Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 19:15
botulismf
botulismf is offline
Tja, ik heb toen een redelijk belangrijke opdracht niet ingeleverd voor wiskunde omdat ik toch al gemiddeld zes stond DACHT IK maar blijkbaar telde die opdracht zwaarder mee oid.
Maar ik heb weinig zin om die docente op te bellen want die heeft er nooit in vertrouwd dat ik een goede leerkracht zou kunnen worden volgens mij, tenminste dat straalt ze heel erg uit. Ik had toen ook een kutjaar, en dat kwam voor een deel omdat zij mijn stagebegeleiding deed. Ze was het type dat zonder vooraf te waarschuwen ineens midden in je les binnen kwam wandelen om te kijken hoe je het deed en dan achterin het lokaal met een stel kinderen ging zitten kletsen terwijl je iets aan de klas aan het uitleggen was.
Oud 04-06-2007, 19:17
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-06-2007 @ 20:10 :
ohja gisteren kreeg ik in de loop van de dag hoofdpijn en vanochtend stond ik op met scherpe steken achter/in mijn oog en in het midden van mijn hoofd en mijn linkeroog stond scheef. toen ben ik maar thuisgebleven want ik kon niet fatsoenlijk zien en me niet fatsoenlijk concentreren en dat was nou net hetgene wat ik vandaag geacht was te doen op school. ik heb me de hele dag beziggehouden met discovery en slapen en wonderwel staat mijn oog niet meer scheef en heb ik geen steken meer.
Wow, wtf. Gaat het nu wel weer goed?
Oud 04-06-2007, 19:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 04-06-2007 @ 20:15 :
Tja, ik heb toen een redelijk belangrijke opdracht niet ingeleverd voor wiskunde omdat ik toch al gemiddeld zes stond DACHT IK maar blijkbaar telde die opdracht zwaarder mee oid.

mmm dus het is gewoon je eigen schuld eigenlijk wel lullig dat je er nu pas achter komt, ben je er zeker ook niet achter aan gegaan om te kunnen inloggen, jou kennende
maar het zal wel goed komen en anders fuck die pabo met hun slechte onderwijs.
Oud 04-06-2007, 19:29
botulismf
botulismf is offline
Ik ben dit jaar drie keer een dik half uur bij de helpdesk geweest en toen was het uiteindelijk van 'nee wij weten het ook niet, dit is nog nooit voorgekomen dus niets aan te doen, haddoe e'. Dus toen heb ik het maar opgegeven. En het is natuurlijk wel mijn eigen schuld ja... Tja, ik was het zat om voor de zoveelste keer een variant op dezelfde opdracht te doen en ik dacht dat ik het me kon permiteren om 'm niet in te leveren.
Oud 04-06-2007, 19:32
malle pietje
malle pietje is offline
Ik ben vandaag lekker rustig opgestaan en heb toen gestudeerd in het park wat heel relaxt was. Daarna met een vriend wat wezen eten en de vreemdste leidse mensen tegengekomen haha, en nu gaan ik zo met een paar gasten even voetballen en dan bier drinken
Oud 04-06-2007, 19:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
echt jongen, ik was na twee jaar al gestopt op zo'n kutopleiding. maar helaas is het voor jou al te laat nu je nog maar een week hoeft. en ze zorgen maar mooi dat ze een oplossing voor je bedenken! anders trek ik mijn voodoopoppen uit de kast en wens ik ze allerlei dingen toe.
Oud 04-06-2007, 19:41
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Jones schreef op 04-06-2007 @ 17:35 :
Kan je mij uitleggen waarom je daar in eerste instantie heen ging?

OT: College meegepakt, in de zon gezeten, boek gelezen, muziek geluisterd, boodschappen gedaan en het studeren uitgesteld.
Om te demonstreren tegen de bijeenkomst van de G8-top.
Oud 04-06-2007, 19:41
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-06-2007 @ 20:32 :
echt jongen, ik was na twee jaar al gestopt op zo'n kutopleiding. maar helaas is het voor jou al te laat nu je nog maar een week hoeft. en ze zorgen maar mooi dat ze een oplossing voor je bedenken! anders trek ik mijn voodoopoppen uit de kast en wens ik ze allerlei dingen toe.
Ja, ik heb vaak genoeg gedacht om te stoppen maar dat vond ik dan ook weer zonde en ik wist niet wat ik anders zou moeten doen... Ik denk wel dat er een oplossing komt maar ik denk dat dat een flinke vervangende opdracht wordt zodat ik het de komende twee weken alsnog belachelijk druk krijg, joy.
Oud 04-06-2007, 19:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha mijn nichtje is startalent 2007 geworden

ik weet alleen niet echt wat dat is.
Oud 04-06-2007, 20:01
Verwijderd
Ik ging gisteravond naar een vriendinnetje toe en we zouden een drankje gaan doen maar uiteindelijk werd het toch wel ietwat laat en omdat we toch al neerslachtig waren besloten we de presentatie maar te laten voor wat het was. Tenslotte was die al om half 9 en dat was toch wel vroeg. Uiteindelijk om 12uur opgestaan, geluncht bij Broodnodig en gewinkeld, daarna tentamen gemaakt en gegeten bij Belgie en dat was lekkerrr maar duurde heel lang en nu heb ik tentamen nagekeken en het is voldoende olé.
Oud 04-06-2007, 20:02
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-06-2007 @ 20:43 :
hahaha mijn nichtje is startalent 2007 geworden

ik weet alleen niet echt wat dat is.
Ik heb gegoogled maar ik heb ook echt geen idee behalve dat ze een cd mag opnemen nu.
Oud 04-06-2007, 20:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja vast een crappy demo die alleen bij de lokale levensliederenboer te vinden is. maar 't is wel leuk voor d'r want ze is in elk geval al verder gekomen dan ik
Oud 04-06-2007, 20:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
waarom praten jullie niet gewoon op msn ofzo?
Oud 04-06-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 04-06-2007 @ 21:23 :
Ja echt he?
Oud 04-06-2007, 20:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
om jou te pesten
Oud 04-06-2007, 20:28
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik vind 'waarom maak jij je er telkens zo druk over' een minstens even interessante vraag.

En om antwoord te geven op jouw vraag: gemakzucht + omdat het niks is wat iemand anders niet zou mogen weten.
Oud 04-06-2007, 20:29
Verwijderd
@lies.

Fijn, ik val dus onder het kopje 'collateral damage'? n1, thnx!
Oud 04-06-2007, 20:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-06-2007 @ 20:10 :
ohja gisteren kreeg ik in de loop van de dag hoofdpijn en vanochtend stond ik op met scherpe steken achter/in mijn oog en in het midden van mijn hoofd en mijn linkeroog stond scheef. toen ben ik maar thuisgebleven want ik kon niet fatsoenlijk zien en me niet fatsoenlijk concentreren en dat was nou net hetgene wat ik vandaag geacht was te doen op school. ik heb me de hele dag beziggehouden met discovery en slapen en wonderwel staat mijn oog niet meer scheef en heb ik geen steken meer.

en morgen van half negen tot half negen naar school, hoezee.
beetje opletten met die shit, mocht het weer terugkomen zeker even langs de dokter gaan
Oud 04-06-2007, 20:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vraag het echt niet om jullie pissig te maken hoor.
ik zie het forum gewoon niet als communicatie middel tussen twee vrienden of een stelletje of wat jullie zijn...willen jullie dan zo graag dat iedereen alles mee kan lezen?
Oud 04-06-2007, 20:40
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 04-06-2007 @ 21:34 :
ik vraag het echt niet om jullie pissig te maken hoor.
ik zie het forum gewoon niet als communicatie middel tussen twee vrienden of een stelletje of wat jullie zijn...willen jullie dan zo graag dat iedereen alles mee kan lezen?
Het maakt me niet veel uit wie het mee kan lezen, want we hebben het nu niet bepaald over onszelf. Ik doe echt wel 'n beetje moeite om niet 'oh ik hou zo van jou schatje liebling lebber lebber' in elke post te zetten, want ik snap ook best dat dat niet echt te gek is voor anderen - en voor tonsillitis zelf ook niet, maar dat terzijde.

En ik vraag of zeg volgens mij niet echt vaak dingen tegen haar op dit forum die iemand anders niet net zo goed zou kunnen zeggen tegen haar.
Oud 04-06-2007, 20:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 04-06-2007 @ 21:29 :
@lies.

Fijn, ik val dus onder het kopje 'collateral damage'? n1, thnx!
wat versta je precies onder collateral damage?

@ metal: ja ik zal dat zeker doen, want hoewel ik met de meest vreemdsoortige hoofdpijnen bekend ben vond ik dit ook wel een beetje freaky.

@ muziekvlinder: als andere lui hier wat offtopic met elkaar aan het praten raken sta je niet meteen zo te flippen dus ik snap je punt niet zo.
Oud 04-06-2007, 23:20
Verwijderd
mijn dag was wel fijn want eerst heb ik lang geslapen toen gewinkeld en toen een personeelsetentje maar het eten was niet echt om over naar huis te schrijven maar toch leuk.
Oud 04-06-2007, 23:54
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
suvórov schreef op 04-06-2007 @ 20:41 :
Hahaha
Oud 05-06-2007, 01:05
Electriq
Electriq is offline
hallo ik ben bezig met een verslag en ik heb geen zin meer maar het moet morgen af en bwehhh ik ben chagrijnig en zielig
Oud 05-06-2007, 02:45
Jones
Citaat:
suvórov schreef op 04-06-2007 @ 20:41 :
Waarom wil je demonstreren?

OT: Leuke avond/nacht gehad.
Oud 05-06-2007, 07:40
suvórov
suvórov is offline
Tja...
Oud 05-06-2007, 08:16
Moustache
Moustache is offline
Mijn dag was prima tot ik 's avonds massive hoofdpijn kreeg en toen dacht ik nou dan ga ik nu maar slapen alleen toen ik net wakker werd kwam ik erachter dat ik ziek ben en dat ben ik nooit dus mijn dag wordt kut.
Oud 05-06-2007, 09:21
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Jones schreef op 05-06-2007 @ 03:45 :
Waarom wil je demonstreren?

OT: Leuke avond/nacht gehad.
Dat lijkt me voer voor een ander, mega irritant, subforum.
Oud 05-06-2007, 11:06
first eror
first eror is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 05-06-2007 @ 10:21 :
Dat lijkt me voer voor een ander, mega irritant, subforum.
DoP?
Oud 05-06-2007, 11:11
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
first eror schreef op 05-06-2007 @ 12:06 :
DoP?
L&R?
Oud 05-06-2007, 11:30
Haligh
Haligh is offline
ik heb net mijn mond verbrand aan een bak koffie van de randstad.

en nu ga ik mezelf entertainen of laten entertainen, maar heb nog geen idee hoe ik dat ga doen of laten doen.
maar ik kan me iig verheugen op 2 dagen werken van 15.00 tot 23.00 in een koelcel en rotte frietkes eruit sorteren voor een mooi salaris !
Oud 05-06-2007, 11:31
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Electriq schreef op 05-06-2007 @ 12:11 :
L&R?
Welke niet?
Oud 05-06-2007, 11:49
ragdoll
ragdoll is offline
tentamen om 6 uur maar eerst ga ik heel culinair kip siam koken en ik heb er nu al trek in
Oud 05-06-2007, 12:08
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Gisteren met een vriend naar Utrecht geweest. Cheapass Pizza gegeten, verrassend genoeg prima te doen. Beetje jammer dat ik het richtingsgevoel van een dood konijn heb, dus het waarschijnlijk de volgende keer niet meer vindt. Verder nog even wat gechillt in Stairway to heaven. Zometeen komt een vriendin langs, nu even mijn kamer een fikse beurt geven.
Oud 05-06-2007, 12:22
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
suvórov schreef op 05-06-2007 @ 12:31 :
Welke niet?
true.
Oud 05-06-2007, 12:34
Larry Flint
Larry Flint is offline
Uitgeslapen tot half tien, toen moest ik naar school om wat af te geven voor mn vriendje. Toen even gewinkeld, en toen weer terug omdat ik dingen voor de examenstunt moest doen . Nu ben ik weer thuis, heb ik net een aantal dingen geregeld/gemaild en nu ga ik de puinzooi in mn kamer een beetje ordenen en daarna lekker lezen.
Oud 05-06-2007, 12:37
Electriq
Electriq is offline
De schoolnazi's hebben besloten dat ik wel punten krijg voor een module (mits bijbehorend verslag goed is etc) terwijl ik er maar 3x ben geweest en er 100% aanwezigheid werd vereist, dat valt alweer mee. Verder algehele chagrijnigheid, lusteloosheid en kuthormonen.
Oud 05-06-2007, 12:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 05-06-2007 @ 12:30 :
ik heb net mijn mond verbrand aan een bak koffie van de randstad.

en nu ga ik mezelf entertainen of laten entertainen, maar heb nog geen idee hoe ik dat ga doen of laten doen.
maar ik kan me iig verheugen op 2 dagen werken van 15.00 tot 23.00 in een koelcel en rotte frietkes eruit sorteren voor een mooi salaris !
wtf wat ga je doen

ot:
Ik zit op stage en ik ben de hele dag teksten aan het nakijken en ik ga er scheel van zien daarom ga ik nu even ontspannen op het forum
Oud 05-06-2007, 13:05
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-06-2007 @ 13:47 :
wtf wat ga je doen
ik ben uitzendkracht en mag morgen dus als een robot rotte frietjes van de lopende band plukken!
Oud 05-06-2007, 13:13
Jones
brak opstaan en mezelf vermaken met the simpsons.
Oud 05-06-2007, 14:22
vixen
vixen is offline
Ik ben heel laat opgestaan, ontbijt gekocht met mn huisgenoot, even langs school gegaan om mn stageverslag in te leveren, en toen nog gegeten. Nu tv kijken en straks maar nog even aan mn afstudeerrapport. Ik wil dat echt klaar hebben, lam gedoe, dat afstuderen.
Oud 05-06-2007, 14:44
capibara
capibara is offline
Ik maak menukaarten voor mijn denkbeeldige onderneming, een kinderrestaurant, met vele verschillende mogelijkheden om vegan/vegetarisch/allergievrij te vreten met je blagen. Mijn hele opleiding is een aaneensluiting van verbazingwekkende momenten :/
Oud 05-06-2007, 14:55
kuik
kuik is offline
ik moest vanmorgen om kwart over 8 op school zijn, echt wtf vroeg maarrrr ik had wel snijzaal en het was echt te vet voor woorden, want ik heb dus voor het eerste in een lijk of in een betere term 'stoffelijk overschot' gesneden en ik mag samen met één groepsgenootje de thorax en hals prepareren. details zal ik jullie voor de rest besparen, want dat wordt een beetje freaky. maar het was echt vet. daarna had ik college en in de zon naar huis gefietst. net boodschappen gedaan bij de turk en zometeen ga ik even een uurtje slapen, want kwart over 8 op school is way too early.
Oud 05-06-2007, 15:08
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 05-06-2007 @ 15:55 :
ik moest vanmorgen om kwart over 8 op school zijn, echt wtf vroeg maarrrr ik had wel snijzaal en het was echt te vet voor woorden, want ik heb dus voor het eerste in een lijk of in een betere term 'stoffelijk overschot'
haha ieuw - jij liever dan ik
Oud 05-06-2007, 15:26
Luna
Luna is offline
ik ben vanochtend naar een werkgroep geweest en dat was leerzaam. verder ben ik net terug van de sportschoolen heb ik 2 wasjes gedaan en ik ga straks waarschijnlijk naar den haag waar een vriend van mij iets over antropologie organiseert
en als dat niet doorgaat dan ga ik huiswerk maken jeej.
Oud 05-06-2007, 15:27
Verwijderd
He kuik, wil je een long voor me meenemen voor in mijn toekomstige rariteitenkabinet plz
Oud 05-06-2007, 15:29
idontcare
idontcare is offline
nou ik ging naar school om aan een project te werken en nu zijn er al 2 af van de 5 nu luister ik smashing pumpkins en wil ik vanavond naar zodiac maar de pathe site doet het niet dus moest ik bellen fucking 35 cent per minuut
Oud 05-06-2007, 15:59
capibara
capibara is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-06-2007 @ 16:27 :
He kuik, wil je een long voor me meenemen voor in mijn toekomstige rariteitenkabinet plz
Ik heb hier een lamafoetus uit Bolivia, really
Oud 05-06-2007, 16:18
Verwijderd
ik had er ook een gekregen van een vriend van me maar mijn kat heeft hem toen gejat en opgegeten...
Oud 05-06-2007, 16:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
moya. schreef op 05-06-2007 @ 17:18 :
ik had er ook een gekregen van een vriend van me maar mijn kat heeft hem toen gejat en opgegeten...
ik had dat ding zo ontzettend graag gezien he, ik was echt een beetje uit mijn doen toen bleek dat hij opgegeten was

ontopic: ik zit op school tot een uurtje of laat.

Regels voor berichten