Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weer een bijzonder dramatische aflevering gisteren, goed gedaan. Dat 'éne' stukje met Claire was wel héél luguber (je weet wat ik bedoel). En ik ben vooral fan van Hiro, maar de rest is ook erg tof. Alleen vind ik Mohinder een beetje saai. Ik moet zeggen dat ik z'n vader, die een paar afleveringen geleden vrij uitgebreid in beeld kwam, veel charismatischer vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of waar zijn ze nu. In ieder geval, ik denk da'k deze serie wel te pruimen vind ![]()
||
Citaat:
![]() ehm vandaag was volgens mij afl. 18 van het eerste seizoen. vandaag weer veel gebeurd ![]()
|
Mooie serie, maar het gebruiken van bekende acteurs in bijrollen begint wel een beetje een gimmick te worden. We hebben nu o.a. George Takei, Eric Roberts, Christopher Ecclestone en Malcolm McDowell gehad, iedere keer als er een nieuw, mysterieus personage in beeld komt schiet ik in de lach.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het dus niet storend. ![]()
||
Citaat:
Als je ze achter elkaar kijkt blijft het ook beter hangen denk ik. ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom adviseer je iedereen altijd online te kijken?
Ik wil niet online kijken, anders had ik dat allang gedaan. Ik ben het gewoon een keertje vergeten op te nemen, dus vroeg ik me af of anderen mij misschien konden vertellen wat er gebeurd was. Waarom moet ik dan meteen online gaan kijken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omdat et het niet herhaald word moet je dus wel online kijken. tenzij je de dvd box al wil kopen. eerst hadden we een mooie site met superkwaliteit maar SBS begon te zeiken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij de spanning wil zien en niet horen (lezen bedoel je denk ik? Of je moet een computer hebben die alles voor je voorleest?) betekend het nog niet dat dat ook voor mij geld. Ik heb er geen probleem mee om te lezen wat er is gebeurd. Serieus, ik snap echt niet wat je probleem is. Ik vraag gewoon of iemand kan vertellen wat er is gebeurd, en als jij dat niet wil vertellen, nou, dan doe je dat toch lekker niet? Hoef je niet meteen beginnen te zeuren dat ik het dan maar online moet gaan kijken... Nogmaals mijn vraag @ iedereen behalve Smikkelenberg: Vorige week heb ik Heroes gemist, wie kan mij vertellen wat er zo'n beetje is gebeurd? |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
Hee!!
Ik had alles opgenomen op de harddisk!! En dat heb ik natuurlijk weer istie gecrasht!! En jammer genoeg liep ik nog wat achter met Heroes. Ik was geloof ik bij Afl. 19 of 20. Ik heb die Mysterie.com ofzo al geprobeerd maar die werkt niet! Kan iemand mij helpen om deze afleveringen te vinden en het liefst met Nederlandse ondertiteling..?? |
![]() |
||
Citaat:
Laat mij nou lekker het nederlandse schema volgen, als ik dat wil. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tantoe amusing Verwijderd | 500 | 17-10-2007 00:40 | |
Muziek |
Gym Class Heroes Until My End | 20 | 25-06-2007 22:11 | |
Games |
Heroes of Might and Magic 5 filmfreak | 24 | 24-04-2005 20:01 |