Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2007, 08:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik ben dus echt fokking zenuwachtig... Een tijd terug was een goede vriendin van mij hier en nja, we waren een beetje flirterig bezig... Er is verder niets ergs gebeurd, ook niets fouts gebeurd, maar we vielen samen in mijn bed in slaap (en we hebben ook alleen maar geslapen), maar onze, nja, vooral háár ouders vonden dat niet zo leuk en nja, die waren dus best wel pissig toen we dat vertelden...

Ik was er niet bij, en nee, we hebben het ook niet uit onszelf verteld... We hadden afgesproken dat zij zou zeggen dat ze bij mij op de kamer had geslapen als haar ouders daar om vroegen en nja, die vroegen dus erom.. We willen allebei kijken of ik daar in de herfsvakantie weer naar haar toemag, want dat mocht dus een tijd niet, en nja, ik ben bang dat ik best wel de wind van voren krijg...

Ik heb er niet echt spijt van, hoewel ik haar de volgende keer gewoon wakker zou maken... Zij viel als eerste in slaap en nja, ik moest dan nog even mijn tanden poetsen en ik wist dat ik ook in slaap zou vallen... Dat wisten we vantevoren al... Eigenlijk raar dat mijn ouders er niets van hebben gezegd, maar die hadden wss zoiets van hij is 18, dan moetie zelf maar de gevolgen merken... Ik hoop alleen dat ze niet té pissig zijn op me... Ze vertrouwden me en nu wss niet meer

Mja, buiten dat ik kapot ga van de zenuwen en het me niet zal lukken om wat te eten atm, gaat het verder vrij goed
Oud 08-10-2007, 08:44
Verwijderd
het gaat wel oke met me
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 08:52
IcedEarth
IcedEarth is offline
Woeha gave shit redhair, naar barcelona.

Ot: heb eind van de week tentamens en tot die tijd zo goed als vrij om te leren, misschien blijf ik wel hier bij mijn ouders, kan ik 's avonds en 's ochtends lekker mountainbiken. en food for free.
Maar goed, vanochtend voelde ik me weer zo leeg en dacht ik van ooh wat stom dat hij niet meer in mijn bed ligt. Maar goed, het schijnbaar over, nog steeds niets van hem gehoord, tja, dat was dat dan blijkbaar.
Oud 08-10-2007, 09:06
Verwijderd
Ook ik heb vandaag een to-do-list(je):
- paper in grote lijnen afschrijven
- twee hoofdstukken lezen en/of een samenvatting maken van twee hoofdstukken
En dan is de dag al weer voorbij vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:12
Rob
Rob is offline
Het is weer maandag. Ik was 's snel klaar met eten, dus ik kon een half uur eerder vertrekken dan normaal.
Vandaag even een uurtje 'overwerken' en dan heb ik mijn uren ook weer gemaakt aangezien ik vorige week met mijn stomme kop de wekker een uur te laat had gezet. ^^;

Nouja, gaat wel okay, dus.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, ik heb er alweer 3,5 uur werken op zitten.
Het was weer belachelijk vroeg vanmorgen, ik stond om 4:50 onder de douche.
Maar ik heb weer geld verdiend en daar gaat het om en bovendien ben ik nog niet eens zo heel moe en anders is er...koffie!

Er komt zo een vriendin langs, ik heb nog een zooi boeken voor haar (2 tassen vol, mega zwaar) en zij is op weg naar Groningen en ik woon op de route. En zij is vandaag jarig en ik heb een kaartje gestuurd + cadeautje omdat ik niet zeker wist of ze langs zou komen. Wel grappig.

En als ze weg is, ga ik aan de studie. Eerst nog zo'n 10 pagina's lezen uit een boek voor m'n scriptie. En dan vertalen en vertalingen lezen.
Vanavond komt er een andere 'vriendin', nouja, ik weet niet precies wat ze van me is. We hebben elkaar meer dan een half jaar niet gezien. Wordt wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 11:27
Linda
Linda is offline
Vanochtend een aftekenlijst gehad met zo'n 14 punten bij tilvaardigheden. We hebben gewoon weg nog maar iets van 3 of 4 weken en dan moet ie helemaal afgetekend zijn. Hopelijk komt dat wel goed.
Vandaag al gelukkig 2 afgetekend gekregen .

Ben nu al weer lekker vrij. Zo even boterhammetje eten en dan aan de slag, moet nog een hoop gebeuren.
Even een lijstje maken:
- Afwas doen
- Strijken
- 1 Hoofdstuk doorlezen van 303
- Behang in gang verder afhalen
- Stofzuigen
- Boodschappen doen
Nou zo kan ik me wel even bezig houden vanmiddag.

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 11:41
Verwijderd
Ik ben op. Zou keihard willen schreeuwen en gewoon de rest van de dag liggen janken op m'n bed.
Ik wil dit niet langer meer. Ik ben het zó zat om op m'n tenen te lopen, om de schijn op te houden tot het moment dat ze écht gaan zien wie ik ben. Dat blijkt dat zelfs een carriere als putjesschepper voor mij te hoog gegrepen is.
En ik hoop dat het moment snel komt, want ik trek deze continue angst niet veel langer meer.

Maar tot die tijd moet ik nog volhouden. Dus zometeen gewoon weer naar m'n stage, aan m'n bacheloronderzoek.
Was het maar voorbij. Ik wil niet meer...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 11:59
Neko*
Neko* is offline
Wat slapen al wel niet met je kan doen.
Oud 08-10-2007, 12:07
Verwijderd
Citaat:
het gaat wel oke met me
Dat is ook wat ik nu tegen mijzelf zeg.
Terwijl het eigenlijk me ellendig voel, maar heel vrolijk doe?
Alsof ik me opgelaten voel, en alsof dat verplicht is..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook wat ik nu tegen mijzelf zeg.
Terwijl het eigenlijk me ellendig voel, maar heel vrolijk doe?
Alsof ik me opgelaten voel, en alsof dat verplicht is..

dit bedoel ik dus, dit heb ik precies
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:47
Verwijderd
Ik ben al nuttig bezig geweest vandaag. Boodschappen zijn gedaan, ik heb alles afgestoft en gestofzuigd, badkamer is weer netjes en schoon. Ik vind het nooit leuk om te poetsen, maar wanneer het klaar is, is het altijd erg fijn

Op mijn schema (gebeurtenis -> gedachten -> gevoel -> gedrag -> gevolg) staat nog maar 1 dingetje, dat moeten er meer worden, dus ik ga bedenken wat ik voor donderdag nog kan gaan doen. Misschien eens bij de V&D lunchen, met een boek. Ik vind het vreselijk om in het openbaar te eten, helemaal wanneer ik dat alleen doe. Maar daar moet ik dus maar eens doorheen; kijken wat er gebeurt als ik daar alleen ga zitten met m'n sap, m'n broodje en een boek. Niet denken aan alles wat er kan gebeuren, niet denken aan wat mensen van mij zullen denken (hoe abnormaal ze me wel niet zullen vinden ik heb kronkels in m'n hoofd ). Lekker eten, drinken en lezen. Minimaal een half uurtje. En ik weet nu al dat wanneer ik lekker afgeleid ben door m'n boek, ik me achteraf echt ultiem op m'n gemak ga voelen, met terugwerkende kracht
Goed, dat is 1 plannetje. Nu moet ik er nog meer hebben, kleinere dingen zijn ook goed.
*gaat bedenken*

Oh, en ik moet ook kleine 'rampen' bedenken, dingen die voor mij echt catastrofaal lijken (zoals een glas drinken omgooien in het openbaar).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:09
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: Toen ik een assertiviteitstraining deed, moesten we ook elke week iets dergelijks ondernemen en daar zo'n schema van invullen. Ik ben toen een keer alleen naar de bioscoop gegaan, misschien is dat nog een idee voor jou? Eigenlijk is het enige enge daaraan het alleen de zaal inlopen, zodra het donker is, ziet toch niemand meer dat je alleen zit en bovendien waren er meer mensen alleen. Dit geldt trouwens ook voor het alleen gaan lunchen bij de V&D, dat heb ik ook gedaan. Je zult verbaasd staan hoeveel mensen daar alleen even gauw een broodje gaan eten. Zo raar is dat niet. En in de meeste La Plaza's hebben ze ook een tijdschriftentafel. Maar eigenlijk heb je meer dan genoeg situaties waar je zo'n schema van kunt maken..in de rij staan in een winkel, alleen over straat lopen, een winkel ingaan waar verder niemand is. Ik noem maar wat, misschien zit er iets voor je tussen.

OT: ik begin mijn vroege opstaan wel te merken nu, echt enorm moe. En ik moet studeren dus dat is niet zo fijn. Ik ga nu eerst maar boodschappen doen, even de kou in zodat ik weer wakker word. En ergens koffie vandaan halen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:28
Nonaj
Nonaj is offline
Ik moet ook allemaal van die gebeurtenis-> gedachten -> gevoel dingen opschrijven voor mijn faalangsttraining...

Was dat van jullie dan ook RET (rationeel emotieve therapie)?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:49
Redhair
Redhair is offline
Oeioei hoe zal het nou gaan als ik hem weer zie?
Ik was dronken, hij stoned, we hebben allebei net een relatie achter de rug, we weten dat het tussen ons niet werkt, we hebben er destijds niet voor niets een einde aan gemaakt maar we hebben altijd al een zwak voor elkaar en nu weer gezoent. Hihihi dit is allemaal opeens zo raar na een lange relatie. Het flirten, het nieuwe, de onzekerheid, het is allemaal leuk.
Oud 08-10-2007, 15:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
OT: ik begin mijn vroege opstaan wel te merken nu, echt enorm moe.
Hm, dat ken ik wel. Mijn ritme is nog steeds niet helemaal lekker en ik zit met een stage die 2 uur reizen verder ligt. Dus in het ergste geval (vandaag) is het half zes op, trein van half 7, half 9 op stage, half zes klaar en dan nog 's terug. En aangezien ik nog een uur werk in moet halen door een stommiteit, hoop ik vandaag over te werken. En dat op 5,5 uur slaap.
Minst erge geval is 12 uur bed in (ofzo) en half zeven er uit. Maar ook dat gaat mij opbreken.

Ik trek het wel, maar begin 't nu wel te merken (vooral omdat ik de hele dag zit en weinig beweeg. Tsja. Software Engineering, hè? Stagiaires worden vaak als coding monkeys gezien. Anyway, weinig beweging is niet echt bevorderlijk en werkt ook vermoeiend.).
Ik ben dit ritme echt niet gewend en zal er ook niet aan wennen, ook. Soms is het lastig een avond- en nachtmens te zijn. =\ Ik kan meestal gewoon niet voor een bepaalde tijd in slaap vallen en ben gewoon geen ochtendmens. Hoe hard ik 't ook probeer.

Het erge is dus dat ik waarschijnlijk nooit werk ga vinden dat bij mijn ritme past. En dat maakt mij soms wel wat huiverig MBT mijn toekomst.
Dat hele 9:00-17:00 ritme staat mij niet aan en heb liever een 12:00-20:00 ritme, of iets wat er op lijkt. Dat ligt veel meer in mijn straatje en past meer bij mijn activiteiten.

En passant en op relationeel gebied: Vind nog maar 's een persoon die je ritme deelt. Anders gaan we elkaar wel heel weinig zien en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:20
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag weer voor het eerst therapie gehad, dat was kut. Ik heb verteld dat ik wil stoppen, dat ik boos op haar ben en dat ik het gewoon helemaal niet meer zie zitten daar. Ze schrok er geloof ik wel van, maar wilde niet dat ik zomaar stopte. Dus nu heb ik vrijdagmiddag weer een afspraak, maar ik heb er geen zin in. Heb ook niet 'echt' gepraat over hoe het nu met me ging, meer over de reden waarom ik niet meer wilde enzo. Dus nu voel ik me voor de zoveelste dag op rij weer somber, leeg, alleen.

Nu weer veel voor school doen en ik heb er geen zin in, geen puf voor, ik wil alleen maar slapen. Ik ga het dit jaar toch niet halen, die examens komen veel te dicht bij. Ik heb nergens meer zin in..
Oud 08-10-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Goed, dat is 1 plannetje. Nu moet ik er nog meer hebben, kleinere dingen zijn ook goed.
Wat Missy1234567890 zegt en/of de telefoon opnemen (of dus juist niet - dat kan je ook analyseren en in schema zetten)?

@Nijn*: Goed dat je dat gezegd hebt. Nu proberen ook weer echt te gaan praten over hoe het met je gaat ed, bij de therapie en/of ergens anders. En proberen je te realiseren dat niet alles wat je denkt objectief gezien ook echt waar is en dat jouw eigen beleving sommige dingen veel negatiever maakt dan ze in werkelijkheid zijn. Vraag bv. eens aan je mentor hoe hij/zij denkt dat je examens ed zullen gaan of kijk eens enkel en alleen naar je cijfers.

OT: Eén hoofdstuk gelezen en mbhv een samenvatting van iemand anders samengevat. Nog niet echt veel gedaan dus qua hoeveelheid (wel qua tijd). Gelukkig ben ik 's avonds altijd fitter en productiever, dus ik zal straks nog wel het eea doen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:33
gewoonik
gewoonik is offline
ik ga de tentamens en zo echt niet halen. ik kan niet studeren. en ik voel me zo alleen en ik kan het niet meer zo.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb al de hele middag honger, raar is dat. Nu heb ik al heel veel gegeten. Maar geen drinkontbijt want dat hadden we niet in huis, misschien komt het daardoor. En ik heb twee boterhammen en een banaan op en wow, dat had ik vorige week nog niet eens geloofd, laat staan nog verder terug.

Verder ben ik mijn tijd aan het verbrassen, maar wat geeft het
Oud 08-10-2007, 15:37
Little_lady
Little_lady is offline
Hier kan ik dan weer best wel om lachen, hihi

En au, de blaasontsteking heeft doorgezet...
Verder zit ik vandaag weer even ver weg, in m'n eigen wereldje...
Maar ik ben toch ook wel een beetje trots vandaag..

*vind trouwens dat Friday oprecht trots is! *

|
|
V

Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:46
Verwijderd
@Heksjuh: Ik ga 2 trimesters studeren aan de University of California in Irvine (iets ten zuiden van Los Angeles) en ik heb er heel veel zin in.

OT: Ha, ik heb mijn cijfers voor de twee vakken van vorig jaar die ik, streberig als ik ben, dit jaar opnieuw heb gedaan en ik heb nu in plaats van een 6 en een 6.5 lekker een 9.5 en een 10. *trots is*

Ik heb een beetje keelontsteking en ik wou dat mijn moeder&vader een beetje normaler met elkaar omgingen, maar whatever. Ik heb ook: suikerbrood <3, kruidnootjes, vanavond weer salsa en zwemtraining, zaterdag zwemwedstrijd, mijn verhaal, Californie in minder dan drie maanden, en on balance denk ik dat het allemaal supergoed gaat eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:06
Yana
Yana is offline
Ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, IK KAN DIT VERDOMME NIET!

Ik wil het liefst de hele winkel leegvreten, maar ik ga het niet doen, NIET NIET NIET. Stomme kut-gevreet. Het zijn die lege loze uren, de tijd die ik moet volmaken totdat ik weer fijn naar die zelfhulpgroep moet waar ik helemaal niet weet wat ik moet zeggen omdat ik níet ben zoals zij.

Het afgelopen weekend weer een onbedaarlijke huilbui gehad waarbij ik me zo diep in de steek gelaten voelde door iedereen. "Waarom kom je niet naar mij toe dan, als je je zo rot voelt?" Lieve schat.. omdat ik zelfs de kracht niet had om op te staan, omdat ik niet naar buiten wilde, omdat ik wíst dat ik je niet zou zeggen dat het slecht met me gaat en omdat ik wist dat het er het moment niet naar was om het je te vertellen. We zouden geen moment alleen zijn en daarna meteen naar onze afspaak toe moeten.. En al die tijd zou ik me groot moeten houden. Ik kán het niet meer. Ik ben niet groot en sterk.

Ik heb mijn eetdagboek-opdracht nog erger verwaarloosd dan vorige week, omdat ik met mijn nieuwe "meer eten, toch afvallen" strategie al helemaal niet durf op te schrijven wat ik eet. Ik weet niet wat ik daar doe. Ik ga uit een soort van plichtsgevoel naar de rest toe, naar mijn vriend toe, omdat ik weet dat zij teleurgesteld in me zullen zijn als ik niet ga.

Mijn vriends moeder vroeg me in een onbewaakt ogenblik: "Gaat het wel goed met je?" En ik haalde mijn schouders een beetje op, mompelde wat en ze zei "Naar omstandigheden, zeker?" en ik knikte maar wat, waarop zij begon over "er niet aan onder door gaan" en "Je moet wel goed voor jezelf zorgen". Daar ligt nu net het probleem. "Het leven heeft je nog zoveel te bieden, maar dat weet je zelf ook wel." Oja, weet ik dat? Wat wacht er dan nog op me, achter deze muren van pijn en ellende?

Ik hoor niet bij de ene groep, ik hoor niet bij de andere groep. Ik zwalk door het leven heen, zoek aandacht op een negatieve manier en laat alles erger lijken dan het is. Die eetstoornis van mij valt wel mee. Zo erg als mijn leidster het vorige week schetste ís het niet. Ik kan geen maat houden (de keuze is te weinig of teveel, gewoon goed bestaat niet), ik wil afvallen en ik denk dwangmatig, dat is absoluut waar. Maar daar houdt het ook mee op. Misschien moet ik gewoon stoppen. Ik verpest hun tijd door daar te komen. Ooit zullen ze me ontmaskeren als aansteller.. ik kan beter weggaan voordat ze dat zullen zien.
Oud 08-10-2007, 16:13
Verwijderd
@Yana: de moeder van je vriend bedoelt het goed. En ik denk ook dat ze wel een beetje gelijk heeft, misschien niet dat je het ziet, maar verder zeker wel. En dat zien dat komt ooit ook weer (het zijn juist die muren die dat tegenhouden), maar daarvoor heb je hulp nodig. De problemen die je hebt zijn genoeg, laat het er niet meer worden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:16
indigo
indigo is offline
Citaat:
Succes, Roosje!
___
Ik moet niet zoveel nadenken. Dat is alles. Daar wordt het allemaal alleen maar ingewikkelder door. Vandaag ging ik 'heel heul veel doen' dus daar houd ik mezelf dan maar aan. Nog te doen:
- tanden poetsen
- niet te veel forummen
- 23 blz uit boek 1 lezen
- 130 blz uit boek 2 lezen (oeps, ik wist niet dat het zoveel was )
- stofzuigen en dweilen
- opdracht maken
- artikel printen & nakijken
- vanmiddag boodschappen doen en eten maken
en nog:
- mailen over buitenlandstage
- uitwerken practicum
- mailen vragen stage
- presentatie maken & voorbereiden

There we go!
Woej, het geeft een fijn gevoel om veel te doen! Die 130 bladzijden gaan me niet meer lukken, maar ik kan er in ieder geval een begin mee maken. Zometeen maar eens eten maken.
Oud 08-10-2007, 16:22
Verwijderd
@ yana, oh oh wat een herkenning.
maar je zou jezelf eens moeten zien, je bent sterker dan je denkt. ik weet het, ik haal het uit je berichten. je schrijft dat je niet zo erg bent als zij en je weet dat het niet waar is.
geef niet op meisje. het wordt wel beter.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:26
Nonaj
Nonaj is offline
Ik ga hier ook maar eens een to do lijstje posten, misschien dat het helpt. Ik word er in ieder geval elke keer dat ik SOG mee geconfronteerd En als jullie nou regelmatig gaan vragen wat al af is durf ik hier ook niet meer te komen

artikelen voor morgen lezen
niet teveel forummen
8 artikelen voor vrijdag lezen
8 artikelen voor vrijdag samenvatten
voor 3 artikelen discussiepunten opschrijven
1 artikel nog lezen dat we voor vorige week al moesten lezen
essay voor vrijdag schrijven
boek voor mijn scriptie uitlezen
eten in de magnetron gooien
RET formulieren proberen in te vullen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:15
IcedEarth
IcedEarth is offline
@Yana; hold on! Ik vind je helemaal geen aansteller, uit je berichten maak ik juist op dat je superhard je best doet om sterk te blijven (of te lijken). Het lijkt me juist goed om naar die zelfhulpgroep te blijven gaan; je zegt zelf toch ook dat het nu niet goed gaat? Liefs en een knuffel!

@ Friday, hoe gaaf zeg, dat je naar Californië gaat! Avontuurlijke chick die je bent (H). x

ot; hihihihi ik ben wel naar mijn kamer geweest want had les en zo, maar ik had zoiets van godverdomme toen ik op mijn kamer kwam. kkveel was, geen fuck te eten, het stonk want er zat fruitresten in de prullenbak, dus allemaal fruitvliegjes, en toen heb ik mijn beddegoed dat super vies rook in de was gedaan en mijn kamer gestofzuigd en de prullenbak geleegd, en toen was ik trots op mezelf maar toen was mijn beddegoed dus nat en toen had ik hoofdpijn en niets te eten en honger en toen dacht ik mamamamamamamamamamammamamamamamaamam. en YES het is zo heerlijk af en toe gewoon toe te geven op een zwak moment en naar je ouders te gaan. Ja, ik ben trots op mijn zwakke momenten. Nu ga ik even studeren en komt er nog een vriendin uit de buurt langs want dat kan nu ook. En over een paar dagen weer lekker weg.
Nog steeds niets gehoord van die jongen, en ik word er helemaal niet verdrietig van ofzo, wel jammer, maar een gelukkig mens laat zich niet leiden door gevlei of het gebrek daar aan? Who knows, who knows.
Oud 08-10-2007, 17:22
gewoonik
gewoonik is offline
ik hou dit niet meer vol.
Steeds doen alsof ik me goed voel en zodra ik alleen ben in huilen uitbarsten, alleen nog maar willen slapen of me volstoppen.
En het valt me zo zwaar dat hij er niet is nu. Ik heb hem nu heel hard nodig, maar hij studeert 5 maanden in t buitenland en hij heeft geen internet.
Kut ik kan dit niet alleen, maar ik heb niemand waar ik heen kan.
Ik wil niet meer....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Nu weer veel voor school doen en ik heb er geen zin in, geen puf voor, ik wil alleen maar slapen. Ik ga het dit jaar toch niet halen Ik heb nergens meer zin in..

dit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:35
Verwijderd
Heb toneel afgezegd.

Ik kan het niet opbrengen.

Wil niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:20
Little_lady
Little_lady is offline
2, en het doet pijn...
Oud 08-10-2007, 18:34
Lilium
Lilium is offline
Ik heb zo'n leuke en sociale dag gehad. Ik kan het wel, gezellig met mensen kletsen zónder meteen spanningshoofdpijn te krijgen.
Oud 08-10-2007, 18:46
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Bij mij gaat het kamerzoeken ook best lastig hoor. Ik heb bij kamernet nu op 12 kamers gereageerd, 5 reacties gehad en 2 keer gaan kijken. De rest vond ik bij nader inzien toch niets. Bij het hospiteren ben ik steeds niet uitgekozen. Ik zit echt na te denken hoe ik snel aan een kamer zou kunnen komen. Natuurlijk is er nog wel de optie koopstudio's. Die zijn wel gemakkelijker te krijgen, maar dat is kopen.

Ik reageer trouwens niet op tijdelijke kamers en alleen 14m2+
Ik heb bij kamernet op 2 kamers gereageerd Maar ik ben wel veeleisend. Ik wil eigenlijk niet met heel veel mensen wonen, want dat vind ik niet leuk. En het mag niet te duur zijn, want dan kan ik niet meer eten.
Succes nog met verder zoeken

Citaat:
@Heksjuh: Ik ga 2 trimesters studeren aan de University of California in Irvine (iets ten zuiden van Los Angeles) en ik heb er heel veel zin in.

OT: Ha, ik heb mijn cijfers voor de twee vakken van vorig jaar die ik, streberig als ik ben, dit jaar opnieuw heb gedaan en ik heb nu in plaats van een 6 en een 6.5 lekker een 9.5 en een 10. *trots is*
Gaaf dat je naar Amerika gaat En terecht dat je trots bent op die cijfers

Ik heb vandaag op zich wel veel gedaan. Ik moet deze week nog een halve zelfstudie van het ene vak. Ik heb mijn stukje over de functie van insuline aangepast. Ik ben alleen bang dat ik te weinig doe voor de groepsopdracht. Ik heb gewoon netjes mijn eigen stukje gemaakt. Maar ineens heeft iemand anders een hele powerpointpresentatie in elkaar gezet en weer iemand anders kwam met aanvullingen op andere stukjes. Ik wil ook best wel meer doen, maar dan moeten ze me gewoon vertellen wat ik moet doen. Nu voelt het net alsof ik helemaal niks heb gedaan. Op de middelbare school deed ik altijd alles als we een groepsproject moesten doen. Nu wil ik samenwerken en werkt de rest eigenlijk een beetje langs me heen. En we moeten ook nog een stukje schrijven voor Professioneel Gedrag, straks zeggen de anderen van mijn groep dat ik niks heb gedaan. Maar dat is niet zo en het is niet mijn schuld dat ik niet superveel heb gedaan.

Eigenlijk heb ik vandaag ook niet zo veel gedaan. Op school wel goed gewerkt, thuis nog iets gedaan voor de groepsopdracht (maar ineens hoefde dat dus niet want het is al gedaan, ofzo) en ik wilde aantekeningen bij het laatste hoorcollege uitwerken, maar dat hoorcollege staat er niet op.

Mijn to-do-lijst tot vrijdag:
- aantekeningen hoorcollege 13
- zelfstudie 13
- mailtjes beantwoorden
- hoorcolleges en zelfstudie vanaf 7 herhalen, zodat ik glycolyse enzo op een rijtje heb staan
- practicum 7 voorbereiden
- kamer opruimen
- essay nalezen

En dan van het weekend eens het andere vak bijwerken.
Oud 08-10-2007, 19:13
Verwijderd
hoe vaak heb ik nou niet gezegd dat ik het nu ga doen? dat ik gelukkig ga worden, dat ik iets ga maken van mijn leven?
en hoe vaak ben ik nou onderuit gegaan?..

ik word er zo moe van. zo moe van mezelf. zo moe van alles moeten. zo moe van het moe zijn. ik wil weg, helemaal alleen. geen vrienden, geen vriendje. ik wil naar een eiland en ik wil mee een pen, papier, mijn muziek een piano en dan niets. misschien dat dat geluk is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:17
rare kwast
rare kwast is offline
het gaat niet goed.. joehoe iemand?

nu is het liedje weer op de radio die op zijn begrafenis is gedraait.. ruim 5 jaar geleden..
ik had het moeten zijn die toen stierf
Oud 08-10-2007, 19:19
Verwijderd
knuffel voor rare kwast! heel dikke knuffel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:58
Verwijderd
En dan ga je sporten omdat je weer een beetje conditie wilt krijgen en kom je er achter dat je er fysiek gezien nog slechter aan toe bent dan je al dacht. Damn, hoe snel je uithoudingsvermogen achteruit kan gaan zeg, onvoorstelbaar. Maar snel opnieuw, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Veel succes. En het is irritant ja, nooit ergens écht bij horen. Maar kies dan alsjeblieft er wel voor om te proberen bij de goede groep, de mensen zonder eetstoornisgroep te gaan horen.

En verder wilde ik nog even melden dat er gisteren voor het eerst iemand tegen mij zei dat ik er dikker uitzag 'Wat voller in je gezicht'. Heel goed, heel goed. Dit nadat iemand me eergisteren onsterfelijk beledigd heeft door te zeggen dat ik ook nog niet echt dikker was. Tsssss...
Oud 08-10-2007, 20:16
Redhair
Redhair is offline
Kom op IcedEarth, zo leuk was hij toch niet. Iets met bier en schoonmoeders en dergelijke?

Whoeehoeo. J. is geen ex van me. Hij is mijn ex niet. Ja, in feite natuurlijk wel. Maar ik zie hem als een vriend, een geweldig goede vriend. Ex klinkt zo afstandelijk. Hij is een goede vriend waar ik een relatie mee heb gehad. We vertellen nu bijna alles aan elkaar, we zijn echt geweldige vrienden. Hij verteld over zijn vriendin, ik vertel over mijn exscharrel die weer een scharrel is, we vinden het leuk dat de ander het leuk heeft en zijn zo close. Knuffels, aanrakingen, maar als vrienden, dat weten we allebei en willen we allebei en het is zo perfect. Drie en een halve week uit, hij een vriendin, ik een scharrel, we zijn dikke vrienden, het is zo fucking perfect, soms denk ik dat ik droom. Maar ik droom niet, ik leef. Voor het eerst in tien jaar leef ik en gaat het geweldig. Ik Heb al drie dagen geen ritalin gehad, ik eet goed, maak me geen zorgen over dik of dun zijn, ik blow af en toe maar hou het binnen de perken, ik drink veel maar kan wel met maat houden, het gaat goedgoedgoed en ik blijf het maar posten want ik heb gigantisch veel energie, het leven is fantastisch, ik had niet gedacht dat ik dat ooit zo vaak zou zeggen. <3<3<3
Oud 08-10-2007, 20:23
indigo
indigo is offline
Wat doe ik eigenlijk achter de computer? Ik moet die twee dingen nog doen (130 bladzijden gaat niet lukken, maar practicum uitwerken wel)! Het lijkt wel alsof ik verdrietig ben om wat er nog komen moet. Vorig jaar rond deze tijd las ik 'Komt een vrouw bij de dokter' en moest ik huilen, en vervolgens een week lang elke avond om welk boek dan ook - dat was tenminste een réden om te huilen, vond ik. Nu voel ik me alleen maar raar om niks, of in ieder geval: iets wat (nog) niet duidelijk is. Dilemma, dilemma... aan de ene kant wil ik dat B. zelf initiatief neemt voor contact, aan de andere kant: als ik niets laat horen zit ik de hele avond zelf te wachten op een telefoontje/sms'je en dat is ook niet echt relaxed. Misschien moet ik het maar op z'n beloop laten. Komende 2 weken zie ik hem toch niet en ik hoop dat hij dan iets meer in gaat zien dat het wel leuk is om bij elkaar te zijn. En anders, nouja, daar denken we nog even niet over.
Goed, de Co-assistent wordt opgenomen, dus ga ik practicum uitwerken en dan heb ik iets om naar uit te kijken, lekker even voor de tv hangen met zusje .
Oud 08-10-2007, 20:34
Roosje
Roosje is offline
Ooh mijn vriendje is lief <3 en mijn beste vriendinnetje ook en ik ga vrijdag naar Utereg en dan komt mijn beste vriendinnetje ook en dan gaan we uit en films kijken en de hele nacht opblijven en ben en jerrys eten en lachen en nutteloze dingen doen en ik heb er vet zin in. En daarna is het vakantie en dan ga ik met mijn mama naar Luxemburg en chocolademousse als ontbijt eten en de obers in de pingwingpakjes uitlachen en een hele dure spijkerbroek kopen enenen. \o/ Ooh.
Oud 08-10-2007, 20:38
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ooh mijn vriendje is lief <3 en mijn beste vriendinnetje ook en ik ga vrijdag naar Utereg en dan komt mijn beste vriendinnetje ook en dan gaan we uit en films kijken en de hele nacht opblijven en ben en jerrys eten en lachen en nutteloze dingen doen en ik heb er vet zin in.
Agree ^miljoen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ooh mijn vriendje is lief <3 en mijn beste vriendinnetje ook en ik ga vrijdag naar Utereg en dan komt mijn beste vriendinnetje ook en dan gaan we uit en films kijken en de hele nacht opblijven en ben en jerrys eten en lachen en nutteloze dingen doen en ik heb er vet zin in. En daarna is het vakantie en dan ga ik met mijn mama naar Luxemburg en chocolademousse als ontbijt eten en de obers in de pingwingpakjes uitlachen en een hele dure spijkerbroek kopen enenen. \o/ Ooh.
Het wordt vét gaaf <3
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 21:00
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Kom op IcedEarth, zo leuk was hij toch niet. Iets met bier en schoonmoeders en dergelijke?

hahaha dat had ik nodig. En hij stemt CDA, ik moet bekennen dat ik niet zo into politiek ben en misschien mijn mond moet houden wat dat betreft, maar fucking hell, CDA?!
Ik ben melig met mijn moeder, en heb meerdere malen per dag de slappe lach met mezelf, hehehehe.
Heb al sinds donderdag niet meer geblowt, terwijl ik nog wel hasj heb. Morgen ga ik eerst even lekker uitslapen, dan studeren studeren en daarna denk ik lekker naar het bos met de hond of de mountainbike. All is well, all is well.
Ik voel me lekker rustig afgelopen dag. Sinds ik weer vrijgezel ben heb ik eerlijk gezegd continu wel de crush op iemand, of ben ik aan het vozen met iemand, of lig ik met mijn ex in bed. Opeens heb ik er niet zoveel behoefte meer aan. Hehe, ik kom tot rust. Shiit ook echt werkelijk waar, wat een maanden, de afgelopen maanden. Ik werd duizelig en euforisch van de vrijheid, de meligheid, de hasj. Maar ik lijk nu een beetje tot rust te komen??? Wie weet wie weet.
Ik ben wel aantoonbaar meliger en vrolijker sinds het uit is, ik leef meer. Maar wel onrustig, zeg dat wel, onrustig.
Oud 08-10-2007, 21:36
Verwijderd
Blegh. Ik kan er niet (meer) mee omgaan. Ook al denk ik van wel.
Ik ben misselijk ervan. Ik weet het even niet meer.
Ik wil vertellen maar toch niet. Ik wil boos zijn, schreeuwen, krijsen. De haren uit zijn kop trekken. Maar ik kan het niet. Het gaat niet.

Het liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen maar het gaat niet...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zwalk door het leven heen, zoek aandacht op een negatieve manier en laat alles erger lijken dan het is.
Au, dit is echt eng herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 00:06
Verwijderd
Nu ik mijzelf niet helpen kan
Het bloeden niet stelpen kan
Nu de ader zo bloot ligt
Dat iedereen ziet dat die man daar aan tafel
Het eind van de dag niet halen zal

Het geeft niet, zolang het maar pijnloos is
Het geeft niet, zolang het maar rust brengt
Het geeft niet, zolang ik maar weet
Dat jij bij mij zult zijn
Het geeft niet, het geeft niet

Zucht. Ik ben en blijf kapot van binnen, en dat zou niet erg zijn als nik zou weten dat het allemaal te lijmen is, I guess. Maar dat weet ik niet, zo voelt het niet, en waarom zou ik dan nog hopen op iets beters dan wat ik nu heb? Wanneer is de laatste keer dat ik echt rust had, even geen rondrazende gedachten, geen gestress over thuis, gewoon helemaal níks. En het lijkt allemaal zo klein en verwaarloosbaar als ik het zo opschrijf.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 05:58
Verwijderd
Morgen met mijn beste mattie naar de Tivoli voor de Vans Eastpack Antidote tour met Soilwork, Caliban, Sonic Syndicate en Dark Tranquillity en we hebben er zo ongelofelijk veel zin in! En vrijdag is mijn lief alweer hier en dat is te gaaf (L) Ze is zo lief
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 07:03
Verwijderd
Bah.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten