Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2007, 11:02
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Electriq schreef op 19-04-2007 @ 11:37 :
<3
klassieker!
Oud 19-04-2007, 11:13
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 19-04-2007 @ 12:02 :
klassieker!
Petit Populair is ook zo tof. 'Shamelips Productions B.V.'
Oud 19-04-2007, 11:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb vandaag een beetje uitgeslapen en verder tot nu eigenlijk nog niet zoveel uitgevoerd en dat blijkt niet zo'n slimme zet te zijn geweest want nu heb ik ineens een vol rooster; ik ga nu binnen drie kwartier m'n kamer opruimen, stofzuigen, spullen inpakken voor antwerpen, dan naar school en daarna komt mn vriendje nog even/verder spullen inpakken, dan snel eten en sporten en vanavond komt een vriendinnetje langs en gaan we monopolyen
Oud 19-04-2007, 11:39
wup
wup is offline
Gister naar mijn werk om papierzooi in te vullen enzo,daarna naar mijn vriend en co waar ze de slaapkamer en de studio aan het omwisselen waren en ik de heletijd in de weg liep
Vanacht droomde ik steeds over vodka...en daarom werd ik steeds wakker.
Vandaag eerste werkdag..(brr eng) En daarna een kamer bekijken ..
Oud 19-04-2007, 12:22
Verwijderd
ik hoef pas om half 5 te werken dus ik dacht: ja fijn, ik ga uitslapen, werd ik om 9 uur wakker omdat mn buurvrouw film aan t kijken was en nou heb ik eindelijk ontbeten enzo
Oud 19-04-2007, 15:35
Verwijderd
Jeroen was zo dronken vannacht dat ik maar al te graag een koekenpan uit de keuken had gehaald en die met volle vaart tegen zijn achterhoofd had willen slaan.
Oud 19-04-2007, 15:37
Drez
Drez is offline
College, daarna beetje gestudeerd, opdrachten gemaakt met groepje & veelteveel koffie gedronken. nu ben ik hyper en moe en straks moet ik werken en daarna ga ik met een vriend Indiana Jones kijken en dan naar mn vriendje. Hoezee.
Oud 19-04-2007, 15:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Die Jeroen toch ook altijd weer...

ik ben van werk naar huis gestuurd omdat ze bang waren dat ik flauw zou vallen, maar ik wou niet want ik wou uren maken dus ben ik doorbetaalt naar huis gegaan, beter!
Oud 19-04-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 19-04-2007 @ 11:57 :
Ik heb het vannacht uitgemaakt met mijn vriendje, vanavond spreken we af en dan gaan we spullen uitwisselen en dan is het klaar. Daarna nog even naar Nijmegen voor een showtje en dan weer naar Utrecht om de fijne dag af te sluiten met wat slaap.
Sterkte ermee
Oud 19-04-2007, 16:07
Verwijderd
Gewerkt en nu zit ik mezelf wel zo gruwelijk op te fokken dat mijn ouders amateur-monteurs / ict jomanda's inhuren om de computer sneller te maken terwijl dat ding trager wordt per sessie.
Oud 19-04-2007, 16:26
Verwijderd
Tijd voor een 1337 topic revival, want ik heb exact €13,37 op m'n rekening.
Oud 19-04-2007, 16:33
Verwijderd
Mijn studentennummer is 1337, ik word er iedere dag mee geconfronteerd
Oud 19-04-2007, 16:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh wat toevallig mijn studentennummer is 27254
Oud 19-04-2007, 16:46
Verwijderd
ik heb gewerkt en dat duurde een eeuwigheid en ik ben ook nog eens gefilmd voor een bedrijfsfilm
en eenmaal thuis las ik een mailtje van een vriendin met een link naar allemaal dronken foto's op teh intenetz ahahahaha fuck ik vertoon me nooit meer buiten.
wat een dag.
Oud 19-04-2007, 17:00
capibara
capibara is offline
De hele dag film geschoten in Nijmegen. Vanavond bier, yummie.
Oud 19-04-2007, 18:00
June bug
June bug is offline
Ik heb de hele dag een beetje gehangen want ik voel me belabberd en half grieperig. Nu heb ik honger maar ik heb niet echt eten in huis en ik heb echt geen zin om naar de supermarkt te fietsen dus ik ga es ff kijken hoe ik dat op ga lossen. En morgen heb ik een sollicitatiegesprek dus hopelijk voel ik me dan weer oke.
Oud 19-04-2007, 18:19
botulismf
botulismf is offline
Ik was om half 7 thuis en dat was wel komisch want om half 7 's ochtends ging de wekker. Ik ben kapot moe, ik wou dat iemand uit eigen initiatief een warme pizza met kip en spinazie aan de voordeur kwam brengen en ik wou dat het al vrijdag was maar helaas. Dadelijk toch maar mijn eigen pizza halen en dan maar eens naar bed ofzo.
Oud 19-04-2007, 20:03
Bimmeke
Bimmeke is offline
ik ging oeleboelen met mijn vriendin achterin de collegezaal en toen de prof zag wat er gebeurde, liep ik rood aan. daarna wat hasj gerookt met jurgen en pieter en nu kijk ik wat rond op dit nieuwe forum voor mij.
Oud 19-04-2007, 20:14
botulismf
botulismf is offline
Oeleboelen?
Oud 19-04-2007, 20:15
Bimmeke
Bimmeke is offline
gewoon wat oppervlakkige bevrediging onder de kleren, we dachten dat niemand ons zou zien, maar het viel klaardeblijkelijk heel veel op.
Oud 19-04-2007, 20:21
botulismf
botulismf is offline
En Jurgen en Pieter dan?
Oud 19-04-2007, 20:22
Bimmeke
Bimmeke is offline
ik voel me niet tot ze aangetrokken om dat soort handelingen bij ze te verrichten.
Oud 19-04-2007, 20:31
ragdoll
ragdoll is offline
mn kamer opgeruimd en de was gedaan, nu voel ik mij uiterst tevreden
Oud 19-04-2007, 21:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben naar school geweest en tegen mijn mentor gezegd ' ey swa ik ga volgend jaar restauratie en decoratie studeren, leuk he' en toen zei ze ' oh jammer ik had je liever bij grafisch gezien, ik denk niet dat er plek is bij restauratie decoratie' en toen zei ik 'oh' en toen bedacht ik me dat ze er geen flikker over te zeggen heeft en blablabla. maaaarja. en ohja mijn vati heeft de woonkamer verandert spannend.
Oud 19-04-2007, 21:22
vixen
vixen is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 19-04-2007 @ 16:43 :
Sterkte ermee
dankjewel, maar het is nu weer aan. Ik ben zo wispelturig.
Oud 19-04-2007, 21:25
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
vixen schreef op 19-04-2007 @ 22:22 :
dankjewel, maar het is nu weer aan. Ik ben zo wispelturig.
sterkte met je wispelturigheid
Oud 19-04-2007, 22:11
Verwijderd
Ik ging naar school en had muziek, beheer en engels. Daarna ging ik naar de stad om cadeautjes te kopen voor mijn moeder en ik kan geen Rivièra Maison, Lifestyle, Oil & Vinnegar of Dille en Kamille meer zien . Wel leuke cadeaus though. En toen ben ik van Dille en Kamille op de Oude Gracht naar het station gerend in minder dan 6 minuten want ik MOEST mijn bus halen en het was nog gelukt ook, . Nu ben ik verrot en ga ik slapen, morgen voorstelling van DOX zien op school en thuis taart eten.
Oud 19-04-2007, 22:13
thunder110
thunder110 is offline
Ik was vanavond naar de bioscoop maar ben er gillend weggerend toen ik zag dat er een muis over mijn arm liep . De jongen naast me zei 'ach het is maar een muis' en de manager aan wie ik het vertelde zei dat hij bekend was met het probleem.
Hier zit ik dan met mijn pathe unlimited en een bioscooptrauma
Oud 19-04-2007, 22:13
Verwijderd
Ohja, en waarom is Shoarm gebanned?
Oud 19-04-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 19-04-2007 @ 23:13 :
Ik was vanavond naar de bioscoop maar ben er gillend weggerend toen ik zag dat er een muis over mijn arm liep .
Oud 20-04-2007, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik was vanavond naar de bioscoop maar ben er gillend weggerend toen ik zag dat er een muis over mijn arm liep . De jongen naast me zei 'ach het is maar een muis' en de manager aan wie ik het vertelde zei dat hij bekend was met het probleem.
hehehe

ik moest van half 5 tot 12 werken en toen kwamen we erachter dat de deur geforceerd was en dr stond echt een mercedes zonder kenteken voor de deur en toen we weer langs reden had ie opeens een taxi lampje en die had ie echt niet daarvoor en we hadden de politie maar gebeld enzo, en t mannenkoor was voor t laatst vandaag op t werk dus we werden getracteerd op een aantal nummers en dat was echt tof en daarna ff naar de tikibar geweest met een collega en dat was ook tof en nu zit ik thuis en ga ik denk ik zo slapen al heb ik geen zin.
Oud 20-04-2007, 03:55
Verwijderd
Wat een nacht. Vannacht twijfelde ik in Paradiso of ik een forumster zou laten struikelen omdat ze altijd zo negatief is over de foto's die ik plaats, ik durfde het naderhand toch maar niet. Buiten Paradiso nog een leuke bitchfight zodat ik alsnog met een glimlach naar huis fietste.
Oud 20-04-2007, 03:59
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 20-04-2007 @ 04:55 :
Wat een nacht. Vannacht twijfelde ik in Paradiso of ik een forumster zou laten struikelen omdat ze altijd zo negatief is over de foto's die ik plaats, ik durfde het naderhand toch maar niet. Buiten Paradiso nog een leuke bitchfight zodat ik alsnog met een glimlach naar huis fietste.
Details en de nick van de forumster plz.
Oud 20-04-2007, 04:37
Verwijderd
Ik heb net anderhalf uur ruzie gezocht met een jongen die bitchte omdat ik een foto nam waar hij op stond maar ik heb hem verteld dat hij op de cover van Revu komt en nu is hij weer tevreden. Verder kwam ik mensen tegen die mij kenden van naam en studie en alles en nu ben ik in de war. Over anderhalf uur een presentatie, hoera!
Oud 20-04-2007, 07:28
biep
biep is offline
Gisteravond naar Maximo Park geweest, was supervet.
nog heel even gepoptrashed en vanmorgen weer vroeg op.
Zo naar mn paardje, dan werken en dan eten bij mn schoonouders.
Oud 20-04-2007, 08:42
STP
STP is offline
Citaat:
koekjes schreef op 20-04-2007 @ 01:39 :
hehehe

ik moest van half 5 tot 12 werken en toen kwamen we erachter dat de deur geforceerd was en dr stond echt een mercedes zonder kenteken voor de deur en toen we weer langs reden had ie opeens een taxi lampje en die had ie echt niet daarvoor en we hadden de politie maar gebeld enzo, en t mannenkoor was voor t laatst vandaag op t werk dus we werden getracteerd op een aantal nummers en dat was echt tof en daarna ff naar de tikibar geweest met een collega en dat was ook tof en nu zit ik thuis en ga ik denk ik zo slapen al heb ik geen zin.
leestekens?
Oud 20-04-2007, 08:43
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
oeleboelen
Oud 20-04-2007, 09:13
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond moest ik werken, samen met een collega allemaal vieze grapjes over 1 van mn bazen gemaakt en toen werden we betrapt door zn zoon haha. Boeiend, over een maand ben ik daar weg.
Na werk naar een vriend van me gelopen en daar Jericho gekeken, daarna de stad in. Nu naar Veldzicht om te bespreken wanneer ik precies ga werken en daarna moet ik maar eens met school bezig want het is tenslotte alweer bijna te laat.
Oud 20-04-2007, 09:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 19-04-2007 @ 23:13 :
Ohja, en waarom is Shoarm gebanned?
waarom niet?
Oud 20-04-2007, 10:00
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
omgz ja ik heb ze ook gezien. Zowel bij tuschinski als de munt huhu VIEZERDS.

ontopic. Ik ging gisteren iets drinken in de foutste kroeg van amsterdam met een huisgenootje en dat was heel vermakelijk. en zometeen werken
Oud 20-04-2007, 10:08
wup
wup is offline
Gister eerste werkdag gehad. Ik hoopte op er rustig inkomen en toen werd het natuurlijk teringdruk. Maar was wel erg leuk. Heel veel vaste klanten die zich allemaal voorstellen en je roepen als ze iets willen bestellen.
Daarna kamer bekeken. Was erg mooi, maar vrees dat ik het niet ben geworden.
Daaarna naar de coffeeshop waar mijn vriend zijn eerste werkdag had en daar thee gedronken en ze aangemoedigd bij het spelen van yathzee.
Vandaag ga ik bijkomen van gister en beginnen in in cold bloodwoei!
Oud 20-04-2007, 10:15
*oma*
*oma* is offline
Ik moest gisteren werken van 11.30 tot 18.00 en ik had een omzet van 11,10 en het was uber saai. Maar gelukkig liep er een hond langs met een witte kap en een rode jas en toen moest ik toch wel even lachen. Dat was dan ook meteen het hoogtepunt van mijn werkdag...

Something's gotta give gekeken en 's avonds feestje van een vriendinnetje, maar ik ging al heel snel naar huis, omdat ik me een beetje ziekjes voel.
Oud 20-04-2007, 10:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik moest van de week een voorkeurformulier voor mijn te kiezen verdere opleiding. en ik had op 1 restauratie decoratie, op 2 grafisch en op vijf en zes standbouw en interieur en kleur adviseur. en rara wat staat er op keuze 1: grafisch. en op keuze 2 en 3: interieur en kleur en standbouw. en wtffff ik snap er echt niks van want ik ben slecht in die twee dingen en vind het geen flikker aan dus dat waren mijn laatste keuzes. hoe ontzettend debiel zijn die leraren? ik ga gewoon restauratie decoratie doen en niks anders. hooguit grafisch maar no waii dat ik uiteindelijk zit opgescheept met een opleiding tot kleuradviseur

dus nu ben ik vals en chagerijnig, net als de rest van de klas trouwens want ze hebben het bij iedereen geflikt.
Oud 20-04-2007, 10:54
DeadNation
DeadNation is offline
Ik zit echt te slapen op m'n werk. Over 3 uur naar tilburg afreizen voor Roadburn though. Geen zin in, maar zal toch wel leuk worden. Morgen idem.
Oud 20-04-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 20-04-2007 @ 09:42 :
leestekens?
naaah...
Oud 20-04-2007, 11:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-04-2007 @ 10:58 :
waarom niet?
Idd, ik heb mijn portie shoarm wel weer gehad voor de komende 10 jaar. Trouwens. shoarm. Zeg dat eens 20 keer.
Oud 20-04-2007, 11:39
DeadNation
DeadNation is offline
Dan krijg ik honger.
Oud 20-04-2007, 11:39
Verwijderd
ik ben aan het inpakken als een dolle want ik vertrek morgen naar montreal. ook ben ik ongetwijfeld de helft aan het vergeten maar dat maakt niet uit hoop ik. nu ga ik lectuur kopen voor mijn vlucht want de films onder de vlucht zullen wel weer van een ontzettend hoog niveau zijn.
Oud 20-04-2007, 11:40
Glory
Glory is offline
ik wil vandaag zelf lollies maken, maar dat word vast een geklieder dus mss doe ik het ook morgen wel.

^ oh ja, ook veel plezier
Oud 20-04-2007, 11:41
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-04-2007 @ 12:39 :
ik ben aan het inpakken als een dolle want ik vertrek morgen naar montreal. ook ben ik ongetwijfeld de helft aan het vergeten maar dat maakt niet uit hoop ik. nu ga ik lectuur kopen voor mijn vlucht want de films onder de vlucht zullen wel weer van een ontzettend hoog niveau zijn.
zo gaaf, veel plezier

Regels voor berichten