Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2007, 08:06
Verwijderd
Sta je, na 3 uur slaap, weer op je werk: Goh Marlies, hebben ze je niet afgebeld? We draaien vandaag geen ZAV. Kutzooi. Met 4 dagen werken kom ik nergens natuurlijk hè? Jongens, ik heb een ticket en een reis te betalen! Toch misschien maar even een backup regelen bij de bollenboer. Zucht. En ik ben zo moe.
Advertentie
Oud 16-06-2007, 09:02
Verwijderd
Nog 2 dagen, nog een klein beetje inzicht en dan ben ik lekker officieel 6V-er .. yeah, yeah.
Wel jammer dat T. blijft zitten. Net als 3 anderen. We gaan een kleine klas krijgen volgend jaar
Oud 16-06-2007, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2007 @ 23:40 :
'mijn God wat heb ik aangericht?'
Volgens mij heb je een relatie altijd met z'n tweeën en is het dus niet specifiek JIJ die iets hebt aangericht... Geef jezelf niet zoveel eer.

@Ekleor: Ik ben het met Nienna* eens. En ik vind het goed dat jij aangeeft dat je dat niet wilt omdat het te veel is.

@Sagana: Praat eens met hem? En dan niet via sms of telefoon ofzo...dat kan soms een hoop duidelijkheid verschaffen.

OT: Gister een enorm drukke, volgepropte dag...net lekker zo lang als ik wilde in bed gelegen en geslapen. Zometeen een multo en tabladen halen om alle artikelen en aantekeningen en dergelijke te ordenen, zodat ik alles gestructureerd bij elkaar heb als ik over drie weken tentamen heb. En vanavond weer een drukke, volgepropte avond.
Oud 16-06-2007, 10:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-06-2007 @ 10:15 :
Volgens mij heb je een relatie altijd met z'n tweeën en is het dus niet specifiek JIJ die iets hebt aangericht... Geef jezelf niet zoveel eer.

Je hebt gelijk alleen ben ik altijd degene die me dat soort dingen aantrekt. Ik denk dat mijn (ex)-vriend het op dit moment niet zoveel kan schelen eigenlijk Ik maak me er druk om.
Oud 16-06-2007, 10:21
Stefanie
Stefanie is offline
Gisteren heb ik mijn stagedossier in mogen kijken. Hij was volledig ingevuld door mijn stagementor en er straalde veel positiviteit uit. Ze had zelfs tegen een medestudent gezegd: ik vind het fijn om mijn eigen klas weer alleen voor me te hebben, maar als ik een stagaire krijg, dan één zoals Stefanie. Zo lief

Ik weet dus zeker dat ik mijn stage gehaald heb, alleen moet het nog bevestigd worden, dan voel ik mij meer zeker.

Vanmiddag ga ik lekker oppassen. Vorige keer waren die kinderen zo stout toen ze naar bed gingen. Toen ik na een tijdje boven kwam kijken of ze sliepen, zaten ze gewoon te memorien op zolder Boeven!
Oud 16-06-2007, 10:44
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-06-2007 @ 10:15 :

@Sagana: Praat eens met hem? En dan niet via sms of telefoon ofzo...dat kan soms een hoop duidelijkheid verschaffen.
Ik zou wel willen, maar vandaag zal hij toch niet kunnen. Ik heb niet eens zin om daarvoor een smsje te sturen, het zal toch niet gaan. En vanavond zie ik hem sowieso, in 't café waar we allebei werken, en daar heb ik nog minder zin in.
Oud 16-06-2007, 11:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Examenfeesten zijn leuk! En daarna in het cafe alles gratis krijgen van je beta-klasgenootjes en wetenschappelijke en filosofische gesprekken houden met een groot glas bier voor je snufferd zijn echt geweldig. Vrij serieus gepraat over kunstmatige intelligent en andere rare onderwerpen voor in een cafe. Alleen op de fiets ging het een beetje mis en hebben we echt tijden gepraat over welk drinken met prik we wel en niet lekker vonden en waarom bier in een glas beter smaakt dan uit een flesje, blabla. En toen gingen er rare mensen achter ons aanfietsen, omdat ze ons zo gezellig vonden.

Daarna moesten we wachten voor het spoor. Een goederentrein met echt tig wagons die pas na 5 minuten voorbij was en toen kwam er weer een trein die niet kwam. Na 10 minuten was het lichtje nog steeds in de verte, en hij stond dus blijkbaar stil. Maar we durfden er niet overheen te fietsen, want dat was dan voor het eerst in ons leven en straks gingen we dood. Toch gingen we er heel hard overheen en hadden we dikke hartkloppingen aan de andere kant en hebben we een kwartier uitgepuft. Uhm, tja. Beetje teveel bier, maar dat mag.
Oud 16-06-2007, 13:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ehm ja. Ik ben dus naar de dokter geweest maar ik ben net zoals al die duizenden vrouwen waar Libelle over schrijft, ik vergeet de helft meteen weer en de andere helft begrijp ik niet. In elk geval heb ik medicijnen voor mijn maag gekregen en jeej, die werken wel wat Ik hoop de hele dag, want je mag er maar één per dag, maar toch, elk pijnvrij moment is meegenomen. Ben nog wel wat misselijk, maar ja.
En hij had het over een psycholoog en daarna begreep ik het niet helemaal, want hij had het over een verwijsbrief, dat hij die kon maken. Maar het was wat problematisch omdat ik dan wel in Utrecht wel en daar kende hij er geen. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen In elk geval kan ik dus wel een verwijsbrief krijgen of zo en het is wel eng, maar dan gebeurt er tenminste iets want eigenlijk weet ik al mijn hele leven niet hoe ik met stress om moet gaan en als ik dat nu een beetje beter leer, komt alles misschien nog goed. Ik weet niet. Moest wel veel huilen gisteren en mijn moeder troostte me en zei dat ik misschien juist wel meer moest huilen en waarom ik dan zo gestrest ben en dat kon ik toch ook weer niet helemaal uitleggen en zo. Het is allemaal een beetje lastig. Ik ben wel blij dat ik naar de dokter geweest ben, in elk geval.
Oud 16-06-2007, 13:53
Nyawa
Jeej, ik heb een 8.4 voor Spaans en dus nu al genoeg ECTS behaald om door te mogen naar het tweede jaar .
Oud 16-06-2007, 14:08
Sagana
Sagana is offline
Het was trouwens weer een 'woelige' nacht. Ik haat die ruzies tussen hen, gelukkig was het deze keer nog niet zo erg en tamelijk snel 'opgelost'. Die ene keer, ondertussen al twee jaar ofzo geleden, blijft echt wel door m'n hoofd spoken. Het was verschrikkelijk toen. Nu was ik ook niet alleen, toen wel, en toen wist ik verdomme niet wat ik moest doen.
Maar goed, zo erg was het dit keer niet, gelukkig.

Nu nog maar verder Latijn leren.
En ik heb geen zin in vanavond...
Oud 16-06-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-06-2007 @ 11:15 :
Je hebt gelijk alleen ben ik altijd degene die me dat soort dingen aantrekt. Ik denk dat mijn (ex)-vriend het op dit moment niet zoveel kan schelen eigenlijk Ik maak me er druk om.
En juist daarom zeg ik het, om 'van buiten af' wat te relativeren, in de hoop dat je je realiseert dat je er geen grotere rol in hebt dan hij. En misschien kan het hem op dit moment idd minder schelen (als dat al zo is, maar het zou natuurlijk kunnen), maar dat veranderd niets aan zijn rol in het gebeuren, toch?

Citaat:
Sagana schreef op 16-06-2007 @ 11:44 :
Ik zou wel willen, maar vandaag zal hij toch niet kunnen. Ik heb niet eens zin om daarvoor een smsje te sturen, het zal toch niet gaan. En vanavond zie ik hem sowieso, in 't café waar we allebei werken, en daar heb ik nog minder zin in.
Het hoeft toch ook niet meteen vandaag? Het kan ook morgen of overmorgen of overovermorgen of volgende week...maar praten is belangrijk.

OT: Net weer een paar uur geslapen, nu nog een artikel uitwerken (ik ben alleen vergeten de vragen op te schrijven ) en dan naar mijn ouders.
Oud 16-06-2007, 14:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik lees morgen even.. nu snel slapen en vanavond stappen..
zucht
Oud 16-06-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2007 @ 12:14 :
*verhaal*
Haha, leuk. Praten is tof. Yay, ik word hier vrolijk van! Natuurkunde gaat lukken want ik kan het <3
Oud 16-06-2007, 15:00
Verwijderd
Goed ann je gaat NU aan je paper, anders komt er niets meer van terecht.
Ben wel fucking blij zeg, op mn 18e was ik gelijk ingeschreven voor woningnet, maar op mn 19e verjaardag wasi k zo dom geweest m te vergeten te verlegen. Dus paar dagen later geld alsnog overgemaakt, is ie toch nog verlengt. Jaar woonduur kwijt zijn zou wel doodzonde zijn .
Oud 16-06-2007, 15:11
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-06-2007 @ 15:16 :
Het hoeft toch ook niet meteen vandaag? Het kan ook morgen of overmorgen of overovermorgen of volgende week...maar praten is belangrijk.
Nee, da's waar, maar ik heb er eigenlijk niet veel zin in om hem te zien vanavond. Het was beter geweest als ik éérst met hem alleen had kunnen praten voordat we elkaar zien met anderen erbij, maarja.

Ik wil terug schrijven.
Oud 16-06-2007, 15:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En unilang werkt niet goed en dat is irritant, want iemand was juist me meer inzicht aan het geven in de liedtekst waar ik mijn essay over ga doen. Volgens mij begin ik hem door te krijgen, gna.

Als ik ondanks alles al mijn vakken haal, ben ik echt wel blij Ik heb in elk geval wel wat ideetjes voor mijn essay en verder doe ik wel even rustig aan met huiswerk, maar ik denk op zich dat het nog wel goedkomt. Ja
Oud 16-06-2007, 16:38
rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben echt moe en voel me leeg en rot.
Oud 16-06-2007, 17:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Enorme toestand vanmorgen, ik was mail aan het kijken en had dus een mail dat onze vlucht naar Londen van a.s. maandag gecancelled is. Leuk zo'n wilde staking. Na alle andere opties overwogen te hebben, trein, boot en andere maatschappijen gaan we toch vliegen, maar nu vanaf Amsterdam. Kost wel 200e meer dan eerst Maar de vakantie gaat door

Net tussen de buien door laatste dingetjes gekocht, paraplu's , batterijen voor camera enzo. Morgen nog een relaxt dagje en dan maandag naar Londen Voordeel is nu dat we pas om 9uur 's ochtends weg hoeven en anders om 5uur ofzo en dat we nu met de trein kunnen.
Oud 16-06-2007, 17:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-06-2007 @ 14:04 :
Ehm ja. Ik ben dus naar de dokter geweest maar ik ben net zoals al die duizenden vrouwen waar Libelle over schrijft, ik vergeet de helft meteen weer en de andere helft begrijp ik niet. In elk geval heb ik medicijnen voor mijn maag gekregen en jeej, die werken wel wat Ik hoop de hele dag, want je mag er maar één per dag, maar toch, elk pijnvrij moment is meegenomen. Ben nog wel wat misselijk, maar ja.
En hij had het over een psycholoog en daarna begreep ik het niet helemaal, want hij had het over een verwijsbrief, dat hij die kon maken. Maar het was wat problematisch omdat ik dan wel in Utrecht wel en daar kende hij er geen. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen In elk geval kan ik dus wel een verwijsbrief krijgen of zo en het is wel eng, maar dan gebeurt er tenminste iets want eigenlijk weet ik al mijn hele leven niet hoe ik met stress om moet gaan en als ik dat nu een beetje beter leer, komt alles misschien nog goed. Ik weet niet. Moest wel veel huilen gisteren en mijn moeder troostte me en zei dat ik misschien juist wel meer moest huilen en waarom ik dan zo gestrest ben en dat kon ik toch ook weer niet helemaal uitleggen en zo. Het is allemaal een beetje lastig. Ik ben wel blij dat ik naar de dokter geweest ben, in elk geval.
Oh, hier ben ik helemaal in thuis.
- 65% artsen onderschat informatiebehoefte
- artsen overschatten de zelfgegeven informatie en de tijd die ze daaraan besteden
- artsen overschatten participatie patiënt (80% arts versus 30% patient)
- patiënten begrijpen en onthouden de info niet (7-47% mist diagnose; 13-53% mist prognose)

Dus nee, je bent geen uitzondering. Daarnaast verloopt de communicatie vaak beter als je arts van hetzelfde geslacht is.

Je huisarts kan wel een verwijsbrief schrijven, maar dan moet je denk ik zelf in Utrecht een psycholoog zoeken. Maar, je kunt maandag ook gewoon nog even je huisarts/assistente opbellen om het nog een keer te vragen.
Oud 16-06-2007, 18:10
Appeltje
Appeltje is offline
Lang geleden dat ik me zo rot gevoeld heb zeg. Het gaat de laatste dagen echt met ups en downs. Het ene moment is alles helemaal geweldig, dan geniet ik van de buitenlucht die door het open raam naar binnen waait, van het weer, van de muziek die ik op heb staan en van het leren. Het volgende moment stort ik weer helemaal in. Dan heb ik nergens meer zin in. Het lukt me dan niet meer om te leren, ik heb geen zin om te eten, ik kan geen muziek meer verdragen, contact met mensen is dan ook onmogelijk. Het liefste wil ik dan alleen maar voor me uit staren, of slapen, of surfen op internet.
En tsja, hoe komt dat? Ik weet het niet precies. Misschien is het de stress van de proefwerken en schoolexamens. Misschien is het omdat het bijna vakantie is. Aan de ene kant is de vakantie zooo fijn want dan ga ik naar Frankrijk en ik hou echt van die sfeer daar. Maar aan de andere kant ga ik het hier ook wel missen. M'n eigen kamer, m'n privacy, en school. Het huiswerk is kut, maar het is heerlijk om in een tussenuur een beetje door de school te dwalen, of om in de mediatheek te zitten werken. En hoe moet je in de vakantie contact houden met mensen die je alleen maar op school ziet? De leraren dus, want die zijn meestal aardiger en begrijpender dan de meeste leerlingen.
En dan is er nog die onzekerheid en die angst om de enige vriendin die ik heb te verliezen. Ze doet ineens zo raar. Zo oppervlakkig. En ik snap niet waarom ze zo doet.
En als ik haar ook nog kwijtraak, weet ik het echt niet meer. Wat moet ik dan nog? Zonder vrienden? Zonder gezelligheid? Dan blijft er helemaal niets meer over dan een grote leegte. Een leegte die zonder haar niet opgevuld kan worden..
Oud 16-06-2007, 18:34
Sagana
Sagana is offline
Odi et amo. Quare id faciam, fortasse requiris?
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.

De Carmen van Catullus zijn best mooi, eigenlijk. <3 Het zijn echt wel mijn favoriete teksten, tot nu toe.
Ohja, Ovidius vond ik ook wel leuk, geloof ik. Maar dat was vorig jaar en daar weet ik niet heel veel meer van.
En sommige teksten van Vergilius, sommige delen van de Aeneïs, zijn ook wel leuk.
Maar de Carmen vind ik leuker. Die zijn meestal niet te lang, en ze zijn echt wel mooi.
Oud 16-06-2007, 18:36
Verwijderd
Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken.
Oud 16-06-2007, 18:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn konijntje is echt te zielig in zijn eentje...
Oud 16-06-2007, 18:45
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 16-06-2007 @ 19:38 :
Mijn konijntje is echt te zielig in zijn eentje...
Kan je misschien geen konijntje bij kopen?
Oud 16-06-2007, 19:29
Verwijderd
Zo, ik heb weer ff tijd om op internet rond te kijken. Drukke dagen gehad. Vrijdag was ik heel beroerd, duiselig en later tintelende handen. Kwam er 's avonds achter dat ik al twee dagen mijn medicijnen was vergeten. Hoe kan ik dat nou vergeten.
Nou ja, vandaag gestudeerd en goed gegeten tot nu toe. Gezellig gebelt met een oud groepsgenoot en even bij mn broer geweest. Morgen weer hard werken en maandag ook nog en dan tentamen.
Dus, nou ja. Straks vroeg slapen, want ik ben wel weer moe. (Ondanks, vannacht bijna 11 uur geslapen te hebben.)
Oud 16-06-2007, 20:07
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Sagana schreef op 16-06-2007 @ 19:45 :
Inderdaad, kan je dat niet doen HaWaHaai? Mijn konijn is er ooit heel erg van opgevrolijkt toen ik een nieuw konijntje bij 'm gelaten had omdat z'n 'maatje' dood was.
Oud 16-06-2007, 20:54
Verwijderd
Fuck de fucking kut-wereld.

Everything is falling apart.
Oud 16-06-2007, 21:48
Verwijderd
Goed, klaar voor vanavond. Huiswerk op zaterdagavond is zoooo tegen mn principes in, dat hoort de avond te zijn dat je ontspant en geniet van het weekend. Maar goed het moest, ik heb echt een inhaalslag gemaakt en ben er trots op.
morgenochtend werken en smiddags aan de planologie, is kijken hoe snel ik me daar doorheen ga worstelen.
Nu lekker slapen .
Oud 16-06-2007, 22:45
kroot
kroot is offline
ik ben net naar twee concerten geweest en ze waren gaaf!!!!!
morgen moet ik zelf spelen, tenminste als het droog is.
En mijn vriendin is zielig
Oud 16-06-2007, 23:17
Verwijderd
Nee. Het voelt gewoon niet meer hetzelfde allemaal. En ik vraag me af waarom. En ik weet het wel.
Oud 16-06-2007, 23:54
darkfairy
darkfairy is offline
net wezen opassen bij de buren was leuk
Oud 17-06-2007, 00:07
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Wow, dat was een fijn gesprek, heb er zin in om haar donderdag eindelijk eens te ontmoeten. Verder ging het vandaag gewoon super. Ben benieuwd wat mijn pa van zijn vaderdagcadeau vindt. Maandag weer naar de psych, volgende week gaat mijn moeder mee , die kan wel weer wat nieuwe inzichten brengen. Jeej, het gaat goed !
Oud 17-06-2007, 00:39
Verwijderd
haha ik ben wederzijds vakanteliefde-verliefd

'broodje bokito' ipv broodje aap

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 01:43.
Oud 17-06-2007, 08:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Sagana schreef op 16-06-2007 @ 19:45 :
Citaat:
Little_lady schreef op 16-06-2007 @ 21:07 :
Inderdaad, kan je dat niet doen HaWaHaai? Mijn konijn is er ooit heel erg van opgevrolijkt toen ik een nieuw konijntje bij 'm gelaten had omdat z'n 'maatje' dood was.
Nee. Mijn konijn woont nog bij mijn ouders, ik heb hem niet meegenomen toen ik ging verhuizen, omdat het beestje al oud is en naar mijn gevoel niet meer kan wennen aan zo'n grote verandering (bij mijn ouders mag hij bijvoorbeeld regelmatig los lopen in de tuin, ik woon in een flatje). En bovendien was hij met zijn broertje samen, en die was van mijn zusje.
Mijn ouders wilden toen ik de konijntjes kreeg voor mijn verjaardag van kennissen (zij moesten er van af, want zij hadden ongewenst een nest jonge konijntjes gekregen) eigenlijk al geen konijnen meer, maar toen ze er eenmaal waren, vonden ze het helemaal niet erg. Maar er is wel altijd gezegd: als deze er niet meer zijn, komen er echt geen nieuwe meer.
En daarbij is mijn konijn dus ook al bijna tien jaar en ziet hij er uit alsof hij ook binnen nu en drie maanden doodgaat, dus als gezelschap een nieuwe kopen schiet niet op. Zeker nu. Hij at al een tijdje bijna niks meer, je kunt al zijn botjes voelen, hij heeft een bult op zijn wang en een wratje op zijn oor, en hij valt af en toe om als hij zichzelf probeert te poetsen, maar nu glimmen ook zijn oogjes niet meer. Alles is afgevlakt sinds z'n broertje dood is, hij is nergens meer enthousiast voor te krijgen en loopt er echt verloren bij.
Ik heb gisteren een hele poos met hem op schoot gezeten, en dan hangt-ie maar wat tegen je arm aan. Hij vindt het fijn om aandacht te krijgen, dat was altijd al, maar nu heeft hij het echt nodig. En dan te bedenken dat het beestje het hele komende weekend alleen thuis is omdat iedereen weg is... Ik ga dus echt proberen om maar even daar te zijn, zelfs al heb ik daar weinig tijd voor, want ik vind het zo zielig voor 'm.
Bah, de tranen springen weer in mijn ogen als ik denk aan hoe hij er gisteren bij zat

