Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2007, 22:44
Verwijderd
aha.. maar de tweede waarom was over het tijdelijke. heb je t zo druk? heb je geen zin meer in forummen? vertel!
Advertentie
Oud 27-09-2007, 22:51
Trass
Trass is offline
Ik weet het zelf niet echt maar, alleen al omdat ik hier al zo lang niet meer geweest ben... ik wist het niet eens van Dr. Korsakov en Topdrop En ook wel drukte een beetje, en verder vooral omdat ik niet zo lang mag.

Een tijdje geleden vond ik het ook niet zo heel leuk meer maar nu wel weer eigenlijk Maarja het heeft geen zin om een uur op het forum te zitten. Voordat ik alles bijgelezen heb is de tijd alweer om..
Oud 27-09-2007, 22:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet het zelf niet echt maar, alleen al omdat ik hier al zo lang niet meer geweest ben... ik wist het niet eens van Dr. Korsakov en Topdrop En ook wel drukte een beetje, en verder vooral omdat ik niet zo lang mag.
Een uurtje per dag kan je prima hier spenderen. Verder wil ik je best op de hoogte houden van alle forumroddels, voor zover die überhaupt interessant zijn.
Oud 27-09-2007, 22:55
Trass
Trass is offline
Citaat:
Een uurtje per dag kan je prima hier spenderen. Verder wil ik je best op de hoogte houden van alle forumroddels, voor zover die überhaupt interessant zijn.
Je bedoelt een uur van het uur dat ik mag? In dat uur moet ik dus ook alles voor school enzovoorts doen...

Ja aanbod aangenomen! Er zitten vast wel interessante dingen tussen af en toe
Oud 27-09-2007, 22:55
Verwijderd
hahahah. dp's forumupdate. dagelijks om 22u in JOUW inbox

(snap wel beetje wat je bedoelt hoor trass. ik moet na een dag al zoveel bijlezen!!! maar hoezo mag je maar een uur?)
Oud 27-09-2007, 22:59
Trass
Trass is offline
Citaat:
hahahah. dp's forumupdate. dagelijks om 22u in JOUW inbox

Ze vinden dat ik anders te veel achter de computer zit. Maar een uur 'vrij' en verder gewoon wat ik voor school moet doen mag ook niet en waarom precies weet ik ook niet..
Oud 27-09-2007, 23:00
Balance
Balance is offline
Hoe oud ben je dan?
Oud 27-09-2007, 23:00
Verwijderd
raar hoor...
hoe oud ben je eigenlijk als ik dat mag vragen? *even voorstelling maken van situatie*
Oud 27-09-2007, 23:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hm, wat stom. *Trassje knuffelt*
Oud 27-09-2007, 23:03
Verwijderd
hahahaha balance
Oud 27-09-2007, 23:03
Trass
Trass is offline
17

Citaat:
Hm, wat stom. *Trassje knuffelt*
Oud 27-09-2007, 23:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Overigens doe je sowieso wat fout, want ik forum en doe nog tig andere dingen tegelijk

Oud 27-09-2007, 23:04
Balance
Balance is offline
Hmm wat stom. Ik zou daar toch eens een betere regeling uit gaan slepen hoor.
Oud 27-09-2007, 23:05
Verwijderd
een uur is wel erg karig. als ik goed bezig ben voor school zit ik met wat achtergrondinfo zoeken zo al aan een uur
Oud 27-09-2007, 23:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Inderdaad, onderhandeltime.
Oud 27-09-2007, 23:06
Balance
Balance is offline
Maar daarnaast moet je op een dag toch meer ontspanning hebben dan een uur?
En op je 17e vind ik je wel wijs genoeg om zelf te bepalen voor welke vorm van ontspanning je kiest.
Oud 27-09-2007, 23:07
Trass
Trass is offline
Citaat:
Overigens doe je sowieso wat fout, want ik forum en doe nog tig andere dingen tegelijk

Kan de computer niet aan Zelfs msn en forum tegelijk gaat nog maar moeilijk

Citaat:
Hmm wat stom. Ik zou daar toch eens een betere regeling uit gaan slepen hoor.
Dat maakt het alleen nog maar erger. Ik mocht eerst vrijdag en zaterdag 1,5 uur, maar omdat ik zeurde (=zei wat ik ervan vond) mag dat ook niet meer.
Oud 27-09-2007, 23:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kan de computer niet aan Zelfs msn en forum tegelijk gaat nog maar moeilijk

Dat maakt het alleen nog maar erger. Ik mocht eerst vrijdag en zaterdag 1,5 uur, maar omdat ik zeurde (=zei wat ik ervan vond) mag dat ook niet meer.
Poeh zeg, dat is wel raar, dat je niet eens een mening mag hebben. Hebben ze nog meer van die strenge regels?
Oud 27-09-2007, 23:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jezus
Oud 27-09-2007, 23:15
Trass
Trass is offline
Verder valt het opzich wel mee. Wel streng over het algemeen maar niet zo erg als met alles wat ook maar iets met computeren te maken heeft. Maarja ik blijf vaak ook nog wel op school om het af te krijgen dus meestal haal ik het wel en vind ik het niet zo heel erg.
Oud 27-09-2007, 23:19
Balance
Balance is offline
Och ik zou hele dagen op school zitten forummen

Heb je niet de neiging heel rebels eens te laten zien wat er allemaal erger had gekund?
Oud 27-09-2007, 23:21
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:

Heb je niet de neiging heel rebels eens te laten zien wat er allemaal erger had gekund?
volgens mij was jij een super iritante tiener.
Oud 27-09-2007, 23:21
Verwijderd
Verschillende tiener, verschillende aanpak
Oud 27-09-2007, 23:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
volgens mij was jij een super iritante tiener.
Volgens mij had ik bijna net zulke strenge ouders als zij en pikte ik het ook allemaal. Maar op den duur gaat het lichtje wel branden dat het ook anders kan
Oud 27-09-2007, 23:26
Trass
Trass is offline
Citaat:

Dat had ik vorig jaar wel een tijdje gedaan Maar toen kwam het programma waarmee leraren in je computer konden kijken en konden zien waar je mee bezig was

Ik ben bang dat het dan nog veel erger wordt Ik heb al twee maanden helemaal niet gemogen
Oud 27-09-2007, 23:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat had ik vorig jaar wel een tijdje gedaan Maar toen kwam het programma waarmee leraren in je computer konden kijken en konden zien waar je mee bezig was

Ik ben bang dat het dan nog veel erger wordt Ik heb al twee maanden helemaal niet gemogen
Huppa, sigaretten in huis halen.
Zijn ze bang voor een verslaving, laat ze maar eens denken dat je rookt. En leg daarna uit dat een beetje computeren zo erg niet is.

Of ga even lekker wat avonden uit en kom rond een uurtje of 6 terug. Mijn ouders vonden dat niet bepaald prettig, maar begrepen de boodschap toch wel.

Laat ze in ieder geval zien dat jij tot nu toe een voorbeeldige dochter was en dat je dus wel wat vertrouwen verdient om de grenzen meer te laten vieren.
Oud 27-09-2007, 23:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik werd eerst ook vrij erg vastgehouden, ik mocht geen msn, niet op fora enzovoorts. Uiteindelijk een volwassen conversatie aangegaan, duidelijk gemaakt hoe ik het zag en dat ik te vertrouwen was en toen ging het ineens stukken beter
Oud 27-09-2007, 23:34
Verwijderd
'Pap en mam, we moeten praten..'

Oud 27-09-2007, 23:38
Trass
Trass is offline
Citaat:
Huppa, sigaretten in huis halen.
Zijn ze bang voor een verslaving, laat ze maar eens denken dat je rookt. En leg daarna uit dat een beetje computeren zo erg niet is.

Of ga even lekker wat avonden uit en kom rond een uurtje of 6 terug. Mijn ouders vonden dat niet bepaald prettig, maar begrepen de boodschap toch wel.

Laat ze in ieder geval zien dat jij tot nu toe een voorbeeldige dochter was en dat je dus wel wat vertrouwen verdient om de grenzen meer te laten vieren.
Ze dachten eerst al dat ik rookte... maar het enige dat ze zeiden was dat ik dan geen rijbewijs meer zou krijgen. Verder maakte het ze niet eens veel uit. En laat terugkomen vinden ze ook of niet erg, of ik kan het huis niet in of ik krijg gewoon heel veel straf Maar opzich je hebt wel gelijk.. ik dacht zelf eigenlijk ook wel dat ik wel meer zou mogen, vooral ook omdat ze verder niet echt veel te maken hebben met wat ik doe. Maar misschien is dat het wel, dat ze vooral daarin streng zijn omdat het het enige is waarin ze streng kunnen zijn. Ja, en geen kleed/zakgeld geven dan.

En ik ga maar slapen
Oud 27-09-2007, 23:50
Verwijderd
Ik ben de jongste dus ze waren wat minder streng bij mij dan bij de oudste. Maar ze waren wat losjes in rare dingen vond ik. Zo ben ik op mijn 14e naar pinkpop gegaan maar mocht ik pas uit toen ik 15 was en heel lang maar tot 1 uur/half twee zoiets. Roken en drinken mocht niet natuurlijk maar het was niet of ze zoiets controleerden ofzo. Vooral mijn moeder kon zich storen aan drinkgedrag, maar dan alleen omdat ik een meisje ben.

Oh en slaap lekker natuurlijk
Oud 27-09-2007, 23:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Slaap lekker Trassje
Oud 27-09-2007, 23:56
Trass
Trass is offline
Welterusten

Ik moet nog alles opruimen, spullen bij elkaar zoeken ed en morgen vroeg eruit geen zin in
Oud 27-09-2007, 23:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen. Niet goed. ;x
Oud 28-09-2007, 00:02
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Zo ben ik op mijn 14e naar pinkpop gegaan maar mocht ik pas uit toen ik 15 was en heel lang maar tot 1 uur/half twee zoiets.
'Pas'?
Oud 28-09-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
'Pas'?
Ja in vergelijking met naar een festival van 60.000 man waar de nodige dingen gebeuren, wel ja.
Oud 28-09-2007, 00:39
TopDrop
TopDrop is offline
Goedenavond dk. TopDrop is weer thuis.
Oud 28-09-2007, 03:26
trophus
trophus is offline
huhu terug van uitgaan

en nu is mn fiets gejat
Oud 28-09-2007, 03:26
trophus
trophus is offline
door de plenzende regen terug naar huis moeten lopen
Ik ben kletsnat nu, en ik was al ziek geweest

Ik heb echt zin om junks te slaan nu.....
Oud 28-09-2007, 07:25
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd dabo!! en het klinkt nog interessant ook

awww... gek is dat hè, die dubbele gevoelens? dat heb ik altijd als iets naars is gebeurd, daarna vind ik sommige dingen opeens grappig en dan ga je giechelen en dan voel je je schuldig
Ja. Terwijl je juist gaat giechelen door de spanning.
Oud 28-09-2007, 07:29
Verwijderd
Ik mocht ook maar een uur per dag computeren toen ik 17 was trouwens. Maar als ik dingen voor school moest doen, werd dat niet mee gerekend voor het uur, dat scheelt natuurlijk erg veel. Als dat bij het uur in zit ga je toch heel erg je PO's afraffelen dat kan nooit de bedoeling van je ouders zijn! En bovendien hadden we toen 1 computer thuis dus ik moest ook gewoon rekening houden met anderen die erop wilden.
Toen ik 13/14 was mocht ik twee uur per wéék maar toen hadden we ook nog inbelverbinding.
Oud 28-09-2007, 08:25
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Waarom heb je me niet even in m'n kont geknepen?
Er zat in ieder geval een groepje jongens heel fanatiek oim te doen op de banken bij de cyberspace en EoS was bij me, dus ik denk niet dat het zo op prijs zou zijn gesteld
Oud 28-09-2007, 09:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
huhu terug van uitgaan

en nu is mn fiets gejat
Ik heb 1 díkke ketting voor mijn fiets Je zou er je vrachtwagen mee op slot kunnen zetten. Of een olifant mee dood kunnen meppen
Oud 28-09-2007, 09:08
Verwijderd
Twee sloten erop helpt altijd wel, een gelegenheids-fietsendief kijkt dan wel even verder naar een fiets met 1 slot.
edit: Trophus woont 'ergens in het noorden van het land' en doet universiteit, dus ik heb een sterk vermoeden van waar hij dan woont , daar zijn fietsendieven meestal studenten, die pakken gewoon de fiets met het makkelijkst te kraken slot.

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 09:39.
Oud 28-09-2007, 09:21
TopDrop
TopDrop is offline
Je moet m ook ff ergens aan vast maken. Een paal of een boom of een hek ofzo
Oud 28-09-2007, 09:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ze dachten eerst al dat ik rookte... maar het enige dat ze zeiden was dat ik dan geen rijbewijs meer zou krijgen. Verder maakte het ze niet eens veel uit. En laat terugkomen vinden ze ook of niet erg, of ik kan het huis niet in of ik krijg gewoon heel veel straf Maar opzich je hebt wel gelijk.. ik dacht zelf eigenlijk ook wel dat ik wel meer zou mogen, vooral ook omdat ze verder niet echt veel te maken hebben met wat ik doe. Maar misschien is dat het wel, dat ze vooral daarin streng zijn omdat het het enige is waarin ze streng kunnen zijn. Ja, en geen kleed/zakgeld geven dan.

En ik ga maar slapen
Tjonge, wat een vervelend regime.

Misschien moet je ze maar eens laten zien wat de voordelen zijn van langer mogen computeren. Bijv. zoals Sarah noemt dat je in dat uur je PO's afraffelt, omdat je ook iets leuks wilt doen.

Ik vind het sowieso maar vaag, want computeren is minder erg dan tv kijken. Bij tv kijken ben je namelijk nog veel passiever.
Oud 28-09-2007, 09:24
TopDrop
TopDrop is offline
Als ik voor mn studie maar 1 uur per dag achter de computer zou mogen.. Misschien dat het net zou kunnen.. Maar tegenwoordig gaat alles via email/submit/internet. De slides van de presentaties, de opdrachten en de readers staan ook allemaal op internet. Dan zou ik heftig moeten gaan printen ofzo
Oud 28-09-2007, 09:26
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Als ik voor mn studie maar 1 uur per dag achter de computer zou mogen.. Misschien dat het net zou kunnen.. Maar tegenwoordig gaat alles via email/submit/internet. De slides van de presentaties, de opdrachten en de readers staan ook allemaal op internet. Dan zou ik heftig moeten gaan printen ofzo
Dan is het niet zo moeilijk om je ouders te overtuigen
Oud 28-09-2007, 12:04
Missy
Missy is offline
Mijn vader is af en toe zo blind. Ik wil na mijn vijf havo Journalistiek (en media) gaan studeren. Het enige wat mijn vader er over zegt: Ja, is niks voor jou. Ben je het type niet voor. Doe die studie maar niet.

Sjezus, wel lekker makkelijk, hé. Ik weet dat ik het kan en wil. Zo.

En nu ga ik weer naar school..
Oud 28-09-2007, 13:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jezus wat is DK dood.

Nou goed, ik ben naar school geweest, braaf als ik ben, nadat ik wiskunde had overgeslagen, rebels als ik ben. Toen ik daar aankwam bleek tot mijn verbazing dat mijn collega gelijk had wat betreft de afwezigheid van mijn docent. Ik ben toen nog even blijven praten waarna ik teleurgesteld terug naar huis ben gegaan.
Oud 28-09-2007, 14:00
Verwijderd
ik heb nog maar weinig gedaan. Maar strakjes werken. en daarna komt de date weer langs.
Daar heb ik neutrale gevoelens bij.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten