Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, de geneugten van in Nijmegen studeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat treinen ook volgens een vaste schema reden.
Daarvoor keek ik altijd op internet en ik dacht dat het gewoon toeval was dat een trein dan reed. Ik woonde nog niet lang in Nederland totdat ik de welbekende gele tijdsborden ontdekte een wereld ging voor me open ![]()
||
Citaat:
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
horeca wist ik ook niet
ik dacht vroeger dat het koNijnenkaas was ipv komijnenkaas het verschil tussen bami en nasi was altijd heel moeilijk (maar: in nasi zit een s, net als in rijst ![]() Mijn vader remde vroeger altijd schokkend met de auto (rem-los-rem etc) en mijn broertjes kwam er pas toen hij rijles kreeg achter dat dat niet automatisch ging. de vriendin van mijn broertje wist niet dat : D ![]()
|
Ik dacht vroeger dat het 'bid voor ons zondags, nu en in het uur van onze dood' was, bij het Wees Gegroet.
Pas toen er in groep 7 in de klas lachend werd verteld 'Ja en de meeste kleuters zeggen 'zondags' haha!' dacht ik 'Hmm, het moet dus iets anders zijn!' ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kwam er in de derde achter dat mensen ook uit moleculen bestaan. Tot die tijd dacht ik dat cellen en moleculen fundamenteel verschillende dingen waren.
|
![]() |
|
|