Nadat Linda huilend was weggerend besloot Neiu om nog een maal het kantoor van Eye of Sauron in te gaan. Ze wilde voorgoed een einde maken aan zijn barbaarse praktijken. Zelfverzekerd liep ze richting de directeur die kreunend op de grond lag. Eerst dacht ze dat hij aan het kreunen van de pijn was maar toen ze dichterbij hem kwam zag ze dat hij zijn pijn alweer vergeten was en dat hij zichzelf aan het aftrekken was. Neiu werd ziedend. Hoe kon hij nu nog zichzelf gaan aftrekken nadat hij Linda zo gekwetst had.
Eye of Sauron keek op en zag Neiu staan.
"Ah, heb je haar alleen geholpen omdat je mij zo graag alleen wilde hebben?" Even stond Neiu op het punt om in woede uit te barsten. Ze dacht even na en besloot tot iets anders.
"Ja, meneer de directeur", zei ze met een poeslieve glimlach. Verleidelijk liep ze zijn kant op en ze knoopte langzaam de bovenste knoopjes van haar blousje los, Eye of Sauron een goede blik op haar inkijk gevende. Verlekkerd keek hij haar aan. Toen ze bij hem stond bukte ze en begon ze hem te pijpen. Ze lette goed op het gezicht van Eye of Sauron en toen ze zag dat hij zijn ogen dicht deed en vol van genot achterover leunde nam ze haar kans. Ze beet heel erg hard, zo hard dat Eye of Sauron zijn penis nooit meer zou kunnen gebruiken. Ze liet hem kermend van de pijn achter en liep voldaan het kantoor uit. Dat had ze mooi opgelost.
Onderweg naar buiten zag ze Elpida zitten. Toen Elpida Neiu aan zag komen lachen begon ze direct te stralen. Snel liep Neiu naar haar toe en gaf haar een kus op haar mond, wat al snel uitliep op een lange zoenpartij. Toen de twee verliefde meisjes zich uit hun omhelzing terugtrokken zag Elpida tot haar grote schrik Leekah staan. De blik in haar ogen sprak boekdelen.
"H-het is niet wat je denkt, Leekah", begon Elpida te stotteren maar ze wist dat het hopeloos zou zijn. Zonder een woord te zeggen liep Leekah weg, richting haar trouwe volgelingen.
Elpida en Neiu wisten dat ze weg moesten maar ze leken aan de grond vastgenageld. Ze hielden elkaar stevig vast, bang voor wat er zou gaan komen.
Al snel zagen ze drie figuren op zich afkomen. Een van de drie was Leekah, de anderen hadden een wolvenmasker op.
"Rot op, Elpida, ik zie je thuis wel. Ik moet nu met iemand anders afrekenen." Leekah rukte de twee uit elkaar en duwde Elpida hard richting de uitgang van de school.
"Ik heb je gewaarschuwd Neiu" zei Leekah dreigend, "Wolven, verwijder je masker."
Langzaam deden de twee wolven hun masker af en tot grote verbazing van Neiu zag ze daar Flowtje en P-Apple staan.
"M-maar, m-maar, hoe kan dat nou? Flowtje, jij bestaat alleen digitaal."
Flowtje lachtte gemeen. "Denk je dat nou echt? Twinkebel was de enige naast ons die mijn identiteit wist. Hij heeft altijd op mij gegeild en een digitale versie van mij gemaakt. Ha, ik ben het hele schooljaar geheim gebleven en nu kan ik eindelijk wraak nemen."
Flowtje pakte een mes en stak Neiu neer. Neiu viel op de grond en begon langzaam het bewustzijn te verliezen. De eerste trappen van de drie wolven kwamen nog hard aan maar ze voelde steeds minder en kwam in een droom terecht. Een droom die ook steeds sneller begon te vervagen tot het helemaal zwart was.
Trots liepen de drie wolven het schoolplein af. Ze hadden dit jaar hun zin gekregen. Niemand die getuige was geweest van hun identiteit leefde nog en volgend jaar konden ze weer een nieuwe start maken.
Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink* (dorpeling)
03. sterrenmeisje (tovenaar)
04. Trass (Heks)
05. Elpida (dorpeling)
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter (dorpeling)
11. P-apple (weerwolf)