Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2007, 00:40
BendeBen
BendeBen is offline
kaud mwhaha
Oud 30-04-2007, 01:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
cauwdttdouwk

whatever

vanavond naar de hardheid in de spuistraat geweest, dik feest en goed losgegaan. nu nog ff jointje en biertje doen en dan morgen weeer terug naar de spuistraat en weer loos gaan met bands, bier en bekenden.
Oud 30-04-2007, 09:10
Verwijderd
verkeerde topic neem ik aan
Oud 30-04-2007, 09:47
Verwijderd
Ik heb een gebroken zwaktebot.
Oud 30-04-2007, 10:34
*oma*
*oma* is offline
EN NU KAPPEN MET DAT GEZEIK OVER TAAL, STELLETJE KLEUTERS .
Oud 30-04-2007, 13:32
Freek
Freek is offline
Capslock, the cruise control to being cool on the internets!
Oud 30-04-2007, 13:41
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 29-04-2007 @ 21:02 :
Whatever..., ik ben sterker en mijn oom zit bij de brandweer, dus....
haha, koningsopmerking dit.
Oud 30-04-2007, 22:42
Roos
Roos is offline
Langs een vieze fontein fietsen als het waait, ugh
Oud 01-05-2007, 00:05
Haligh
Haligh is offline
dat mijn adapter van mijn synth gister ontvreemd/kwijt is geraakt en dat ik zo goed als blut ben. NU AL.
Oud 01-05-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 01-05-2007 @ 01:05 :
dat ik zo goed als blut ben. NU AL.
ik ook
-193,62
Oud 01-05-2007, 22:51
Freek
Freek is offline
Ik bedacht me vandaag dat ik me ook stoor aan al dat luie kutschorum (studentes over het algemeen) die hun tas blijkbaar niet kunnen dragen maar overal van die kutkoffertjes met wieltjes eronder over het station achter zich aan moeten slepen. Je neemt 3x zoveel ruimte in met zo'n kreng en ik flikker altijd over die zooi heen. Al die doetjes tegenwoordig.
Oud 01-05-2007, 23:04
Broeder
Broeder is offline
Mensen die denken dat ze door anderen gratis bier te geven het recht hebben diegenen urenlang met complottheorieën over de wereldpolitiek te bestoken.
Oud 01-05-2007, 23:25
Metal
Metal is offline
Waar ik echt niet tegen kan is dat je relaxt zit te "chillen" met vrienden 's avonds op het buitenterras- waar dan ook, zomerse gezelligheid- en dat er op de een of andere manier een hippie ge-infiltreerd is die dan zo nodig een gitaar moet gaan pakken. Ik hou van gezelligheid, maar er zijn grenzen. Daarnaast valt liedjes zingen met een gitaar niet onder gezelligheid, het is gewoon corny.
Oud 01-05-2007, 23:26
Verwijderd
Dat is juist tof man.
Oud 01-05-2007, 23:33
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-05-2007 @ 00:25 :
Waar ik echt niet tegen kan is dat je relaxt zit te "chillen" met vrienden 's avonds op het buitenterras- waar dan ook, zomerse gezelligheid- en dat er op de een of andere manier een hippie ge-infiltreerd is die dan zo nodig een gitaar moet gaan pakken. Ik hou van gezelligheid, maar er zijn grenzen. Daarnaast valt liedjes zingen met een gitaar niet onder gezelligheid, het is gewoon corny.
bij ons in het park komen die idioten ook vaak opdagen. schoppen die handel!
Oud 02-05-2007, 00:44
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Freek schreef op 01-05-2007 @ 23:51 :
Ik bedacht me vandaag dat ik me ook stoor aan al dat luie kutschorum (studentes over het algemeen) die hun tas blijkbaar niet kunnen dragen maar overal van die kutkoffertjes met wieltjes eronder over het station achter zich aan moeten slepen. Je neemt 3x zoveel ruimte in met zo'n kreng en ik flikker altijd over die zooi heen. Al die doetjes tegenwoordig.
echt he
en m ook gewoon van de trap laten stuiteren, ipv dat je m nou ff optilt dan
Oud 02-05-2007, 00:49
BendeBen
BendeBen is offline
en idd gitaartje spelen doe je echt puur en alleen voor de vrouwen, en dat ligt er dan zo kansloos dik bovenop dat het een beetje sneu wordt
Oud 02-05-2007, 08:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
hahha die neiging heeft botulismf wel eens en als hij dan vraagt of hij 'm mee moet nemen zeg ik altijd 'ehm maakt mij niet uit'

ja botulismf je zingt ook zo hard
Oud 02-05-2007, 10:29
wup
wup is offline
Citaat:
Huisgenoot van mijn vriend gaat altijd gitaar spelen onder het tv/film kijken. Zodra het leuk of interesant is, pakt hij zijn gitaar.. Als het saai is, legt ie hem weer weg. Aarg
Oud 02-05-2007, 10:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
op de 2e van de maand je salaris nog niet binnen hebben
Oud 02-05-2007, 11:37
SanneBelle.
SanneBelle. is offline
Citaat:
Haha fuck it, die dingen zijn mad handig, vooral als je een luie pauper bent die de helft van de tijd geen fiets heeft. Tegenwoordig overigens ook aan de rugtas, dat dan weer wel.

G-Lo
Oud 02-05-2007, 11:49
Moustache
Moustache is offline
Geld is mijn ergernis van de dag
Oud 02-05-2007, 14:31
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 02-05-2007 @ 09:40 :
hahha die neiging heeft botulismf wel eens en als hij dan vraagt of hij 'm mee moet nemen zeg ik altijd 'ehm maakt mij niet uit'

ja botulismf je zingt ook zo hard
Ik voelde me idd meteen aangesproken toen ik de post van metal las.
Oud 02-05-2007, 14:35
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-05-2007 @ 15:31 :
Ik voelde me idd meteen aangesproken toen ik de post van metal las.
Heej als je er pussy meekrijgt ben ik zelfs bereid mee te zingen . Metal heeft overduidelijk geen "game", dus gaat ie bitchen op mannen zoals ik die dat wel hebben.
Oud 02-05-2007, 14:38
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 02-05-2007 @ 01:49 :
en idd gitaartje spelen doe je echt puur en alleen voor de vrouwen, en dat ligt er dan zo kansloos dik bovenop dat het een beetje sneu wordt
Tja want je zal maar op vrouwen vallen...
Oud 02-05-2007, 14:44
botulismf
botulismf is offline
Boebsie, kun je me in het vervolg even waarschuwen als je denkt te gaan reageren? Dan post ik wel gewoon niet.
Oud 02-05-2007, 14:55
bingomassacre
bingomassacre is offline
Bij mij in de trein zat laatst een gast op zijn elektrische gitaar te raggen, hij had er wel zo'n draagbare miniversterker op aangesloten, maar het maakte alsnog een kutlawaai .
Echt hoor, WIE DOET ZOIETS NOU.
Oud 02-05-2007, 15:42
Freek
Freek is offline
Citaat:
SanneBelle. schreef op 02-05-2007 @ 12:37 :
Haha fuck it, die dingen zijn mad handig, vooral als je een luie pauper bent die de helft van de tijd geen fiets heeft. Tegenwoordig overigens ook aan de rugtas, dat dan weer wel.

G-Lo
Wijf! Je neemt dat kreng toch niet mee naar Trashfest he!?
Oud 02-05-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 02-05-2007 @ 15:55 :
Bij mij in de trein zat laatst een gast op zijn elektrische gitaar te raggen, hij had er wel zo'n draagbare miniversterker op aangesloten, maar het maakte alsnog een kutlawaai .
Haha tuig idd. Alto's he
Oud 02-05-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Freek schreef op 02-05-2007 @ 16:42 :
Wijf! Je neemt dat kreng toch niet mee naar Trashfest he!?
Ik ben nog op zoek naar een mooie handtas voor dat festijn, tips?

Ergenis op het moment: kankergladde buurman die blijkbaar linkin park trekt. Opzich niet zo heel erg maar zet het dan godverdomme niet zo hard dat ik kan meegenieten. Ik kom d'r met m'n eigen apparatuur amper overheen.

Edit: ik wist niet eens dat d'r blijkbaar tig remixen zijn van dat eerste hitje. Nu wel, thnx mate!
Oud 02-05-2007, 22:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 01-05-2007 @ 22:56 :
ik ook
-193,62
ben ik even blij dat ik ervoor heb gekozen niet rood te kunnen staan.
Oud 03-05-2007, 07:22
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
dan trek je het niet lang hier in australie
ik vind het op zich wel gezellig.
kampvuur, gitaar, liedjes, meezingen

maar ik ben dan ook wel een beetje corny
Oud 03-05-2007, 07:24
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 29-04-2007 @ 21:02 :
Whatever..., ik ben sterker en mijn oom zit bij de brandweer, dus....
ik vind je grappig
Oud 03-05-2007, 07:44
mandark
mandark is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-05-2007 @ 08:22 :
dan trek je het niet lang hier in australie
ik vind het op zich wel gezellig.
kampvuur, gitaar, liedjes, meezingen

maar ik ben dan ook wel een beetje corny
mjaaa.. ligt ook een beetje aan het reportoir
Oud 03-05-2007, 08:21
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 02-05-2007 @ 15:55 :
Shiiit.

Ik mag graag wat pingelen op een gitaar, maar ik trek die kampvuur-kkhippies voor geen meter. Tijdje terug ook zo'n fruit in de trein die er luidkeels bij zong. Het deed me denken aan spinvis of acda en de munnik en al die ellende. Probeer maar een gig te vinden en ga daar maar spelen....

Nog een gitaar gerelateerde irritatie. Hoe kut is t om in t holst van de nacht op weg te zijn naar huis na een show of repetitie en een of andere 17 jarige metalgaylord ziet je gitaar en besluit een gesprek aan te knopen vol belachelijke claims en verhalen. Aan t einde als je weg wilt lopen na de trein komt de vraag of je wilt jammen. Komende week moet dit al plaatsvinden en of ik een e-mail adres/telefoonnummer heb en waar ik woon.

Ik ben gewoon weggelopen met een welgemikte later gast.

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 08:25.
Oud 03-05-2007, 09:00
innogen
innogen is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 02-05-2007 @ 23:16 :
ben ik even blij dat ik ervoor heb gekozen niet rood te kunnen staan.
Dito.

Ohja eh een plotselinge ergernis in mijn mailbox gisterochtend:

Citaat:
Dear Pandora listener,

Today we have some extremely disappointing news to share with you. Due to international licensing constraints, we are deeply, deeply sorry to say that we must begin proactively preventing access to Pandora's streaming service for most countries outside of the U.S.

It is difficult to convey just how disappointing this is for us. Our vision remains to eventually make Pandora a truly global service, but for the time being, we can no longer continue as we have been. As a small company, the best chance we have of realizing our dream of Pandora all around the world is to grow as the licensing landscape allows.

We show your IP address is '132.229.190.66', which indicates you are listening from Netherlands. If you believe you are seeing this by mistake, we offer our sincere apologies and ask that you please reply to this email.

Delivery of Pandora is based on proper licensing from the people who created the music - we have always believed in honoring the guidelines as determined by legislators and regulators, artists and songwriters, and the labels and publishers they work with. In the U.S. there is a federal statute that provides this license for all the music streamed on Pandora. Unfortunately, there is no equivalent license outside the U.S. and there is no global licensing organization to enable us to legitimately offer Pandora around the world. Other than in the U.K., we have not yet been able to make significant progress in our efforts to obtain a sufficient number of international licenses at terms that would enable us to run a viable business. The volume of listening on Pandora makes it a very expensive service to run. Streaming costs are very high, and since our inception, we have been making publishing and performance royalty payments for every song we play.

Until now, we have not been able to tell where a listener is based, relying only on zip code information provided upon registration. We are now able to recognize a listener's country of origin based on the IP address from which they are accessing the service. Consequently, on May 3rd, we will begin blocking access to Pandora to listeners from your country. We are very sad to have to do this, but there is no other alternative.

We will be posting updates on our blog regarding our ongoing effort to launch in other countries, so please stay in touch. We will keep a record of your existing stations and bookmarked artists and songs, so that when we are able to launch in your country, they will be waiting for you. We deeply share your sense of disappointment and greatly appreciate your understanding.

-Tim Westergren
(Pandora founder)
Oud 03-05-2007, 10:45
Freek
Freek is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-05-2007 @ 09:21 :

Ik ben gewoon weggelopen met een welgemikte later gast.
Haha serves him right. Vervelend zijn dat soort mensen idd, vaak ook van die figuren die meteen conclusies trekken aan de hand van muziek die je luistert. "Wat luister je? Cursed, hardcorebandje. Ah dat vind je Machine Head zeker ook wel cool? Eh, nee."
Oud 03-05-2007, 10:48
DeadNation
DeadNation is offline
Deze nerd begon over dream theater. En dat hij z'n demo net op had genomen en hij die naar roadrunner en metal blade ging sturen en hij wel 50% kans had om getekend te worden.
Oud 03-05-2007, 11:07
Electriq
Electriq is offline
Haha wat vreselijk Sowieso, mensen die tegen je lullen terwijl je toch duidelijk laat blijken niet te willen kletsen. Of mensen die op de treinconducteur zeiken omdat ze ontevreden zijn over de NS
Oud 03-05-2007, 11:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-05-2007 @ 11:48 :
Deze nerd begon over dream theater. En dat hij z'n demo net op had genomen en hij die naar roadrunner en metal blade ging sturen en hij wel 50% kans had om getekend te worden.
Zo ben ik ooit eens vergezeld van een zwerver op methadon vanwege een Misfits-shirt. 2 uur lang.
Tegenwoordig bekijken ze het maar. Ik praat niet terug, zet muziek aan of loop weg. Fuckers.
Oud 03-05-2007, 11:11
DeadNation
DeadNation is offline
Ja vreselijk man. Ik negeer ze idd ook tegenwoordig. Pas zat r een vage neger tegenover me en daar praatte ik mee over muziek maken en de staat van de wereld. Dat was dan wel weer cool Superaardige dude, kreeg nog een pilsje van m ook
Oud 03-05-2007, 11:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
100% mee eens, en dan fucking recht onderaan de trap dat kkding uitgaanklappen terwijl jij als een madman je bus oid probeert te halen en er vol tegenop loopt, wat een losers.

Citaat:
DeadNation schreef op 03-05-2007 @ 11:48 :
We hebben hier een hele mooie prullenmand voor dat soort dingen
Oud 03-05-2007, 14:08
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 03-05-2007 @ 12:09 :
Zo ben ik ooit eens vergezeld van een zwerver op methadon vanwege een Misfits-shirt. 2 uur lang.
Tegenwoordig bekijken ze het maar. Ik praat niet terug, zet muziek aan of loop weg. Fuckers.
Jij krijgt ten minste nog iemand die de Misfits kent. Ik zit om een of andere reden altijd opgescheept met oude opa'tjes die "even" kwijt moeten wat er vroeger allemaal beter was als ik in de kroeg pauze zit te houden en 10 minuten heb om te roken en een cola'tje te drinken.
Oud 03-05-2007, 14:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
hmppfff computer gemold door heen en weer gesleep door mn kamer bij mini verbouwing
Oud 03-05-2007, 14:59
Broeder
Broeder is offline
Zonder voordeursleutel van huis gaan
Oud 03-05-2007, 15:23
capibara
capibara is offline
Citaat:
Broeder schreef op 03-05-2007 @ 15:59 :
Zonder voordeursleutel van huis gaan
En dan langs de cactuscollectie van m'n broertje door het raam zien te klimmen. Beter gaat 'ie mos kweken.
Oud 03-05-2007, 15:28
Broeder
Broeder is offline
Ik kan niet klimmen, dus ik ben veroordeeld tot het op alle bellen drukken totdat er iemand een keer zin heeft om naar de deur te komen en dat duurt meestal wel even
Oud 03-05-2007, 20:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 02-05-2007 @ 15:35 :
Heej als je er pussy meekrijgt ben ik zelfs bereid mee te zingen . Metal heeft overduidelijk geen "game", dus gaat ie bitchen op mannen zoals ik die dat wel hebben.

botulismf krijgt pussy ondanks zijn gitaarperikkelen. verder is een gitaar niet echt een turn-on. integendeel.
Oud 03-05-2007, 20:45
botulismf
botulismf is offline
Hahaha.
Oud 03-05-2007, 20:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
niet dat je geen gitaar klan spelen want dat kan je dus wel goed, maar jij moet het toch vooral van je beefcake hardbody en je bankrekening hebben he blismf

Regels voor berichten