Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2007, 13:16
Spoonie
Spoonie is offline
OMG....ik doe niet eens in het verhaal mee X_0
Oud 28-07-2007, 14:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 28-07-2007 @ 14:16 :
OMG....ik doe niet eens in het verhaal mee X_0
Komt nog Dit is pas de eerste ronde. Dan is het erg lastig om iedereen in het verhaal te doen. Er komen nog een hoop rondes en een hoop verhalen
Oud 28-07-2007, 15:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 27-07-2007 @ 22:33 :
Zouden de wolven ons dan hebben opgestookt om yosimare te stemmen? En waarom zouden ze dat doen? Omdat yosimare gevaarlijk is? Of heeft Topdrop iets te verbergen? En waarom kozen ze dan niet voor Dvine? Hebben zowel Topdrop als Dvine iets te verbergen? Ze staan beiden bij de yosimare stemmers. Verder had Dvine oorspronkelijk meer stemmen dan yosimare. Toen topdrop en Dvine beiden 2 stemmen hadden. En dat is hier in het lijstje van yosimare te zien.
Soija eruit?

huhm, misschien dat topdrop een wolf is en dat de wolven daarom soija hebben gekozen. Dat zou ook kunnen verklaren waarom het ineens gelijkspel is terwijl topdrop eerst veel meer stemmen had.. ik denk dat dabo gelijk heeft.
Oud 28-07-2007, 15:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-07-2007 @ 16:24 :
Soija eruit?

huhm, misschien dat topdrop een wolf is en dat de wolven daarom soija hebben gekozen. Dat zou ook kunnen verklaren waarom het ineens gelijkspel is terwijl topdrop eerst veel meer stemmen had.. ik denk dat dabo gelijk heeft.
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-07-2007 @ 17:40 :
  • Dvine
  • Elpida

TopDrop
  • Maxwell
  • Flowtje
  • Daboman
  • Cirílico
  • Kitsch
  • Yoshimare

kitsch
  • Skilly

Twinkebel
  • Duivelaartje

Yoshimare
  • Dvine
  • Kunst
  • Severus
  • MadameMinke
  • Roos
  • Wind's Embrace
  • Twinkebel
  • Biertank 52
  • Lisaaah
  • TopDrop

Cirilico
  • Tink*

Oud 28-07-2007, 15:49
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-07-2007 @ 16:24 :
Soija eruit?

Ik vertrouw Daboman niet, maar jou al helemaal niet.
Oud 28-07-2007, 16:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Als alle wolven op Yoshimare hebben gestemd (dat zeiden ze tenminste) is het gelijkspel tussen topdrop en yoshimare. Kunst kan trouwens niet tellen.

# Dvine
# Kunst
# Severus
# MadameMinke
# Roos
# Wind's Embrace
# Twinkebel
# Biertank 52
# Lisaaah
# TopDrop

Zo dom zouden die wolven toch niet zijn?
Oud 28-07-2007, 16:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Oow, dan heb ik het verkeerd gezien, sorry.
Oud 28-07-2007, 16:11
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 28-07-2007 @ 16:49 :
Ik vertrouw Daboman niet, maar jou al helemaal niet.
Josimar, je bent dood.
Oud 28-07-2007, 16:13
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-07-2007 @ 17:09 :
Oow, dan heb ik het verkeerd gezien, sorry.
Ja maar wat is dit dan?

Even voor de chronologische volgorde.

Yosimares stemlijst is het oudste.
Daarna die van kunst.
En de meest recente is die van duivelaartje

Het zal me verder worst wezen wie hier verdacht door wordt, maar de feiten ondersteunen kunsts verhaal.
Oud 28-07-2007, 16:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 17:13 :
Ja maar wat is dit dan?

Even voor de chronologische volgorde.

Yosimares stemlijst is het oudste.
Daarna die van kunst.
En de meest recente is die van duivelaartje
Ik kan 1 stem verschil niet 'veel meer stemmen' noemen. En die ene stem komt nog van jou ook omdat je niet op Dvine wilde stemmen omdat ze 'een nieuwe speler' is.

En ik vind kunst en met name Daboman heel erg verdacht worden nu door dat ze maar blijven door whinen dat ik verdacht ben. Er is random op mij gestemd, en de rest is als een kudde hersenloze schapen op mij (en Yoshimare) gaan stemmen. Yoshimare gaat dood en opeens ben ik verdacht
Oud 28-07-2007, 16:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 17:18 :
Ik kan 1 stem verschil niet 'veel meer stemmen' noemen. En die ene stem komt nog van jou ook omdat je niet op Dvine wilde stemmen omdat ze 'een nieuwe speler' is.

En ik vind kunst en met name Daboman heel erg verdacht
Dat is dan jammer voor mij. Ook voor jou trouwens, want ik ben geen weerwolf en ook geen ziener ofzo
Oud 28-07-2007, 16:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:

En ik vind kunst en met name Daboman heel erg verdacht worden nu door dat ze maar blijven door whinen dat ik verdacht ben. Er is random op mij gestemd, en de rest is als een kudde hersenloze schapen op mij (en Yoshimare) gaan stemmen. Yoshimare gaat dood en opeens ben ik verdacht
Je vindt ons verdacht omdat we jou verdacht vinden?

edit: jij reageert trouwens nooit zo op beschuldegingen.
Oud 28-07-2007, 16:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-07-2007 @ 17:21 :
Dat zat ik ook net te denken

EDIT: nu we het erover hebben, ik vind dat topdrop zich opvallend verdedigend opstelt. Hij schoot onmiddellijk in de verdediging tegen mij toen ik vragen over hem stelde. En nu weer bij kunst.
Oud 28-07-2007, 16:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-07-2007 @ 17:21 :
Nee. Omdat jullie mij verdacht vinden op basis van complete horsecrap argumenten.

edit:
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 17:22 :

EDIT: nu we het erover hebben, ik vind dat topdrop zich opvallend verdedigend opstelt. Hij schoot onmiddellijk in de verdediging tegen mij toen ik vragen over hem stelde. En nu weer bij kunst.
Ik schoot niet in de verdediging. Jij post vreemde vragen die nergens op slaan en ik reageer daar op.
Oud 28-07-2007, 16:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 17:23 :
Nee. Omdat jullie mij verdacht vinden op basis van complete horsecrap argumenten.
er zijn haast nooit goede argumenten in de eerste ronde
Oud 28-07-2007, 16:24
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Topdrop, waarom schiet je zo ontzettend in de verdediging?
Oud 28-07-2007, 16:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 17:24 :
Topdrop, waarom schiet je zo ontzettend in de verdediging?
ja idd
Oud 28-07-2007, 16:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

edit:Ik schoot niet in de verdediging. Jij post vreemde vragen die nergens op slaan en ik reageer daar op.
Je schiet harstikke in de verdediging. Je reageert onmiddellijk op iedereen die jou verdacht vindt.
Oud 28-07-2007, 16:38
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 28-07-2007 @ 17:11 :
Josimar, je bent dood.
niet mijn probleem

pff, de defensieven hiero zijn: ...
Oud 28-07-2007, 16:40
TopDrop
TopDrop is offline
Ahmaigawd. Leer eens lezen. Ik reageer op dingen die jullie posten die niet kloppen. Jij hebt een vreemde post met vreemde vragen. Ik post daarover omdat mij dat opvalt. Daar is niks verdedigends aan. Vervolgens zegt kunst iets over die stemmen wat niet klopt, en daar reageer ik ook op. Duivelaartje constateerde hetzelfde.

Ennu zitten jullie mij op de kast te jagen, en dat lukt nog ook. Ik snap niet dat ik hier uberhaupt nog op reageer.
Oud 28-07-2007, 16:45
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 17:40 :
Ahmaigawd. Leer eens lezen. Ik reageer op dingen die jullie posten die niet kloppen. Jij hebt een vreemde post met vreemde vragen. Ik post daarover omdat mij dat opvalt. Daar is niks verdedigends aan. Vervolgens zegt kunst iets over die stemmen wat niet klopt, en daar reageer ik ook op. Duivelaartje constateerde hetzelfde.

Ennu zitten jullie mij op de kast te jagen, en dat lukt nog ook. Ik snap niet dat ik hier uberhaupt nog op reageer.
Citaat:
uhu
Oud 28-07-2007, 16:49
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 17:40 :

1. Duivelaartje had kunsts stemlijstje nog niet in deze context gezien.
2. En de enige reden dat je m'n vragen vreemd vond is dat de kans dat jij een wolf bent 4/22e is. En daarom vond ik dat die post ook al een defensieve bijsmaak had.
EDIT: 3. Je reageert hierop omdat je niet uit het spel wilt

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 16:55.
Oud 28-07-2007, 17:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 17:49 :
1. Duivelaartje had kunsts stemlijstje nog niet in deze context gezien.
2. En de enige reden dat je m'n vragen vreemd vond is dat de kans dat jij een wolf bent 4/22e is. En daarom vond ik dat die post ook al een defensieve bijsmaak had.
EDIT: 3. Je reageert hierop omdat je niet uit het spel wilt
1. Jaja, geef Duivelaartje maar de schuld.
2. Dat wat je hier zegt slaat echt compleet nergens op. Je stelt idiote vragen die je na één random stemronde helemaal niet kan beantwoorden.
3. Dat zal me echt de dikste care ever zijn.
Oud 28-07-2007, 17:19
Yoshimare
Yoshimare is offline
wat zal alles ineens iedereen een dikke care en worst wezen (A)
Oud 28-07-2007, 17:32
Daboman
Daboman is offline
@yoshimare: haha idd

@Topdrop: Je gedrag doet me erg denken aan dat van lisaaah in het vorige spel. Lisaaah ken ik verder niet zo goed, maar ik vind het bij jou ongebruikelijk.

1. Ik geef duivelaartje nergens van de schuld. Ik snap niet hoe je daar aan komt. Spartelingen?
2. Alles wat ik zeg slaat nergens op, toch?
3. Blijkbaar wel, anders zou je er niet toch weer op verder gaan
Oud 28-07-2007, 17:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Topic-verspilling.
Oud 28-07-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 18:32 :
@yoshimare: haha idd

@Topdrop: Je gedrag doet me erg denken aan dat van lisaaah in het vorige spel. Lisaaah ken ik verder niet zo goed, maar ik vind het bij jou ongebruikelijk.

1. Ik geef duivelaartje nergens van de schuld. Ik snap niet hoe je daar aan komt. Spartelingen?
2. Alles wat ik zeg slaat nergens op, toch?
3. Blijkbaar wel, anders zou je er niet toch weer op verder gaan
Ook al was ik vorig spel weerwolf, ik had me echt niet verluld het vorige spel. Soms wordt er een hoop heisa om een paar woorden gemaakt. Daarom denk ik ook niet dat topdrop een weerwolf is. Ik geloof het echt niet, dan zou hij het wel anders spelen.
Oud 28-07-2007, 18:05
maxwell
maxwell is offline
ik vind kunst, daboman en topdrop vreselijk irritante spelers
jemig we zijn nog maar net met ronde 1 klaar en zitten nu al op pagina 5?

het is net de eerste ronde geweest, je kan nooit een verdachte hebben.. het is enkel iemand kiezen meer niet.

Ik denk daarom zelf ook dat ik voor kunst, topdrop of daboman ga. als ze dan al niet zijn doodgeschoten door de jager..
en enkel al om hun irritante obsessieve gedrag rond dit spel ;'(
Oud 28-07-2007, 18:27
P-apple
P-apple is offline
Wow, wat een geruzie En balen dat de jager al zo vroeg uit het spel is
Oud 28-07-2007, 18:30
Verwijderd
Ik vind het nog wel lastig, moet ik zeggen.
De personen die nu het hele topic vollullen, lijken natuurlijk sneller verdacht omdat ze opvallen. Maar wat mij betreft kunnen juist mensen die niets zeggen ook heel verdacht zijn.
Wat een nutteloze bijdrage dit, he?
Ik denk dat het de volgende keer weer random stemmen wordt, en dat ik niet meer afga op de anderen, op wie zij stemmen.
Oud 28-07-2007, 19:26
Spelleider
Spelleider is offline
'Maar ik ga toch naar hem toe!' schreeuwde Flowtje richting haar moeder. 'Ik ben niet bang voor die stomme wolven'. Boos rent Flowtje de deur uit, op weg naar haar geliefde...
Het nieuws van de dood van Yoshimare en alles wat de weerwolfjagers hadden verteld over de man in het zwart was hard aangekomen in het dorp. Iedereen was bang en daarom mocht Flowtje van haar moeder Elpida niet de deur uit.
Onderweg kijkt Flowtje steeds even bang achterom. Zag ze daar een schaduw die haar volgde.... Of was het toch niets...
Aangekomen bij het huis van haar geliefde klopt ze zo hard als ze kan op de deur. Met een verbaasd gezicht doet Biertank open. 'Wat doe jij hier?, je weet toch dat er wolven rondlopen?'
'Maar ik wilde zo graag naar je toe' stamelde Flowtje.
Nog maar net bijkgekomen van de schrik wordt er weer op de deur geklopt. Na goed door het raampje gekeken te hebben doet Biertank toch maar open. Het blijken zijn vrienden Kunst en Kitsch te zijn. 'Jullie ook nog op de straat met deze omstandigheden'? Wil Biertank verbaasd weten. 'Ja, Kunst wilde nog even graag een rondje lopen om te kijken of er nog weerwolven te vermoorden waren, maar aangezien er toch niets te beleven valt komen we hier even langs' antwoord Kitsch.

Ze besluiten gezellig wat met z'n allen te gaan drinken en spelletjes te gaan doen. Tot de klok opeens 12 uur slaat....

Biertank en Flowtje hebben alleen maar oog voor elkaar, maar worden opeens opgeschrikt door een ijselijke gil. Het is Kitsch, die met grote ogen alleen nog maar voor zich uit gaan staren. Kunst... stamelt ze, maar Kunst is nergens meer te zien.
Nog voor ze verder iets uit kan brengen stormt er een weerwolf de kamer binnen. Hij stormt meteen op Biertank en Flowtje af die nog steeds samen op de bank zitten en begint met zijn klauwen naar hen uit te halen.
Nadat Kitsch eindelijk is bijgekomen van de schrik beseft hij zich dat ook hij in gevaar is. Hij kan niet naar de deur rennen, want dan moet hij langs de weerwolf...
Snel kijkt hij om zich heen en ziet opeens dat Biertank een groot zwaard aan zijn muur heeft hangen. Op datzelfde moment krijgt ook de weerwolf door dat Kitsch er nog steeds is, hij duikt op hem af, maar Kitsch kan nog snel het zwaard grijpen en steekt het zwaard dwars door het hart. De weerwolf stort op de grond en slaakt zijn laatste ijselijke brul, waarna hij verandert in een dode Kunst...
Snel rent Kitsch naar Flowtje en Biertank, maar helaas, het is al te laat.
Als hij beter kijkt ziet hij dat Biertank een amulet om zijn nek had, het amulet van de tovenaar....

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

De dorpelingen kunnen wraak nemen op deze brute moorden tot morgenavond 29 juli 20:00 uur. (en natuurlijk feest vieren vanwege de weerwolf)

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 19:34.
Oud 28-07-2007, 19:30
twinkebel
twinkebel is offline
wow lekker geschoten Yoshi!

EDIT: Ik stem trouwens op Daboman. Hij doet echt té vreemd..
Oud 28-07-2007, 19:35
maxwell
maxwell is offline
Weerwolf eruit goed werk josimar ^^

er zijn er nu ineens 3 mensen uit? of..

Mijn stem gaat uit naar daboman, hij was het heeeeeel erg eens met kunst en dat vind ik geen toeval...
Oud 28-07-2007, 19:39
Daboman
Daboman is offline
Goed geschoten yoshimare. Dit betekent zo te zien wel mijn einde. Ik kan wel gaan roepen dat jullie de verkeerde hebben, maar ik vrees dat dat niet gaat helpen. Maar toch:

Jammer genoeg voor jullie ben ik geen weerwolf

Edit: Oh en ik weet niet of je het zelf door hebt maxwell, maar ik was het niet eens met kunst ,maar kunst was in de eerste instantie eens met MIJ. Denk goed na over het verschil

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 19:45.
Oud 28-07-2007, 19:41
Kitsch
Kitsch is offline
Ahmaigawd, ik ben in het verhaal en ben nog een held ook!
Oud 28-07-2007, 19:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kitsch die kunst doodt
Oud 28-07-2007, 20:04
Yoshimare
Yoshimare is offline
Wat heb ik dat toch weer mooi gedaan.
Serves you duisentright kunst.
Hierbij wil ik mijn consultants bedanken die me aanrieden kunst af te schieten.

Jammer Biertank, dat je er nu uitligt.

*Maar alsnog schouderklopjes aan zelf geef*
Oud 28-07-2007, 20:07
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 17:22 :

Jij bent anders verdacht veel mensen tegen elkaar aan het opstoken.

mijn stem gaat trouwens ook uit naar Daboman dus
Oud 28-07-2007, 20:09
Daboman
Daboman is offline
Zeg wacht eens even Dit is toch niet een complot om topdrop vrij te pleiten he? Topdrop, Dat zou betekenen dat je nu al bij 3 zaken betrokken bent geweest.

1: Gelijkspel tussen yoshimare en jou
2: Meningsverschil met mij
3: De dood van kunst

Je bent de enige speler die bij 3 zaken tegelijk betrokken is geweest, afgezien van kunst. Voor mij ben je dus bij alledrie de zaken hoofdverdachte.

Persoonlijk ben ik betrokken geweest bij 2 van deze zaken. Ik ben bij 1 van deze zaken hoofdverdachte.

Dan zijn er nog een aantal mensen die bij 1 van deze verdachte zaken betrokken zijn geweest.

Verder aten de wolven flowtje op en vinden ze het blijkbaar wel best dat we ruzie zoeken. En ach, gelijk hebben ze, ze genieten waarschijnlijk van mijn laatste tegenspartelingen.

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 20:12.
Oud 28-07-2007, 20:11
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Dvine schreef op 28-07-2007 @ 21:07 :

pfft, alsof jij niet überverdacht bent. Jij had ook bijna mijn pijl ontvangen.
Oud 28-07-2007, 20:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dvine schreef op 28-07-2007 @ 21:07 :

Ik stook alleen mensen op tegen topdrop

En kunst heeft mij om de een of andere reden gemotiveerd om daar mee door te gaan

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 20:30.
Oud 28-07-2007, 20:38
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 28-07-2007 @ 21:11 :
pfft, alsof jij niet überverdacht bent. Jij had ook bijna mijn pijl ontvangen.
Moet je blij zijn dat je me niet hebt afgeschoten dan
Oud 28-07-2007, 20:51
TopDrop
TopDrop is offline
Yoshimare is held! <33
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 21:25 :

En kunst heeft mij om de een of andere reden gemotiveerd om daar mee door te gaan
En dit is de alles verklarende post

edit: De functie van Flowtje staat niet in de functielijst bij het verhaal.
Oud 28-07-2007, 21:00
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 21:51 :
Yoshimare is held! <33En dit is de alles verklarende post

Dit verklaart dat ik betrokken ben bij 2 zaken

Dit verklaart NIET waarom JIJ betrokken bent bij DRIE zaken
Oud 28-07-2007, 21:01
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 21:51 :
Yoshimare is held! <33En dit is de alles verklarende post

Buiten het feit dat ik 1 van de 2 geliefden was had ik ook geen functie. Aww, nu is de tovenaar eruit.

Maar voor Yoshimare!
Oud 28-07-2007, 21:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 22:00 :
Dit verklaart dat ik betrokken ben bij 2 zaken

Dit verklaart NIET waarom JIJ betrokken bent bij DRIE zaken
Ik laat me niet meer op de kast jagen met al je mooie praatjes.
Citaat:
Daboman schreef op 28-07-2007 @ 21:25 :
Oud 28-07-2007, 21:03
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-07-2007 @ 22:02 :
Ik laat me niet meer op de kast jagen met al je mooie praatjes.
Ik lach me straks dood wanneer mijn functie publiekelijke informatie wordt

Misschien zien we elkaar snel weer in de hemel

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 21:07.
Oud 28-07-2007, 21:07
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 28-07-2007 @ 22:01 :
Buiten het feit dat ik 1 van de 2 geliefden was had ik ook geen functie. Aww, nu is de tovenaar eruit.

Maar voor Yoshimare!
oh ik dacht dat kunst en biertank geliefden waren

het staat er ook echt niet bij wie de geliefden zijn :/

en verhaal hebbik niet gelezen
Oud 28-07-2007, 21:11
Severus
Severus is offline
Ik twijfel tussen Kitsch en Dvine, eerlijk gezegd. Bij Dvine heb ik een beetje een vaag gevoel, terwijl ik Kitsch niet echt vertrouw. 't Is een UC van een regular (EoS misschien?) en ik wil weten wie het is. Die geheimzinnigheid zit me niet zo lekker.
Oud 28-07-2007, 21:15
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Wow, wat veel doden opeens Oke, ik heb alles nagelezen, en het ziet er naar uit dat Daboman en Kunst samen probeerden te werken om Topdrop eruit te krijgen. Ook viel het met op dat Topdrop erg defensief reageerde. Volgens mij zijn Daboman en Topdrop beide slecht, of ten minste een van hun, en hebben ze een afspraak gemaakt om elkaar een beetje tegen te werken, zodat het niet lijkt of ze beide wolven zijn. Ik vind dat Daboman wel erg makkelijk toegeeft opeens, en veel vragen stelde. Mijn stem gaat naar hem, denk ik. Topdrop verdenk ik ook, en als de een het niet is weet ik bijna zeker dat de ander het wel is.

Regels voor berichten