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 08:37.
Oud 17-06-2007, 09:34
Dolores
Dolores is offline
Huhuh sinds ik in het meettopic heb gepost dat ik misschien ook wel op de meet wil komen heb ik de hele tijd de neiging hier weer te gaan posten. Dus dan doe ik dat ook maar eens! Het voelt raar om hier weer te posten, alsof ik terug in de tijd ga ofzo. Ik weet niet waarom ik gestopt was met hier te posten, volgens mij omdat ik teveel mensen leerde kennen hier en omdat ik toen met mijn LJ begonnen ben. Ach ja.

Waahoee, gisteren was Torenpop en dat was gaaf, want Sarah Bettens. <3 Nu ben ik stiekem een beetje verliefd op haar. Ze is gewoon h0t, maar ze kan ook écht goed live zingen. Dat wist ik al wel, want dit was niet de eerste keer dat ik haar zag/hoorde optreden, maar het werd maar mooi weer bevestigd. Wel gaaf, zo'n festivalletje in eigen stad, al waren de verdere optredens niet heel boeiend. Ach, het was een leuke dag!

Vandaag nog even een verslagje afmaken en dat morgen inleveren. Beetje jammer dat ik voor alleen iets in te leveren helemaal op en neer moet reizen, maar dat is mijn eigen schuld, dan had ik het maar eerder af moeten hebben.
Oud 17-06-2007, 10:10
Faerie
Faerie is offline
Pff ik had echt een geweldige droom. Zó leuk. Was het maar de realiteit...

Do dreams come true?
Oud 17-06-2007, 10:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
Ik las hier gister iets over een konijntje, en toen droomde ik dat ik een tam konijn vond in een maïsveld, die bij mij op schoot klom enzo.
Oud 17-06-2007, 11:43
Verwijderd
o Sidhe, pics or it didn't happen?
fotoboek update
arrogantie de gekste
Oud 17-06-2007, 13:27
Verwijderd
waaaarom is het voor zoveel mensen die op een Universitaire studie zitten, nog te moeilijk om eventjes alles netjes af te werken. Maken ze de domste spelfouten, passen ze de regels niet toe, citeren ze verkeerd. En nog het ergste: houden ze zich niet aan de deadline.

Echt kleuters doen het nog beter
Oud 17-06-2007, 13:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2007 @ 18:52 :
Oh, hier ben ik helemaal in thuis.
- 65% artsen onderschat informatiebehoefte
- artsen overschatten de zelfgegeven informatie en de tijd die ze daaraan besteden
- artsen overschatten participatie patiënt (80% arts versus 30% patient)
- patiënten begrijpen en onthouden de info niet (7-47% mist diagnose; 13-53% mist prognose)

Dus nee, je bent geen uitzondering. Daarnaast verloopt de communicatie vaak beter als je arts van hetzelfde geslacht is.

Je huisarts kan wel een verwijsbrief schrijven, maar dan moet je denk ik zelf in Utrecht een psycholoog zoeken. Maar, je kunt maandag ook gewoon nog even je huisarts/assistente opbellen om het nog een keer te vragen.
Ik ben me er wel van bewust dat ik geen uitzondering ben, maar echt handig is het niet En ik weet dus niet goed hoe ik een psycholoog moet zoeken

Die pillen werken echt Alleen met eten gaat het echt niet goed, maar dat heeft mijn prioriteit nu niet zo. Er hebben momenteel maar weinig dingen prioriteit.
Oud 17-06-2007, 13:58
Verwijderd
Hardlopen in de regen.
Oud 17-06-2007, 14:32
Lilium
Lilium is offline
Nog een paar uur en ik ben tiener-af. Het voelt als een defenitief afscheid van mijn kindertijd. Alsof ik nu klaar moet zijn voor de volwassen wereld. Het bevalt me wel in de tussenwereld van het student-zijn. Ik blijf er nog even, denk ik.
Oei, en ik ben een snoepkont als ik alleen op mijn kamertje ben en moet studeren. Volgende keer een kleiner zakje drop kopen.
Oud 17-06-2007, 15:04
Roosje
Roosje is offline
/care naar Geschiedenis, ik doe nog liever Wiskunde. En mijn vriendje is liefff en de zon schijnt en mijn ogen doen zeer. En ik heb heel mooie bloemen. (L)
Oud 17-06-2007, 15:09
rare kwast
rare kwast is offline
zo eindelijk weer thuis.. leegte overheerst.
zijn uiteindelijk niet gaan stappen maar hebben thuis gedronken (ik 2 glaasjes wijn en een slok bessen de andere twee waren behoorlijk aangeschoten)
nu ben ik alleen maar moe en leeg..
zere ogen van de prikkende tranen
Oud 17-06-2007, 15:18
Yana
Yana is offline
Misschien kan ik wel gewoon niet leven...en nu zoek ik naar woorden om uit te leggen waarom ik dat gevoel heb, maar ik kan ze niet vinden. Ik vind dat ik teveel gegeten heb, maar het is niet zo. Niet echt. En toch voelt het nog steeds zo, zelfs als ik tegen mezelf zeg dat het niet zo is.

Vanavond eten we friet, morgenavond moet ik uit eten en ik vind het zo ultiem stom dat ik er niet meer van kan genieten. Ik vind mezelf stom omdat ik een eetstoornis heb ontwikkeld, maar net zo goed vind ik mezelf stom als ik eet. Het is gewoon nooit goed, wat ik ook doe.. en zelfs dat vind ik stom. En ik vind het ook stom om alles stom te vinden, want dat maakt het ook niet erg veel beter.

Dit is gewoon een stomme post.
Oud 17-06-2007, 15:18
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-06-2007 @ 14:42 :
Ik ben me er wel van bewust dat ik geen uitzondering ben, maar echt handig is het niet En ik weet dus niet goed hoe ik een psycholoog moet zoeken
Daar ben ik ook niet zo heel erg in thuis, maar ik zou gewoon mensen om advies vragen. Je huisarts, iemand van je universiteit (studieadviseur, studentenpsycholoog) of iemand waarvan je weet dat diegene in Utrecht bij een psycholoog in behandeling is.

Succes!!!
Oud 17-06-2007, 15:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-06-2007 @ 16:18 :
Daar ben ik ook niet zo heel erg in thuis, maar ik zou gewoon mensen om advies vragen. Je huisarts, iemand van je universiteit (studieadviseur, studentenpsycholoog) of iemand waarvan je weet dat diegene in Utrecht bij een psycholoog in behandeling is.

Succes!!!
In Utrecht kan de huisarts een verwijsbrief schrijven naar Altrecht,daar kan je dan een eigen hulpverlener/psycholoog krijgen. Altrecht
(ik heb niet het hele verhaal gelezen dus weet niet of dit antwoord nuttig is )
Oud 17-06-2007, 15:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 17-06-2007 @ 16:24 :
In Utrecht kan de huisarts een verwijsbrief schrijven naar Altrecht,daar kan je dan een eigen hulpverlener/psycholoog krijgen. Altrecht
(ik heb niet het hele verhaal gelezen dus weet niet of dit antwoord nuttig is )
Het probleem is dat mijn huisarts in Brabant woont

Maar bedankt Ik zal inderdaad gewoon een beetje in het rond informeren.
Oud 17-06-2007, 15:33
Ann
Ann is offline
Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Ik heb er zo'n genoeg van. Als ik niet gelukkig mag zijn, waarom probeer ik het dan telkens weer.
Ze word overspannen van mij. Van ons, sjonge dan vertrek ik wel. Ik hoef niet meer, ik hoef niets meer. Als ze mij niet gelukkig willen hebben dan toch lekker niet!
Oud 17-06-2007, 15:52
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-06-2007 @ 16:30 :
Het probleem is dat mijn huisarts in Brabant woont

Maar bedankt Ik zal inderdaad gewoon een beetje in het rond informeren.
Dat maakt niet uit... een huisarts kan overal een verwijsbrief voor schrijven dacht ik.

Regels voor berichten