Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan kom je wel mooi op een beroerde dag.
||
Citaat:
20.00 uur: Johnny Cash Tribute Vandaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hahahahhaha ![]() ![]() ik ben vandaag naar opi in duitsland geweest en ik heb de lokale zendmast beklommen met mijn ouders ( 30 meter hoog ofzo, dus een uitkijk van ongeveer 30 kilometer ver, erg gaaf) en later ook nog eens met m'n opa. en hij kwam ondanks zijn zeer respectabele leeftijd van 86 jaar toch tot meer dan de helft ![]()
||
Citaat:
ja en een pil in de vorm van een pleister tegen de aidsbabies. en oh vet ![]() en ik ben nu alle plots van het zevende harry potter boek aan het zoeken op i-net want dat vind ik altijd wel lachen, zo'n boek voor mezelf verpesten, lols.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu nog steeds trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: ik heb vanmorgen gewerkt en dat was niet zo leuk. vanavond weer van half 6 tot ongeveer half 9, en daarna misschien nog even wat drinken in de stad met een vriendin. net heb ik buiten in de zon liggen lezen, maar ik had geen zin meer hmmmm. oja, vandaag heb ik 5 maanden een RELATIE! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik ben koffers aan t pakken etc want morgen ga ik op vakantie en daar heb ik echt zin in al blijft de vakantievoorpret nog een beetje uit want morgenochtend heel vroeg moet ik eerst mn theorie herkansen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
veeeeet ![]() ik heb vanochtend met mijn moeder allerhande groente fruit en kruiden geoogst uit onze moestuin en oooh het is zo kkveel ![]() en verder in de zon gezeten en naar mijn ponie geweest en haar een beetje laten rennen en flippen en rollen enzo. en godzijdank, ik heb sinds anderhalve dag mijn aidsarmen onder controle.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ot: ik werd wakker doordat ik onder een raam lag waar de zon recht op stond zodat ik het bed uit werd gebrand. mn lover maakte ontbijt voor me met gestampte muisjes en toen ben ik naar mn werk gegaan. gewerkt tot 6 en toen een shitload aan verzorgingsproducten gekocht. toen ging ik boodschappen doen en koken&eten en nu smeer ik me in met allerlei dingen die goed zijn voor mn huid etc en luister ik the bird and the bee. straks ga ik een boek lezen. ik heb een avond voormijzelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |