Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, wel echt een Frans-manier om er uit te gaan ![]()
|
en mieke was echt dom! dat ze dus over dat eten begon, dat was dus niet slim, maargoed, kan nog dat je dacht dat dat het beste zou zijn om uit te leggen waarom je daa rbent,
maar dan zegt die presentatrice van "zou je het zo achteraf bekeken niet anders gedaan hebben" en dan zegt ze "nee, ik zou het weer precies hetzelfde doen" was toch ook echt niet slim om op dat eiland er zo bij te komen en t ging sowieso beetje knullig, want ze konden toch (zoals ze uiteidnelijk ook deden) ook gewoon eten terwijl mieke erbij zat. ze hoefden toch neit een uur voor haar vrij te houden en daardoor hun eten te laten verpieteren ofzo? raar... vond het cool dat vinni weer had gewonnen, anders was ie echt naar het verliezers-eiland gekickt. dus ... GO VINNI!!!
|
Ja vond het nogal een domme actie. Ik had sowieso niet dat eiland een bezoek willen brengen, ik zou het alleen voor die taart gedaan hebben. Want wat zeg je echt als je daar komt: ik kom me even promoten? Rare prijs. Ben benieuwd hoe ze haar ontvangen
![]() En ik hoop dat die Frans nu nooit meer op tv hoeft te verschijnen, wat een irritant figuur. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben echt voor Lieke trouwens ![]()
||
Citaat:
Nou, daarmee was hij dus te ver gegaan, want dat is gewoon een doodsbedreiging en hij moest daarom verplicht Expeditie Robinson verlaten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vond willem zo'n kwal!
hij verdiende het eigenlijk ook wel, maar iegh, die vent stond me zo tegen.. ! vond het wel een beetje een onceremonieus (.. uh) einde.. zo ineens, hoppa, heej vinni, je hebt gewonnen.. ![]() en dat er niet door mensen thuis gestemd mocht worden. op zich wel beter. maar ik wou kans maken op een auto ![]()
|
![]() |
heb het via internet gekeken, wel relaxed zonder reclameblokken
![]() en idd wel goed dat het niet via het publiek is gegaan maar via een stemming van de mensen daar, is imo eerlijker. |
![]() |
|
Jammer, ik was echt voor Lieke.
Ook vond ik het een beetje nep hoe de personen van het afvallerseiland iemand moesten uitkiezen. Dan maakt de laatste persoon die er bij komt toch al amper kans. Sowieso, had dat met een proef gedaan ipv met vriendjespolitiek. Dat zwemmen vond ik flauwekul. En Vinnie en Willem vond ik allebei niet super. Dan nog liever Vinnie, die verdient het meer door zijn gewonnen proeven. Wel nep hoe hij ineens prachtig vertelde over de cliniclowns en dat hij wilde trouwen. Volgens mij was zijn eerste antwoord gewoon waar: alles uitgeven! Maar toen bedacht hij zich dat dat minder mooi overkomt en dat je daarmee geen zieltjes wint.
|
![]() |
|
|