Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Hans.
En wat is die mager geworden zeg (Net zoals bij Willem, daar staken zijn schouderbotten helemaal uit!)
Willem heeft mislukte operaties aan z'n schouders gehad..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2007, 21:51
niña
niña is offline
Lieke enige vrouw op het eiland, die mag wel Robinson worden

Voor Hans vond ik het erg sneu.
Oud 16-12-2007, 22:27
Balance
Balance is offline
Geweldig dat Frans er zo uit ligt. Het is echt een hork als je hem zo ziet en hij gaat er op een weinig respectvolle manier uit. Prima. Wel triest natuurlijk dat iemand zo doordraait. Ik vraag me af of dat zijn temperament is of dat het het gevolg is van ernstig voedseltekort.
Oud 16-12-2007, 22:29
Verwijderd
Heeft gewoon wat te lang in de zon gezeten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 22:55
Verwijderd
ik haaaaaaaaaat die frans echt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Geweldig dat Frans er zo uit ligt. Het is echt een hork als je hem zo ziet en hij gaat er op een weinig respectvolle manier uit. Prima. Wel triest natuurlijk dat iemand zo doordraait. Ik vraag me af of dat zijn temperament is of dat het het gevolg is van ernstig voedseltekort.
volgens mij is die gozer gewoon zo, anders waren die andere hem ook wel geflipt
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 08:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
volgens mij is die gozer gewoon zo, anders waren die andere hem ook wel geflipt
Hij zat daar natuurlijk met nelleke het langst, en die is al weg. Hij zei ook dat ie daar al drie weken zat. Drie weken op een eiland met geen eten, niets te doen en een negatieve stemming. Daar zou ik ook gek van worden
Maar ja, wel echt een Frans-manier om er uit te gaan
Oud 17-12-2007, 11:26
Verwijderd
Ik snap dat je het niet meer ziet zitten om daar te zitten, maar houd dan de eer aan jezelf en vertrek zoals Nelleke en Kristien.
Wat een raar mannetje
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:43
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik vond het geweldig dat ie verplicht was om op te stappen
de negatieve sfeer was alleen al aan hem te danken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 13:07
Me-ke
Me-ke is offline
en mieke was echt dom! dat ze dus over dat eten begon, dat was dus niet slim, maargoed, kan nog dat je dacht dat dat het beste zou zijn om uit te leggen waarom je daa rbent,
maar dan zegt die presentatrice van "zou je het zo achteraf bekeken niet anders gedaan hebben" en dan zegt ze "nee, ik zou het weer precies hetzelfde doen"
was toch ook echt niet slim om op dat eiland er zo bij te komen

en t ging sowieso beetje knullig, want ze konden toch (zoals ze uiteidnelijk ook deden) ook gewoon eten terwijl mieke erbij zat. ze hoefden toch neit een uur voor haar vrij te houden en daardoor hun eten te laten verpieteren ofzo? raar...

vond het cool dat vinni weer had gewonnen, anders was ie echt naar het verliezers-eiland gekickt. dus ... GO VINNI!!!
Oud 17-12-2007, 13:10
flyaway
flyaway is offline
Ja vond het nogal een domme actie. Ik had sowieso niet dat eiland een bezoek willen brengen, ik zou het alleen voor die taart gedaan hebben. Want wat zeg je echt als je daar komt: ik kom me even promoten? Rare prijs. Ben benieuwd hoe ze haar ontvangen

En ik hoop dat die Frans nu nooit meer op tv hoeft te verschijnen, wat een irritant figuur.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 14:05
Verwijderd
Ik vond en vind Frans gaaf. ;x
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:26
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
vond het cool dat vinni weer had gewonnen, anders was ie echt naar het verliezers-eiland gekickt. dus ... GO VINNI!!!
Nee dan was Mieke toch daarheen gegaan? Want die was het eerste weer boven water.

Ik ben echt voor Lieke trouwens
Oud 17-12-2007, 16:33
Verwijderd
nee, ze bedoelt dat als vinni geen immuniteit had gehad, dat hij dan weggestemd zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 17:27
PV
PV is offline
ik was in slaap gevallen en heb het grootste deel gemist hoezo is Frans er uit?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 17:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
ik was in slaap gevallen en heb het grootste deel gemist hoezo is Frans er uit?
De robinsonproef was een proef waarmee de deelnemers bepaalden hoeveel geld ze gingen krijgen voor de robinsonveiling. Mieke won en kreeg het meeste geld. Bij de veiling zat ondermeer een chocolade-taartje inclusief bezoek aan het verliezerseiland. Mieke wilde dolgraag dat chocoladetaartje en bood erop. Het bezoek aan het verliezerseiland hoorde er dan automatisch bij en dus ging ze daarheen. Daar aangekomen negeerde Frans haar volkomen, dus ze voelde zich direct al niet welkom. Hij was blijkbaar boos dat zij zijn eetmomentje kwam verstoren, want hij was net vis aan het bakken. Er werd gevraagd waarom ze naar het eiland mocht en Mieke vertelde dat ze het gewonnen had, omdat ze op een chocoladetaartje had geboden. Ze vertelde ook hoe Vinnie een hamburger met friet op had. Frans ging toen helemaal uit z'n plaat over dat zij hen lekker zat te maken met al die verhalen. Muriël begon te huilen en Loek begon te bemiddelen en Mieke zat in shock. Frans draaide nog veel meer door en pakte een soort hakmes en zei dat hij wegliep en iedereen die in zijn buurt kwam zou met dat mes aangevallen worden ofzo.
Nou, daarmee was hij dus te ver gegaan, want dat is gewoon een doodsbedreiging en hij moest daarom verplicht Expeditie Robinson verlaten.
Oud 17-12-2007, 17:41
PV
PV is offline
haha jammer dat ik dat gemist heb
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 16:23
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ben benieuwd wie van het verliezerseiland kans krijgt op de laatste 4. Zou echt wel vet tof zijn als Luie Loek de proef wint en bij de laatste vier geraakt
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hij zat daar natuurlijk met nelleke het langst, en die is al weg. Hij zei ook dat ie daar al drie weken zat. Drie weken op een eiland met geen eten, niets te doen en een negatieve stemming. Daar zou ik ook gek van worden
Maar ja, wel echt een Frans-manier om er uit te gaan
nou, ik zou niet zo aggresief worden hoor. je kan ook denken: dit maak je maar 1 x in je leven mee
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 11:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nou, ik zou niet zo aggresief worden hoor. je kan ook denken: dit maak je maar 1 x in je leven mee
De beste stuurlui ..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:39
~SmG~
~SmG~ is offline
YESSSSS!
Vinnie heeft het verdiend.
Oud 23-12-2007, 21:39
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
GO VINNI!!!
Oud 23-12-2007, 21:40
Verwijderd
Jaa, ik gunde het ze allebei maar Vinnie heeft wel een ongekende proeven-prestatie geleverd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:44
Me-ke
Me-ke is offline
ik vond willem zo'n kwal!
hij verdiende het eigenlijk ook wel, maar iegh, die vent stond me zo tegen.. !
vond het wel een beetje een onceremonieus (.. uh) einde..
zo ineens, hoppa, heej vinni, je hebt gewonnen..

en dat er niet door mensen thuis gestemd mocht worden.
op zich wel beter.
maar ik wou kans maken op een auto
Oud 23-12-2007, 22:04
Verwijderd
oh wat is willem een vals kreng zeg
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 06:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
en Lieke had toch nog op Willem gestemd... maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze Vinni helemaal niet mocht

Lieke ftw maar helaas.
Oud 24-12-2007, 17:01
Verwijderd
Hmm, ik gunde het ze allebei, maar had het Willem denk ik toch iets meer gegund.
Maar Vinni vind ik ook een prima winnaar!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 09:35
PV
PV is offline
heb het via internet gekeken, wel relaxed zonder reclameblokken maar wat raar dat het de finale was. Ik dacht dat er nog een soort tussenaflevering zou zijn, waarin de personen van het verliezerseiland zouden strijden om een plek in de finale enzo, maar alles was in één uitzending gepropt, beetje jammer.
en idd wel goed dat het niet via het publiek is gegaan maar via een stemming van de mensen daar, is imo eerlijker.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 23:27
Verwijderd
Die Willem gooide wel ff z'n eigen glazen in toen hij opeens zei dat hij op Lieke had gestemd als zij in de finale had gestaan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 07:35
Marcade
Marcade is offline
Marcel heeft wat dat betreft gewoon gelijk over Willem. Die speelde ook een sociaal spel. Vinnie was tenminste idd. oprecht.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:05
Fleurop
Fleurop is offline
Ik moet zeggen dat ik dit de minst leuke expeditie vond van alle edities.
En voor mijn gevoel ook erg kort en weinig spanning.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 13:53
Balance
Balance is offline
Jammer, ik was echt voor Lieke.
Ook vond ik het een beetje nep hoe de personen van het afvallerseiland iemand moesten uitkiezen. Dan maakt de laatste persoon die er bij komt toch al amper kans.
Sowieso, had dat met een proef gedaan ipv met vriendjespolitiek. Dat zwemmen vond ik flauwekul.

En Vinnie en Willem vond ik allebei niet super. Dan nog liever Vinnie, die verdient het meer door zijn gewonnen proeven. Wel nep hoe hij ineens prachtig vertelde over de cliniclowns en dat hij wilde trouwen. Volgens mij was zijn eerste antwoord gewoon waar: alles uitgeven! Maar toen bedacht hij zich dat dat minder mooi overkomt en dat je daarmee geen zieltjes wint.
Reageren

Regels voor berichten