Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2007, 21:11
Little_lady
Little_lady is offline
Ik ben nu écht moe, geloof ik.
En het wachten duurt zo lang...
Misschien vóór het weekend nog, misschien. *hoopt*
Maarja, ik ga maar eens slapen want dan rust ik uit
én dan heb ik niet in de gaten dat het nog zo lang duurt.
Oud 31-10-2007, 21:39
Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana, ga ook mee
Als je nog een jaar wil wachten

@OT: Ik heb morgen een tentamen en ik weet echt niet of ik dit ooit ga halen Ik heb vandaag van half 3 tot nu geleerd, amper pauze genomen.. en nog heb ik het idee dat ik iedere keer weer nieuwe dingen tegenkom. Help, help, ik wil het zo graag goed doen maar ik kan dit allemaal niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 22:10
Verwijderd
Ooh, IcedEarth, van jouw plannen krijg ik ook kriebels.

OT: <333. Ik ben gelukkig, om kleine dingen, grote dingen. Een amateur-pianist in de bieb <3, gesprekken met mijn zus, lekker eten, nieuwe dingen kopen, thee drinken en dansen met J. en mediteren en oooh, het leven is gewoon leuk. Over twee maanden ga ik naar Irvine. Nog twee maanden om hier te genieten, om te zwemmen en salsa te dansen en mijn scriptie te schrijven en mijn laatste biomedische vak te volgen en met mijn zus te eten en praten en lachen (want hoera ze woont weer in Den Haag) en gewoonweg gelukkig te zijn. En op 1 januari vlieg ik naar Californie en het zal vast eenzaam zijn eerst, daar in mijn eentje, en eng en nieuw en vreemd, maar vooral geweldig spannend en ik heb er zo'n zin in.

Everything matters, but it's not serious.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 23:16
Redhair
Redhair is offline
Vet plan, IcedEarth, alleen je wil misschien wel iemand meenemen. Toen ik alleen in Noorwegen aan het rondreizen was, en dat was maar een week, merkte ik wel dat ik iets miste. Je hebt wel contacten, maar niet de serieuze gesprekken en maffe geouwehoer uit je dagelijkse leven, en dat vond ik best naar.
Oud 31-10-2007, 23:19
Verwijderd
@ Ice Earth: DOEN! En niet langer twijfelen. zo.

Vanavond Halloween vieren. Ik ga als heks, samen met 11 andere meiden in dezelfde outfit. En ik heb er zin in, ik heb het nodig. Maar ik heb wel superfijn geslapen vannacht. Zou ik dit weekend nou wél dan naar Arequipa gaan? Ik hoop het zo. Ik wil hem een heel weekend zien, en kijken hoe ie is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:13
Yana
Yana is offline
TJAKKKAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik kan het omdat:
  • ...ik alle colleges heb gevolgd.
  • ...ik geleerd heb.
  • ...ik mijn hele Bijbel vol met post-its heb geplakt, en dus een extra geheugensteuntje heb.
  • ...ik geen reden heb om aan te nemen dat ik het niet kan.
  • ...ik nog maar één keer hoef te presteren en dan vakantie heb!

Rustig, niet stressen, doorademen, goed eten, over een paar uur is het allemaal voorbij..

[stresskip]Bwuuuhh[/stresskip]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het tentamen gaat vast gigantisch tegenvallen, heb bijna niet geleerd en toch denk ik dat het allemaal goedkomt, hier klopt iets niet Maar ook ik heb hierna vakantie en dat is toch wel iets om naar uit te kijken

Eigenlijk voel ik me best goed. Ik word er naar van als ik bedenk dat ik me voor de geest haal hoe ik me vorige week voelde. Wat een contrast.
Oud 01-11-2007, 08:33
Rob
Rob is offline
Succes, Vogelvrij en Yana. ^^

Als iemand mij nu even een flinke trap onder mijn reet wil geven zodat ik ook ga werken...
Oud 01-11-2007, 08:55
Missy
Missy is offline
@Yana, je kan het!

Dat moet ik dit moment ook even tegen mezelf zegen. Ik kan het wel! Met dingen die ik leuk vind heb ik een enorme zelfdisipline, maar als het iets minder leuk is dan.. Nouja, dan schuif ik af en toe mijn kont eraf.
Oud 01-11-2007, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Succes, Vogelvrij en Yana. ^^

Als iemand mij nu even een flinke trap onder mijn reet wil geven zodat ik ook ga werken...
*TRAPMEPSCHREEUWKNIJPBIJT*
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Rawr!
Ik bedoel: Dankje!
Oud 01-11-2007, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Rawr!
Ik bedoel: Dankje!
EN NU GA JE GODVERDOMME AAN HET WERK, JE ZIT DAAR NIET VOOR NIKS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Op het moment wel, want mijn stagevergoeding is nog niet binnen. :\
EN IK BEN GODVERDOMME AL BEZIG, JA! DUS HOUD JE MOND, OF ANDERS!

Pst. KrijgikPMofhebjehetdruk?
Oud 01-11-2007, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Op het moment wel, want mijn stagevergoeding is nog niet binnen. :\
EN IK BEN GODVERDOMME AL BEZIG, JA! DUS HOUD JE MOND, OF ANDERS!

Pst. KrijgikPMofhebjehetdruk?
Dat zeg je goed, je stagevergoeding is NOG niet binnen. Dat komt nog wel, geef je zelf al aan. Ennnnn je moet niet zeggen: 'trap me want ik moet werken' en dan zeggen dat je al bezig bent. Liegerd.

Atm ben ik semi-druk met een stageverslag, dalijk ga ik naar verjaardag en vanavond ben ik dood. Met een heel klein beetje geluk morgen. Anders heb je gewoon pech.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:26
moon
moon is offline
@Gothic: Gefeliciteerd!!!!

ot: nergens zin in.
Oud 01-11-2007, 10:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat zeg je goed, je stagevergoeding is NOG niet binnen. Dat komt nog wel, geef je zelf al aan. Ennnnn je moet niet zeggen: 'trap me want ik moet werken' en dan zeggen dat je al bezig bent. Liegerd.

Atm ben ik semi-druk met een stageverslag, dalijk ga ik naar verjaardag en vanavond ben ik dood. Met een heel klein beetje geluk morgen. Anders heb je gewoon pech.
Klopt. Ik moest er weer eens achteraan rennen. 't Was ze ontschoten. Vandaag staat het er op.
Oi, ik was bezig toen jij mij begon te schoppenknijpenetc! *mep* So nyeh.

Okiesmokie. Ohja, gefeliciteerd! ^^ Ik dacht dat het volgende week was, om de één of andere duistere reden. En succes met je verslag.
JA NOU DAN KRIJG JIJ OOK GEEN PMs MEER. >.<

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 11:04.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:45
Verwijderd
Pffff, ik heb echt té veel behoefte aan slaap. Te klote. Maar goed, zometeen nog maar weer eens tentamenstof doornemen, ik wil dat vak verdorie wel gewoonh alen. Vereiste = 4,2, dat moet lukken toch.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:10
Yana
Yana is offline
Joepie het is achter de rug, ik heb vakantie Wel heel erg balen dat ik blijkbaar niet goed gelezen had.. alle 2 pnt vragen moesten kort en bondig beantwoord worden.. Oeps

Oh en Gothic, gefeliciteerd inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:32
indigo
indigo is offline
@Gothic: gefeliciteerd!
@Yana: voorbij is voorbij toch . Goed dat je zo positief blijft! Geniet van je vakantie.

En IcedEarth, ik wil ook mee! Nog wel even mijn bachelor afmaken . Maar serieus, wat een tof plan! Ik ken iemand die het ook gedaan heeft, in haar eentje naar Santiago lopen, en ze vond het echt ontzettend leuk. Je komt inderdaad onderweg allemaal mensen tegen die hetzelfde doen als jij .

OT: ik word blij van jullie allemaal, hoe jullie elkaar allemaal aanmoedigen en opfleuren, leve s.com . Ik moet stofzuigen en kopieren en nog heel veel dingsels doen, maar ik heb een vrije dag dus dat gaat allemaal makkelijk.
Oud 01-11-2007, 12:04
Verwijderd
@Gothic: gefeliciteerd.

OT: Ik weet even niet meer wat ik moet doen. . Ben het helemaal kwijt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
@Gothic: gefeliciteerd!
@Yana: voorbij is voorbij toch . Goed dat je zo positief blijft! Geniet van je vakantie.

En IcedEarth, ik wil ook mee! Nog wel even mijn bachelor afmaken . Maar serieus, wat een tof plan! Ik ken iemand die het ook gedaan heeft, in haar eentje naar Santiago lopen, en ze vond het echt ontzettend leuk. Je komt inderdaad onderweg allemaal mensen tegen die hetzelfde doen als jij .

OT: ik word blij van jullie allemaal, hoe jullie elkaar allemaal aanmoedigen en opfleuren, leve s.com . Ik moet stofzuigen en kopieren en nog heel veel dingsels doen, maar ik heb een vrije dag dus dat gaat allemaal makkelijk.
Ja, nou.. ik weet dat wát ik geschreven heb goed is. Het was alleen niet kort en bondig omdat ik heel veel dingen heb uitgelegd en erbij heb gehaald. Dus hopelijk is ze er wat mild in bij het nakijken.. En anders, tsja. Niet aan denken nu.

Ik vind deze thread ook lief Zo zou de wereld in elkaar moeten zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:23
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net college gehad, ik had alles gelezen en dan komen ze met een punt aanzetten waarvan ik denk 'lekker belangrijk', maar daar ging dus wel het halve college over. En ik weet ook amper iets over Plato en de rest veel meer, dus ik kon weer lekker weinig inbrengen. Nouja, boeie, ik heb vet veel opgeschreven, dus op het tentamen weet ik het lekker wel.

Nu even wat eten en beslissen of ik nog naar de film wil vanavond. Eigenlijk niet, want er draait niks leuks en niet op een normale tijd en ik wil ook niet naar de film om het naar de film gaan. We kunnen ook weer ergens gaan eten in de stad, ook leuk.

Edit: niet dus, maar we gaan wel ergens wat eten. En ik moet nu echt even wat nuttigs gaan doen, nog 1,5 uur, voordat ik weer kan stoppen omdat ik naar huis moet.

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:42
Verwijderd
Ik voel alweer angst om m'n hart slaan wanneer ik denk aan volgende week dinsdag, weer college. Ikwilniet. Wat wil ik niet? Deze angst of het college? Ik weet het niet meer... Huh, maar ik ga gewoon en dan zie ik wel weer verder. Ik ben weer doodsbang dat ik ga falen bij therapie volgende week, dat ik veel te weinig heb gedaan. Maar ik voel me zo gelukkig nu, dus doe ik dan wel iets fout? De verjaardag vieren bij m'n schoonouders ging gewoon prima, ik was van te voren ietwat bang, maar dat ging snel weg en toen voelde ik me gewoon prima en vond ik het heel gezellig. Dat is toch een soort doorbraak? Dus ik heb toch alle reden me goed te voelen, en ik vermijd niet meer, toch? Het is echt lastig...
Maar goed, dinsdag dus naar Nijmegen voor 1 college van een vak dat ik nog leuk vind ook (statistiek ), nu hopen dat we de opdrachten niet op een rare dag moeten inleveren, want ik ben echt niet van plan er speciaal voor naar Nijmegen te gaan. Dan probeer ik wel iets met die docent te regelen, die man is wel begripvol...

Stressgedachtenstressgedachten. Oké, ik ga mezelf maar weer afleiden Ik ga thee zetten en dan braaf aan m'n bureau schrijven voor NaNoWriMo, want dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:42
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me niet lekker. Lig een beetje op bed, te lezen, of alleen maar liggen. Ik weet niet wat ik voel, ik weet niet of het lichamelijk of geestelijk is. Ik denk geestelijk. Ik voel me leeg, sta steeds op het punt van janken. Muziek staat op, opeens kwam een liedje langs. Murder that sound, the infadels. Ik begon te huilen, de klanken van dat liedje geven me het gevoel wat ik vorig jaar rond de jaarwisseling had. Die enorme leegte die ik toen voelde. De leegte van die inzinking vol angst, de leegte die daarna kwam. Het besef dat ik te ver was gegaan met drugs, dat mijn vader dood was, dat ik totaal niet meer wist wat ik met mijn leven aan moest. Soms voel ik die leegte ook als ik naar nummers van the knife luister. Melancholisch. Destijds luisterde ik daar ook veel naar, dus er is gewoon een associatie.
Ik word opeens weer bang voor de winter. Laat de winter maar komen, riep ik hard. Maar nu ben ik bang. Ik wil alleen maar slapen. Ik ga weer nadenken, veel nadenken. Beseffen dat sommige dingen voorbij zijn. Mijn kindertijd, mijn puberteit, allemaal voorbij. Nooit meer ruzie met mijn vader, dat is al een jaar niet meer zo. Ik denk veel te veel na. Nooit heb ik een normale puberteit gehad, ik heb me niet normaal kunnen ontwikkelen, altijd was ik zelfdestructief. Het valt me mee dat ik tegenwoordig best wat zelfvertrouwen heb. Ik wil niet nadenken, ik wil niet bij dit soort dingen stil staan, nu niet. Ik wil niet gaan janken omdat mijn vader dood is, dat had ik al verwerkt, daar was ik al overheen. Ik wil niet janken omdat de crematie morgen een jaar geleden is.
Waarom voel ik me rot? Toch omdat alles nu een jaar geleden is? Ben ik er toch nog niet zo overheen? Ik heb niet echt bij zijn sterfdag stil gestaan, toen zat ik lekker in berlijn, maar nu komt alles zo op me af.

Ik wou dat hij er was, dat ik tegen hem aan kon liggen.
Toen zag ik hem binnenkomen. Ik liep naar hem toe, hij stak zijn armen uit en hield me stevig vast. Toen hij me weer los liet zei ik dat mijn vader dood was. Weer pakte hij me vast, wiegde me. Het voelde zo fijn.
Ik kan me dit nog zo goed herinneren. Ik had toen al maanden met J., maar in de kroeg hoopte ik altijd dat hij kwam, gaven we elkaar bijna altijd nog een knuffel. De knuffel die ik van hem kreeg nadat ik zei dat mijn vader dood was, was zo warm. Geen woorden, geen sorry's, alleen een geweldige knuffel.
Nu heb ik weer even behoefte aan een knuffel van hem. Ik jank terwijl ik dit typ en ik weet niet waarom, ik snap niet waarom. Mijn vader, gewoon een dipje, ik wil het niet. Ik wil me goed voelen, het ging zo lekker.

Als ik uitgejankt ben ga ik maar naar de boekenwinkel en koop een nieuw boekje en wat lekkers te eten en ga de hele middag verder lezen. Dan vanavond uurtje werken, daarna niet meer verdrietig zijn. Want D. komt en we hebben een afscheidsfeestje van mijn huisgenoot en dan moet ik me niet verdrietig voelen.
Oud 01-11-2007, 12:47
Verwijderd
Gefeliciteerd Gothic! kijk eens wat een leuke kleuren
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 14:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Redhair; knuffel, liefs, sterkte.

Hehe, wat een grappige reacties allemaal hier. Ik neem me zelf nu echt serieus, had het er over met mijn huisgenootje, mijn moeder, mijn scharrel, mijn broer, mijn neef, gister en vandaag. En s.com natuurlijk. En ik voel me aangemoedigd, een paar jaar geleden met hetzelfde idee nam niemand me serieus. Ik denk dat ik dan volgend jaar een tussen jaar neem, zomervakantie vier, van september tot ca. februari werk, en dan van maart tot ca. juni ofzo loop. Maart 2009. Maart zou de beste tijd zijn om te vertrekken, qua weer. .
Pf, was vanmiddag op kraambezoek bij een kennisje/vriendin. 20 en een baby. nét 20. Maar zo sterk, maar zo blut, en zoveel problemen. Maar wel liefde, ze is nog samen met haar vriend, alles is goed met de baby. Ook een hond, een baby, een vaste vriend.
En ik heb de vrijheid? Vrijheid om te doen en laten wat ik wil. Geestelijk ook behoorlijk vrij.
Wel een boel geregel, zou ik mijn kamer opzeggen? onder verhuren? gewoon blijven zitten tijdens dat ik werk? is wel duur? terug naar mijn ouders? Als ik daarna meteen op buitenland stage wil gaan heb ikt och niets aan die kamer. Maar ik houd van mijn stekje hier, en het is pokke moeilijk om een kamer te vinden. Dus who knows. ik niet momenteel. Jaa praktische+financiële zaken komen hier ook bij kijken, allicht, allicht.
In ieder geval ga ik oefenen in veel en vaak wandelen; dus ik loop nú naar school om mijn toets op te halen ?
of nouja, dan ga ik toch pas over een jaar en 3 maanden, dan heb ik nog lang genoeg tijd om te trainen
Oud 01-11-2007, 14:43
Rob
Rob is offline
Mijn vergoeding komt overmorgen pas binnen. Kan ik gelijk op kledingjacht. xD
Nouja, ik heb genoeg voor vanavond, iig. dus da's geen probleem.

Over anderhalf uur is het weekend! En ik heb er zin in. Maar eerst nog een vergadering over een half uur waarin bijna niemand wat boeiends te melden heeft. Maar ik kan direct erna wel weg en daar ga ik gebruik van maken.

Citaat:
Pffff, ik heb echt té veel behoefte aan slaap. Te klote. Maar goed, zometeen nog maar weer eens tentamenstof doornemen, ik wil dat vak verdorie wel gewoonh alen. Vereiste = 4,2, dat moet lukken toch.
Ben je nog steeds ziek, dan?
Maar gaat je wel lukken! Succes!
Oud 01-11-2007, 14:47
Nonaj
Nonaj is offline
Help mij eens motiveren om mijn paper af te krijgen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 14:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Help mij eens motiveren om mijn paper af te krijgen
Citaat:
Citaat:

Werkte bij mij ook. ^^
Oud 01-11-2007, 15:01
Heksjuh
Heksjuh is offline
Gothic: gefeliciteerd!

Fijn om een dag thuis te zijn. Morgen blijf ik ook maar thuis. Het werkcollege lijkt me niet zo nuttig, dat kan ik ook wel thuis doen. Het klinkt ook niet als stof dat met het tentamen te maken heeft. En anders maakt het niet uit. Ik loop zover achter met dat vak, dat ik de vragen die wel over de stof gaan niet begrijp. Ik kom met leren toch niet helemaal tot daar. Dan kan ik beter thuis blijven en leren, in plaats van zes uur verspillen. Maar dan moet je wel echt gaan leren, want vandaag schiet het niet zo op. Lekker rustig aan gedaan vandaag. Ik heb gewoon een dag nodig dat ik thuis rustig op mijn eigen tempo aan school kan werken. Dat doe ik vandaag, dan kan ik morgen en in het weekend veel harder aan de slag. Hoop ik, anders had ik net zo goed naar school kunnen gaan.
Het voelt wel slecht om thuis te blijven. Zo ben ik helemaal niet, ik dacht van te voren dat ik altijd naar alle colleges zou gaan. Maar het is niet dat ik vrij neem om lekker voor de tv te hangen ofzo. Ik ga wel hard leren. Tenminste, dat is de bedoeling.

Ik wil ook mijn hart achterna. Dingen doen die ik echt leuk vind. En gek genoeg lijkt dat nu niet deze studie te zijn, terwijl ik dit altijd zo graag gewild heb. Ik heb er hard voor gewerkt om ingeloot te worden. Ik vind het ook wel leuk, alleen het is zoveel theorie. Dinsdag toen we honden-hanteringspracticum hadden, dat was leuk. Ik wil gewoon met dieren bezig zijn, niet al deze theorie leren die op het eerste gezicht niks met de praktijk te maken heeft.
Ik heb zoveel verschillende plannen voor als ik het jaar niet haal. Eerst wilde ik niets lever dan deze studie doen, nu maakt het me niet uit als ik het jaar niet ga halen. Ik was altijd perfectionistisch, ik wilde altijd hoge cijfers. Nu vind ik het niet erg dat ik een vak waarschijnlijk niet ga halen. Soms wel hoor, ik heb afgelopen er afgelopen week vaak genoeg om zitten huilen. Maar nu maakt het me niet uit.
Als ik het jaar niet haal, wil ik een studie doen waarmee ik later het onderzoek in kan. Ziektes onderzoeken, wel dingen die met dieren te maken hebben. Aan de andere kant wil ik heel graag in de praktijk gaan werken. Een jaar stage lopen bij dierenartsen. Of dierenartsassistente worden. Even snel die studie doen en dan in de praktijk werken. Maar dan niet de telefoon opnemen ofzo, echt assisteren bij de behandelingen. Met de dieren bezig zijn, dat wil ik. Niet over het metabolisme leren, over membraaneiwitten. Dat interesseert me eigenlijk niet zo. Embryologie en histologie ook niet.
Als ik mijn hart achterna zou gaan, zou ik stoppen met mijn studie en in een dierenartsenpraktijk gaan werken. Dat is wat ik nu wil. Gewoon voor een jaar, en daarna verder zien wat ik ga doen.
Maar mijn verstand houdt me tegen. Ik zit net twee maanden op de universiteit.

Nu heb ik mezelf studietwijfels aangepraat Ik was zo zeker over mijn studiekeuze, nu niet meer.
Maar ik ga hard leren en minstens een van de twee tentamens halen, en over een half jaar kijk ik wel verder. Of over een jaar. Als ik het jaar niet haal, weet ik wat ik wil doen. Studeren kan altijd nog. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit zeg. Ik ging altijd zo graag naar school. Maar nu niet meer? Een jaar terug had ik niks lievers gewild dan studeren, en nu ineens niet meer. En ik weet niet waarom.

Nu ga ik echt leren. Want het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik mooie cijfers haal. Omdat ik anders niet kan thuis komen, ik teleurgesteld in mezelf ben (en mijn omgeving ook), en als ik wel mijn studie wil afmaken moet ik dit jaar wel halen. Ookal is het nu theorie en kan ik de verbinding van dit met de praktijk nog niet trekken, denk waarom je het doet. En als je het echt wil, moet je wel je tentamens halen.

Geef mij ook eens een schop onder mijn kont

En ik vind het trouwens fijn dat de nieuwe forumsoftware je post niet weggooit als je er te lang over doet.
Oud 01-11-2007, 15:10
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Sorry, maar ik moest er om lachen
Tja, het is ook best grappig.

Zo, al enkele dingen van mijn lijstje gedaan:

- Boek van Nederlands lezen
- Recensie schrijven

- Boek van Latijn lezen
- Kaft van Latijn in orde maken + vertalingen zoeken/maken
- Alles al leren voor de toets van wiskunde volgende week
- Literaire vertaling maken van tekst voor Latijn
- Alles al leren voor de toets van Nederlands volgende week
- Alles al leren voor de toets van Latijn volgende week
- Eventueel al een deel of alles leren voor de toets van Latijn van binnen twee weken

- Een nieuw downloadprogramma afhalen dat wérkt
- Nieuwe liedjes op m'n iPod zette
- Naar de bib bellen of mailen over dat boek dat stukgebeten is door mijn pup
Oud 01-11-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Geef mij ook eens een schop onder mijn kont
SCHOP!
ik heb er duidelijk zelf ook eentje nodig dus note to self:
WERKEN!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:22
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik wil niet gaan janken omdat mijn vader dood is, dat had ik al verwerkt, daar was ik al overheen. Ik wil niet janken omdat de crematie morgen een jaar geleden is.
Waarom voel ik me rot? Toch omdat alles nu een jaar geleden is? Ben ik er toch nog niet zo overheen? Ik heb niet echt bij zijn sterfdag stil gestaan, toen zat ik lekker in berlijn, maar nu komt alles zo op me af.
Een jaar is te kort om erover heen te komen, het te verwerken. Gun jezelf de tijd, die dipjes komen vaker terug. Het is nu al 4 jaar geleden dat mijn vader overleed, en ik heb die dipjes ook nog. Elk jaar vanaf Februari tel ik de dagen, speel ik in mijn hoofd weer hetzelfde af.
Soms is het even goed dat alles zo op je af komt, dan kan je er daarna weer tegen aan..
*dikke knuffel*
Oud 01-11-2007, 15:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het ging goehoed!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:27
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
To do listje:

- wiskunde
- natuurkunde leren
- maatschappijleer maken
- scheikunde doorlezen
Alles gedaan, behalve scheikunde, maar ik bedacht me dat we alleen maar proefje gingen doen en daarvoor was het niet nodig het door te lezen. En ook nog een deel Nederlands gedaan. Was ook niet nodig, maar was toch bezig.. natuurkunde ging goed! *trots is* En ik wil dit weekend gewoon even lekker weinig doen. Moet wel wat doen, want 3 toetsen na het weekend, maar toch. En zondag uit eten.

Oh, en ik houd van mijn Lolita jurk. <3 Hij is mooi en mooi en moooi en hij past bij mij en hij staat me leuk.
En nu aan het werk! Want ik kan het. Lekker puh.

oh shit ik moet nog zorgen dat ik morgen vrij krijg eni k weet niet hoe ik dat moet doen want mijn mentor was niet op school vandaag en dus heb ik nu geen handtekening en vind ik dat heel stom. Misschien alleen voor dat ene uurtje gaan, en me daarna afmelden omdat ik weg moet? Denk dat dat het beste is...
Oud 01-11-2007, 16:32
Verwijderd
Thearpie ging wel oke.
Vanavond even voor engels blokken. puur leerwerk.
Moet niet zo moeilijk zijn dus.

Mijn moeder is aan de pijnstillers.
Ze heeft hevige nekklachten.
Hoe zou dat komen..
Ik voel me schuldig. Maar met het schuldgevoel schiet ik weer niks op hé

Waarom kan ik de therorie niet toe passen op mijn psyche?
Op mijn gevoel? waarom werkt het niet zo..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 17:28
Verwijderd
Ik wil alles leren, vrijwillig en zonder dwang.
Wil alles riskeren want ik ben voor niemand bang.
Ik wil me niet schikken, voor niemand een voorbeeld zijn.
Ik wil niet door blikken van anderen beoordeeld zijn.
Ik hunker naar vriendschap en wil graag geborgen zijn.
Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn,
maar verlang niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven.
Mijn leven is van mij.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 17:41
Nona
Nona is offline
Elisabeth<3
Oud 01-11-2007, 17:49
Neko*
Neko* is offline
Ik ben lui vandaag. Vond dat ik wel een dagje rust verdient had. Wou eigenlijk nog wat doen, maar halloo, ik heb weekend! Of naja, bijna dan. En in het weekend kan ik goed aan de slag. En morgen ook. Vriendlief moet immers ook leren! Pff, waarom moet ik me altijd verantwoorden tegen over mezelf als ik een keer rust wil. Even niet bezig met school en alles erom heen.

Straks heerlijk een gezellig op-de-bank-hang-avondje hebben. Sinds lange tijd heb ik rust in m'n hoofd. Dit is fijn. voor zolang als het duurt..
Oud 01-11-2007, 18:10
Roosje
Roosje is offline
Ik denk dat ik heel gestresst zou moeten zijn. Ik denk dat het logischer zou zijn als ik me nu kapot aan het leren was dan wat ik nu doe. Want nu fix ik wat stomme dingen voor mijn pws, bedenk ik hoe mooi ik het allemaal wel niet ga maken, wil ik beginnen met de NaNoWriMo (maar dat ging ik eigenlijk pas na mijn SE-week doen ), wil ik zoenen, mijn vriendje hier hebben, morgen de hele avond met hem in bed liggen en films kijken, wil ik alles wat nu niet kan. En ik wil lekker leuk doen, leuke dingen doen ook, weer uitgaan met mijn beste vriendinnetje, mijn tentamens maken zonder er een fuck aan te doen omdat ik weet dat ik het toch wel kan. Want ik kan het, nietwaar? Het enige verrotte is dat er in de tabel vormingswarmte in mijn Binas zowel H2O (l) als H2O (g) staan en dat ik die altijd verkeerd kijk. En ik vind het helemaal niet erg dat de oordopjes van mijn iPod stuk zijn, en dat er een huge gat in mijn ene All Star zit, ik vind het allemaal niet erg maar ik vind mezelf stiekem best mooi als ik groene kleren aan heb. Het is weer eens wat anders. Hahaha. Over vier dagen heb ik tentamens (KCV en Nederlands) en ik maak me er geen zorgen over. Want bij alle belangrijke, alle moeilijke dingen mag ik mijn Binasbijbel + GR of een woordenboek. Wat is het fokking punt eigenlijk van schoolexamens? In de derde maakte ik nog proefwerken Frans zonder ervoor te leren en haalde ik cijfers die hoger waren dan gewoonlijk. Vorig jaar was mijn gemiddelde een 8,7 terwijl ik Pfeiffer had. Waarom zou ik nu dan moeilijk doen/

Oud 01-11-2007, 18:14
coopergirl
coopergirl is offline
Het is zo zinloos om na 2 maanden nog een introductiedag te moeten inhalen. Morgen moet ik naar oude werkgever bellen aangezien mn laatste loon van geen kant klopte (gvd).
Verder moet ik echt echt heeeel erg hard gaan leren... Zaterdag ga ik grote spullen verhuizen, heb dan een bus tot mijn beschikking
Oud 01-11-2007, 18:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik moet écht gaan leren. Hallo motivatie waar ben je? Nouja, ik heb wel een vette muts bij mijn vriendinnetje gekocht .
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 18:47
Redhair
Redhair is offline
Dankje IcedEarth.

Citaat:
Een jaar is te kort om erover heen te komen, het te verwerken. Gun jezelf de tijd, die dipjes komen vaker terug. Het is nu al 4 jaar geleden dat mijn vader overleed, en ik heb die dipjes ook nog. Elk jaar vanaf Februari tel ik de dagen, speel ik in mijn hoofd weer hetzelfde af.
Soms is het even goed dat alles zo op je af komt, dan kan je er daarna weer tegen aan..
*dikke knuffel*
Is een jaar ook te kort als je wist dat hij dood zou gaan, als je wou dat hij dood ging, als je zelf hebt besloten dat hij dood moest? Als je afscheid hebt genomen van hem, en hij afscheid van jou? Als je weet dat je moeder in zou storten als hij bleef leven, het hele gezin zou instorten?

Ach, het is ook wel goed om er bij stil te staan, alleen het voelt zo raar me weer rot en leeg te voelen, weer te janken. Ik heb me een paar weken geweldig gevoelt, de beste tijd uit mijn leven, dan is het raar er achter te komen dan het oude gevoel er ook is.
Oud 01-11-2007, 18:57
Little_lady
Little_lady is offline
Ja fijn happy family, dat jullie mij links laten liggen. En maar zeiken dat ik niet sociaal ben, maar oh wee als ik eens ergens heen wil want dát mag niet... Ik ga jullie steeds meer en meer haten, ook al denk ik steeds weer dat dat niet kan.

En nog steeds dat gesprek met m'n mentor niet gehad, is nu verschoven naar volgende week. Misschien heb ik het wel nú nodig ofzo? 'Ja sorry, maar eerder heb ik echt geen tijd' Alsof ik daar wat aan heb...

Kon ik haar nu maar bellen...
Oud 01-11-2007, 19:52
Verwijderd
buuuuuuuuuh ik heb even he-le-maal geen zin meer. ik was afgevallen jeeeej, dus ik ga nu pizza eten en ik doe even geen schuldgevoel. ik doe even helemaal geen gevoel meer.

Oh en ik vind het leuk om SA en Rob te volgen hihi <3
En IcedEarth heeft leuke plannen, en redhair moet geknuffeld worden. Heksjuh is te onzeker over zichzelf, mushu plaatst mooie stukken tekst uit elisabeth, roosje is veel te slim voor deze wereld en groen staat haar vast geweldig, Yana is toe aan vakantie en ik hoop dat ze er van geniet en pff de rest weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:19
rare kwast
rare kwast is offline
GEFELICITEERD GOTHIC

Oud 01-11-2007, 20:22
Gaara
Gaara is offline
Gaara/Zao is toe aan vakantie en zijn liefje hier, dat vergeet je nog Eva
Oud 01-11-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Elisabeth<3
Citaat:
mushu plaatst mooie stukken tekst uit elisabeth,
Heeft een van jullie die als muziekje op de pc? Mijnes is per ongeluk verwijdert en limewire doet het niet.

En Ave, is het nog gelukt met die kast bij Ikea?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:58
IcedEarth
IcedEarth is offline
hehe, ave, nog veel succes met je ikea kast in elkaar zetten. Hoewel ze toch echt wel idiotproof zijn blijft het waardeloos.
Mushu, die teksten die je post zijn <3.
Oh, wat erg, ik word nog een forum geek. Ik kan <3 typen zonder dat ik naar het toetsenbord hoef te kijken.
Bah, ik word ziek geloof ik. kiwi's eten als een gek. hmmm.
Bij mijn buren wezen eten, internationale studenten die ik alleen van hallo en doei kende. Supersupersupersuperlief en gezellig, alleen jammer dat een van hen over twee weken verhuist, net nu we het supergoed met elkaar kunnen vinden, en een jaar nietszeggend naast elkaar hebben gewoond.
hmmm shit happens.
Ik was eerst verdrietig, mijn "scharrel" laat bijna niets van zich horen. hij zou vandaag bellen, maar dat doet ie vast niet.
Ik zei op msn dat ik het jammer vond dat ie niets van zich liet horen..........................dat vond ie zelf ook, voor der est zei hij haast niets. Ach, het is eigenlijk best een respectloze dude, ik bedoel, nee , ach laat ook maar. Hij was lief, het was leuk. Tevreden zijn en verwachtingen/verlangens nooit belangrijker zijn dan de drang om tevreden te zijn. Fuck die gast. Er zijn genoeg leuke jongens. Hmm, toch blijft het wel jammer. C'est la vie?
En nee nu ga ik niet zielig doen etc. Ik ben sterker dan dat, ik weet beter. Al liet hij nooit meer iets van zich horen?
Oud 01-11-2007, 21:12
Roosje
Roosje is offline
Hee Ave, zo slim ben ik nou ook weer niet. Pim had me foto's laten zien van je nieuwe haar trouwens, gaaaf!
Reageren

Regels voor berichten