Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zo eng is het in de Randstad niet, hoor (hoewel ik me goed kan voorstellen dat je er niet wilt wonen). Overal zijn er wel leuke mensen te vinden om leuke dingen mee te doen. Je moet er alleen wel voor zorgen dat je het dóet. En niet zoals een kennis van mij met je vriend mee naar Rotterdam ofzo verhuizen en vervolgens je eigenlijk alleen maar eenzaam te zitten voelen in jullie appartementje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn er in Amsterdam trouwens meer studenten dan in Utrecht? Ik dacht dat het juist andersom was... |
![]() |
||
Citaat:
Als je nu al bang bent om alles achter te laten en nieuwe vrienden te maken zal je in het begin die instelling houden en ook geen nieuwe vrienden maken, waarschijnlijk ook niet als je het gefoceerd probeert. Probeer het juist als een nieuwe uitdaging te zien, een uitbreiding van je leven hoe dat nu is. Verhuizen houdt niet in dat je alles achter je moet laten wat je op dit moment hebt. Natuurlijk zal je de mensen die je nu vaak ziet iets minder vaak zien, maar je zal ze heus niet gelijk uit het oog verliezen. door te verhuizen raak je je oude leven en alle zekerheden die je op dit moment hebt misschien wel kwijt, maar je kan er ook zoveel meer voor terugkrijgen. Het houden van de vrienden die je nu hebt en misschien leer je daar ook nog wel nieuwe mensen kennen. Zie het als een uitbreiding van je sociale netwerk, niet als een ineenstorting daarvan.
|
@stoepkrijtje: Jij en je vriend zitten in een relatie en zijn droom behoort te zijn dat jullie allebei gelukkig worden. Soms moet je daarvoor gewoon andere dromen in de ijskast zetten, of zelfs opgeven. Je geeft hier niet de indruk dat jij in de Randstad gelukkig gaat worden.
Je zegt "Gewoon eng" maar je denkt "Ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet! Oh God laat mijn vriend hier iets anders vinden!" |
![]() |
||
Citaat:
En nou ja ik zeg wel eerlijk dat ik liever hier bleef. Maar ik kan altijd weer teruggaan als het daar niet bevalt en dat is ook uiteindelijk de bedoeling. Daar via dat bedrijf opleidingen volgen zodat hij goed word, geld verdienen en uiteindelijk na een paar jaar weer terug. Maar wie weet wil ik dan niet eens meer terug. Als ik het niet probeer zal ik het nooit weten toch?
|
@ Stoepkrijtje: Met gezonde spanning is natuurlijk niets mis. Je kunt het misschien als een uitdaging zien. Maar als je bij wijze van spreken al buikpijn krijgt van de gedachte, gaat dat een beetje te ver. Heb het verder niet goed gelezen, dus dat weet ik niet. En zoals je al zegt, als je het niet probeert, zal je het nooit weten. Je kunt wellicht altijd weer terug als het echt echt eeecht niet gaat? Veel succes ermee, iig!
Oefff, wat een verrassing gisteravond! Mijn lieve huisgenootjes en ex-huisgenoot hadden de hele woonkamer versierd met slingers en lichtjes en kaarsjes. En toen ik binnenkwam gingen ze schaamteloos zingen. Met z'n allen uitgebreid gegeten, wijn gedronken, een flauwe film gekeken, Tekken gespeeld op de PSP2 ( ![]() ![]() En vanavond gaat m'n monoloog goed. Ben niet zenuwachtig dit keer, eigenlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
We hebben afgesproken dat we niet midden in de stad hoeven te wonen en ik ga daar in september toch naar school dus dan leer ik van zelf mensen kennen. Verder heb ik nooit problemen gehad met vrienden maken dus waarom zou dat daar wel gebeuren? ![]()
|
We hebben zondagavond laat voor t laatst heel ff contact gehad via sms. Ik moet zorgen dat dit weer normaal wordt, want ik mis dr zo ongelovelijk erg... Bijna elke moment vraag ik me af hoe t nu met haar is en of ze zich iets beter voelt. Ik geef zo ongelovelijk veel om dr, dat t lijkt alsof t soms niet echt gezond is... Ik wil dat t weer normaal wordt...
![]()
|
Vanavond film kijken met een goede vriendin.
![]() ![]()
|
't Is over. Ik heb het uitgemaakt met mn meisje. Zij zag er behoorlijk kapot uit, jezus, dit gun ik haar niet. Moeilijk toch, om iemand die je zo aan het hart gaat pijn te doen. Wat is dit voor rare paradox. Op het moment dat ik haar (en zij mij) het hardste nodig hebt, is ze er niet.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zo graag willen dat het minder erg was voor haar. |
![]() |
||
Citaat:
Op mijn vraag waarom hij over bepaalde dingen gelogen heeft gaf hij geen antwoord, hij had geen zin om daarover in discussie te gaan maar volgens mij begreep hij niet wat ik vroeg ik snapte zijn antwoord iig niet. Maarja. Ik voel me er wel echt heel erg verdrietig onder. Hij heeft niets nieuws gezegd (wel idd toegegeven dat het hem allemaal ook niet lekker zat en dat het weer even slecht met hem ging als een half jaar geleden), maar het is toch weer de bevestiging dat hij gewoon niet wil. Het kleine beetje hoop dat er toch weer was, zorgt er nu weer voor dat ik onderuit gehaald word. Dit is weer zo'n punt waarop ik me echt realiseer dat ik afstand moet nemen. Want wat verwacht ik nou... Als hij zich na twee maanden nog elkaar zien en wat aankloten niet bedenkt, zal hij dat over nog twee maanden ook niet doen. En hoe erg het ook is om toe te geven. Ik ga met hem om omdat ik hoop dat hij zich bedenkt. Terwijl ik toch steeds weer de bevestiging krijg dat hij niet vanplan is zich te bedenken. Ik begin me af te vragen hoe vaak ik nog op mn bek moet gaan, om het echt te gaan inzien... Mja, ik ga zo naar hem toe. Misschien geeft hij me zelf wel aanleiding om te zeggen van "laat het maar een paar weken zitten". Wie weet... maar ik ben behoorlijk de weg kwijt.
||
Citaat:
|
@ Metallica: waarom zeg je in dezelfde post dat je afstand moet nemen en dat je straks naar hem toe gaat?
En over 'bah, wat hebben kerels toch', waarom die reactie? Ik vond zijn reden om het uit te maken niet echt iets te maken met het feit dat hij een jongen is. Kan me voorstellen dat veel mensen het niet trekken in een relatie als de ander veel afhankelijker is.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*geeft een knuffel*
|
Verwijderd
|
[QUOTE=stout!;26381738]Is 22 dan echt het keerpunt waarna je niet meer ongestraft een avondje kan zuipen? Ik vond dit namelijk (al voor de 2e keer) wel een heel zware straf...
![]() euh nee hoor... ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 19:21. Reden: beetje veel ruimte tussen quote |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem is dat ik hem gewoon door en door ken. Ik weet wat hij wel meteen doet en wat niet, waar zijn prioriteiten liggen. Hij is gewoon erg selectief. Met zijn studie is hij wel fanatiek en super goed op weg. Dat ging ook niet van dag een goed, doordat hij in de knel kwam met z'n studie heeft hij daarvan geleerd en weet nu hoe hij het beter aan kan pakken. Ofwel, hij moet op z'n bek gaan om te zien dat hij het op een andere manier aan moet pakken. Wat dat betreft is hij tot nu toe steeds door het oog van de naald gekropen. Maar dank voor je reactie. ![]() |
![]() |
|
@ stoepkrijtje: Ik woon zelf in Rotterdam en ik vind het er echt heerlijk
![]() Ik heb zelf dezelfde stap als jou gemaakt. 2 keer zelfs. De eerste keer heb ik hem 'moeten' maken, omdat ik op mijn 12de vanuit gelderland naar Limburg verhuisde vanwege het werk van mijn vader. En ja, als 12-jarige kun je weinig anders dan meegaan natuurlijk. Maar dat is mij echt heel erg tegengevallen. Al vanaf het begin wilde ik niets liever dan terug naar waar ik vandaan kwam; waar ik voor mijn gevoel thuishoorde. Ik heb in totaal bijna 7 jaar in limburg gewoond, maar ik heb het daar nooit echt naar m'n zin gehad. Maar goed, ik heb het uiteindelijk wel overleefd ![]() ![]() @ metallica: Ik vind het fijn voor je dat je toch nog een reactie van hem hebt gehad (heb je pm ook gelezen), ondanks dat het toch niet helemaal was waar je op hoopte... Tja, hoe je nu verder wilt gaan, kun jij alleen zelf het beste bepalen natuurlijk. Verstandelijk wéét je dat je afstand van hem moet nemen, dus dat ga ik je niet ook nog een keer zeggen. Want ik weet zelf ook dat dat gevoelsmatig veel moeilijker is, maar dat dat vanzelf komt als jij daaraan toe bent, ookal betekent dat dat je jezelf eerst nog meer pijn moet doen en moet teleurstellen. En nog even OT: Nog steeds druk in m'n hoofd en ook allebei druk met de dingen die we allebei moeten doen. Maar de tijd die we samen hebben, voelt echt weer zo fijn ![]() ![]()
||
Citaat:
Au. Jij zou mijn vriend kunnen zijn. ![]() Al hoop ik dat wij er wel uit komen. Edit: hij is heel lief en knuffelig vandaag, dus hij's bes lief ![]()
||
[QUOTE=Bartezz;26386869][QUOTE=stout!;26381738]Is 22 dan echt het keerpunt waarna je niet meer ongestraft een avondje kan zuipen? Ik vond dit namelijk (al voor de 2e keer) wel een heel zware straf...
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
We kunnen nog steeds veel van elkaar leren, en dat vind ik toch wel belangrijk. Niet dat we zo op elkaar uitgekeken zijn ofzo, maar dat we nog steeds groeien. En dat is fijn. Want dit zit echt wel goed.
En misschien moet ik minder hard zijn naar mijn familie toe. Al heb ik er soms volste recht toe. Maar ik schiet er niets mee op, behalve dat ik zelf gefrustreerd raak. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... |
![]() |
||
Citaat:
Leermomentje: als je ergens mee zit, zeg het dan. Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 21:24. Reden: typo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En vriendje en ik komen hier wel samen uit, al hoewel 't (vooral voor mij denk ik) even heel moeilijk is. Dit kwam als een donderslag bij blauwe hemel, en heeft me nogal van m'n voetstuk geblazen. Ik dacht dat vandaag zo'n ik-vind-je-lief nietsnut dagje zou worden, maar eindigde op een uren durende huilbui van mijn kant, en een "ik heb geen idee wat ik moet doen" van zijn kant.
De reden dat ik er zoveel om geef is omdat hij niet zomaar 'n vriendje is wat replaceble is, maar toch meer een partner in crime en soulmate voor zo lang mogelijk als maar kan.. We hebben veel gepraat, en veel geknuffeld. En ik vind hem heel lief, dat maakte m'n huilbuien nog erger. Maar hem voor de komende 2 jaar per jaar 8 daagjes zien.. Dat idee maakt me gek. Ik word er misselijk van en bwugh. Vooral dat het niet iets tijdelijks is. Na deze twee jaar gaat 't voor de rest van z'n werkperiode door.. . Ik he bheel egoistisch gezegd wat ik dacht, wat ik eigenlijk niet had moeten doen maar wat aan de andere kant ook wel goed is. Ik moet het hem eigenlijk gunnen, een van de banen waarvan hij denkt wauwwww dat is gaaf. Maar ik ga er denk ik heel erg aan onderdoor als dit gaat gebeuren. ![]() En toch blijft hij de allerliefste van de hele wereld, no matter what. Ik zou de hele wereld voor hem over reizen, maar dat is in dit geval niet mogenlijk. Dat maakt 't denk ik zo moeilijk 0_o. Oh en vrijdag een weekendje samen.<3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben net thuis. Ik voel me weer helemaal goed. Lekker geknuffeld en gek gedaan. Het blijft gewoon gek hoe fijn het kan zijn om bij hem te zijn, ondanks die mail die mijn hoop weer weggevaagd heeft.
|
|