Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2007, 13:01
Drez
Drez is offline
Gisteren haar van een vriendinnetje geverfd en toen wilde ik vroeg gaan slapen maar ik ging toch naar mijn vriendje, . Vanmorgen heb ik eindelijk threadlessshirtjes binnengekregen maar veel te vroeg dus ik ben al uuuuren wakker en moe. Straks meer Heroes kijken denk ik.
Oud 18-07-2007, 13:01
woezel
woezel is offline
eergisteren en gisteren had ik een date en het was superleuk.toen heb ik hem naar het station gebracht en daarna direct naar de genste feesten. dan ff thuis gegeten en daarna terug gentse feesten. nu ben ik nog niet zo heel lang wakker want ik ben oververmoeid(dour +gentse feesten). nu moet ik eigenlij knaar de politie maar daar heb ik geen zin in.
Oud 18-07-2007, 13:07
Luna
Luna is offline
ik ga zo werken en genieten van het gevoel dat ik niks meer voor school hoef te doen tot 10 sept.
Oud 18-07-2007, 14:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Weer terug naar huis gegaan, vriendje uitgezwaaid en nu ben ik helemaal alleen thuis en ehhhhhhhh ik weet eigenlijk niet wat ik wil doen. Vanavond misschien sporten en morgenochtend winkelen met een vriend.
Oud 18-07-2007, 15:15
Haligh
Haligh is offline
ik ga straks de hond van mijn oma uitlaten en mijn eigen hond.
en dan misschien vanavond iets afspreken met een vriend, want morgen moet ik de hele dag inpakken aangezien ik vrijdag alweer vertrek.

en ik baal hard, want het kabeltje dat ik voor mijn ipod gekocht doet irritant en laat mij geen nummers overzetten !
dus ik heb geen muziek godverdegodver!
Oud 18-07-2007, 15:18
Verwijderd
ik ging met m'n moeder winkelen en dat is altijd leuk, want dan krijg ik nieuwe dingen toen ik thuis kwam had ik een mail van een collega waar in stond dat ik vanvond moest werken, maar dat klopte niet. gelukkig. nu ga ik allemaal dingen invullen voor m'n werk, zodat ik volgende maand eindelijk een keer loon krijg
Oud 18-07-2007, 16:14
first eror
first eror is offline
Ik ga naar Barcelona en jullie niet.
Ik ga naar Barcelona, Ik ga naar Barcelona,
Ik ga naar Barcelona en jullie niet. Olé.
Oud 18-07-2007, 16:19
ragdoll
ragdoll is offline
nou fijn

ik ben mijzelf nu aan het vermaken met teksten van de heideroosjes nadat iemand me had getipt dat de lyrics van hun versie van GTST tamelijk hilarisch zijn.
Oud 18-07-2007, 16:29
Haligh
Haligh is offline
slechte tip ragdoll.

ik ben momenteel op zoek naar iemand met een ipod usb dock connector.

Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 16:31.
Oud 18-07-2007, 16:33
ragdoll
ragdoll is offline
ik moest anders wel lachen
maar ik heb wansmaak. Overigens hoef ik de nummers zelf niet daadwerkelijk te horen.
Oud 18-07-2007, 16:37
botulismf
botulismf is offline
Ik ga naar Madrid en Logroño en Bilbao en dan ook nog samen met Tonsillitis dus ik hoef echt niet naar Barcelona.

Ik heb vandaag mijn wachtwoord van mijnpostbank.nl afgehaald op het postkantoor en omg het werkt EINDELIJK en ik kreeg zelfs een TAN-code op mijn mobiel en ik voel me machtig want ik heb twee betalingen gedaan. Ook heb ik mijn studentenrekening om laten zetten in een gewone rekening en ik krijg nu een of andere psychologische talententest t.w.v. 150 euro gratis thuisgestuurd en ik krijg 40% korting op een maatpak en een creditcard dus ik word langzaamaan geloof ik een Echte Man. Nu nog een beetje baardgroei en een baan en dan ben ik klaar.
Oud 18-07-2007, 16:51
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Freek schreef op 18-07-2007 @ 11:17 :
mooi man.
Ik ben nog steeds de teleurstelling aan het verwerken. Ontopic: Nog anderhalve dag werken en dan zomerfeesten, hoera.
Oud 18-07-2007, 16:56
Verwijderd
Ik ben nog steeds ziek dus ik mis alle gave dingen. Gelukkig kan ik mezelf heel goed vermaken dus vandaag zat ik een uur of wat te spelen met een zonnestraal en deo en sigarettenrook en overige dingen die je zo in het licht kan doen en dat er dan gave figuurtjes komen.

Oja, een vriendin van me kwam ook langs om een jurk te brengen en ze heeft net vandaag haar rijbewijs opgehaald dus ik moest 'r feliciteren enzo. En stiekem ook een beetje lachen want ze parkeerde op zo'n anderhalve meter van de stoep en reed de straat van de verkeerde kant in want het is eenrichtingsverkeer en moest daarna verschrikkelijk veel moeite doen om weer om te draaien en reed per ongeluk het grasveld op. Maar goed, vrouwen achter het stuur, he
Oud 18-07-2007, 16:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-07-2007 @ 17:14 :
Ik ga naar Barcelona, Ik ga naar Barcelona,
Ik ga naar Barcelona en jullie niet. Olé.
ik ga ook, kneus!
Oud 18-07-2007, 17:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-07-2007 @ 17:51 :
Ik ben nog steeds de teleurstelling aan het verwerken. Ontopic: Nog anderhalve dag werken en dan zomerfeesten, hoera.

Dan kom je wel mooi op een beroerde dag.
Oud 18-07-2007, 17:25
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-07-2007 @ 18:07 :
Dan kom je wel mooi op een beroerde dag.
Waalkade hoofdpodium
20.00 uur: Johnny Cash Tribute

Vandaar.
Oud 18-07-2007, 17:37
first eror
first eror is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-07-2007 @ 17:58 :
ik ga ook, kneus!
Nou, nou, om me nou meteen een kneus te noemen.
Oud 18-07-2007, 17:41
Verwijderd
ik had de wekker op acht uur gezet maar om half11 kwam ik pas mijn bed uit. Kleding gewassen en werk gebeld, daarna naar Utrecht gefietst om te ontbijten met een vriendinnetje, daarna naar de kroeg gegaan waar ook twee andere vriendinnetjes kwamen. Fotorolletjes ingeleverd, naar telfort voor nieuwe simkaart die ik kan ophalen zodra ik 20 euro heb en nu kijk ik het filmpje van de muizen in de AH en ga ik zo maar eens koken en beginnen met leren.
Oud 18-07-2007, 18:18
Verwijderd
ik kwam op t werk met een ontvangstcomite want de manager en bedrijfsleider zaten er want er was dus ingebroken vanochtend, palmtops en laptop en sleutelbos weg, en gelukkig stond ik met 2 eieren te werken die ook nog alles fout deden en een beetje moeite hadden met nadenken dus vandaag was enorm vermoeiend en kut.
Oud 18-07-2007, 18:44
Verwijderd
hele dag gewerkt, naar de kapper, fiets opgehaald. en nog het idee dat ik niks heb uitgevoerd. hmm. dolletjes.
Oud 18-07-2007, 18:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 18-07-2007 @ 15:05 :
Weer terug naar huis gegaan, vriendje uitgezwaaid en nu ben ik helemaal alleen thuis en ehhhhhhhh ik weet eigenlijk niet wat ik wil doen. Vanavond misschien sporten en morgenochtend winkelen met een vriend.
uiteindelijk maar gaan lezen en "misschien sporten" wordt vriendin die zo langskomt. eerst gouden kooi kijken whoo!
Oud 18-07-2007, 18:57
teenager
teenager is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-07-2007 @ 17:58 :
ik ga ook, kneus!
Oud 18-07-2007, 19:33
Jones
gewerkt, net gegeten en gouden kooi. Zo even boek uitlezen en vroeg slapen denk ik
Oud 18-07-2007, 19:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-07-2007 @ 18:25 :
Waalkade hoofdpodium
20.00 uur: Johnny Cash Tribute

Vandaar.
Ok.
Oud 18-07-2007, 19:46
Verwijderd
vandaag heb ik liggen bakken op het strand en nu heb ik koppijn zz.
Oud 18-07-2007, 21:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 18-07-2007 @ 17:37 :
Ik ga naar Madrid en Logroño en Bilbao en dan ook nog samen met Tonsillitis dus ik hoef echt niet naar Barcelona.

Ik heb vandaag mijn wachtwoord van mijnpostbank.nl afgehaald op het postkantoor en omg het werkt EINDELIJK en ik kreeg zelfs een TAN-code op mijn mobiel en ik voel me machtig want ik heb twee betalingen gedaan. Ook heb ik mijn studentenrekening om laten zetten in een gewone rekening en ik krijg nu een of andere psychologische talententest t.w.v. 150 euro gratis thuisgestuurd en ik krijg 40% korting op een maatpak en een creditcard dus ik word langzaamaan geloof ik een Echte Man. Nu nog een beetje baardgroei en een baan en dan ben ik klaar.

hahahahhaha maar tof dat je de gevaarlijke stap richting het internetbankieren deed

ik ben vandaag naar opi in duitsland geweest en ik heb de lokale zendmast beklommen met mijn ouders ( 30 meter hoog ofzo, dus een uitkijk van ongeveer 30 kilometer ver, erg gaaf) en later ook nog eens met m'n opa. en hij kwam ondanks zijn zeer respectabele leeftijd van 86 jaar toch tot meer dan de helft en verder gekookt en gegeten met opa enzo. en morgen een afspraak maken bij zowel de huisarts als de antroposofisch homeopaat. happy happy joy joy.
Oud 18-07-2007, 21:45
botulismf
botulismf is offline
Hmmmz voor de aids aan je arm?

Ik heb vandaag ook allerlei Native American en Middenoostensamples gedownload en daarmee muziek zitten bouwen en het gaat de goede kant op met die combinatie van eighties en wereldmuziek.
Oud 18-07-2007, 21:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 18-07-2007 @ 22:45 :
Hmmmz voor de aids aan je arm?

Ik heb vandaag ook allerlei Native American en Middenoostensamples gedownload en daarmee muziek zitten bouwen en het gaat de goede kant op met die combinatie van eighties en wereldmuziek.

ja en een pil in de vorm van een pleister tegen de aidsbabies.

en oh vet ik ben benieuwd!
en ik ben nu alle plots van het zevende harry potter boek aan het zoeken op i-net want dat vind ik altijd wel lachen, zo'n boek voor mezelf verpesten, lols.
Oud 18-07-2007, 23:14
Verwijderd
Heel de dag in het Wilhelminapark in Utrecht gezeten met muziek en wijn en koekjes en kersen (en twee keer wildgepiest) nu net pas thuis, heer-lijk. Nu zie ik mijn vriendje alleen drie weken niet en dat vind ik heel wat minder heerlijk.
Oud 18-07-2007, 23:15
Haligh
Haligh is offline
ik heb een ipod kabel weten te bemachtigen, dus nu zit ik als een gek muziek op itunes to sorteren om het op mijn ipod te knallen .
Oud 18-07-2007, 23:37
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik smickelde een lekkere curry gemaakt door matt trakker je weet wel:

Oud 18-07-2007, 23:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nouuu, gisteren moest ik werken en dat was leuk, want m'n collega's waren erg gezellig en we hebben muziek geluisterd van mijn mp3-speler en heel hard meegezongen en keihard gelachen om een boekje van de viva (of flair) met allemaal blote piemels. lolz.
En m'n moeder was jarig, dus 's avonds zag ik heel veel familie en heb ik 1000 keer moeten vertellen dat ik ga verhuizen en aan m'n oma moeten uitleggen dat het niveau van geschiedenis op de universiteit iets hoger ligt dan dat op de basisschool. Pfff.

Vandaag een was gedaan, een Bert Visscher DVD gekeken (waar ik nogal hyper van werd) en ik deed de uitvinding dat ik mijn Zen Vision op de TV kan aansluiten en dat de kwaliteit van de filmjes dan echt super is. Dus ik heb een aantal sitcoms waaronder The IT Crowd en Flight Of The Conchords voor het eerst op een groot scherm gezien en dat was cool.
Oud 19-07-2007, 00:49
Verwijderd
oh ik zag trouwens japie krekel/strychine (?)/stef in utrecht op t station
Oud 19-07-2007, 07:58
Verwijderd
Oeps mijn bezoek bleef langer dan gepland en nu ben ik een beetje vergeten te leren voor mijn herkansing. En ik moet zo eerst naar het station lopen, mijn fiets ophalen, en dan weer fietsen naar de Uithof want ik heb geen los geld, geen strippenkaart en die kutOV is natuurlijk niet meer geldig. Dus ik kom ook nog eens te laat.
Oud 19-07-2007, 08:56
DeadNation
DeadNation is offline
Gister wezen eten en drinken met makkers. De voorgenoemde straight edge makker moet nog een beetje leren drinken. Hij lag na een paar halve litors al op apengapen. Ik trok t goed.
Oud 19-07-2007, 09:22
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond heb ik nog even bij een vriend in de tuin zitten genieten van het laatste beetje avondwarmte, vanochtend was ik er al vroeg uit voor nog wat regeldingen en nu ga ik eeeeindelijk op vakantie
Oud 19-07-2007, 09:38
Carn
Carn is offline
gisteren een puike film gekeken, wat gelezen, en nu weer present in het immers pitoresque naarden-bussum.
Oud 19-07-2007, 12:29
Verwijderd
Vanmorgen herkansing sociologie en nu heb ik mijn propedeuse niet omdat ik twee foutjes teveel heb, verdomme.
Daarom ga ik nu maar met vrienden naar het park met champagne, prosecco en taart want scarlett geeft een verlaat verjaardagspartijtje/laatste schooldag partijtje
Oud 19-07-2007, 12:48
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 19-07-2007 @ 13:29 :
Vanmorgen herkansing sociologie en nu heb ik mijn propedeuse niet omdat ik twee foutjes teveel heb, verdomme.
Aaaah
Oud 19-07-2007, 13:21
Verwijderd
Zon, zee en biertjes de afgelopen 2 dagen, uitgaan was nog niet super en het appartement is crack (valt bijna uit elkaar). Maar hey, het is goedkoop en we zijn met een leuke groep dus dat komt wel goed.

Moet wel van die forum verslaving af komen.
Oud 19-07-2007, 13:39
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 19-07-2007 @ 09:56 :
Gister wezen eten en drinken met makkers. De voorgenoemde straight edge makker moet nog een beetje leren drinken. Hij lag na een paar halve litors al op apengapen. Ik trok t goed.
4,5 liter bier, ik ging er slecht op!
Nu nog steeds trouwens.
Oud 19-07-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 19-07-2007 @ 09:56 :
ik had al zo'n idee dat dit over arjan ging

ot: ik heb vanmorgen gewerkt en dat was niet zo leuk. vanavond weer van half 6 tot ongeveer half 9, en daarna misschien nog even wat drinken in de stad met een vriendin. net heb ik buiten in de zon liggen lezen, maar ik had geen zin meer hmmmm. oja, vandaag heb ik 5 maanden een RELATIE!
Oud 19-07-2007, 16:38
llell
llell is offline
Stage, en daar de 2 nieuwste dexteraflveringen er verdomme alweer doorheen gewerkt!!
Oud 19-07-2007, 17:11
botulismf
botulismf is offline
Ik heb de hele dag indianenmuziek zitten maken.
Oud 19-07-2007, 17:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vannacht kwam mn vriendje ineens bij me slapen en toen heb ik de hele nacht verrot geslapen omdat het veel te warm was. Vanochtend redelijk vroeg opgestaan om met een vriend te gaan winkelen, niet echt iets gekocht maar wel lekker geluncht. Toen naar huis alwaar vriendje nog wachtte en toen samen naar t dorp gegaan en langs een vriendin en toen naar huis om te eten. Nu twijfel ik of ik ga sporten of ga lezen mmmm.
Oud 19-07-2007, 18:20
__
__ is offline
Citaat:
Daarom ga ik nu maar met vrienden naar het park met champagne, prosecco en taart want scarlett geeft een verlaat verjaardagspartijtje/laatste schooldag partijtje
dat kut sociologie toch altijd nee maar balen ingrid..
ot: ik ben koffers aan t pakken etc want morgen ga ik op vakantie en daar heb ik echt zin in al blijft de vakantievoorpret nog een beetje uit want morgenochtend heel vroeg moet ik eerst mn theorie herkansen
Oud 19-07-2007, 19:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 19-07-2007 @ 18:11 :
Ik heb de hele dag indianenmuziek zitten maken.

veeeeet ik wil wel wat horen.

ik heb vanochtend met mijn moeder allerhande groente fruit en kruiden geoogst uit onze moestuin en oooh het is zo kkveel en alles is zo megagroot en megalekker. juinen zo groot als twee vuisten(L)

en verder in de zon gezeten en naar mijn ponie geweest en haar een beetje laten rennen en flippen en rollen enzo. en godzijdank, ik heb sinds anderhalve dag mijn aidsarmen onder controle.
Oud 19-07-2007, 19:23
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 18-07-2007 @ 12:20 :
En wie kan ik zeggen dat er een shirt van hem krijgt? Craig?
Ivo/Lepra krijgt nog een PUSA shirt van hem!
Oud 19-07-2007, 20:09
Luna
Luna is offline
Citaat:
p bestaat toch helemaal niet meer.

ot: ik werd wakker doordat ik onder een raam lag waar de zon recht op stond zodat ik het bed uit werd gebrand.
mn lover maakte ontbijt voor me met gestampte muisjes en toen ben ik naar mn werk gegaan.
gewerkt tot 6 en toen een shitload aan verzorgingsproducten gekocht.
toen ging ik boodschappen doen en koken&eten en nu smeer ik me in met allerlei dingen die goed zijn voor mn huid etc en luister ik the bird and the bee. straks ga ik een boek lezen.
ik heb een avond voormijzelf
Oud 19-07-2007, 20:22
Verwijderd
Ik heb net gewerkt, of naja gewerkt, ik heb mijzelf vijf uur vermaakt met Shoarm en daar ook nog eens zes euro per uur voor gekregen, jawel, dat hebben wij maar al te slim bekeken. Maar ik ben een beetje lomp en laat alles uit mijn handen vallen. En nu luister ik Stijn, doet mijn rug zeer en eh, nouja. Dat dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten