![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Net dan besteld: ![]() ja, nu komt 'ie echt. :') ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 08:59. |
![]() |
|
Voor de lang fans die nog niet zo veel films van 'm hebben: nieuwe Fritz Lang box set.
En ik heb net Dr. Mabuse - the gambler los besteld. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Primer en lucky number slevin(gratis bij film valley) @ DanielC Waar heb jij dolls gevonden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT. DIe mabuse gecanceled, komt later wel. en in de winkel gekauft: Cross of Iron The Big Trail A Passage to India Judgment at Nuremberg
||
Citaat:
verder is the mighty boosh ook echt geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er ligt natuurlijk ook een hoop crap tussen maar dus ook wel een aantal films waarvan je niet verwacht dat ze voor 1,50 in een discountbak belanden. Arme filmpjes, en ondertussen gaat seizoen X van crapserie Y als een goed geadverteerd warm broodje over de toonbank voor 666,- ofzo ![]() Objectief gezien dan, het behoeft geen uitleg dat ik liever goede films voor weinig geld heb dan goede films voor veel geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, ik neem wel ff een kijkje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Twin Peaks seizoen 2 opgehaald, verpakt in mooi Amazon-karton! *scheurt open en gaat het onderkwijlen* <3 <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op mn verjaardag kreeg ik van haar Edward Scissorhands, dus hoopte op iets anders goeds, maar helaas... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar 'n paar van die "flutfilms" zou ik ook wel graag hebben. ![]() Nu ja, heb loon gekregen dus ga denk ik daar 'n beetje van spenderen aan nieuwe, goedkope films en één serie. Denk ik. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
(bijna) blut & doorgaan met je lifestyle Sooz | 124 | 25-02-2007 17:08 | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe PC Verwijderd | 114 | 26-05-2006 12:28 | |
Software & Hardware |
beveiliging van CD afhalen Verwijderd | 19 | 25-07-2005 00:10 | |
Games |
GTA:san andreas almererulez | 51 | 29-09-2004 22:21 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |