Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat je ouders je nu geven is veel waardevoller dan die gare inspiratieloze allstars. Ze geven je namelijk een levensles, ze leren je tevreden te zijn met wat je hebt! Ooit zal je je ouders dankbaar zijn. (Oom Boebsie weet!). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lol en het zou inderdaad wat wezen zeg als je na 3 maanden al komt blairen dat je nieuwe schoenen wil ![]() Zoiezo is een geheel wit teneu lelijk, kom op zeg.... Ik vind een witte broek met witte schoenen echt drie keer niks, dan lijkt het net alsof je een majo aan hebt. Dus spaar lekker dat geld en besteed het bijvoorbeeld aan je hobby: een vaardigheid. Schoenen vergaan, vaardigheden niet! Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 20:54. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Besef dat ik slechts 2 paar schoenen heb zwart en bruin, en alle chicks willen me hier op het forum ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zie je deze man? Weet je wie dit is...? Kijk naar zijn pak en de kleur schoenen die hij draagt! Dit is niemand minder dan Garavani Valentino, 1 van de grootste fashion designer van deze en vorige eeuw. Zie hem eens lopen met dat witte pak en die bruine schoenen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed als je echt zo graag die witte allstars wilt hebben moet je het vooral doen. En witte schoen zijn helemaal niet universeel, wie heeft je die crap geleerd zekers blanke zuid-afrikanen he...... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, maar boebs dat komt door je schwong van 20cm+ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
onitsuka ooit was het hip, maar nu overal te koop en superstandaard.. minst vernieuwende merk ever |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb in zagreb deze etnies gekocht, ![]() dat flapje kun je omklappen, supercute
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
lelijke schoenen foto topic cenerentola | 85 | 04-02-2009 21:00 | |
Lifestyle |
Omdat jullie verhalen zo ontzettend interessant zijn Verwijderd | 500 | 30-09-2007 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Lifestyle |
wie weet waar ik dit kan kopen topic .boris | 7 | 03-03-2004 15:58 |