Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
S: Niet echt bijzonder, komt van een film ofzo?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
a: te vaag s: niet boeiend
||
Citaat:
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt van een minkukeltje zoals jij ![]()
||
Citaat:
![]() Maar laat maar. Ik ga geen tijd verspillen aan een inferieur schepsel zoals jij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankje lieverd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Soija: N: ![]() A: je mag best een keertje wisselen, of is dat een doodzonde? S: Hm, even wennen ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, dat is Tori Amos, maar... ik moet zeggen... als die foto nog heel kleiner was geweest en aangezien ik ook zo'n petje/muts heb, had het gekund, eventueel. ![]() ontopic: n: mooi. a: aardig. s: ook wel mooi. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote: wat vind je van de nick-ava-sig van de vorig forummer? Topic Verwijderd | 500 | 10-08-2006 22:20 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
De Kantine |
Waarom passen jouw nick, ava en sig bij jou? Briseďs | 55 | 12-02-2005 21:55 | |
De Kantine |
En, wat vind jij van de ava en sig vd persoon boven jou? Myuki | 500 | 24-10-2004 19:28 | |
De Kantine |
[Ouwe] Wat vind je van de sig, avatar en nick van de persoon boven je? Tandpasta | 500 | 12-09-2004 21:18 | |
De Kantine |
mooie ava/nick/sig ??? Verwijderd | 13 | 02-07-2003 22:20 |