Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stefenootje schreef in een vorig Wat saai zeg-topic:
Oke. Ik bedacht me net dat we hier eigenlijk moeilijk over kunnen gaan discussieren, omdat het een kwestie van smaak is, en niet van feiten ofzo. Jij doet een theater-opleiding, en stoort je dus ook meer aan bovenstaande punten dan een Sjonnie die met zijn vrinden naar The Lion King gaat. Maar goed, verder vind ik dat je niet mag vergeten dat voor spelen in een musical ook heel wat talent vereist is. Het is misschien in de ogen van iemand die meer verstand heeft van "echt" theater teveel amusement, ja, maar ik stoor me daar niet aan. Ik verwacht inderdaad spektakel en een cast die blij zingend allerlei hippe dansjes doet. Als ik iets serieuzers met meer diepgang wil zien ga ik wel naar iets van Shakespeare. Maar ik snap je punt verder wel hoor. Nou zeg, wat een serieusheid weer. Ter compensatie: tieten poep seks. Ik moest hardop lachen om je laatste flauwe grap. ![]() En verder: ik zal ook niet ontkennen dat ik het niet knap vind wat die musicalmensen doen hoor, natuurlijk is daar talent (en vooral veel doorzettingsvermogen enzo) voor nodig. Maar mij raakt musical gewoon nooit door dat vormpjesgedoe. Ach, mijn punt is wel duidelijk en het is alweer twee dagen geleden. En Balance schreef in datzelfde topic: Prima plan! Maar MM en mij naar eenzelfde voorstelling krijgen wordt lastig denk ik zo ![]() Nou ja, als jij naar Hair wilt, wil ik best mee, hoor. ![]() En als het dan toch heel slecht blijkt te zijn, zal ik me wel gewoon proberen in te houden. En dat kan ik best goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk altijd op de sites van schouwburgen die in de buurt zijn (tot maximaal Dordrecht en Utrecht) en op de sites van de goede theatergezelschappen. Zoveel tijd ben je daar niet aan kwijt. En als je gewoon overal een brochure aanvraagt en regelmatig de kunstbijlage van de krant doorleest, heb je wel redelijk een beeld van wat er allemaal te zien is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |