Advertentie | |
|
![]() |
|
Een épistémè is een soort paradigma, maar dan veel algemener. Een manier van denken die een groot tijdvlak bestaat. Foucault had het over drie épistémè's, het épistémè van de Renaissance, het klassieke en het moderne.
|
Verwijderd
|
Snelwegenvrachtwagenbandenfentieldopjesdraaierfabrieksmedewerker.
en nu eventje met spaties als het moeilijk te lezen was Snelwegen vrachtwagen banden fentieldopjes draaier fabrieks medewerker. Het langste woord dat ik ken ![]() EDIT: waarom staat er een spatie tussen de d van draaier en de rest van het woord? Was het woord te lang? Nee toch?!? |
![]() |
|
Natuurlijk is het woord te lang. Het is nog een prutswoord ook, want wat is een 'snelwegenvrachtwagen', en in welke fabriek worden uitsluitend ventielen voor deze specifieke soort wagen gemaakt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet dat het een zinloos woord is, maar ik moest hier een LEUK woord neerzetten. Niet zinvolle woorden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien gebruik je het zelf maar het originele woord is koekenpan waar later pannenkoek van gemaakt is. En als je er nu pannenkoekenpan van maakt, dan word het straks pannenkoekenpanpannenkoek. Kun je dit WEER gaan vertalen? Dan word een pannenkoek starks een hele mond vol met woorden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik geloof dat ze die verkopen onder de naam 'flensjespan'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
recalcitrant
en dit kwam ik tegen vandaag ![]() http://www.woordvandedag.nl/ het ergste is dat op nr 2 in de top 20 swaffelen staat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht & Win: Proef Mooie Woorden! FMW | 1 | 29-12-2008 21:56 | |
De Kantine |
mooie woorden!! #2 Verwijderd | 4 | 22-02-2008 12:41 | |