Advertentie | |
|
![]() |
|
Vandaag weer voor het eerst therapie gehad, dat was kut. Ik heb verteld dat ik wil stoppen, dat ik boos op haar ben en dat ik het gewoon helemaal niet meer zie zitten daar. Ze schrok er geloof ik wel van, maar wilde niet dat ik zomaar stopte. Dus nu heb ik vrijdagmiddag weer een afspraak, maar ik heb er geen zin in. Heb ook niet 'echt' gepraat over hoe het nu met me ging, meer over de reden waarom ik niet meer wilde enzo. Dus nu voel ik me voor de zoveelste dag op rij weer somber, leeg, alleen.
Nu weer veel voor school doen en ik heb er geen zin in, geen puf voor, ik wil alleen maar slapen. Ik ga het dit jaar toch niet halen, die examens komen veel te dicht bij. Ik heb nergens meer zin in..
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Nijn*: Goed dat je dat gezegd hebt. Nu proberen ook weer echt te gaan praten over hoe het met je gaat ed, bij de therapie en/of ergens anders. En proberen je te realiseren dat niet alles wat je denkt objectief gezien ook echt waar is en dat jouw eigen beleving sommige dingen veel negatiever maakt dan ze in werkelijkheid zijn. Vraag bv. eens aan je mentor hoe hij/zij denkt dat je examens ed zullen gaan of kijk eens enkel en alleen naar je cijfers. OT: Eén hoofdstuk gelezen en mbhv een samenvatting van iemand anders samengevat. Nog niet echt veel gedaan dus qua hoeveelheid (wel qua tijd). Gelukkig ben ik 's avonds altijd fitter en productiever, dus ik zal straks nog wel het eea doen. |
![]() |
|
Ik heb al de hele middag honger, raar is dat. Nu heb ik al heel veel gegeten. Maar geen drinkontbijt want dat hadden we niet in huis, misschien komt het daardoor. En ik heb twee boterhammen en een banaan op en wow, dat had ik vorige week nog niet eens geloofd, laat staan nog verder terug.
Verder ben ik mijn tijd aan het verbrassen, maar wat geeft het ![]()
|
![]() |
Hier kan ik dan weer best wel om lachen, hihi
![]() En au, de blaasontsteking heeft doorgezet... ![]() Verder zit ik vandaag weer even ver weg, in m'n eigen wereldje... Maar ik ben toch ook wel een beetje trots vandaag.. *vind trouwens dat Friday oprecht trots is! ![]() | | V
Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 15:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Heksjuh: Ik ga 2 trimesters studeren aan de University of California in Irvine (iets ten zuiden van Los Angeles) en ik heb er heel veel zin in.
![]() OT: Ha, ik heb mijn cijfers voor de twee vakken van vorig jaar die ik, streberig als ik ben, dit jaar opnieuw heb gedaan en ik heb nu in plaats van een 6 en een 6.5 lekker een 9.5 en een 10. ![]() Ik heb een beetje keelontsteking en ik wou dat mijn moeder&vader een beetje normaler met elkaar omgingen, maar whatever. Ik heb ook: suikerbrood <3, kruidnootjes, vanavond weer salsa en zwemtraining, zaterdag zwemwedstrijd, mijn verhaal, Californie in minder dan drie maanden, en on balance denk ik dat het allemaal supergoed gaat eigenlijk. |
![]() |
|
Ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, IK KAN DIT VERDOMME NIET!
Ik wil het liefst de hele winkel leegvreten, maar ik ga het niet doen, NIET NIET NIET. Stomme kut-gevreet. Het zijn die lege loze uren, de tijd die ik moet volmaken totdat ik weer fijn naar die zelfhulpgroep moet waar ik helemaal niet weet wat ik moet zeggen omdat ik níet ben zoals zij. Het afgelopen weekend weer een onbedaarlijke huilbui gehad waarbij ik me zo diep in de steek gelaten voelde door iedereen. "Waarom kom je niet naar mij toe dan, als je je zo rot voelt?" Lieve schat.. omdat ik zelfs de kracht niet had om op te staan, omdat ik niet naar buiten wilde, omdat ik wíst dat ik je niet zou zeggen dat het slecht met me gaat en omdat ik wist dat het er het moment niet naar was om het je te vertellen. We zouden geen moment alleen zijn en daarna meteen naar onze afspaak toe moeten.. En al die tijd zou ik me groot moeten houden. Ik kán het niet meer. Ik ben niet groot en sterk. Ik heb mijn eetdagboek-opdracht nog erger verwaarloosd dan vorige week, omdat ik met mijn nieuwe "meer eten, toch afvallen" strategie al helemaal niet durf op te schrijven wat ik eet. Ik weet niet wat ik daar doe. Ik ga uit een soort van plichtsgevoel naar de rest toe, naar mijn vriend toe, omdat ik weet dat zij teleurgesteld in me zullen zijn als ik niet ga. Mijn vriends moeder vroeg me in een onbewaakt ogenblik: "Gaat het wel goed met je?" En ik haalde mijn schouders een beetje op, mompelde wat en ze zei "Naar omstandigheden, zeker?" en ik knikte maar wat, waarop zij begon over "er niet aan onder door gaan" en "Je moet wel goed voor jezelf zorgen". Daar ligt nu net het probleem. "Het leven heeft je nog zoveel te bieden, maar dat weet je zelf ook wel." Oja, weet ik dat? Wat wacht er dan nog op me, achter deze muren van pijn en ellende? Ik hoor niet bij de ene groep, ik hoor niet bij de andere groep. Ik zwalk door het leven heen, zoek aandacht op een negatieve manier en laat alles erger lijken dan het is. Die eetstoornis van mij valt wel mee. Zo erg als mijn leidster het vorige week schetste ís het niet. Ik kan geen maat houden (de keuze is te weinig of teveel, gewoon goed bestaat niet), ik wil afvallen en ik denk dwangmatig, dat is absoluut waar. Maar daar houdt het ook mee op. Misschien moet ik gewoon stoppen. Ik verpest hun tijd door daar te komen. Ooit zullen ze me ontmaskeren als aansteller.. ik kan beter weggaan voordat ze dat zullen zien.
|
Verwijderd
|
@Yana: de moeder van je vriend bedoelt het goed. En ik denk ook dat ze wel een beetje gelijk heeft, misschien niet dat je het ziet, maar verder zeker wel. En dat zien dat komt ooit ook weer (het zijn juist die muren die dat tegenhouden), maar daarvoor heb je hulp nodig. De problemen die je hebt zijn genoeg, laat het er niet meer worden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ga hier ook maar eens een to do lijstje posten, misschien dat het helpt. Ik word er in ieder geval elke keer dat ik SOG mee geconfronteerd
![]() ![]() niet teveel forummen 8 artikelen voor vrijdag lezen 8 artikelen voor vrijdag samenvatten voor 3 artikelen discussiepunten opschrijven 1 artikel nog lezen dat we voor vorige week al moesten lezen ![]() essay voor vrijdag schrijven ![]() boek voor mijn scriptie uitlezen eten in de magnetron gooien ![]() RET formulieren proberen in te vullen |
![]() |
|
@Yana; hold on! Ik vind je helemaal geen aansteller, uit je berichten maak ik juist op dat je superhard je best doet om sterk te blijven (of te lijken). Het lijkt me juist goed om naar die zelfhulpgroep te blijven gaan; je zegt zelf toch ook dat het nu niet goed gaat? Liefs en een knuffel!
@ Friday, hoe gaaf zeg, dat je naar Californië gaat! Avontuurlijke chick die je bent (H). x ot; hihihihi ik ben wel naar mijn kamer geweest want had les en zo, maar ik had zoiets van godverdomme toen ik op mijn kamer kwam. kkveel was, geen fuck te eten, het stonk want er zat fruitresten in de prullenbak, dus allemaal fruitvliegjes, en toen heb ik mijn beddegoed dat super vies rook in de was gedaan en mijn kamer gestofzuigd en de prullenbak geleegd, en toen was ik trots op mezelf maar toen was mijn beddegoed dus nat en toen had ik hoofdpijn en niets te eten en honger en toen dacht ik mamamamamamamamamamammamamamamamaamam. en YES het is zo heerlijk af en toe gewoon toe te geven op een zwak moment en naar je ouders te gaan. ![]() ![]() ![]() ![]() Nog steeds niets gehoord van die jongen, en ik word er helemaal niet verdrietig van ofzo, wel jammer, maar een gelukkig mens laat zich niet leiden door gevlei of het gebrek daar aan? Who knows, who knows.
|
![]() |
ik hou dit niet meer vol.
![]() Steeds doen alsof ik me goed voel en zodra ik alleen ben in huilen uitbarsten, alleen nog maar willen slapen of me volstoppen. En het valt me zo zwaar dat hij er niet is nu. Ik heb hem nu heel hard nodig, maar hij studeert 5 maanden in t buitenland en hij heeft geen internet. Kut ik kan dit niet alleen, maar ik heb niemand waar ik heen kan. Ik wil niet meer.... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Succes nog met verder zoeken ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb vandaag op zich wel veel gedaan. Ik moet deze week nog een halve zelfstudie van het ene vak. Ik heb mijn stukje over de functie van insuline aangepast. Ik ben alleen bang dat ik te weinig doe voor de groepsopdracht. Ik heb gewoon netjes mijn eigen stukje gemaakt. Maar ineens heeft iemand anders een hele powerpointpresentatie in elkaar gezet en weer iemand anders kwam met aanvullingen op andere stukjes. Ik wil ook best wel meer doen, maar dan moeten ze me gewoon vertellen wat ik moet doen. Nu voelt het net alsof ik helemaal niks heb gedaan. Op de middelbare school deed ik altijd alles als we een groepsproject moesten doen. Nu wil ik samenwerken en werkt de rest eigenlijk een beetje langs me heen. En we moeten ook nog een stukje schrijven voor Professioneel Gedrag, straks zeggen de anderen van mijn groep dat ik niks heb gedaan. Maar dat is niet zo en het is niet mijn schuld dat ik niet superveel heb gedaan. Eigenlijk heb ik vandaag ook niet zo veel gedaan. Op school wel goed gewerkt, thuis nog iets gedaan voor de groepsopdracht (maar ineens hoefde dat dus niet want het is al gedaan, ofzo) en ik wilde aantekeningen bij het laatste hoorcollege uitwerken, maar dat hoorcollege staat er niet op. Mijn to-do-lijst tot vrijdag: - aantekeningen hoorcollege 13 - zelfstudie 13 - mailtjes beantwoorden - hoorcolleges en zelfstudie vanaf 7 herhalen, zodat ik glycolyse enzo op een rijtje heb staan - practicum 7 voorbereiden - kamer opruimen - essay nalezen En dan van het weekend eens het andere vak bijwerken.
|
Verwijderd
|
hoe vaak heb ik nou niet gezegd dat ik het nu ga doen? dat ik gelukkig ga worden, dat ik iets ga maken van mijn leven?
en hoe vaak ben ik nou onderuit gegaan?.. ik word er zo moe van. zo moe van mezelf. zo moe van alles moeten. zo moe van het moe zijn. ik wil weg, helemaal alleen. geen vrienden, geen vriendje. ik wil naar een eiland en ik wil mee een pen, papier, mijn muziek een piano en dan niets. misschien dat dat geluk is. |
![]() |
|
@Yana: Veel succes. En het is irritant ja, nooit ergens écht bij horen. Maar kies dan alsjeblieft er wel voor om te proberen bij de goede groep, de mensen zonder eetstoornisgroep te gaan horen.
En verder wilde ik nog even melden dat er gisteren voor het eerst iemand tegen mij zei dat ik er dikker uitzag ![]()
|
![]() |
Kom op IcedEarth, zo leuk was hij toch niet. Iets met bier en schoonmoeders en dergelijke?
![]() Whoeehoeo. J. is geen ex van me. Hij is mijn ex niet. Ja, in feite natuurlijk wel. Maar ik zie hem als een vriend, een geweldig goede vriend. Ex klinkt zo afstandelijk. Hij is een goede vriend waar ik een relatie mee heb gehad. We vertellen nu bijna alles aan elkaar, we zijn echt geweldige vrienden. Hij verteld over zijn vriendin, ik vertel over mijn exscharrel die weer een scharrel is, we vinden het leuk dat de ander het leuk heeft en zijn zo close. Knuffels, aanrakingen, maar als vrienden, dat weten we allebei en willen we allebei en het is zo perfect. Drie en een halve week uit, hij een vriendin, ik een scharrel, we zijn dikke vrienden, het is zo fucking perfect, soms denk ik dat ik droom. Maar ik droom niet, ik leef. Voor het eerst in tien jaar leef ik en gaat het geweldig. Ik Heb al drie dagen geen ritalin gehad, ik eet goed, maak me geen zorgen over dik of dun zijn, ik blow af en toe maar hou het binnen de perken, ik drink veel maar kan wel met maat houden, het gaat goedgoedgoed en ik blijf het maar posten want ik heb gigantisch veel energie, het leven is fantastisch, ik had niet gedacht dat ik dat ooit zo vaak zou zeggen. <3<3<3
|
Wat doe ik eigenlijk achter de computer? Ik moet die twee dingen nog doen (130 bladzijden gaat niet lukken, maar practicum uitwerken wel)! Het lijkt wel alsof ik verdrietig ben om wat er nog komen moet. Vorig jaar rond deze tijd las ik 'Komt een vrouw bij de dokter' en moest ik huilen, en vervolgens een week lang elke avond om welk boek dan ook - dat was tenminste een réden om te huilen, vond ik. Nu voel ik me alleen maar raar om niks, of in ieder geval: iets wat (nog) niet duidelijk is. Dilemma, dilemma... aan de ene kant wil ik dat B. zelf initiatief neemt voor contact, aan de andere kant: als ik niets laat horen zit ik de hele avond zelf te wachten op een telefoontje/sms'je en dat is ook niet echt relaxed. Misschien moet ik het maar op z'n beloop laten. Komende 2 weken zie ik hem toch niet en ik hoop dat hij dan iets meer in gaat zien dat het wel leuk is om bij elkaar te zijn. En anders, nouja, daar denken we nog even niet over.
Goed, de Co-assistent wordt opgenomen, dus ga ik practicum uitwerken en dan heb ik iets om naar uit te kijken, lekker even voor de tv hangen met zusje ![]()
|
Ooh mijn vriendje is lief <3 en mijn beste vriendinnetje ook en ik ga vrijdag naar Utereg en dan komt mijn beste vriendinnetje ook en dan gaan we uit en films kijken en de hele nacht opblijven en ben en jerrys eten en lachen en nutteloze dingen doen en ik heb er vet zin in.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahaha dat had ik nodig ![]() Ik ben melig met mijn moeder, en heb meerdere malen per dag de slappe lach met mezelf, hehehehe. Heb al sinds donderdag niet meer geblowt, terwijl ik nog wel hasj heb. Morgen ga ik eerst even lekker uitslapen, dan studeren studeren en daarna denk ik lekker naar het bos met de hond of de mountainbike. All is well, all is well. Ik voel me lekker rustig afgelopen dag. Sinds ik weer vrijgezel ben heb ik eerlijk gezegd continu wel de crush op iemand, of ben ik aan het vozen met iemand, of lig ik met mijn ex in bed. Opeens heb ik er niet zoveel behoefte meer aan ![]() Ik ben wel aantoonbaar meliger en vrolijker sinds het uit is, ik leef meer. Maar wel onrustig, zeg dat wel, onrustig.
|
Verwijderd
|
Blegh. Ik kan er niet (meer) mee omgaan. Ook al denk ik van wel.
Ik ben misselijk ervan. Ik weet het even niet meer. Ik wil vertellen maar toch niet. Ik wil boos zijn, schreeuwen, krijsen. De haren uit zijn kop trekken. Maar ik kan het niet. Het gaat niet. Het liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen maar het gaat niet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ik mijzelf niet helpen kan
Het bloeden niet stelpen kan Nu de ader zo bloot ligt Dat iedereen ziet dat die man daar aan tafel Het eind van de dag niet halen zal Het geeft niet, zolang het maar pijnloos is Het geeft niet, zolang het maar rust brengt Het geeft niet, zolang ik maar weet Dat jij bij mij zult zijn Het geeft niet, het geeft niet Zucht. Ik ben en blijf kapot van binnen, en dat zou niet erg zijn als nik zou weten dat het allemaal te lijmen is, I guess. Maar dat weet ik niet, zo voelt het niet, en waarom zou ik dan nog hopen op iets beters dan wat ik nu heb? Wanneer is de laatste keer dat ik echt rust had, even geen rondrazende gedachten, geen gestress over thuis, gewoon helemaal níks. En het lijkt allemaal zo klein en verwaarloosbaar als ik het zo opschrijf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110 Yana | 25 | 03-10-2007 22:57 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |