Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2007, 14:26
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 18-07-2007 @ 15:20 :
Ja, iedereen valt me aan

Maar ik heb mezelf niet verraden hoor, zoiets typ ik altijd en ik vind het onbegrijpelijk dat ik daardoor ben opgehangen. Echt een flutreden: ik postte een kwartier na tijd dat ik het lang vond duren.

*boosmode*
Je posts waren blijkbaar toch anders dan anders.
Dat is wel snel zo geloof ik, als weerwolf denk je dat je 'gewoon' post maar toch op de een of andere manier gaat er iets verdachts van uit ofzo. Iig toen ik het las dacht ik 'hm, verdacht'. Dat heb ik wel vaker bij posts. Moeilijk uit te leggen
Oud 18-07-2007, 14:27
Yoshimare
Yoshimare is offline
Je was in mijn ogen iid gans niet verdacht.
Oud 18-07-2007, 14:27
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 18-07-2007 @ 00:55 :
Goed verhaal
Ik dacht dat lisaah een wolf zou zijn, maar ik begrijp dat het normaal is dat de wolven en de dorpelingen 'te vroeg' stemmen? Als ik iets doms zeg is het omdat ik het anders gewend ben.

Ik ben benieuwd wie de wolven gaan eten, misschien kunnen we daar een hint uit halen?
Je moet vóór half 9 stemmen, waarom zou te vroeg stemmen dan raar zijn?
Citaat:
Yoshimare schreef op 18-07-2007 @ 01:09 :
Verdacht.
Waarom verdacht?
Oud 18-07-2007, 14:37
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 18-07-2007 @ 15:27 :
Je moet vóór half 9 stemmen, waarom zou te vroeg stemmen dan raar zijn?
Waarom verdacht?
Jij ook verdacht.
Oud 18-07-2007, 15:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 18-07-2007 @ 15:37 :
Jij ook verdacht.
Jij ook dan!
Oud 18-07-2007, 15:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Iedereen verdacht!
Oud 18-07-2007, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Het werd nacht. Drukknoopje stond op de uitkijk in het kraaiennest. De sterren stonden aan de hemel en het was een mooi, romantisch uitzicht. Skilly en zoemzoem liepen van het mooie uitzicht te genieten. “ik ben benieuwd of die Cadillac lekker rijdt”, vroeg zoemzoem zich hardop af. “wat is er nou zo belangrijk aan of ie rijdt? Het is belangrijk dat het romantisch is. We zijn dan wel miljonairs, maar een romantische tijd met jou is me meer waard dan dat vele geld dat we hebben. Kijk bijvoorbeeld eens naar die mooie sterrenhemel!”

Een stukje verderop, op hetzelfde dek, waren Severus en Topdrop ook aan het genieten van de mooie sterrenhemel. Topdrop had hem al zijn Josephine flying machine laten zien, eerder op die mooie dag. Wat zou het heerlijk zijn om lekker vrij als een vogel te kunnen vliegen met deze heldere sterrenhemel. Samen met topdrop zou dat nog eens 10 keer beter zijn. Ze droomde lekker weg bij dit romantische idee, terwijl Topdrop haar vasthield en haar rug masseerde. Het leek wel alsof hij een massage-cursus had gevolgd, maar een derdeklas arbeider zou dat nooit kunnen betalen. Hoe dan ook, het was heerlijk.

Voor drukknoopje was er helaas geen romantiek. Ze moest op uitkijk staan en het leek wel 10 graden onder nul buiten. Stiekem verlangde ze wel naar de romantiek, maar de heldere sterrenhemel was inmiddels verdwenen. Het was een beetje mistig geworden en haar ogen waren aan het tranen. Ze besloot de verrekijker te pakken. Ze was op zoek naar de sleutels om hem open te draaien. “Verrek, waar heb ik die zooi gelaten?” vroeg ze zich nog af. Ondertussen begonnen haar ogen te tranen vanwege de kou. Ze keek op en zag een vreemd soortig silhouet. Wat zou dat kunnen zijn, vroeg ze zich af. Terwijl ze haar ogen samenkneep, keek ze nog eens beter. Weer zag ze het niet. “Ik heb verdomme die stomme verrekijker nodig, er klopt hier iets niet”, dacht ze. Ze keek nog eens beter. Het leek een soort van driehoek. Maar ze kon het niet plaatsen. Toen dacht ze even na. Een driehoek, wat zou de vorm van een driehoek kunnen hebben en is bij –10 graden in zee te vinden? En met haar matrozen-instincten kwam ze ineens op het antwoord. “SHIT!!!”

En ze rende naar de kapitein. SHERCO, SHERCO, WE HEBBEN EEN GROOT PROBLEEM! Even rustig aan, wat kan er op deze romantische, vredige nacht aan de hand zijn?, vroeg Sherco. Drukknoopje was helemaal buiten adem. Nou, we dreigen tegen een ijsberg op te varen. We hebben denk ik nog 45 seconden om te reageren. “Okee, besloot Sherco rustig, “jij hebt je werk voor vandaag goed gedaan.” Sherco rende naar de machinekamer en gaf daar opdracht om de koers zoveel mogelijk naar stuurboord te veranderen. Terwijl de matrozen het bevel opvolgden, liep Sherco weer terug naar zijn post. Het schip ging stuurboord. Terwijl de Cinatit probeerde de ijsberg te ontwijken, begon een van de turbines te roken. Wat een pech. Juist nu ze moesten sturen, raakte een van de turbines overbelast. Nu kon er minder kracht gezet worden bij het sturen. Wat een ellende.

In een van de hutten lag Eye of Sauron heerlijk te slapen. Ineens klonk er een keiharde klap. En een van de pijpen was losgeschoten. Eye of Sauron werd wakker van de klap, maar hij kon niet meer reageren. Hij zag de pijpleiding op zich afkomen en kreeg een enorme klap op zijn hoofd. Alles werd zwart voor zijn ogen, nadat hij nog een gil gaf vlak voordat de pijp zijn hoofd raakte. Gelukkig liep Heksjuh toevallig langs. Ze rende naar de scheepsdokter om die te waarschuwen.

“Hij heeft een pijpleiding op zijn hoofd gekregen”, zei heksjuh tegen Hanneke. “Ok ik loop wel even mee. Ik zal tevens een paar zusters en mijn EHBO-koffer meenemen. En ze holden naar de hut waar Eye of sauron de pijp op zijn hoofd had gekregen. Eye of sauron? Ben je daar? Eye of Sauron reageerde niet. Hanneke besloot hem een pijnprikkel toe te dienen. Maar ook daar reageerde Eye of Sauron niet op. Hanneke verzocht toen een van de zusters een stethoscoop te halen. Zijn hart klopte nog. Ok, de diagnose is duidelijk, besloot Hanneke. Hij ligt in een coma. We kunnen niet voorspellen wanneer hij weer wakker zal worden. Met een beetje geluk gebeurt dat voordat we in Amerika zijn, maar het kan ook veel langer duren. Wie zijn zijn ouders eigenlijk? “Ik weet het niet”, zei Heksjuh, ik liep toevallig langs en hoorde hem nog schreeuwen.

Terwijl Eye of Sauron werd weggebracht, vroegen de passagiers zich af wat die klap nou eigenlijk was, die ze hoorden.

01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco
06. Skilly
07. Yoshimare
08. Tink*
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron (dorpeling)
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus
16. zoemzoem
17. RainDrops
18. drukknoopje

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager

En dat was Eye of Sauron, die de drama op het schip niet bewust zal meemaken. Zullen de dorpelingen morgen weer een wolf ophangen? Zullen ze de dood van Eye of Sauron wreken? Morgen weten we meer.

De dorpelingen kunnen stemmen tot morgen half 9

Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 19:41.
Oud 18-07-2007, 19:43
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-07-2007 @ 20:34 :
[i]Voor drukknoopje was er helaas geen romantiek. (...) Ze was op zoek naar de sleutels.
haha dat klopt precies. Ik ben altijd mn sleutels kwijt! Echt gaaf verhaal.

Jammer van Eye of Sauron ... Maar gelukkig niet de leerling ofzo.
Oud 18-07-2007, 19:47
zoemzoem
zoemzoem is offline
Betekent dit nu dat Severus wel of niet meer verdacht is? EoS vond haar verdacht, maar het kan ook zijn dat de weerwolven juist de bedoeling hadden Severus niet meer verdacht te laten zijn.... verwarrend
Oud 18-07-2007, 19:48
Hanneke
Hanneke is offline
Slimme keus, EoS heeft vaak als spelleider het spel kunnen volgen en weet dus beter hoe men reageert. Balen.
Oud 18-07-2007, 20:15
Yoshimare
Yoshimare is offline
Wie eet er nou EoS op.
Oud 18-07-2007, 20:39
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 18-07-2007 @ 20:48 :
Slimme keus, EoS heeft vaak als spelleider het spel kunnen volgen en weet dus beter hoe men reageert. Balen.
Precies, ja - bepaald verrassend is het voor mij dus niet (toen ik vorige keer wolf was, wilde ik hem ook zo snel mogelijk dood hebben). De wolven zullen hier hoe dan ook van gaan profiteren:
a) een zeer ervaren insider is niet langer meer een gevaar voor hem;
b) EoS vond mij inderdaad verdacht (zoals Zoemzoem zojuist al zei), en de wolven gaan er dan vanuit dat de dorpelingen dan automatisch naar mij gaan kijken en mij op willen gaan hangen. Dan hangen ze dus weer een dorpeling op, en de wolven lachen dan alleen maar in een vuistje.

Natuurlijk, het kan ook zijn dat de wolven denken dat jullie dit door hebben en mij dan juist niét meer verdacht gaan vinden. "Reversed reversed," zoals iemand vorig spel zei.

Ik kan dan verder alleen nog maar zeggen: ik speel dit spel lang genoeg mee om, wanneer ik wolf ben, niet zo stom te zijn om direct iemand op te eten die mij meteen verdacht vindt. Ik speel dat zelf liever veel subtieler en zorg er voor dat die persoon dan een ronde of twee later wordt opgegeten.

Maar ook hier weer: het tegenovergestelde kan ook mogelijk zijn (als ik wolf zou zijn).

Kortom: erg verwarrend, zoals Zoemzoem al zei.

Maar jullie moeten maar zien wat jullie doen, als jullie er maar wel bij nadenken. Ik ga morgen in ieder geval niet op mezelf stemmen, dus ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Oud 18-07-2007, 21:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 18-07-2007 @ 21:15 :
Wie eet er nou EoS op.
Oud 18-07-2007, 21:45
Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk niet dat Severus een weerwolf is, zij was immers de eerste die op Lisaaah stemde.

En ergens vind ik Yoshimare verdacht, maar ik geloof dat ik die tot nu toe elk spel wel verdacht heb gevonden, dus dat zegt niet zoveel.

Conclusie: ik denk er nog even over na.
Oud 18-07-2007, 22:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 18-07-2007 @ 20:48 :
Mee eens.
Citaat:
Flowtje schreef op 18-07-2007 @ 22:45 :
Ik denk niet dat Severus een weerwolf is, zij was immers de eerste die op Lisaaah stemde.
Hmm.. Ik weet het zo net nog niet. Het kan juist ook een opoffertactiek zijn van de wolven om Severus vrij te pleiten. Maar aan de andere kant misschien juist ook weer niet..

Lastig om hier iets uit te concluderen.
Oud 18-07-2007, 23:05
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-07-2007 @ 21:39 :
[verhaal]
Had jij 't vorige spel ook niet een soortgelijk verhaal, toen je wolf was?
Oud 18-07-2007, 23:09
Tink*
Tink* is offline
Ik vind Severus wel verdacht, ook al stemde ze op Lisaaah. Dat was dan voor haar via de random functie en misschien had ze niet verwacht dat mensen met haar meegingen omdat ze de vorige keer ook één van de Twinkebelstemmers was geweest en dat een slechte keus bleek.
Oud 19-07-2007, 00:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-07-2007 @ 00:05 :
Klopt. Maar wat moest ik dan anders ter verdediging voeren? Als ik me stilhoud, ben ik al helemáál dood, denk ik. En ik wil nog niet van de Titanic Cinatit af.

Off-topic: Iedere keer als ik de naam Cinatit zie, moet ik aan tieten denken (omdat de uitspraak SIE-na-tiet is), argh.
Oud 19-07-2007, 09:19
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2007 @ 01:25 :
Iedere keer als ik de naam Cinatit zie, moet ik aan tieten denken (omdat de uitspraak SIE-na-tiet is), argh.
De uitspraak is toch sie-naa-tit, en niet sie-naa-tiet?
Oud 19-07-2007, 09:48
Verwijderd
in mijn hoofd zeg ik met zo'n southern accent "see nao tit" (kzie geen tiet)
Oud 19-07-2007, 09:55
Daboman
Daboman is offline
Oh jah, tit betekent ook gewoon tiet in het engels
Oud 19-07-2007, 10:09
Verwijderd
Oud 19-07-2007, 11:17
RainDrops
RainDrops is offline
Volgens mij willen een aantal mensen op severus stemmen misschien doe ik dat ook, maar ik denk dat als zij een wolf is flowtje dat ook is omdat flowtje het voor severus opneemt.

Ik verdenk ze allebei niet echt, ik vind Yoshimare een onpeilbare speler omdat hij iedereen lijkt te verdenken.

IK heb er een hekel aan als mensen weinig posten, maar ik weet niet waar ik de statistieken kan vinden. Wie kan mij helpen?
Oud 19-07-2007, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 19-07-2007 @ 12:17 :
Volgens mij willen een aantal mensen op severus stemmen misschien doe ik dat ook, maar ik denk dat als zij een wolf is flowtje dat ook is omdat flowtje het voor severus opneemt.

Ik verdenk ze allebei niet echt, ik vind Yoshimare een onpeilbare speler omdat hij iedereen lijkt te verdenken.

IK heb er een hekel aan als mensen weinig posten, maar ik weet niet waar ik de statistieken kan vinden. Wie kan mij helpen?
Op het postcijfertje klikken.

Totaal aantal posts: 223
Gebruiker Posts
Lisaaah 20
twinkebel 20
Yoshimare 18
Daboman 16
Hanneke 14
Severus 13
Eye of Sauron 11
drukknoopje 10
Spelleider 10
zoemzoem 10
sterrenmeisje 10
TopDrop 10
RainDrops 9
Tink* 9
Sherco 8
Flowtje 7
Skilly 5
Missy 5
P-apple 4
kunst 4
Heksjuh 3
Elpida 3
Mr Soija 2
leekah 1
Wind's Embrace 1

En het is sowieso vaak wel dat er ook een enigzins stille wolf bij zit. Maar misschien dit keer juist niet omdat ze willen dat we dat denken. ;x Maar goed, zo kun je alles gaan beredeneren.
Oud 19-07-2007, 11:27
RainDrops
RainDrops is offline
Ik vind de helft van de hoeveelheid posts die de spelleider heeft gepost een goed minimum.
P-apple 4
Heksjuh 3
Elpida 3

Zijn de 3 spelers die ik te weinig vind posten. Doen ze vaker mee en posten ze altijd zo weinig, of zijn ze een stille wolf?
Oud 19-07-2007, 11:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 19-07-2007 @ 12:27 :
Ik vind de helft van de hoeveelheid posts die de spelleider heeft gepost een goed minimum.
P-apple 4
Heksjuh 3
Elpida 3
Elpida is inmiddels dood, dus met dat prijzengedoe in mijn achterhoofd ga ik stemmen op de volgende die te weinig posts heeft: dat is dan Heksjuh. Voor zover ik weet was ze vroeger toch wel wat actiever in het spel, maar dat kan aan mij liggen.

*stem versturen gaat*
Oud 19-07-2007, 11:39
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2007 @ 12:34 :
Elpida is inmiddels dood, dus met dat prijzengedoe in mijn achterhoofd ga ik stemmen op de volgende die te weinig posts heeft: dat is dan Heksjuh. Voor zover ik weet was ze vroeger toch wel wat actiever in het spel, maar dat kan aan mij liggen.

*stem versturen gaat*
Ik wil eerst weten waarom ze niet posten. Misschien hebben ze een reden en komen ze nu met hele goede theories. Mag ik hierover pm'en of is dat not done?
Oud 19-07-2007, 11:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 19-07-2007 @ 12:39 :
Ik wil eerst weten waarom ze niet posten. Misschien hebben ze een reden en komen ze nu met hele goede theories. Mag ik hierover pm'en of is dat not done?
PMs zijn niet toegestaan, behalve tussen de weerwolven
Oud 19-07-2007, 12:09
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 12:22 :
En het is sowieso vaak wel dat er ook een enigzins stille wolf bij zit. Maar misschien dit keer juist niet omdat ze willen dat we dat denken. ;x Maar goed, zo kun je alles gaan beredeneren.
Het lijkt mij dat je als je het spel vaker speelt ondertussen weet dat veel mensen op "stille" spelers stemmen, en dat je dus als wolf zijnde onopvallend post (niet te veel, niet te weinig). Ik ga het topic zo nog eens nalezen wie er allemaal met argumenten kwamen om niet op Lisaaah te stemmen (behalve Lisaaah zelf dan), dat lijken mij goede verdachten.
Oud 19-07-2007, 12:27
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 19-07-2007 @ 12:17 :
Dat doet hij altijd, inderdaad onpeilbaar.

Ik ga toch voor Sev dit keer denk ik. Hoewel het ook wel leuk is als ze langer in 't spel blijft, hm. Twijfel
Oud 19-07-2007, 12:47
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Sherco schreef op 19-07-2007 @ 13:09 :
Het lijkt mij dat je als je het spel vaker speelt ondertussen weet dat veel mensen op "stille" spelers stemmen, en dat je dus als wolf zijnde onopvallend post (niet te veel, niet te weinig). Ik ga het topic zo nog eens nalezen wie er allemaal met argumenten kwamen om niet op Lisaaah te stemmen (behalve Lisaaah zelf dan), dat lijken mij goede verdachten.
daar ben ik ook nieuwsgierig naar.

als P-apple of Heksjuh dit leest: Het kan leuk zijn om te vertellen waarom je zo weinig post.

Ik denk dat ik vandaag op severus stem, omdat de meesten het doen en ik geen betere verdachte heb.
Oud 19-07-2007, 13:56
Flowtje
Flowtje is offline
Ik kan het fout hebben, maar ik volgens mij zijn P-apple en Heksjuh altijd al vrij stil geweest bij ww-spellen.

Ik ben er vanavond niet en ik weet nog niet op wie ik moet stemmen, dus als jullie nog voor 16.15 met geniale ideeen komen zou ik daar zeer blij mee zijn.
Oud 19-07-2007, 14:04
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik wil best uitleggen waarom ik weinig post. Ik heb nog niet echt een verdachte, en al helemaal geen goede redenen om iemand te verdenken, en ik wil niet zomaar iemand aanwijzen als verdachte (dat vind ik altijd lijken alsof ik iemand (persoonlijk) aanval ofzo, terwijl ik best weet dat dit een spelletje is en dat je mensen gewoon kan aanwijzen als verdachte ).
Verder heb ik eigenlijk geen hele goede reden. Ik heb weinig vrije tijd, ik heb deze week 1 vrije dag en voor de rest moet ik werken.
Vorige spellen dat ik meedeed was ik in het begin ook wel vrij stil, maar ik heb weleens actiever meegedaan.
Ik lees overigens wel alles mee.
Maar nu moeten jullie mij niet gaan verdenken omdat ik een excuus geef voor mijn stil zijn

Ik vind het zonde om Severus eruit te stemmen, want zij maakt meestal een stemoverzicht
RainDrops vind ik niet verdacht. Lisaaah heeft zichzelf 'verraden' mede door een opmerking van haar. Ik denk niet dat de wolven zo snel door zoiets een mede-wolf zouden opofferen.

Verder weet ik nu even niet wie ik wil verdacht vind, dus daar kom ik later op terug.
Oud 19-07-2007, 14:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-07-2007 @ 12:58 :
PMs zijn niet toegestaan, behalve tussen de weerwolven
En de geliefden.

Voor de twijfelaars: stem liever op een stille, want ik doe tenminste actief mee.

Citaat:
Heksjuh schreef op 19-07-2007 @ 15:04 :
Ik vind het zonde om Severus eruit te stemmen, want zij maakt meestal een stemoverzicht
O ja, bijna vergeten. Het is niet veel soeps deze keer, maar goed - hier komt 'ie weer.

Mensen met een asterisk (*) achter hun naam hebben nog niet definitief een stem uitgebracht, maar overwegen het slechts.

- Severus

RainDrops*
Hanneke*

- Heksjuh

Severus

EDIT: Stemoverzicht aangebracht.

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 14:11.
Oud 19-07-2007, 15:30
Flowtje
Flowtje is offline
Blah, bij gebrek aan beter stem ik maar voor Yoshimare.
Oud 19-07-2007, 16:10
Yoshimare
Yoshimare is offline
Geen zin bij te lezen nu, ik stem Hanneke.

Edit:
Citaat:
Flowtje schreef op 19-07-2007 @ 16:30 :
Blah, bij gebrek aan beter stem ik maar voor Yoshimare.

edit 2:
Citaat:
Hanneke schreef op 19-07-2007 @ 00:05 :
Dacht ik ook net.

Ik verdenk Raindrops en Hanneke en Sherco. Severus twijfel ik dit keer. Maar ik stem sowieso niet op haar.

Ik stem toch maar sherco, want dat "ik ga eerst nog teruglezen blablabla" heb ik de wolven vaker horen zeggen, zodat alles wat ze zeggen niet-bindend is.
*gestemd op sherco*

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 16:19.
Oud 19-07-2007, 16:22
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 19-07-2007 @ 13:47 :
daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Zoals te verwachten kwam daar weinig uit (hoe dom zouden de wolven ook zijn om zich zo te verraden), maar Zoemzoem, Yoshimare en Heksjuh waren de enigen die Lisaaah niet verdacht vonden. Kan natuurlijk gebeuren, maar bij gebrek aan betere theorie stem ik toch op een van hen. Aangezien ik ook niet van stille spelers hou, stem ik op Heksjuh
Oud 19-07-2007, 16:27
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 17:10 :
Ik stem toch maar sherco, want dat "ik ga eerst nog teruglezen blablabla" heb ik de wolven vaker horen zeggen, zodat alles wat ze zeggen niet-bindend is.
Wat ik hierboven zei is volgens mij naar de posts van de spelers zoals ik ze lees, of je dat bindend of niet-bindend ziet moet je zelf maar bepalen
Oud 19-07-2007, 16:28
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Sherco schreef op 19-07-2007 @ 17:27 :
Wat ik hierboven zei is volgens mij naar de posts van de spelers zoals ik ze lees, of je dat bindend of niet-bindend ziet moet je zelf maar bepalen
Dat zal me allemaal werkelijk aan de anus roesten.
Oud 19-07-2007, 16:36
Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem mee voor Sherco.
Oud 19-07-2007, 16:37
TopDrop
TopDrop is offline
Ik twijfel tussen Heksjuh, Flowtje en Severus. Ik neig naar Heksjuh.
Oud 19-07-2007, 16:40
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-07-2007 @ 17:36 :
Ik stem mee voor Sherco.
Ik vertrouw jou nog altijd niet.
Oud 19-07-2007, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 17:40 :
Ik vertrouw jou nog altijd niet.
Jij vindt iedereen verdacht
Oud 19-07-2007, 16:43
Tink*
Tink* is offline
Hmm ik zie niets in Sherco, maar ik vind Yoshimare wel verdacht. Hoezo verdenk je ineens Hanneke? En stem je sowieso niet op Severus enzo. Dat vind ik maar vaag gedrag. Ik neig nog steeds naar Severus.
Oud 19-07-2007, 16:45
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 17:43 :
Hmm ik zie niets in Sherco, maar ik vind Yoshimare wel verdacht. Hoezo verdenk je ineens Hanneke? En stem je sowieso niet op Severus enzo. Dat vind ik maar vaag gedrag. Ik neig nog steeds naar Severus.
*toevoegt op verdachtenlijst*
Oud 19-07-2007, 16:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 17:45 :
Ja en dat doe je nu altijd. Elk spel.
Oud 19-07-2007, 16:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 17:45 :
*Noteert*
Oud 19-07-2007, 17:06
Severus
Severus is offline
Het stemoverzicht ziet er inmiddels zo uit (raar dat mensen pas na het zien van het stemoverzicht opeens gaan zeggen op wie ze gaan stemmen):

- Severus

RainDrops*
Tink
Heksjuh
P-apple*

- Heksjuh

Severus
Sherco
TopDrop*
Drukknoopje

- Yoshimare

Flowtje

- Sherco

Yoshimare
Hanneke

- TopDrop

Zoemzoem

Mensen met een asterisk (*) achter hun naam hebben nog niet definitief een stem uitgebracht, maar overwegen het slechts.

Ik moet zeggen dat ik toch wel verbaasd ben dat de hele meute niet toch op mij gaat stemmen (had ik wel verwacht, namelijk - dat men daar in door ging zetten) - maar ik ben er niet minder dankbaar om, hoor.

EDIT: Stemoverzicht aangepast.

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 19:11.
Oud 19-07-2007, 17:55
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga mee voor Heksjuh, vanwege de meerderheid.
Oud 19-07-2007, 18:18
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 17:48 :
Ja en dat doe je nu altijd. Elk spel.
En jij niet, dus *extra aantekening*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten