![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb al zo een 5 jaar therapie. Ik wil gewoon niet zoveel piekeren en gewoon me ding doen. Heerlijk lijkt me dat. Het gaat wel een stuk beter dan voorheen. Maar ik ben er nog niet. Bedankt voor je intresse. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*knuf* gaat het een beetje?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mooizo^^
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mannen zijn gewoon in het algemeen stommer en kinderachtiger en voorspelbaarder en laffer dan vrouwen. zoiets. ha. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor het eindexamen haalde ik een 8.2 en heb ik hem lekker een poepie laten ruiken ![]() En nu op mijn HBO opleiding haal ik bijna alleen maar 7ens en 8en (af en toe een 6 en af en toe een 9). Want hier heb ik veel meer motivatie voor dan voor die saaie middelbare schoolvakken. Maak je dus geen zorgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Straks misschien zwemmen in een hip zwembad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben alleen naar Biomedische Wetenschappen geweest. 's Ochtends. Jij ook? ![]() Maar m'n ouders zijn nu ook enthousiast en morgen ga ik me inschrijven bij BMW, yeah! Ik heb echt het idee dat ik me daar thuis ga voelen. De college's die ik al heb meegemaakt en verhalen van een vriend van mij. Ja, meer mijn ding dan geneeskunde. En als ik toch ook arts wil worden kan ik altijd nog hard werken voor SUMMA. ![]() En m'n papa vond het winkelen zelfs leuk! Hij ging driftig jassen helpen zoeken en hij vond uiteindelijk in de h&m (die we hadden overgeslagen, omdat we dachten dat de ándere h&m beter was) de jas die mij echt leuk stond. Alle anderen jassen hadden van die suffe kleurtjes en was ik net een saaie tut. ![]() Hi. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |