![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dom ben ik he? Goh, Wat jammer nou dat er zo'n mensen op het forum posten. Die grapjes zoals deze serieus nemen Goh wat jammer nou |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als mensen bij z'n foto een tekentje zetten van:
![]() ![]() Dan zeggen jullie toch ook niet: "Jaaaaaa inderdaaaaad je bent kaaaj lelijkkkk!" en als die gene dan antwoord: "Jah dat wist ik wel..." dan reageer je toch ook niet van: "Waaaah maaaaan Als jij er zoiets boven zet dan vraag je erom!" IK heb dit in ieder geval nog nergens gelezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maareh, lovegirl, wat ik nou niet snap he, warom zeg je dat je een behoorlijk vetpercentage hebt??? snap ik namelijk niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb lekker veranderd in mooi,want ik vind meisjes lichamen niet lekker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kraam hier echt geen onzin uit ofzo Waarom zou ik in godsnaam overdrijven dat ik overwicht heb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik val je echt niet aan ofzo, maar je moet een wat beter beeld van jezelf krijgen.) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die knipoog is bedoeld voor één persoon. Zo trots ben ik niet op m'n onderarmen. Ik ben eigenlijk helemaal nergens trots op, behalve mijn buik (resultaat van vier jaar zorgvuldig zuipen) en op m'n hersens, maar om m'n hoofd open te snijden en een foto te maken van m'n grey matter vind ik een beetje te ver gaan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar moest je je zo wegen en meten enz. Waren er 2 lijntjes die in die grafiek liepen. Ik liep met mijn gewicht regelrecht op die bovenste lijn. Terwijl je d'r tussen moet wegen.. Waarom probeer ik je nou te overtuigen dak overwicht heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar lief van je, dat je het me uitlegt en voor het compliment.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hoe je jezelf ziet, is dus niet de absolute waarheid.. je bent namelijk niet objectief ![]() dusseuh, beter om af te gaan op wat anderen zeggen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe maak-een-foto-van-je-body-topic!! fruitvliegje | 155 | 05-11-2002 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maak een foto van je body, deel zwei!!!! Tha Wheeliemaster | 110 | 18-08-2002 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
bikini/badpak druiveke | 29 | 16-08-2002 21:53 |