Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2007, 11:48
Yana
Yana is offline
Brak. Ik ging te laat naar bed en verder zijn mijn darmen alweer totaal van slag. Hmf
Oud 29-07-2007, 12:30
Nienna*
Nienna* is offline
OMG ik had teveel gedronken, dus nu voel ik me behoorlijk brak.
Mijn maag is er een beetje van van streek.
Ik heb een beetje een waas over me heen, omdat ik zo moe ben (twee nachten uitgaan was geen goed idee).

Dus: vandaag niet al te best. Eigen schuld though.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 12:39
dallie
dallie is offline
Slecht, de alcohol heeft zijn sporen nagelaten
Oud 29-07-2007, 13:53
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-07-2007 @ 06:32 :
Wat gaaf! Straks kun je dus weer lekker doen waar je zin in hebt zonder pijn.
Idd!
Ik heb er nog een tijdje over zitten twijfelen maar ben er nu al, ondanks de ongemakken die ik nu nog heb, superblij mee!
Ook fijn: stax weer BH's kopen die goedkoper zijn als 70 euro, en eindelijk weer bloesjes aankunnen!
Oud 29-07-2007, 20:26
Verwijderd
moe
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 20:50
Balance
Balance is offline
Ik heb al heel de dag hoofdpijn, maar ben te lui om een aspirientje te zoeken. Het zal wel komen doordat ik erg slecht geslapen heb vanacht. Hopelijk haal ik dat straks even goed in.
Oud 29-07-2007, 21:05
marrel
marrel is offline
Misselijk en een beetje moe. Ik denk dat ik niet kan koken en zometeen maar naar bed ga.
Oud 29-07-2007, 21:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoofdpijn en benauwd. Heb net al extra medicijnen genomen, hopelijk voel ik me dan beter. Moet morgen ook maar weer eens zorgen dat ik weer een beetje ritme krijg want dit is ook moordend voor me.
Oud 29-07-2007, 23:47
luchtballon
luchtballon is offline
mja, ik wil sinds vrijdagmiddag naar de dokter, en nou moet ik wachten tot woensdag en das een beetje vervelend. Maar het is/was niet zo erg dat je ervoor naar de artsenpost gaat, belemmert alleen mijn net zo leuke seksleven
Oud 30-07-2007, 11:09
Verwijderd
Hoera voor All Bran Plus, ik dacht altijd dat dat echt te vies voor woorden was, maar eigenlijk is het heel lekker. En kennelijk vinden m'n darmen al die vezels ook fijn, want ze lopen op schema. M'n buik is niet meer opgezet, maar gewoon normaal

Ik voel me prima
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:03
Verwijderd
Ik eet echt te slecht voor woorden En ik ben moe, wat daar wel eens door veroorzaakt zou kunnen worden. Nou ja, komt wel goed in de aankomende weken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 19:43
ekki
ekki is offline
Gaat eindelijk weer wat beter. Pijn van vorige week is eindelijk wat gezakt en ik kan weer langer zitten .
Oud 31-07-2007, 00:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-07-2007 @ 12:09 :
Hoera voor All Bran Plus, ik dacht altijd dat dat echt te vies voor woorden was, maar eigenlijk is het heel lekker. En kennelijk vinden m'n darmen al die vezels ook fijn, want ze lopen op schema. M'n buik is niet meer opgezet, maar gewoon normaal

Ik voel me prima
Hey, ik heb nog een tip voor je. All Bran verkoopt ook koekjes (apart verpakt) met 6!!! gram vezels per koekje. Ik dacht dat ze echt te ranzig zouden zijn, maar ze zijn best lekker! Je hebt appelsmaak en naturel. Naturel is vooral erg lekker met een beetje chocopasta erop
Oud 31-07-2007, 08:28
Bloem
Bloem is offline
Ja Roos, waar precies? Ik heb in alle supermarkten hier er al eens naar gezocht, maar die hebben ze niet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 31-07-2007 @ 01:57 :
Hey, ik heb nog een tip voor je. All Bran verkoopt ook koekjes (apart verpakt) met 6!!! gram vezels per koekje. Ik dacht dat ze echt te ranzig zouden zijn, maar ze zijn best lekker! Je hebt appelsmaak en naturel. Naturel is vooral erg lekker met een beetje chocopasta erop
Oeh, die ga ik zoeken
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 10:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wel goed Niet echt maagpijn meer, alleen dat ik hem soms aanwezig voel, zeg maar. Dus nu kan ik ook meteen beter eten. En nog maar een klein beetje rsi. Nee, eigenlijk heb ik weinig te klagen
Oud 31-07-2007, 10:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou steeds verkouden. Zo verkouden ben ik nog nooit geweest. Bah.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 17:25
Gwenniej
Gwenniej is offline
weer opnieuw verkouden.
3de x nu in 5 weken tijd, kut weerstand
Oud 31-07-2007, 23:21
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Beetje moe, maar verder oké. Maar goed, ik werk dan ook van 6:00-8:30 en 9:00-16:30 en heb nachten van nog geen 4 uur...
Oud 31-07-2007, 23:36
Methuselah
Methuselah is offline
sehr güt ja
Oud 01-08-2007, 11:29
Verwijderd
Ik ben knetterverkouden en dat duurt nu al zolang dat ik het zowat chronisch kan noemen. Verder voel ik me wel oké, geen last meer gehad van mijn knie, dus dat is mooi.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 09:07
Methuselah
Methuselah is offline
Niet zo sehr güt mer. Al drie keer naar 't toilet kunnen hollen, last van m'n darmen. Pfrt.
Oud 02-08-2007, 09:56
Verwijderd
Ik heb niet echt lekker doorgeslapen vannacht, dus ik ben een beetje slaperig. Soms doet het onderin mijn rug een beetje zeer, maar ik weet niet waar dat vandaan komt want ik heb geen rare dingen gedaan de laatste tijd
Oh en mijn ooghoek doet pijn, maar voor de rest gaat het eigenlijk wel prima.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 10:24
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Buikpijn
Oud 02-08-2007, 10:46
Verwijderd
Ik heb gigantische steken in mijn linkerzij, dus dat is heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:31
Verwijderd
Nou mn koorslip is wéér terug, dus het gaat slecht want het is zowat een open wond met constant wondvocht. Ik probeer de huisarts te bereiken maar de assistente is nu bezig met ''administratieve zaken''. Hopelijk kan ik er morgen terecht. Geen kater, dat scheelt dan weer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:41
Bloem
Bloem is offline
Prima.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 12:26
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Beetje hoofdpijn, maar ik ontken dat het van mijn lenzen komt .
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 12:48
Verwijderd
Perfectly fine, alleen een beetje honger, dus ik ga eten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:11
Miek
Miek is offline
Hoofdpijn, misselijk. Ik heb al weken bijna altijd een raar gevoel in men buik en soms enorme buikpijn. Veel moe en ook nog eens verkouden. Morgen naar de dokter en hopen dat hij iets vindt.. dit is niks
Oud 02-08-2007, 13:17
Verwijderd
Ik eet nog steeds bagger Hoe lang kun je eigenlijk slecht eten voor het slecht wórdt?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:35
Balance
Balance is offline
M'n gekneusde teen deed eigenlijk weinig pijn meer, dus ik dacht er vanmorgen niet aan toen ik op m'n voet ging zitten. Auwauwauw!! En nou doet ie dus weer enorm veel pijn
Oud 02-08-2007, 17:05
Calyx
Calyx is offline
mn dikke buik zit me in de weg
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 18:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Goed, maar wel droge ogen. M'n lenzen plakken dus ik heb maar oogdruppels gehaald bij de opticien. Ze heeft meteen op m'n kaart geschreven dat ik bij de volgende controle eens hyperblabla lenzen moet gaan proberen, omdat die beter voor je ogen zouden zijn. Nja, prima.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 18:48
Verwijderd
1. mijn dikte zit me nog steeds in de weg. bah.
2. Het kost verdomd veel energie om de hele dag bezig te zijn met het ontspannen van spieren die normaal onbewust gewoon goed hun werk doen. En tegelijkertijd maakt me dat verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 20:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
moe en voldaan van sporten maar wel al de hele dag hoofdpijn, hoewel dat eigenlijk gewoonte wordt als ik mn bril niet op heb. oh en hongerig geworden van sporten dus maar even een broodje maken zo!
Oud 02-08-2007, 21:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-08-2007 @ 10:07 :
Niet zo sehr güt mer. Al drie keer naar 't toilet kunnen hollen, last van m'n darmen. Pfrt.
Veel beter ondertussen, over 'n uurtje ga ik weer eens joggen.
Oud 07-08-2007, 09:57
Jones
Prima. Zou alleen wat willen doen waar ik m'n energie in kwijt kan maar dat lukt niet echt bij m'n ouders.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 10:07
Verwijderd
misselijk, dus ik heb net maar een pakje vifit leeggedronken want anders ben ik helemaal zo'n energieloos wezen
nieuwe lenzen in dus eindelijk geen last meer van mn ogen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:23
Larry Flint
Larry Flint is offline
Volgens mij een ontsteking bij mn verstandskies, kan mn mond amper open krijgen. Dokter maar even gebeld, morgen afspraak.
Oud 07-08-2007, 12:24
Verwijderd
Moe en overal jeuk. Nee, geen enge neurologische aandoening maar gewoon een mug die vannacht op m'n kamer zat.
En geen genies of gesnotter want ik heb lieve anti-hooikoorts neusspray
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 15:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-07-2007 @ 09:28 :
Ja Roos, waar precies? Ik heb in alle supermarkten hier er al eens naar gezocht, maar die hebben ze niet.
Eehh ik heb ze gekocht bij de AH. Ze liggen daar bij de gezonde koekjes (Soft&Fruit enzo). Of anders bij de liga/ontbijtkoekafdeling. Maar ik heb ze al een tijdje niet gekocht, dus het zou kunnen zijn, dat ze niet meer bestaan
Oud 07-08-2007, 15:45
Nijn*
Nijn* is offline
Het gaat wel weer wat beter. Ben eindelijk van m'n gesnotter af (als gevolg van de airco afwisselend met 40 graden in Sicilië), dat scheelt een hoop. Verder heb ik eindelijk crème gekregen van m'n dokter die de uitslag en jeuk in m'n gezicht zou moeten doen verminderen, dus zou wel mooi zijn als dat werkte.
Verder zit ik onder de muggenbulten en heb ik nog steeds last van m'n darmen. Pff. En ik voel me een beetje brakkig.
Oud 07-08-2007, 16:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, best goed. M'n ogen doen vandaag niet pijn door droogte en lenzen, dus dat is fijn. Alleen m'n voeten zijn zoo moe. Ik moest vandaag op m'n werk vet veel lopen. Vanavond maar een voetenbadje en dan lekker tv kijken denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 17:49
wup
wup is offline
Woei! Vandaag naar de tandarts geweest. Ik zit bij een praktijk met 3 tandartsen, waarvan 1 echt superkut is.. de andere bekend staat als 'de slager' en die andere ging ik nu maar even uitproberen. Goed bevallen! Leuke vent.
Aangezien ik last heb van mijn kies soms en toch elke keer weer gaatjes heb, heb ik me meteen voor langere tijd in laten plannen zodat er meteen een gaatje kon worden gevuld.. is het geen gaatje . Nou ja, wel beter maar als ik last houd even fotos maken.
En hij wil dolgraag iets aan mijn lelijke verkleurde tand doen Hij zou even kostenplaatje voor me maken en opsturen zodat ik kan beslissen wat ik doe. Eigenlijk durf ik niet, maar normaal kunnen lachen is ook wel wat waard
Nog nooit eerder zo vrolijk bij de tandarts vandaan gekomen!

En mijn moeder heeft een of andere kruidenzalfje tegen gewrichtspijn voor me gekocht, dus dat gaan we eens proberen voor mijn schouder.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 20:56
marrel
marrel is offline
Een wrak? Moe, nergens zin in en enorm veel honger
Oud 08-08-2007, 21:03
luchtballon
luchtballon is offline
goed
Oud 08-08-2007, 21:31
Verwijderd
Goed! Ik eet al de hele dag enorm veel en daar word ik ook een stuk actiever van geloof ik.
Alleen steeds 's ochtends aan het snotteren, maar dat komt geloof ik door mijn bed
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 21:57
Verwijderd
M'n maag voelt raar, alsof hij tegen m'n middenrif druk. Heel irritant
Dus ik ga maar veel cola drinken, want volgens mijn moeder helpt dat...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 00:12
Roos
Roos is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 22:57 :
M'n maag voelt raar, alsof hij tegen m'n middenrif druk. Heel irritant
Dus ik ga maar veel cola drinken, want volgens mijn moeder helpt dat...
Ja, vooral cola zonder prik is heel fijn voor je maag. Gek eigenlijk

Regels voor berichten