Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ha. ergens hoop ik mee en ergens begint weer de discussie in me. ontopic: goed stofgezogen, maar kan mezelf niet aanzetten tot dweilen. sukkel, echt waardeloos bezig jij, niet te geloven hoe je het uithoud who care's, het is míjn huis, er komen toch niemand over de vloer niet zo vreemd zonder vrienden, beetje doen alsof je niet alleen bent ... Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 23:41. Reden: psychose. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff, beetje.. lam feestje. Wel gezellig, en vriendinnetje eindelijk weer eens gezien <3 Dus voelde me niet constant alleen-ig. Jay. Nu slaap, want that time of the month en dus hoofd-/buik-/rugpijn. Jihaa. ![]() |
![]() |
|
Oops. Ik heb sinds vrijdag niet meer achter m'n computer gezeten en dat is niet zo leuk voor het forum en nu heb ik chagrijnige studiegenoten.
![]() Nu moet ik misschien toch maar vast beginnen met dingetjes voor m'n studie vandaag, ipv morgen. Maar daar heb ik helemaal geen zin in. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Veel gehuild gisteravond maar er zit nog steeds veel, ik voel het gewoon. Het verdriet slijt niet zomaar, hoe graag ik ook zou willen.
Vandaag zijn mijn tante en hond gekomen en dat heeft me veel goed gedaan. Eindelijk weer even een hond in huis, het is bijna alsof ik daardoor weer een beetje zuurstof krijg. Het is benauwd zonder hond, het is zo leeg zonder hond.
|
vanmorgen met een oud klasgenoot een stuk gelopen.. nu dus flink spierpijn waar ik nog nooit spierpijn heb gehad
![]() na thuiskomst meteen 2 uur geslapen, ik kon niet meer.. nu moet ik nog inlezen voor morgen weer werken.. maar ik kan me totaal niet concentreren.. het lukt allemaal niet
||
Citaat:
![]() Aan de ene kant wil ik wel op kamers, aan de andere kant vind ik thuis ook wel best. Eerst maar eens bij de kamer kijken, daarna kan je er altijd nog over nadenken. En ik zit er niet aan vast, ik kan altijd weer terug naar huis. En ik kan ook gewoon een weekje terug naar huis als ik thuis wil zijn, het is niet aan de andere kant van de wereld. *twijfelt* Ik werd beroerd wakker vanmorgen. Ik had het heel koud en ik heb weer eens last van mijn buik. Buiten was het ook al koud. Trainen was wel leuk. Ik liep eerst na het station de verkeerde kant op, toen kwam ik bij een bordje dat ik Amsterdam uit liep. Gelukkig was dat niet heel ver ![]() En volgens mijn routebeschrijving moest ik naar rechts, maar dat vond ik zo onlogisch (dat was terug richting station, en ik moest dan weer een drukke weg oversteken en daar had ik geen zin in) dat ik maar naar links ben gegaan. Gelukkig was dat de goede weg, en ik heb gevonden en ben maar een keer de verkeerde kant op gegaan. Ik kan er nog steeds niks van en ze moeten dingen echt vaak en rustig voor doen voordat ik het ook maar een beetje doorheb, maar ze hebben wel geduld. En op het einde ging het nog redelijk goed, ik moest wel veel aanwijzingen krijgen maar het ging wel al beter. En iedereen is gewoon hartstikke aardig. Op de woensdag kan ik waarschijnlijk vanuit Utrecht meerijden, dat zou echt beter zijn. Dan ben ik niet zo alleen. Wel jammer dat ik dan meer dan een uur bij de universiteit/station moet wachten, maar anders moet ik ook lang wachten dus dat maakt niet uit. Ik heb vandaag nog helemaal niks voor school gedaan, en gisteren ook al niet zoveel. Maar je hoeft toch niet het hele weekend aan je schoolwerk? Ik heb de zelfstudies af, dus ik loop bij. Eigenlijk had ik het hele weekend willen leren, maar gisteren gingen we naar familie en vandaag ben ik moe en ik heb gewoon geen zin. Volgende week hoef ik maar twee zelfstudies te doen, dus ik leer dan wel. Op zich voel ik me wel goed, maar ik heb zoveel twijfels over dingen en ik ben heel goed in mezelf stress aanpraten. Straks maar een beetje opruimen en werkcollege voorbereiden. Morgen weer om zes uur opstaan, dat moet ik bijna de hele week. En ook bijna de hele week pas na vijfen uit, dus steeds laat thuis. En ik zie nu dat ik woensdag over een week een tussentoets heb van een vak waarbij ik niks doe (we hebben alleen zelfstudie van een ander vak), dus daar mag ik ook wel eens iets voor gaan doen. Studeren is toch zwaarder dan ik dacht. Dus straks ga ik opruimen en een planning maken en dat is wel genoeg voor vandaag.
|
Verwijderd
|
Ik ben net naar het kerkhof geweest. Het is zo dichtbij, hij is zo dichtbij. Maar de afstand tussen ons is nog nooit zo groot geweest. Ja wat wil je ook, hij is dood, we hebben hem gisteren begrafen. Maar het voelt nog zo onwerkelijk.
De begrafenis was erg mooi. Vrijdagavond was de condoleance al, waren toen al heel wat mensen gekomen, zo raar als je mensen niet kent die je dan condoleren met het verlies van je opa. Kist hebben we uiteindelijk zaterdagochtend pas gesloten, ben ik niet bijgeweest want dat leek me gewoon te moeilijk. Vervolgens in de kerk dus een mis gelezen. Ik deed samen met mn moeder de voorbede. Lekker is dat, een stuk moeten voordragen als je zo vol verdriet bent. Het moeilijkste vond ik nog wel toen de mis afgelopen was en we achter de kist aan het kerkhof op ging. Gewoon écht de allerlaatste rustplaats van iemand, de allerlaatste keer dat zijn lichaam over de aarde vervoerd zal worden. En ja nu is alles dus gewoon over, gaat het gewone leven weer beginnen. Ik moet mijn motivatiebrief voor het honoursprogramma gaan maken, en heel hard gaan leren voordat de tentamens gaan beginnen. Mn opa zou er trots op zijn, dat weet ik zeker. En met die gedachte ga ik dan ook door. Met alle mooie herinneringen in mn hoofd en de fotos die bevestigen dat hij hier 83 jaar op aarde heeft rondgelopen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |