Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, eindelijk weer thuis. vandaag was echt een lekkere zondag.
ben om een uur of 11 opgestaan en toen langzaam en lui gedaan tot een uur of 1. toen ben ik samen met mn beste vriendinnetje naar vlaardingen geskate, waar mn papa en mama wonen. dus uurtje gereden (met pauzes) en daarna lekker daar gehangen. uiteraard meegegeten en toen waren we om 20u weer thuis. ik voelde me echt actief en gezond en lekker! heb tot nu toe ook niet cht spierpijn ofzo, maar dat komt vast morgen wel als ik een poging tot opstaan ga doen. al ben ik morgen vrij, ik moet wel nog 5 artikelen en 6 hoofdstukken lezen en 2 opdrachten maken, dus ik denk dat een beetje op tijd opstaan (en vanavond een beetje op tijd naar bed) niet echt een slecht plan is. ow, en ik heb net lekker 2 appels zitten snoepen en versgeperst druivensap (dank je wel beste vriendinnetje's mama). en ik vroeg me vandaag af waarom niet heel schiedam en omstreken zo mooi geasfalteerd is als het stukje busbaan tussen vlaardingen en schiedam!! ![]() |
![]() |
|
Nou jeej ik ging vanmorgen eerst inpakken en toen naar mijn kamer reizen en toen ik op de fiets zat, kwam ik in een hoosbui terecht. Ik heb nog boeken opgehaald, een paar die eindelijk waren aangekomen. Ik kan echt niets zonder boeken, ik kan nu nog vrij weinig. Toen ging ik boodschappen doen en opruimen. Daarna eten koken en eten en toen wilde ik naar de toneelrepetities dus ging ik opzoeken waar ik moest zijn en ben daar heengefietst. Alleen toen ik daar kwam had ik geen idee waar ik naar binnen moest enzo dus toen ging ik bellen.
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |