Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja aanbod aangenomen! Er zitten vast wel interessante dingen tussen af en toe ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben bang dat het dan nog veel erger wordt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zijn ze bang voor een verslaving, laat ze maar eens denken dat je rookt. En leg daarna uit dat een beetje computeren zo erg niet is. Of ga even lekker wat avonden uit en kom rond een uurtje of 6 terug. Mijn ouders vonden dat niet bepaald prettig, maar begrepen de boodschap toch wel. Laat ze in ieder geval zien dat jij tot nu toe een voorbeeldige dochter was en dat je dus wel wat vertrouwen verdient om de grenzen meer te laten vieren.
|
Ik werd eerst ook vrij erg vastgehouden, ik mocht geen msn, niet op fora enzovoorts. Uiteindelijk een volwassen conversatie aangegaan, duidelijk gemaakt hoe ik het zag en dat ik te vertrouwen was en toen ging het ineens stukken beter
![]()
||
Citaat:
![]() En ik ga maar slapen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben de jongste dus ze waren wat minder streng bij mij dan bij de oudste. Maar ze waren wat losjes in rare dingen vond ik. Zo ben ik op mijn 14e naar pinkpop gegaan maar mocht ik pas uit toen ik 15 was en heel lang maar tot 1 uur/half twee zoiets. Roken en drinken mocht niet natuurlijk maar het was niet of ze zoiets controleerden ofzo. Vooral mijn moeder kon zich storen aan drinkgedrag, maar dan alleen omdat ik een meisje ben.
Oh en slaap lekker natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mocht ook maar een uur per dag computeren toen ik 17 was trouwens. Maar als ik dingen voor school moest doen, werd dat niet mee gerekend voor het uur, dat scheelt natuurlijk erg veel. Als dat bij het uur in zit ga je toch heel erg je PO's afraffelen
![]() Toen ik 13/14 was mocht ik twee uur per wéék ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Twee sloten erop helpt altijd wel, een gelegenheids-fietsendief kijkt dan wel even verder naar een fiets met 1 slot.
edit: Trophus woont 'ergens in het noorden van het land' en doet universiteit, dus ik heb een sterk vermoeden van waar hij dan woont ![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je ze maar eens laten zien wat de voordelen zijn van langer mogen computeren. Bijv. zoals Sarah noemt dat je in dat uur je PO's afraffelt, omdat je ook iets leuks wilt doen. Ik vind het sowieso maar vaag, want computeren is minder erg dan tv kijken. Bij tv kijken ben je namelijk nog veel passiever.
|
Als ik voor mn studie maar 1 uur per dag achter de computer zou mogen.. Misschien dat het net zou kunnen.. Maar tegenwoordig gaat alles via email/submit/internet. De slides van de presentaties, de opdrachten en de readers staan ook allemaal op internet. Dan zou ik heftig moeten gaan printen ofzo
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vader is af en toe zo blind. Ik wil na mijn vijf havo Journalistiek (en media) gaan studeren. Het enige wat mijn vader er over zegt: Ja, is niks voor jou. Ben je het type niet voor. Doe die studie maar niet.
Sjezus, wel lekker makkelijk, hé. Ik weet dat ik het kan en wil. Zo. ![]() En nu ga ik weer naar school..
|
Jezus wat is DK dood.
Nou goed, ik ben naar school geweest, braaf als ik ben, nadat ik wiskunde had overgeslagen, rebels als ik ben. Toen ik daar aankwam bleek tot mijn verbazing dat mijn collega gelijk had wat betreft de afwezigheid van mijn docent. Ik ben toen nog even blijven praten waarna ik teleurgesteld terug naar huis ben gegaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |