Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 19:29
hellebel
hellebel is offline
en dan naar 't postkantoor om 't op te sturen zeker, nee dank je.
Oud 08-03-2007, 19:56
Verwijderd
ik ben net mn gepinde 20E vergeten uit de automaat te halen en ik kan mezelf niet vergeven
Oud 08-03-2007, 20:00
Luna
Luna is offline
ik heb het ook een paar keer gehad en tijd heelt wonden
Oud 08-03-2007, 20:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 08-03-2007 @ 20:56 :
ik ben net mn gepinde 20E vergeten uit de automaat te halen en ik kan mezelf niet vergeven
was het druk? na 15 sec slikt hij hem gewoon weer in. dan staat het weer op je rekening
Oud 08-03-2007, 20:07
Verwijderd
Op het station, maar wel net half in de abnamro zelf. Weet niet of er iemand na mij stond, maar het is wel al afgeschreven?
Oud 08-03-2007, 20:15
Crimson
Crimson is offline
ik werd gemaild door antikraak camelot dat ze huizen vrij hadden dus mn dag was goed, en ik werd op L&R gedist door user Orpheo
Oud 08-03-2007, 20:18
Luna
Luna is offline
ach. als dat alles is.

ohja, ik deed weer een statistiek tentamen en heb hem wederom gehaald zonder mn boek in te kijken. ik snap niet wat me bezield?
Oud 08-03-2007, 22:29
Verwijderd
ik had drie uur les waarin ik het weer gepresteerd heb niet aan mijn opdracht te beginnen toen ging ik werken waar ik eerst eten met een onbestemde kleur kreeg maar wat best lekker was.
Oud 08-03-2007, 22:37
Verwijderd
ik ing naar schoo
en toen ging ik bier drinken
en toen ging ik poolen
en toen zei een emo achter de bar van 'he lol zat jij hier niet ooit foto's te maken'
bleek dat hij het had over toen ik echt 3 jaar terug door het plein banjerde met een wegwerpcamera en een vriendinnetje, beweerden we dat we van Elle Girl kwamen om random mensen op de foto te krijgen
en we hadden toen inderdaad twee alto's op de foto gezet
'ja vroeger had ik dreadlocks'
dreadlocks of niet, vroeger was 'ie heter
Oud 08-03-2007, 23:19
Verwijderd
Gister stapte ik om zes uur mijn bed uit, omdat ik verstrooid was en zodoende stond ik een uur te vroeg op Utrecht Centraal, . En vandaag stapte ik ook om zes uur mijn bed uit om om kwart voor negen op gastcollege te zijn, maar de gast kwam niet opdagen, . Daarna had ik een les maar dat was suf, daarna had ik Spaans en dat was wel leuk en beeldend ook en Duits heb ik geskipt omdat ik naar de bank moest om rood staan aan te vragen en dat mens heeft me zo ongeveer een psychische behandeling gegeven, . Maar mag wel €500,- rood staan nu, . Vanavond heb ik met een vriendinnetje hete chocomel gedronken en Requiem for a Dream (eindelijk) gekeken. Fuck wat een goede film is dat trouwens. Nu; slapen.
Oud 08-03-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 08-03-2007 @ 21:07 :
Op het station, maar wel net half in de abnamro zelf. Weet niet of er iemand na mij stond, maar het is wel al afgeschreven?
dan is het ook weg als het is afgeschreven
Oud 08-03-2007, 23:25
Verwijderd
Ik was vandaag op de radio. en ik heb zelfs wat gewonnen. En ik ben heen en weer naar Dronten gereden, heb daar mijn schattige hyperactieve neefjes van cadeautjes voorzien. En ik ga me nu alvast mentaal voorbereiden op het feit dat ik morgen vroeg moet opstaan.
Oud 08-03-2007, 23:28
Verwijderd
Ik heb mezelf nog steeds niet vergeven. Ik ga het weekend wel naar mn ouders en vet veel eten en een fles whisky meenemen
Oud 08-03-2007, 23:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
in the uuuuuuuuuuunderground...
Oud 09-03-2007, 01:49
June bug
June bug is offline
Ik ging boodschappen doen en even naar het postkantoor alwaar de man achter de toonbank chagerijnig as always was, wat een eikel is die gast. Toen wat gechilld met huisgenoten, tv gekeken en in een malle bui op internet wat Spaans geleerd en toen ging ik mijn spaanssprekende huisgenoten lastigvallen met random zinnen als: waar is de wasmachine? Toen gingen we naar een feestje wat nogal tegenviel, en nu ben ik net thuis.
Oud 09-03-2007, 02:22
Verwijderd
Vanmiddag verloor ik 50 euro onderweg naar de supermarkt ( zo'n zes meter ) en kocht ik later in de stad veel te dure schoenen die naderhand veel te klein en spuuglelijk bleken te zijn. Mijn avond bar hoppen was net als de weken daarvoor, Tapvreugd, Buurvrouw en Club NL. Niets gevonden.
Oud 09-03-2007, 08:20
Verwijderd
Zucht, op stage. Wat werk ingenomen. Klas achterna lopen om alsnog meer werk in te nemen.
Verstrooide stagebegeleider gaf verkered lokaal en verkeerde inname tijd op.

Nu de rest van de dag aan stageopdrachten werken, koffie drinken en peuken roken.

Hulde aan het onderwijssysteem.
Oud 09-03-2007, 08:42
Verwijderd
mn chick is zoek en ik moet zo werken en ik heb absoluut geen zin maar t brengt geld op dus laat maar komen ><
Oud 09-03-2007, 09:50
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-03-2007 @ 21:15 :
en ik werd op L&R gedist door user Orpheo
Gitaarnerd, dus niet erg.

Snowboarden is een week verzet. Ga je fuckin boeken, spoedbetaling en alles bellen ze doodleuk op dat t toch niet kan. Aanbiedingen hebben ze dan nog wel. Een week in een kutgehucht met 1 kroeg voor het dubbele bijvoorbeeld.

Nog 1 horrordag te gaan op t werk.
Oud 09-03-2007, 09:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Uitgeslapen, vriendje uitgezwaaid en nu ga ik douchen. Straks keihard aan een presentatie werken en daarna sporten en werken. Vanaf hopelijk vroeg naar bed
Oud 09-03-2007, 09:56
Verwijderd
Na 2 uur geslapen te hebben meegeweest met een vriend om kaarten te halen voor the police, want hij wilde er 8 en je mag er maar 6 per persoon. ;\ En nu skip ik hoorcollege en werkcollege en weet ik t allemaal wat nog meer en duik lekker mn bed weer in.
Oud 09-03-2007, 10:22
kuik
kuik is offline
ik ging gister uit en nu heb ik een lichtelijk schaamtegevoel. en zometeen terug naar mn ouders en lekker verwend worden en dit weekend ga ik keihard studeren heb ik besloten.
Oud 09-03-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 09-03-2007 @ 11:22 :
ik ging gister uit en nu heb ik een lichtelijk schaamtegevoel. en zometeen terug naar mn ouders en lekker verwend worden en dit weekend ga ik keihard studeren heb ik besloten.
Wat heb je uitgespookt toen je uitging dat je een lichtelijk schaamtegevoel het dan?

Deze ochtend rustig aan gedaan en wat "aan het huishouden" gedaan. Vanmiddag weer centen verdienen met den arbeit en vanavond met the guys de lokale kroeg in. Dat zal het wel zo'n beetje zijn
Oud 09-03-2007, 10:27
Electriq
Electriq is offline
YESSS ik heb vanmiddag les en dat houdt zoveel in als anderhalf uur naar een meneer luisteren die zegt dat een prittstift verslavend is en dat XTC hallucinerend werkt. Zelf rookt ie sigaartjes Daarna ga ik koken en cadeautjes weggeven. Ik heb mezelf nu vast beloond met een stukje van dext0rs appeltaart <3
Oud 09-03-2007, 10:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik verveel me op school en ik heb net een paard getekend en nu weer een jugendstil-piece-thingy en ik computer wat want mijn periode is gisteren afgelopen en maandag krijgen we pas briefing over de vierde periode dus nu hang ik in een soort zwart gat.
Oud 09-03-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-03-2007 @ 11:27 :
ik verveel me op school en ik heb net een paard getekend en nu weer een jugendstil-piece-thingy en ik computer wat want mijn periode is gisteren afgelopen en maandag krijgen we pas briefing over de vierde periode dus nu hang ik in een soort zwart gat.
Waarom zit je dan op school?
Oud 09-03-2007, 10:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja eeh goeie vraag . ohja ik weet het antwoord er is hier op school een inlogsysteem met pasjes en als je niet inlogt en uitlogt sta je afwezig en als je meer dan 10 procent ongeoorloofd afwezig bent wordt je van school gestuurd
oh straks heb ik nog wel een beoordeling van engels, dus helemaal voor niks zit ik hier gelukkig niet
Oud 09-03-2007, 10:33
Verwijderd
wtf, maar je periode is afgelopen en de volgende begint dus maandag pas? En de tijd daartussen gaat ook van je 10% af indien afwezig?

Oud 09-03-2007, 10:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
jup
Oud 09-03-2007, 10:38
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Mijn jas is gister gejat met uitgaan en nu ben ik kk chagerijnig ..Hij was zo leukkkkk
Oud 09-03-2007, 10:50
Verwijderd
Wtf wie jat er nou een jas.
Oud 09-03-2007, 11:07
Moustache
Moustache is offline
Vandaag ga ik de keuken op mijn verdieping verbouwen tot keuken met chillgedeelte omdat er ruimte zat is maar die word niet gebruikt. Verder vanavond feest in Amsterdam
Oud 09-03-2007, 11:24
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-03-2007 @ 11:50 :
Wtf wie jat er nou een jas.
het was een hele leuke.
Oud 09-03-2007, 11:40
STP
STP is offline
Ik doe vandaag nix.
Oud 09-03-2007, 11:47
STP
STP is offline
En uuf zegt: Jeweetwatsap wolla!
Oud 09-03-2007, 11:58
Verwijderd
ik werd wakker en had koorts dus ik ging maar niet naar stage maar nu verveel ik me dus.
Oud 09-03-2007, 12:17
Electriq
Electriq is offline
GVD mn projectgenoot zegt alweer af want ze heeft zo'n pijn aan haar smoel van een operatie. Ze ligt gewoon te batsen schijtwijf bah
Oud 09-03-2007, 13:41
*oma*
*oma* is offline
Aaargh, weer een mega hoge telefoonrekening. Moet nodig mijn abonnement gaan veranderen .
Oud 09-03-2007, 13:49
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben moe en nu zit ik op mijn werk. Hoogtepunt van de dag was een telefoongesprek naar het palace hotel in san francisco dat een half uur duurde omdat ik alle hollandsche namen moest spellen en de vrouw aan de andere kant van de lijn er bijzonder weinig van begreep
Oud 09-03-2007, 13:54
Larry Flint
Larry Flint is offline
het boeiendste dat ik tot nu toe gedaan heb is het oploaden en bestellen van foto's op hema.nl
Oud 09-03-2007, 14:07
vixen
vixen is offline
Ik had vanochtend een gesprek met mijn afstudeerbegeleidster. Ik vind dat ze me niet goed begeleid en haar respons was dat we niet op een lijn zaten. Toen ging ze schreeuwen en de coordinator erbij halen en nu heb ik een andere begeleidster. Gelukkig, want ik werd die mevrouw echt beu.
Toen ging ik lunchen met twee mensen en dat was gezellig en straks ga ik eten bij mn tweelingzus en een vogelhuisje bouwen en daarna naar mijn vriendje en films kijken.
Oud 09-03-2007, 16:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik voel me onwijs lekkah vandaag dus ik ga straks uit, kunstfestival in den haag hier. Vandaag heb ik op een lithosteen n tekening gemaakt en die is goed gelukt, kan niet wachten om m af te drukken .
Oud 09-03-2007, 16:53
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 09-03-2007 @ 17:05 :
Vandaag heb ik op een lithosteen n tekening gemaakt en die is goed gelukt, kan niet wachten om m af te drukken .
Dat is cool . Ik heb dat ook een keer gedaan, maar toen zijn mijn afdrukken gestolen .
Oud 09-03-2007, 17:46
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ja dat is wel klote, het is n hoop werk dat ding schoon te maken en dan die tekening nog te maken.
Oud 09-03-2007, 17:53
NoDoubt
NoDoubt is offline
Ik ben ziek
Oud 09-03-2007, 18:04
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vanmorgen vroeg opgestaan en daarna met mijn werk naar het helse Den Haag getreind om daar een presentatie te krijgen op het Casema hoofdkartoor. Aldaar viel ik bijna in slaap tijdens de presentatie omdat ik zo kanker weinig geslapen had. Toen we in de trein terug stapte stopte deze meteen bij het volgende station met de mededeling dat er de trein voor ons een 'aanrijding' met een persoon had gehad en dat het wel ff kon gaan duren. Toen zijn we dus terug gegaan naar Den Haag en daar maar wat gegeten om daarna weer over Amsterdam naar Haarlem te reizen. Eenmaal aangekomen op mijn werk hoefde ik nog maar 1 van de 4 uur te werken doordat we zo laat waren. Al met al een aardig vreemde dag dus. Net mijn kamer opgeruimd en een nieuwe dvd spelert geregeld. Vanavond hoogstwaarschijnlijk dronken raken in het patronaat.
Oud 09-03-2007, 18:33
__
__ is offline
tentamen gemaakt (en verneukt, gok ik) en nu heb ik vakantiiieee verder appeltaart gegeten met vriendinnen en nog even gewinkeld en een trui gekocht. verder val ik al heel de dag overal in slaap en hou ik mn ogen amper open maar ik ga wel uit vanavond want ik mag van mezelf geen moment van mn vakantie verspillen :')
Oud 09-03-2007, 18:35
Flip!
Flip! is offline
Ik ben vandaag naar de bios geweest. Night at the Museum is een leuke film!
Oud 09-03-2007, 18:37
__
__ is offline
dat lijkt me nou echt de kutste film ooit gemaakt, eerlijk gezegd. wat was er leuk aan?
Oud 09-03-2007, 18:38
Verwijderd
Ik heb ook flinke kutverhalen erover gehoord.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten