![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is wel snel zo geloof ik, als weerwolf denk je dat je 'gewoon' post maar toch op de een of andere manier gaat er iets verdachts van uit ofzo. Iig toen ik het las dacht ik 'hm, verdacht'. Dat heb ik wel vaker bij posts. Moeilijk uit te leggen ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Jammer van Eye of Sauron ![]()
||
Citaat:
a) een zeer ervaren insider is niet langer meer een gevaar voor hem; b) EoS vond mij inderdaad verdacht (zoals Zoemzoem zojuist al zei), en de wolven gaan er dan vanuit dat de dorpelingen dan automatisch naar mij gaan kijken en mij op willen gaan hangen. Dan hangen ze dus weer een dorpeling op, en de wolven lachen dan alleen maar in een vuistje. Natuurlijk, het kan ook zijn dat de wolven denken dat jullie dit door hebben en mij dan juist niét meer verdacht gaan vinden. "Reversed reversed," zoals iemand vorig spel zei. ![]() Ik kan dan verder alleen nog maar zeggen: ik speel dit spel lang genoeg mee om, wanneer ik wolf ben, niet zo stom te zijn om direct iemand op te eten die mij meteen verdacht vindt. Ik speel dat zelf liever veel subtieler en zorg er voor dat die persoon dan een ronde of twee later wordt opgegeten. ![]() Maar ook hier weer: het tegenovergestelde kan ook mogelijk zijn (als ik wolf zou zijn). ![]() Kortom: erg verwarrend, zoals Zoemzoem al zei. ![]() Maar jullie moeten maar zien wat jullie doen, als jullie er maar wel bij nadenken. Ik ga morgen in ieder geval niet op mezelf stemmen, dus ik wacht wel af wat er gaat gebeuren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Lastig om hier iets uit te concluderen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Off-topic: Iedere keer als ik de naam Cinatit zie, moet ik aan tieten denken (omdat de uitspraak SIE-na-tiet is), argh. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Totaal aantal posts: 223 Gebruiker Posts Lisaaah 20 twinkebel 20 Yoshimare 18 Daboman 16 Hanneke 14 Severus 13 Eye of Sauron 11 drukknoopje 10 Spelleider 10 zoemzoem 10 sterrenmeisje 10 TopDrop 10 RainDrops 9 Tink* 9 Sherco 8 Flowtje 7 Skilly 5 Missy 5 P-apple 4 kunst 4 Heksjuh 3 Elpida 3 Mr Soija 2 leekah 1 Wind's Embrace 1 En het is sowieso vaak wel dat er ook een enigzins stille wolf bij zit. Maar misschien dit keer juist niet omdat ze willen dat we dat denken. ;x Maar goed, zo kun je alles gaan beredeneren.
||
Citaat:
![]() ![]() *stem versturen gaat* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga toch voor Sev dit keer denk ik. Hoewel het ook wel leuk is als ze langer in 't spel blijft, hm. Twijfel ![]()
||
Citaat:
als P-apple of Heksjuh dit leest: Het kan leuk zijn om te vertellen waarom je zo weinig post. Ik denk dat ik vandaag op severus stem, omdat de meesten het doen en ik geen betere verdachte heb.
|||
Citaat:
![]() Voor de twijfelaars: stem liever op een stille, want ik doe tenminste actief mee. ![]() Citaat:
![]() ![]() Mensen met een asterisk (*) achter hun naam hebben nog niet definitief een stem uitgebracht, maar overwegen het slechts. - Severus RainDrops* Hanneke* - Heksjuh Severus EDIT: Stemoverzicht aangebracht. Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 14:11. |
![]() |
|||
Geen zin bij te lezen nu, ik stem Hanneke.
Edit: Citaat:
![]() edit 2: Citaat:
Ik verdenk Raindrops en Hanneke en Sherco. Severus twijfel ik dit keer. Maar ik stem sowieso niet op haar. Ik stem toch maar sherco, want dat "ik ga eerst nog teruglezen blablabla" heb ik de wolven vaker horen zeggen, zodat alles wat ze zeggen niet-bindend is. ![]() *gestemd op sherco* Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 16:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Spel voor 16 mensen >20 jr Verwijderd | 59 | 11-05-2005 11:41 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |