Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh ik ga vandaag een poging doen tot jou spotten! ;x OT: Ik ben raar. Haal ik dat vak waar ik niets voor gedaan heb en de colleges niet nuttig waren wel en dat vak waar ik veel voor gedaan heb en veel nuttige colleges heb gevolgd niet. Nja herkansing in augustus. ![]() ![]()
||
Citaat:
Verder, ze halen het ook echt niet allemaal niet omdat ze lomp of onaardig zijn. Soms ook gewoon omdat ze vastlopen (niet precies weten welke kant ze op moeten vragen (neem hart of longprobleem) en dan maar een beetje vragen. Kunnen ze wel heel aardig zijn, maar inhoudelijk klopt het ook gewoon soms niet) of om andere redenen. En dat meisje waar je het over hebt is gewoon ernstig raar, dus die als voorbeeld nemen is niet helemaal terecht. Die kwam als 1e jaartje binnen en die ging bij ons (2e jaar dus) meteen alle college's meelopen. Alsof ze 2 jaar in 1 zou willen doen ![]() ![]() Ik hoorde ook dat het idee was dat ze haar 4 jaar collegebanken mag afmaken en dan geen co-schappen mag lopen. (Dus voor het lab, niet voor het mensenwerk) Uiteraard heb je altijd nog wel boeren, ook onder artsen heb je verschillende type mensen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
@Sassiefje: sterkte
Citaat:
![]() Ik studeer natuurkunde. Na m'n bachelor volgt nog een master van 2 jaar, maar toch, zou wel een mijlpaal(tje) zijn voor mij... |
![]() |
||
@ Sassiefje: gecondoleerd.
Citaat:
OT: Toch maar naar de uni gegaan. Ik heb wel een literatuurlijst dus daar maar wat boeken van halen. Dan kan ik daarmee aan de slag als ik terug ben van vakantie. M'n OV is dan ook niet geldig, dus dan heb ik ze alvast in huis. Die docent had gelukkig al teruggemaild, ik heb nu een afspraak in augustus om dat verslag te bespreken en dan gaan we het ook over de scriptie hebben. Wel later dan ik eigenlijk gepland heb, maar ben wel blij dat die afspraak nu staat. Vanavond komt vriendje alweer. Hij komt wel heel laat want hij heeft een vergadering. Morgen laatste dingetjes voor de vakantie kopen, ANWB-kaart (hopelijk is die niet weer uitverkocht) en eten enzo. Morgenavond diploma-uitreiking van m'n broertje en dan vrijdag op vakantie naar Oostenrijk ![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 12:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al lijkt iets sociaals me soms ook wel leuk. Of filosofie. Of bij artsen zonder grenzen werken. Of nog iets heel anders. Wel toevallig dat twee mensen uit één gezin natuurkunde doen trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jullie zijn nog maar met z'n tweeën, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gecondoleerd en sterkte @Sassiefje! En ot: weer 2 voldoendes binnen. Een 5.8 en een 7.5. Eerste niet zo goed, maar ik had er dan ook niet voor geleerd. Gelukkig heb ik geen herkansingen. Moet wel nog wat dingen inleveren in augustus maar dat is niet zo erg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon eerlijk geweest. Ik was wel kwaad, maar vooral verdrietig, ik denk dat de kwaadheid veroorzaakt werd door het verdriet. Mja, nu is het dus gedaan, weeral eens. Enerzijds vind ik het heel erg, anderzijds ben ik benieuwd hoe lang het deze keer zal duren. ![]() *Edit* Ik was 't eens eventjes aan het nakijken, en ik ben sinds 1 februari 12.9 kilo afgevallen. Dus ik ben wel trots nu, hoewel ik nog wel wat moet afvallen. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ dolce.. SUPER GOED man.. gefeliciteerd!!!!
Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |