingen koop waar ik achteraf niks aan heb.
1,6mm is de normale maat!
Gebogen staafje is idd beter...
Oud 16-03-2007, 06:41
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 15-03-2007 @ 22:22 :
Idd, gebaseerd op maori. Dankjewel.
Was eigenlijk wel duidelijk dat het meer maori was als tribal achtig
Oud 16-03-2007, 09:21
Verwijderd
jaajaaa, excuses

Oud 16-03-2007, 09:28
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Dith schreef op 14-03-2007 @ 19:05 :
Mijn rook is gezet in 1.2, volgens mijn piercer was dat normaal bij een rook. Er zit bij mij een gebogen staafje in.
Oud 16-03-2007, 11:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Danique schreef op 16-03-2007 @ 10:21 :
jaajaaa, excuses

Haha het is je vergeven hoor.

Maar wat ga jij nou doen? Sleeve toch?
Oud 16-03-2007, 11:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 15-03-2007 @ 13:27 :

Aso.
Ze verzorgen me wel in mijn onderhoud (hoewel ik alleen in het weekend nog thuis bij mijn ouders ben) en daarvoor ben ik ze erg dankbaar. Maar ik ga ze echt niet meer om toestemming vragen of ik een oorbel/piercing mag.

Mijn zusje heeft afgelopen vakantie een tattoo laten zetten en mijn vader weet het nog steeds niet :zzz
Kijk, dan zeg ik liever gewoon vantevoren dat ik het ga doen ipv achter mijn ouders' rug om dingen doen.
Oud 16-03-2007, 14:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
L_angel schreef op 16-03-2007 @ 12:45 :
Ze verzorgen me wel in mijn onderhoud (hoewel ik alleen in het weekend nog thuis bij mijn ouders ben) en daarvoor ben ik ze erg dankbaar. Maar ik ga ze echt niet meer om toestemming vragen of ik een oorbel/piercing mag.

Mijn zusje heeft afgelopen vakantie een tattoo laten zetten en mijn vader weet het nog steeds niet :zzz
Kijk, dan zeg ik liever gewoon vantevoren dat ik het ga doen ipv achter mijn ouders' rug om dingen doen.
mja, maar als ik het dus gewoon doe, heeft mn moeder het gevoel dat ik t achter haar rug om doe
Oud 16-03-2007, 15:00
mandi
mandi is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 16-03-2007 @ 15:45 :
mja, maar als ik het dus gewoon doe, heeft mn moeder het gevoel dat ik t achter haar rug om doe
dat was mijn probleem ook. mijn moeder vond het absoluut niet tof en op een gegeven moment zei ze dat ze me niet tegen kon houden. toch maar laten doen, ze vond het niet tof maar is er wel aan gewend. niets aan de hand!
Oud 16-03-2007, 15:33
Dith
Dith is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 16-03-2007 @ 10:28 :
Mijn rook is gezet in 1.2, volgens mijn piercer was dat normaal bij een rook. Er zit bij mij een gebogen staafje in.
Ik ben er net eentje gaan halen en ze ging meten en het was dus 1.2, heb wel een redelijk korte genomen omdat ik het nogal lelijk vind als er écht een stuk staafje over is, hoop dat ie alleen niet te kort is maar dan moet ik gewoon even teruggaan.
Maar bedankt voor de adviezen.
Oud 16-03-2007, 16:45
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
L_angel schreef op 16-03-2007 @ 12:45 :
Ik woon al lang niet meer thuis, ik heb waarschijnlijk meer tattoos dan wie hier ook, en voor elke vraag ik nog steeds aan m'n ouders wat ze ervan vinden, gewoon zoals volwassen mensen met elkaar omgaan zeg maar. En mijn mama heeft altijd gezegt "geen duivels en geen schedels" en daar hou ik me dan ook aan. Ik ben geen rebelse puber die tegen z'n ouders in moet gaan, ik respecteer m'n ouders, omdat zij de grootste invloed in m'n leven zijn.

Moraal: respecteer je ouders, ze hebben het beste met je voor.

Oud 16-03-2007, 16:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
mandi schreef op 16-03-2007 @ 16:00 :
dat was mijn probleem ook. mijn moeder vond het absoluut niet tof en op een gegeven moment zei ze dat ze me niet tegen kon houden. toch maar laten doen, ze vond het niet tof maar is er wel aan gewend. niets aan de hand!
inderdaad.. precies

Maar ik laat hem toch zetten
Oud 16-03-2007, 16:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
drezzz schreef op 16-03-2007 @ 17:45 :
Ik woon al lang niet meer thuis, ik heb waarschijnlijk meer tattoos dan wie hier ook, en voor elke vraag ik nog steeds aan m'n ouders wat ze ervan vinden, gewoon zoals volwassen mensen met elkaar omgaan zeg maar. En mijn mama heeft altijd gezegt "geen duivels en geen schedels" en daar hou ik me dan ook aan. Ik ben geen rebelse puber die tegen z'n ouders in moet gaan, ik respecteer m'n ouders, omdat zij de grootste invloed in m'n leven zijn.

Moraal: respecteer je ouders, ze hebben het beste met je voor.

ben ik het helemaal mee eens
Oud 16-03-2007, 17:33
verfblik
verfblik is offline
hey....

ik zou best wel graag een tattoo willen hebben op me rechterschouder, maar soms heb ik daar nog wat exeemaanvallen.

kan ik dus gewoon een tattoo laten zetten met exceem of maakt dat niks uit?
Oud 16-03-2007, 18:01
drezzz
drezzz is offline
tis eczeem

"Van een tattoo krijg je geen eczeem. Maar vlak bij een niet-gave huid wil een tatoeëerder niet werken. Het hangt er dus van af of de plaats waar je een tattoo wilt vlak bij een eczeemplek zit.Je kan dit het beste bespreken met de tatoeëerder of met jouw huisarts."
Oud 16-03-2007, 18:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wanneer is het voor de tattoeerder te erg? want ik heb terugkerende zonne-irritaties die zo rond deze tijd weer opduiken. dit resulteert in erg veel jeuk en als ik krab wat rode bultjes. geen echte eczeemschilfers en dergelijke, maar toch wel gevoelige huid. nu is het zo dat ik net boven deze plek, in de binnenkant van mijn arm, ooit een tattoo wil laten zetten. kan dit dan wel gewoon in de winter? want dan heb ik er geen last van.
Oud 16-03-2007, 22:01
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
drezzz schreef op 16-03-2007 @ 19:01 :
it.Je kan dit het beste bespreken met de tatoeëerder of met jouw huisarts."
Oud 17-03-2007, 19:16
Dith
Dith is offline
Citaat:
Dith schreef op 16-03-2007 @ 16:33 :
Ik ben er net eentje gaan halen en ze ging meten en het was dus 1.2, heb wel een redelijk korte genomen omdat ik het nogal lelijk vind als er écht een stuk staafje over is, hoop dat ie alleen niet te kort is maar dan moet ik gewoon even teruggaan.
Maar bedankt voor de adviezen.
Nou, ik wilde het net dus proberen maar het lukte voor geen meter. Dat balletje in dat ringetje bewoog niet en het ringetje net zo min dus eh ja, dat wordt nog een heel gedoe.

Toen ging ik dus op internet uitzoeken hoe ik dat het makkelijkste kon doen waarna ik op een site terecht kwam vol met staafjes en bolletjes van 1.50 per stuk terwijl ik voor die van mij 12.50 heb betaald . Maandag ga ik dus mooi terug om die terug te brengen want als het zoveel goedkoper kan dan doe ik dat dus mooi.

Maar goed, nóg een vraag, welke lengte moet ik dan bestellen voor een rook? Want ze hebben mij gewoon dit gegeven, heb er verder ook niet bij nagedacht dat je verschillende lengtes had, maar wat kan ik dan het beste bestellen?

En natuurlijk of iemand nog een gouden tip heeft voor het er zelf uithalen van zo'n ball closure-ring, want ik heb het met verschillende tangetjes en op verschillende manieren geprobeerd maar niks had enig succes.
Oud 17-03-2007, 22:05
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Dith schreef op 17-03-2007 @ 20:16 :
Nou, ik wilde het net dus proberen maar het lukte voor geen meter. Dat balletje in dat ringetje bewoog niet en het ringetje net zo min dus eh ja, dat wordt nog een heel gedoe.

Toen ging ik dus op internet uitzoeken hoe ik dat het makkelijkste kon doen waarna ik op een site terecht kwam vol met staafjes en bolletjes van 1.50 per stuk terwijl ik voor die van mij 12.50 heb betaald . Maandag ga ik dus mooi terug om die terug te brengen want als het zoveel goedkoper kan dan doe ik dat dus mooi.

Maar goed, nóg een vraag, welke lengte moet ik dan bestellen voor een rook? Want ze hebben mij gewoon dit gegeven, heb er verder ook niet bij nagedacht dat je verschillende lengtes had, maar wat kan ik dan het beste bestellen?

En natuurlijk of iemand nog een gouden tip heeft voor het er zelf uithalen van zo'n ball closure-ring, want ik heb het met verschillende tangetjes en op verschillende manieren geprobeerd maar niks had enig succes.
Ik heb wel zelf een keer zo'n ball closure-ring eruit gekregen, je moet er gewoon wat kracht op zetten. Hou de ring zelf vast met een tangetje, en pak het bolletje eruit met een ander tangetje. Maar dat was een helix en een best grote ring. Bij je rook is het veel moeilijker omdat je er moeilijk bij komt en het maar een klein ringetje is.

Verder is bij mij de lengte van mijn staafje bepaald door de piercer, die heeft verschillende staafjes naast mijn oor gehouden om te kijken welke het beste zou passen. Dus als ik jou was zou ik met een geodriekhoek ofzo kijken hoe dik het stukje oor is waar je piercing doorheen moet en op basis daarvan de lengte van het staafje bepalen. Heb zelf helaas geen idee hoe lang het staafje is dat er bij mij inzit.

Succes ermee!
Oud 18-03-2007, 08:01
Dith
Dith is offline
Superbedankt, ga het zodra mijn spullen binnen zijn proberen.
Op heel veel foto's van staafjes is het staafje zo vreselijk groot, dat wil ik dus absoluut niet, dat er dus nog een heel stuk staaf te zien is zeg maar. Maar goed, ik bestel gewoon wat en dan zie ik het vanzelf wel hehe.
Oud 18-03-2007, 13:21
Verwijderd

Oud 18-03-2007, 13:22
Electriq
Electriq is offline
Oud 18-03-2007, 13:52
sgaapje
sgaapje is offline
Mooi! Wordt het ook nog ingekleurd?
Oud 18-03-2007, 14:03
Verwijderd
Citaat:
sgaapje schreef op 18-03-2007 @ 14:52 :
Mooi! Wordt het ook nog ingekleurd?
ja...
zoals je kan zien (of niet op zo'n kleine foto, maar pech) zit er rondom de diamanten ook nog geen blingbling gedoe. in juni heb ik inkleur dates.
Oud 18-03-2007, 14:08
llell
llell is offline
MOOI
Oud 18-03-2007, 15:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Is dat in één sessie gezet?
Oud 18-03-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-03-2007 @ 16:31 :
Is dat in één sessie gezet?
ja. 2 uurtjes tatoeeren.
Oud 18-03-2007, 16:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
danique, mooi !
Oud 18-03-2007, 17:18
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Danique schreef op 18-03-2007 @ 17:09 :
ja. 2 uurtjes tatoeeren.
Zo kort?! Ik zat ook zoiets voor m'n voet en zo groot is die niet.

Ik vind hem ook heel mooi, ook al houd ik niet van diamanten/bloemendingen.
Oud 18-03-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 18-03-2007 @ 18:18 :
Zo kort?! Ik zat ook zoiets voor m'n voet en zo groot is die niet.

Ik vind hem ook heel mooi, ook al houd ik niet van diamanten/bloemendingen.
dankje je moet ervan houden he, net als van maori(-geinspireerd)

Ja het schetsen duurde ook rond de 2 uur en het tattoeren zelf ook. Geen idee of het erg kort is, lang genoeg voor mij in ieder geval
Oud 18-03-2007, 17:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
teringgaaf.
Oud 18-03-2007, 19:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Erg gaaf!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten