Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2007, 15:09
Verwijderd
Ik geloof dat het Kitsch moet gaan worden dan?
Ik vrees met grote vrezen, maar goed... het moet dan maar, want wie het anders moet zijn weet ik ook echt niet.

Citaat:
Wind's Embrace schreef op 09-08-2007 @ 23:20 :
Ik neig zelf een beetje naar Kitsch.. maar ik vind die wel heel erg stil Dat zou wel een beetje erg vreemd zijn voor een wolf... Hmm
Hier ben ik het dus wel een beetje mee eens, maar goed...

En ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ik gisteren zou zijn opgegeten... Gisteren zat ik, qua verdenking, zelf even op maxwell, maar ik twijfelde heel erg of ik dat in dit topic moest zeggen voor de eetronde, vooral omdat ik om 18 uur al moest gaan werken...

Nu twijfel ik ook nog steeds een beetje over duivelaartje, ik zie het voor me dat ze dit:

Citaat:
duivelaartje schreef op 10-08-2007 @ 07:36 :
2 wolven
1 verrader
3 dorpelingen
met veel plezier heeft opgeschreven. Omdat ze ons dan zo ontzettend voor de gek heeft kunnen houden. Maar ja, dat kan iedereen in dit topic wel hebben.

En ook omdat iedereen best makkelijk mee gaat met Kitsch, er zitten natuurlijk nog wel 1 wolf en 1 verrader tussen, waarom zouden die zo makkelijk meegaan?

Ik twijfel echt heel erg.
Advertentie
Oud 10-08-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 10-08-2007 @ 09:45 :
Stem is doorgegeven.
Oud 10-08-2007, 18:53
Verwijderd
Dan ga ik ook maar mee.
Oud 10-08-2007, 19:47
Spelleider
Spelleider is offline
Die nacht hing er wat in de lucht. Er hing een spanning, iets wat niemand kon verklaren. Iedereen voelde dat er wat ging gebeuren, en de meeste van hun zorgden dat ze daar klaar voor waren.

Er klonk een gil. Het was of iedereen hier op had zitten wachten. Binnen een paar seconden was elke nog levende inwoner op straat. Snel werd duidelijk waarom er gegild was, al bleef het onduidelijk wie diegene was geweest. Een monsterachtig geval stond daar, midden op straat. Het beest leek een weerwolf, maar had nog menselijke trekken. De dorpelingen herkenden het beest vrijwel direct. Het was ABgirl, en op het moment dat ze de inwoners van het dorpje zag, viel ze aan. Ze stormde op Wind’s Embrace af. Het doel was duidelijk, doden. Het was Minke die dit verhinderde. Toen ze de wolf op haar vriendin af zag rennen, duwde ze Wind’s Embrace met al haar kracht weg. Die belandde daardoor op de grond, veilig en wel. Minke zelf was minder gelukkig. ABgirl raakte haar behoorlijk krachtig en ze viel bloedend op de grond. Een luide knal klonk. Een scherp stuk zilver doorboorde de huid van ABgirl, geschoten door niemand minder dan Roos. Het laatste wat ABgirl kreunde was ‘Sor..ry.. Min..ke..’. Toen viel haar dode lichaam op de grond.

Dark Phoenix kwam aangerend. ‘Wat is er gebeurd?!’ riep hij. Lisaaah rende huilend op hem af. Ze omhelsde hem zo stevig dat het leek alsof ze hoopte dat zijn aanraking haar beschermde.’Het was vreselijk’ snikte ze. ‘MadameMinke.. ze is..’ Ze liet ietsje los. ‘Constant misleid door de wolven… net als jij’ grinnikte ze toen. In een snelle beweging pakte ze het mes dat Dark Phoenix altijd bij zich had, greep het stevig vast, en sneed dwars door zijn nek heen. Hij viel direct dood op de grond.

Het moment dat Dark Phoenix stierf, verdween ook het schild dat door zijn toedoen over het dorpje was gekomen. Nu dat er niet meer was, was er niks meer wat de krachten van de weerwolven in toom hield. Duivelaartje was de eerste die het voelde, en haar haar begon te groeien. Ze stormde op Roos af. Die was nog steeds bezig met het herladen van haar geweer, en was machteloos tegen de razende wolf. Er was niet veel voor nodig, Roos overleefde de eerste beet al niet. Haar lichaam stortte op de grond, net als het geweer, die in stukken brak.

Wind’s Embrace liep zo rustig mogelijk naar MadameMinke toe. Ze bekeek haar eens goed. Minke was altijd de vriendin van iedereen geweest. Ze wilde altijd het beste voor iedereen. Eigenlijk was het jammer dat het zo moest lopen. Wind’s Embrace voelde de maan in haar rug, en het boeide haar steeds minder. Ze vormde haar hand tot een soort klauw en stak die dwars door de zachte huid van Minkes keel. MadameMinke was een sterk persoon, maar dit was zelfs haar teveel. Ze stierf een extreem pijnlijke dood, waarbij ze ook nog eens geen adem kon halen. Het enige dat Wind’s Embrace deed was glimlachen.

Hanneke, de enige overgebleven dorpeling, wist niks te doen. Ze had geen wapens, geen ingevingen en ook nog eens geen enkele moed meer. Ze wist dat ze verdoemd was. Dit was het dan.. het einde.. Ze werd volledig verscheurd door de twee woeste wolven. Pas toen er geen lichaamsdeel meer viel te herkennen aan het lichaam sprak Lisaaah. ‘Stop, jongens.. we.. we missen iemand.’

Enkele maanden later

Hij was er bijna. Hij was er maanden niet geweest. Hij wilde er ook niet meer zijn. Het was te gevaarlijk geworden. Om eerlijk te zijn, hij durfde er niet meer te wonen. Hij was te laf om te blijven en te vechten. Hij wist dat de dorpelingen alle hulp konden gebruiken die ze konden krijgen. Maar hij kon het gewoon niet. Hij ging nu ook niet terug om te vechten, maar in de hoop dat de wolven verslagen waren. Dan kon hij er weer in veiligheid wonen. Thuis was toch maar thuis.

Toen hij bij het dorpje aankwam zag hij niks dan vernietiging. Van de huizen was niks over dan wat as, alles was kapot en er lagen lichamen op de grond. De stank van dood liet hem bijna kotsen. Uit het niks stonden er 3 soldaten om hem heen. Eentje mompelde slechts iets over criminelen die altijd terug kwamen. Kitsch vertelde ze dat hij er niks van wist, dat hij tijdenlang op reis was geweest, dat hij een van de overlevenden was. Het hielp niets. Kitsch werd meegenomen door de soldaten en al snel werd besloten dat de enige gepaste straf voor het uitmoorden van een heel dorp de dood was. Er werd besloten dat hij opgehangen zou worden.

Hangend aan het touw kreeg Kitsch bijna geen zuurstof meer. Hij begon dingen in te beelden. Hij zag een mooi meisje dansen. Zo mooi, zo mooi.. hij dacht dat ze hem zou bevrijden. Maar dat deed ze niet, ze riep hem. Hij wilde naar haar toe. Zo mooi.. In een poging daartoe stapte hij van het blokje af dat onder zijn voeten stond. Hij viel, het touw deed zijn werk, en Kitsch, de laatste inwoner van het ondertussen legendarische dorpje, stierf.

Die nacht, onder de volle maan, klonk er wolvengehuil…

01. Flowtje
02. Tink* (weerwolf)
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje (heks)
08. Lisaaah (verrader)
09. Duivelaartje (weerwolf)
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace (weerwolf)
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

Het is voorbij, de wolven hebben gewonnen. Door goed samenspel, tactiek, en wat geluk zijn zij de dorpelingen geweest. Het was zeker een leuk spel om te volgen en ik hoop ook om te spelen.

Wel moet ik zeggen dat het jammer is dat maarliefst 2 mensen midden in het spel zijn gestopt. Kitsch was niet de stille wolf, maar degene die niks meer liet horen.

Tot het volgende spel!
Oud 10-08-2007, 19:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Domme dorpelingen ook! Rrrrauw. Jullie waren best lekker.

Ik dacht trouwens dat Roos de verrader was, omdat zij ons nooit had verdacht. Lisaaah weet ik niet meer zo goed....
Oud 10-08-2007, 19:52
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
*huilt naar de maan*

Ik moet af gaan vallen denk ik.
Oud 10-08-2007, 19:54
Tink*
Tink* is offline
Huhu.
Oud 10-08-2007, 19:54
Verwijderd
Poe poe...

Nou, goed gespeeld jullie, dat wel.
En ik wilde eigenlijk graag duivelaartje stemmen vandaag.
Maar ik liet me meeslepen, door de verrader en de wolven.

Wel een beetje kut van Kitsch ook.
Oud 10-08-2007, 19:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik schreef inderdaad alles met plezier.
Oud 10-08-2007, 19:58
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Anders ik wel

MadameMinke dacht geloof ik echt dat ik haar bondgenoot was ofzo
Oud 10-08-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 10-08-2007 @ 20:58 :
Anders ik wel

MadameMinke dacht geloof ik echt dat ik haar bondgenoot was ofzo

Lach me niet uit.
Oud 10-08-2007, 20:07
Daboman
Daboman is offline
al m'n verdachten waren inderdaad slecht Maar duivelaartje en kunst vertrouwde ik

Volgende keer blijf ik langer in het spel

Gefeliciteerd, wolfjes En de andere slechteriken natuurlijk.

EDIT: note to self; mensen die het voor je opnemen zijn linea recta verdacht.

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 20:10.
Oud 10-08-2007, 20:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 10-08-2007 @ 21:07 :
al m'n verdachten waren inderdaad slecht Maar duivelaartje en kunst vertrouwde ik

Volgende keer blijf ik langer in het spel

Gefeliciteerd, wolfjes En de andere slechteriken natuurlijk.

EDIT: note to self; mensen die het voor je opnemen zijn linea recta verdacht.
Ja, zeggen dat Duivelaartje en Kunst je bondgenoten zijn en dat je hun kon vertrouwen was echt een goede inschatting
Oud 10-08-2007, 20:12
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 10-08-2007 @ 21:11 :
Ja, zeggen dat Duivelaartje en Kunst je bondgenoten zijn en dat je hun kon vertrouwen was echt een goede inschatting

Maar topdrop, lisaaah en wind's embrace had ik goed

Maar zomaar mensen vertrouwen die me bijvallen was idd een grote fout. Wijze les voor de volgende keer
Oud 10-08-2007, 20:15
Tink*
Tink* is offline
Kusje voor de spelleider(s) Jullie hebben het goed gedaan.
Oud 10-08-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 10-08-2007 @ 21:15 :
Dat zeker!
Oud 10-08-2007, 23:15
Roos
Roos is offline
Leuk spel! Jammer dat 't ons toch niet is gelukt.

Een beetje mij proberen weg te stemmen
Oud 10-08-2007, 23:22
Verwijderd
Ik vond het erg moeilijk verrader te zijn, ik kon niet besluiten welke tactiek ik ging toepassen, waardoor ik me eigenlijk een beetje als normale dorpeling ging gedragen. Op het laatst heb ik natuurlijk wel geprobeerd Kitsch erdoor te duwen, maar toch, ik ben neit helemaal tevreden over mijn prestaties

Wel thumbs up voor de weerwolven
Oud 10-08-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 10-08-2007 @ 21:15 :
Dank je Het was leuk om te doen, alleen jammer dat ik wat weinig tijd had. Hoop dat ik van de winter als ik meer tijd heb nog eens spelleider mag zijn
Moet wel zeggen dat er een hoop in het spelleider zijn is veranderd (ben het aantal keer ergens tussen nr 10 en 20 geweest).

En ik vond Dark Phoenix z'n verhalen altijd erg goed . Uit ervaring weet ik nu dat het erg moeilijk is om echt leuke verhalen te verzinnen.
Oud 10-08-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 11-08-2007 @ 00:22 :
Ik vond het erg moeilijk verrader te zijn, ik kon niet besluiten welke tactiek ik ging toepassen, waardoor ik me eigenlijk een beetje als normale dorpeling ging gedragen. Op het laatst heb ik natuurlijk wel geprobeerd Kitsch erdoor te duwen, maar toch, ik ben neit helemaal tevreden over mijn prestaties

Wel thumbs up voor de weerwolven
ik vond jou erg goed bezig. Wel weerwolven verdenken, maar toch zorgen dat je de dorpelingen iets verdachter maakte.

En het was erg grappig om steeds na een uitslag te zien hoe snel de wolven reageerden en niemand dat gewoon doorhad
Oud 10-08-2007, 23:40
Verwijderd
Oh ik vergeet helemaal onze fantastische spelleiders!

Ik vond het heel leuk hoe jullie het deden en hopelijk doen jullie het nogmaals.

voor DP en AB
Oud 11-08-2007, 00:46
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Als het mogelijk is, zou ik graag komend spel samen met DP spelleider willen zijn. We hebben al een thema, verhalen etc.
Oud 11-08-2007, 00:47
Biertank 52
Biertank 52 is offline
En als we verstandig zijn, posten we alleen nog op 11 augustus, vandaag dus. Dan mag het volgende spel (over 4 weken) dus weer gestart worden op 8 september.
Oud 11-08-2007, 00:52
Tink*
Tink* is offline
Dan ben jij ergens anders. Dus post nog maar even twee dagen door. (a)
Oud 11-08-2007, 01:41
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 11-08-2007 @ 01:52 :
Dan ben jij ergens anders. Dus post nog maar even twee dagen door. (a)
Ja, nouja, het maakt me eerlijk gezegd niet echt uit, het wordt toch een drukke tijd met de intro enzo. Als DP en ik maar SL kunnen zijn.
Oud 11-08-2007, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 11-08-2007 @ 01:46 :
Als het mogelijk is, zou ik graag komend spel samen met DP spelleider willen zijn. We hebben al een thema, verhalen etc.
Ik vind het prima hoor. Zou het alleen leuk vinden als ik het van de winter weer eens een keertje kan zijn dan.
Oud 11-08-2007, 08:10
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 11-08-2007 @ 01:46 :
Damn, Daboman en ik hadden het er al overgehad waardoor ik een geweldig thema had. Maar ben nu te laat..
Oud 11-08-2007, 10:35
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 11-08-2007 @ 09:10 :
Damn, Daboman en ik hadden het er al overgehad waardoor ik een geweldig thema had. Maar ben nu te laat..
Ach, we komen nog wel een keer aan de beurt. En eigenlijk is meedoen nog leuker
Oud 11-08-2007, 12:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 11-08-2007 @ 00:32 :
En het was erg grappig om steeds na een uitslag te zien hoe snel de wolven reageerden en niemand dat gewoon doorhad
Klopt. Ik postte ook elke dag, wel of geen eetronde, steeds voor de uitslag en na de uitslag en echt niemand viel dat op. Ik leek vast een actieve dorpeling, maar ik was gewoon onzettend nieuwsgierig naar de reacties van de rest. Echt, ze snapten er vrij weinig van en wij als wolfjes zaten echt de giechelen via de pm's. Hihi.
Oud 11-08-2007, 18:20
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 11-08-2007 @ 09:10 :
Jullie mogen wat mij betreft het tweede spel wel SL'en. Maar jullie thema overtreft die van ons niet.
Oud 11-08-2007, 18:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 11-08-2007 @ 19:20 :
Jullie mogen wat mij betreft het tweede spel wel SL'en. Maar jullie thema overtreft die van ons niet.
Wanna bet?

Jullie mogen eerst, dan kan het betere werk voor daarna bewaard worden
Oud 11-08-2007, 18:43
Tink*
Tink* is offline
Mag ik in de jury?
Oud 11-08-2007, 18:51
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Tink* schreef op 11-08-2007 @ 19:43 :
Mag ik in de jury?
Dan moeten we wel je onpartijdigheid kunnen garanderen
Oud 11-08-2007, 19:40
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-08-2007 @ 19:51 :
Dan moeten we wel je onpartijdigheid kunnen garanderen
Ik kan heel onpartijdig zijn.
Oud 11-08-2007, 19:52
TRA
TRA is offline
Citaat:
Tink* schreef op 11-08-2007 @ 20:40 :
Ligt eraan wie het vraagt of je onpartijdig wil zijn.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 11-08-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 11-08-2007 @ 20:40 :
Ik ben ook zeer onpartijdig! Ik doe mee, goed?
Oud 11-08-2007, 20:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Minke, zou je dit topic willen sluiten?
Oud 11-08-2007, 20:55
Verwijderd
Natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten