Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2007, 12:10
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
nou de randstad is anders heel leuk om te wonen
Waar woon je? Ik ben nog op zoek waar we ongeveer willen wonen. We hebben al rond Utrecht gekeken.
Oud 13-11-2007, 12:13
metallica
metallica is offline
Gisteren naar utrecht gegaan. Mijn best evriendin is al een tijdje opgenomen, maar ze zat nu in een psychose (ofja dat neem ik eigenlijk aan). Het was echt heel absurd, het ene moment praatte ze heel normaal met je het andere moment praatte ze in een vreemde andere taal inzichzelf of tegen iets of iemand die naast haar zat. Ik hoop dat t snel weer goed komt... Het is zo frustrerend dat ze in Utrecht zit en wij in maastricht. Ik zou graag meerdere keren langs gaan, maar dat gaat gewoon niet. Maarja, volgende week weer op bezoek

Nog 7 uurtjes en ik ga met een beetje geluk fijn knuffelen. En hem op zijn kop geven als hij weer bezig is z'n opleiding te verkloten...
Oud 13-11-2007, 12:15
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hij is een man , iig de laatste keer dat ik hem zag wel
Wie zegt dat jij àlles hebt gezien toen ik laatst bij je was?
Oud 13-11-2007, 12:26
Luna
Luna is offline
Citaat:
Waar woon je? Ik ben nog op zoek waar we ongeveer willen wonen. We hebben al rond Utrecht gekeken.
ben geboren en opgegroeid in amsterdam, heel leuk om te wonen. altijd wat te doen.
en nu woon ik sinds een jaar in utrecht, is wat kleiner en toegankelijker dan a'dam. ik krijg hier een beetje een dorpsgevoel.
Oud 13-11-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik verhuis mee omdat ik met hem gelukkig word. En als je mijn andere reactie had gelezen is het niet eens meer zozeer dat ik denk dat ik daar ongelukkig word. Ik vind de randstad gewoon eng. Ik kom uit een klein dorpje in Twente en ik ga naar de grote stad waar ik niemand ken. Mag ik dat niet een beetje eng vinden? Hier blijven is absoluut geen optie omdat we hier gewoon allebei goed geld kunnen verdienen. Het zal heus wel goed komen.
Er zit een verschil tussen 'een beetje eng vinden' en het verdrietig zijn waar jij het in de eerste paar posts over had. Een beetje, of zelfs heel erg, eng vinden is geen punt, dat heeft eigenlijk iedereen die zo ver weg verhuist. Maar als je er echt verdrietig van wordt, ben ik het zowaar een keertje met ZerO eens. Ga ervoor of niet, maar ga alsjeblieft niet ongelukkig bij hem in de Randstad zitten als je liever thuis was geweest.

Maar zo eng is het in de Randstad niet, hoor (hoewel ik me goed kan voorstellen dat je er niet wilt wonen). Overal zijn er wel leuke mensen te vinden om leuke dingen mee te doen. Je moet er alleen wel voor zorgen dat je het dóet. En niet zoals een kennis van mij met je vriend mee naar Rotterdam ofzo verhuizen en vervolgens je eigenlijk alleen maar eenzaam te zitten voelen in jullie appartementje.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
ben geboren en opgegroeid in amsterdam, heel leuk om te wonen. altijd wat te doen.
en nu woon ik sinds een jaar in utrecht, is wat kleiner en toegankelijker dan a'dam. ik krijg hier een beetje een dorpsgevoel.
Haha, dan moet je nodig een keer in een écht dorp komen kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:30
Luna
Luna is offline
nouja utrecht is qua studentenleven hele dorps voor mij geveol hoor, je komt iedereen overal tegen, klein wereldje.
edit; maar ik ken het echte dorpsleven idd niet
Oud 13-11-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
nouja utrecht is qua studentenleven hele dorps voor mij geveol hoor, je komt iedereen overal tegen, klein wereldje.
edit; maar ik ken het echte dorpsleven idd niet
Oh, dat vind ik ondertussen in Nijmegen ook - waar ik ook kom, de mensen zijn kennissen/studiegenoten/vrienden van kennissen/studiegenoten/vrienden van mij. Hopeloos. Maar goed, Nijmegen is al weer heel wat dorpser dan Utrecht.

Zijn er in Amsterdam trouwens meer studenten dan in Utrecht? Ik dacht dat het juist andersom was...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waarom moet ik denken:"HOI HOI IK GA VERHUIZEN'' terwijl ik dat niet zo voel?
Ik verhuis met hem mee omdat ik van hem hou en ik hem zijn droombaan ontzettend gun. Als ik zou zeggen: ''ik verhuis niet mee''. Zou hij ook niet gaan. Ik probeer er gewoon het beste van te maken en ik leer daar heus wel mensen kennen. En als ik nu wacht betwijfel ik of ik ooit klaar ben om in de randstad te wonen. Ik ben nu nog jong, ik begin straks aan een nieuwe opleiding en ik zal hier ook wel een leventje op kunnen bouwen.
Maar dat betekent niet dat ik het geweldig moet vinden toch? Ik zou inderdaad willen dat er hier zulke banen waren maar die zijn er gewoon niet.
Ik met ZerO ook voor de verandering gelijk geven, met de isntelling die je hier laat zien kom je er nooit als je toch gaat verhuizen. 'Het beste ervan proberen te maken' etc. zal nooit gaan werken. Je moet achter de beslissing staan of niet gaan.

Als je nu al bang bent om alles achter te laten en nieuwe vrienden te maken zal je in het begin die instelling houden en ook geen nieuwe vrienden maken, waarschijnlijk ook niet als je het gefoceerd probeert. Probeer het juist als een nieuwe uitdaging te zien, een uitbreiding van je leven hoe dat nu is. Verhuizen houdt niet in dat je alles achter je moet laten wat je op dit moment hebt. Natuurlijk zal je de mensen die je nu vaak ziet iets minder vaak zien, maar je zal ze heus niet gelijk uit het oog verliezen.

door te verhuizen raak je je oude leven en alle zekerheden die je op dit moment hebt misschien wel kwijt, maar je kan er ook zoveel meer voor terugkrijgen. Het houden van de vrienden die je nu hebt en misschien leer je daar ook nog wel nieuwe mensen kennen. Zie het als een uitbreiding van je sociale netwerk, niet als een ineenstorting daarvan.
Oud 13-11-2007, 12:50
Marcade
Marcade is offline
@stoepkrijtje: Jij en je vriend zitten in een relatie en zijn droom behoort te zijn dat jullie allebei gelukkig worden. Soms moet je daarvoor gewoon andere dromen in de ijskast zetten, of zelfs opgeven. Je geeft hier niet de indruk dat jij in de Randstad gelukkig gaat worden.

Je zegt "Gewoon eng" maar je denkt "Ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet! Oh God laat mijn vriend hier iets anders vinden!"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:15
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Ik met ZerO ook voor de verandering gelijk geven, met de isntelling die je hier laat zien kom je er nooit als je toch gaat verhuizen. 'Het beste ervan proberen te maken' etc. zal nooit gaan werken. Je moet achter de beslissing staan of niet gaan.

Als je nu al bang bent om alles achter te laten en nieuwe vrienden te maken zal je in het begin die instelling houden en ook geen nieuwe vrienden maken, waarschijnlijk ook niet als je het gefoceerd probeert. Probeer het juist als een nieuwe uitdaging te zien, een uitbreiding van je leven hoe dat nu is. Verhuizen houdt niet in dat je alles achter je moet laten wat je op dit moment hebt. Natuurlijk zal je de mensen die je nu vaak ziet iets minder vaak zien, maar je zal ze heus niet gelijk uit het oog verliezen.

door te verhuizen raak je je oude leven en alle zekerheden die je op dit moment hebt misschien wel kwijt, maar je kan er ook zoveel meer voor terugkrijgen. Het houden van de vrienden die je nu hebt en misschien leer je daar ook nog wel nieuwe mensen kennen. Zie het als een uitbreiding van je sociale netwerk, niet als een ineenstorting daarvan.
En dit probeer ik te denken. Maar dat is heus niet zo makkelijk. Ik geloof niet dat ik me zo voel als jullie denken. Ik denk dat ik het gezond eng vind. Spannend.
En nou ja ik zeg wel eerlijk dat ik liever hier bleef. Maar ik kan altijd weer teruggaan als het daar niet bevalt en dat is ook uiteindelijk de bedoeling. Daar via dat bedrijf opleidingen volgen zodat hij goed word, geld verdienen en uiteindelijk na een paar jaar weer terug.
Maar wie weet wil ik dan niet eens meer terug.
Als ik het niet probeer zal ik het nooit weten toch?
Oud 13-11-2007, 14:05
Cethlion
Cethlion is offline
@ Stoepkrijtje: Met gezonde spanning is natuurlijk niets mis. Je kunt het misschien als een uitdaging zien. Maar als je bij wijze van spreken al buikpijn krijgt van de gedachte, gaat dat een beetje te ver. Heb het verder niet goed gelezen, dus dat weet ik niet. En zoals je al zegt, als je het niet probeert, zal je het nooit weten. Je kunt wellicht altijd weer terug als het echt echt eeecht niet gaat? Veel succes ermee, iig!

Oefff, wat een verrassing gisteravond! Mijn lieve huisgenootjes en ex-huisgenoot hadden de hele woonkamer versierd met slingers en lichtjes en kaarsjes. En toen ik binnenkwam gingen ze schaamteloos zingen. Met z'n allen uitgebreid gegeten, wijn gedronken, een flauwe film gekeken, Tekken gespeeld op de PSP2 () en gelachen. Het was wel zo'n typische hollywood-klef-klef-film. Toen had ik wel zoiets van 'aahhh, dat wil ik ook!' Maar het was een geweldige avond!

En vanavond gaat m'n monoloog goed. Ben niet zenuwachtig dit keer, eigenlijk.
Oud 13-11-2007, 14:20
metallica
metallica is offline
Ik heb antwoord...
Oud 13-11-2007, 14:43
__
__ is offline
@ Stoepkrijtje: Is het geen idee om in een soort van 'voorstad' te gaan wonen? Je hebt genoeg van die dorpjes/stadjes vlak naast "de grote stad" en dat is dus gewoon in de Randstad, maar daar kun je wel gewoon rustig en veilig wonen. Dan valt het toch wel mee met de "engheid"?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:12
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
@ Stoepkrijtje: Is het geen idee om in een soort van 'voorstad' te gaan wonen? Je hebt genoeg van die dorpjes/stadjes vlak naast "de grote stad" en dat is dus gewoon in de Randstad, maar daar kun je wel gewoon rustig en veilig wonen. Dan valt het toch wel mee met de "engheid"?
Ja ik heb al zitten denken aan Gouda ofzo. Waar het vooral om gaat is dat ik geen vrienden heb daar. Ik denk dat ik dat gewoon eng vind. Ik heb nu een sociaal leven. Daar nog niet. En dat ik niet zo meer bij mijn fam binnen kan lopen. Ik ben chronisch ziek en daardoor hebben mijn moeder en ik een hele sterke band. We hebben natuurlijk daarvoor veel meegemaakt. Ik sta er nu in ieder geval wel positief tegenover. Mede dankzij reacties hier.
Oud 13-11-2007, 15:19
Marcade
Marcade is offline

Sorry Stoepkrijt, maar ik geloof er geen flikker van dat je er nu positiever tegenover staat.

Maar it's up to you.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:41
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:

Sorry Stoepkrijt, maar ik geloof er geen flikker van dat je er nu positiever tegenover staat.

Maar it's up to you.
Ik lig er s'nachts absoluut niet wakker van dat jij me niet gelooft.
We hebben afgesproken dat we niet midden in de stad hoeven te wonen en ik ga daar in september toch naar school dus dan leer ik van zelf mensen kennen. Verder heb ik nooit problemen gehad met vrienden maken dus waarom zou dat daar wel gebeuren?
Oud 13-11-2007, 16:11
tuttebel
tuttebel is offline
echt heel fijn allemaal.
Oud 13-11-2007, 16:12
Until My End
Until My End is offline
We hebben zondagavond laat voor t laatst heel ff contact gehad via sms. Ik moet zorgen dat dit weer normaal wordt, want ik mis dr zo ongelovelijk erg... Bijna elke moment vraag ik me af hoe t nu met haar is en of ze zich iets beter voelt. Ik geef zo ongelovelijk veel om dr, dat t lijkt alsof t soms niet echt gezond is... Ik wil dat t weer normaal wordt...
Oud 13-11-2007, 16:23
Kitten
Kitten is offline
Ik mis d'r gewoon. We hebben dit weekend zoveel gepraat over allerlei dingen die ons dwars zaten. Ik wil een weekend zonder zorgen en haar zoveel knuffels geven dat ze een maand door kan!
Oud 13-11-2007, 16:46
Neko*
Neko* is offline
Vanavond film kijken met een goede vriendin. Heel erg zin in. En ik moet zoveel andere vriendinnen ook weer een keer zien en ik báál ervan dat dat gewoon maar niet lukt om iets af te spreken.. Binnenkort maar een keer 'n mail rond doen voor 'n filmavond in de vakantie ofzo. Ookal duurt dat nog veel te lang.
Oud 13-11-2007, 17:20
TheMain
TheMain is offline
't Is over. Ik heb het uitgemaakt met mn meisje. Zij zag er behoorlijk kapot uit, jezus, dit gun ik haar niet. Moeilijk toch, om iemand die je zo aan het hart gaat pijn te doen. Wat is dit voor rare paradox. Op het moment dat ik haar (en zij mij) het hardste nodig hebt, is ze er niet.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:41
stout!
stout! is offline
Waarom heb je het uitgemaakt dan?
Oud 13-11-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb antwoord...
En??
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:57
TheMain
TheMain is offline
Citaat:
Waarom heb je het uitgemaakt dan?
De ouderwetse mannen-mantra: het werd benauwend. Balans was er niet meer, zij is aan- en afhankelijker van mij dan vice versa. Ik ben er redelijk van overtuigd dat het de juiste beslissing was, wb. toekomstplannen enzo. Wil niet zeggen dat het bar pijnlijk is.

Ik zou zo graag willen dat het minder erg was voor haar.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:04
metallica
metallica is offline
Citaat:
En??
Nouja, kort samengevat zijn er gewoon echt een hele hoop mis communicaties geweest. Hij hield van me, maar meer vriendschappelijk en het heeft zolang geduurd voordat hij er echt iets van zei omdat hij gewoon echt geen idee had waar zijn verminderde gevoel aan lag. Volgens hem heb ik nergens blaam in, maar is het simpelweg gewoon zo dat hij niet genoeg voelde.
Op mijn vraag waarom hij over bepaalde dingen gelogen heeft gaf hij geen antwoord, hij had geen zin om daarover in discussie te gaan maar volgens mij begreep hij niet wat ik vroeg ik snapte zijn antwoord iig niet. Maarja.
Ik voel me er wel echt heel erg verdrietig onder. Hij heeft niets nieuws gezegd (wel idd toegegeven dat het hem allemaal ook niet lekker zat en dat het weer even slecht met hem ging als een half jaar geleden), maar het is toch weer de bevestiging dat hij gewoon niet wil. Het kleine beetje hoop dat er toch weer was, zorgt er nu weer voor dat ik onderuit gehaald word. Dit is weer zo'n punt waarop ik me echt realiseer dat ik afstand moet nemen. Want wat verwacht ik nou... Als hij zich na twee maanden nog elkaar zien en wat aankloten niet bedenkt, zal hij dat over nog twee maanden ook niet doen. En hoe erg het ook is om toe te geven. Ik ga met hem om omdat ik hoop dat hij zich bedenkt. Terwijl ik toch steeds weer de bevestiging krijg dat hij niet vanplan is zich te bedenken. Ik begin me af te vragen hoe vaak ik nog op mn bek moet gaan, om het echt te gaan inzien...

Mja, ik ga zo naar hem toe. Misschien geeft hij me zelf wel aanleiding om te zeggen van "laat het maar een paar weken zitten". Wie weet... maar ik ben behoorlijk de weg kwijt.
Oud 13-11-2007, 18:06
metallica
metallica is offline
Citaat:
De ouderwetse mannen-mantra: het werd benauwend. Balans was er niet meer, zij is aan- en afhankelijker van mij dan vice versa. Ik ben er redelijk van overtuigd dat het de juiste beslissing was, wb. toekomstplannen enzo. Wil niet zeggen dat het bar pijnlijk is.

Bah, wat hebben kerels toch...
Oud 13-11-2007, 18:17
stout!
stout! is offline
@ Metallica: waarom zeg je in dezelfde post dat je afstand moet nemen en dat je straks naar hem toe gaat?

En over 'bah, wat hebben kerels toch', waarom die reactie? Ik vond zijn reden om het uit te maken niet echt iets te maken met het feit dat hij een jongen is. Kan me voorstellen dat veel mensen het niet trekken in een relatie als de ander veel afhankelijker is.
Oud 13-11-2007, 18:32
metallica
metallica is offline
Citaat:
@ Metallica: waarom zeg je in dezelfde post dat je afstand moet nemen en dat je straks naar hem toe gaat?
Ja, ik weet het... Mijn ding is ook dat ik weet dat ik afstand moet nemen, omdat het contact blijven houden tot niets leidt. Ik roep al weken dat ik afstand ga houden, maar dan toch steeds weer laat ik me verleiden tot het tegenovergestelde. En dat ik fout en tegenstrijdig ik weet het. En eigenlijk zou ik ook niet moeten zeiken, want ik doe me dit zelf aan. Maar het is lastig.

Citaat:
En over 'bah, wat hebben kerels toch', waarom die reactie? Ik vond zijn reden om het uit te maken niet echt iets te maken met het feit dat hij een jongen is. Kan me voorstellen dat veel mensen het niet trekken in een relatie als de ander veel afhankelijker is.
Je hebt gelijk. Die reactie is ook niet rationeel te onderbouwen. Ik ben gewoon een beetje uit mijn doen en dan wil ik nog wel eens uiten wat in me op komt. Sorry
Oud 13-11-2007, 18:36
TheMain
TheMain is offline
Citaat:
Bah, wat hebben kerels toch...
Kerels. Alles relatief. Ik zit nu een potje te janken omdat ik zo graag bij haar zou willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:40
metallica
metallica is offline
Citaat:
Kerels. Alles relatief. Ik zit nu een potje te janken omdat ik zo graag bij haar zou willen zijn.
Sorry hoor, het was niet naar jou bedoelt, echt niet. En ik zie nu pas dat het overkomt alsof ik mijn sores opjou afreageerde, maar dat was iig niet mijn intensie. Ik ben soms gewoon een beetje stom.

*geeft een knuffel*
Oud 13-11-2007, 18:47
TheMain
TheMain is offline
No problem. Ik had echt een vlaag van, ik ga NU naar d'r toe. Gelukkig bestaan er mensen die in moeilijke tijden vóór jou kunnen denken, en die komt er nu aan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:50
Verwijderd
[QUOTE=stout!;26381738]Is 22 dan echt het keerpunt waarna je niet meer ongestraft een avondje kan zuipen? Ik vond dit namelijk (al voor de 2e keer) wel een heel zware straf... QUOTE]

euh nee hoor...

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 19:21. Reden: beetje veel ruimte tussen quote
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Is 22 dan echt het keerpunt waarna je niet meer ongestraft een avondje kan zuipen? Ik vond dit namelijk (al voor de 2e keer) wel een heel zware straf...
Ja, bij jou wel blijkbaar.

OT: Geweldig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:58
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aah, ik zie hem morgen, we gaan lekker uiteten Ik heb er nu al zin in.
Oud 13-11-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
@Guussie praten over dat soort dingen helpt niet. Ik herken dit gedrag heel er van m'n ex. Gewoon opdrachtjes geven, zonder dat ze er echt "uitzien" als opdrachtjes. En als ie dat afwimpelt met ja straks ga je hem er net zo lang mee irriteren tot hij zich zo erg aan jou irriteert, en dan doet ie t wel. (Hele gemene manier, i know.) Uiteindelijk gaat ie dingen die hij moet doen uit zichzelf doen, of omdat hij geen zin in een irritante jij heeft, of omdat 't in hem gestampt is. En dan maar hopen op het laatste want dat eerste is echt heel erg kuttt.
Hoe reageerde jouw ex daarop?

Het probleem is dat ik hem gewoon door en door ken. Ik weet wat hij wel meteen doet en wat niet, waar zijn prioriteiten liggen. Hij is gewoon erg selectief. Met zijn studie is hij wel fanatiek en super goed op weg. Dat ging ook niet van dag een goed, doordat hij in de knel kwam met z'n studie heeft hij daarvan geleerd en weet nu hoe hij het beter aan kan pakken. Ofwel, hij moet op z'n bek gaan om te zien dat hij het op een andere manier aan moet pakken. Wat dat betreft is hij tot nu toe steeds door het oog van de naald gekropen.
Maar dank voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 19:14
ST*R
ST*R is offline
Whaa hij heeft terug gesmst maar ik durf niet te kijken, ben echt zo'n schijterd in dat soort dingen.
En ik mis hem.. had eigenlijk wel verwacht dat ik het er minder moeilijk mee zou hebben..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 19:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ stoepkrijtje: Ik woon zelf in Rotterdam en ik vind het er echt heerlijk
Ik heb zelf dezelfde stap als jou gemaakt. 2 keer zelfs. De eerste keer heb ik hem 'moeten' maken, omdat ik op mijn 12de vanuit gelderland naar Limburg verhuisde vanwege het werk van mijn vader. En ja, als 12-jarige kun je weinig anders dan meegaan natuurlijk. Maar dat is mij echt heel erg tegengevallen. Al vanaf het begin wilde ik niets liever dan terug naar waar ik vandaan kwam; waar ik voor mijn gevoel thuishoorde. Ik heb in totaal bijna 7 jaar in limburg gewoond, maar ik heb het daar nooit echt naar m'n zin gehad. Maar goed, ik heb het uiteindelijk wel overleefd Bijna 3 jaar geleden leerde ik echter mijn huidige vriend kennen en die woonde in Rotterdam. Al heel snel heb ik toen de keuze gemaakt om ook die kant op te verhuizen en dus nogmaals die grote stap te maken. En deze keer is het mij echt heel goed bevallen. Vanaf het eerste moment voelde ik me heel erg thuis in Rotterdam. Je moet de dingen als mensen leren kennen, vrienden maken, dingen van jezelf daar opbouwen natuurlijk wel de tijd geven, maar uiteindelijk komt dat echt wel goed. Zeker op deze leeftijd

@ metallica: Ik vind het fijn voor je dat je toch nog een reactie van hem hebt gehad (heb je pm ook gelezen), ondanks dat het toch niet helemaal was waar je op hoopte... Tja, hoe je nu verder wilt gaan, kun jij alleen zelf het beste bepalen natuurlijk. Verstandelijk wéét je dat je afstand van hem moet nemen, dus dat ga ik je niet ook nog een keer zeggen. Want ik weet zelf ook dat dat gevoelsmatig veel moeilijker is, maar dat dat vanzelf komt als jij daaraan toe bent, ookal betekent dat dat je jezelf eerst nog meer pijn moet doen en moet teleurstellen.

En nog even OT: Nog steeds druk in m'n hoofd en ook allebei druk met de dingen die we allebei moeten doen. Maar de tijd die we samen hebben, voelt echt weer zo fijn Niet dat dat echt minder is geweest, maar op sommige momenten lijkt het dan toch weer nóg beter te gaan Heerlijk hoe we allebei met onze eigen toekomstplannen én met die van ons samen bezig zijn.
Oud 13-11-2007, 20:10
I C U
I C U is offline
Hmmm... Interessant, zeker interessant... Binnenkort maar eens nader eh, kennismaken.
Oud 13-11-2007, 20:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Au. Jij zou mijn vriend kunnen zijn.
Al hoop ik dat wij er wel uit komen.

Edit: hij is heel lief en knuffelig vandaag, dus hij's bes lief
Oud 13-11-2007, 20:13
stout!
stout! is offline
[QUOTE=Bartezz;26386869][QUOTE=stout!;26381738]Is 22 dan echt het keerpunt waarna je niet meer ongestraft een avondje kan zuipen? Ik vond dit namelijk (al voor de 2e keer) wel een heel zware straf...
Citaat:

euh nee hoor...
Dat hoop ik toch ook. Maar blijf voorlopig maar even ver bij de drank vandaan, voel me nog steeds niet goed .
Oud 13-11-2007, 20:16
Luna
Luna is offline
Citaat:
Oh, dat vind ik ondertussen in Nijmegen ook - waar ik ook kom, de mensen zijn kennissen/studiegenoten/vrienden van kennissen/studiegenoten/vrienden van mij. Hopeloos. Maar goed, Nijmegen is al weer heel wat dorpser dan Utrecht.

Zijn er in Amsterdam trouwens meer studenten dan in Utrecht? Ik dacht dat het juist andersom was...
nee utrecht heeft de grootste 'studentengemeenschap' van nederland, ongeveer50.000.
Oud 13-11-2007, 21:06
zeep007
zeep007 is offline
We kunnen nog steeds veel van elkaar leren, en dat vind ik toch wel belangrijk. Niet dat we zo op elkaar uitgekeken zijn ofzo, maar dat we nog steeds groeien. En dat is fijn. Want dit zit echt wel goed.
En misschien moet ik minder hard zijn naar mijn familie toe. Al heb ik er soms volste recht toe. Maar ik schiet er niets mee op, behalve dat ik zelf gefrustreerd raak. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:13
TheMain
TheMain is offline
Citaat:
Au. Jij zou mijn vriend kunnen zijn.
Al hoop ik dat wij er wel uit komen.

Edit: hij is heel lief en knuffelig vandaag, dus hij's bes lief
Zonder je bang te maken; lieve/leuke dingen doen kan samengaan met een slecht onderbuikgevoel. Ikzelf heb daar de laatste weken een handje van gehad. Ik méénde ook alles wat ik zei/deed; kusjes, aaitjes, smsjes, etc. Maar ondertussen was ik bang voor mijn gevoel dat ik eigenlijk niet meer wilde, bang voor dat ik het op zou fucken. Ik durfde het niet te zeggen tegen haar, omdat ik bang was dat zij zich ongerust zou gaan maken. Al met al een slechte tactiek geweest.

Leermomentje: als je ergens mee zit, zeg het dan.

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 21:24. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe reageerde jouw ex daarop?

Het probleem is dat ik hem gewoon door en door ken. Ik weet wat hij wel meteen doet en wat niet, waar zijn prioriteiten liggen. Hij is gewoon erg selectief. Met zijn studie is hij wel fanatiek en super goed op weg. Dat ging ook niet van dag een goed, doordat hij in de knel kwam met z'n studie heeft hij daarvan geleerd en weet nu hoe hij het beter aan kan pakken. Ofwel, hij moet op z'n bek gaan om te zien dat hij het op een andere manier aan moet pakken. Wat dat betreft is hij tot nu toe steeds door het oog van de naald gekropen.
Maar dank voor je reactie.
Mijn ex reageerde nogal beduusd. Hij was nogal wat jaar ouder en ik ben niet echt de persoon die snel pissig wordt.. Maar toen had ie 't door en ging ie dingen uit zichzelf doen. 't jammere was dat ie dan heel veel complimentjes verwachtte, omdat hij dingen uit zichzelf deed. Dan denk ik van man, je bent nu eindelijk iets normaals aan het doen, daarvoor ga ik je niet overladen met complimentjes.Z'n favo bezigheden was ie zo fanatiek in als maar kan, maar zodra 't aankwam op dingen die wat minder tof zijn/waren was ie de koning van de laksheid. (En is nog steeds wel, want z'n huidige vriendin heeft daar zwaar moeite mee.)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:29
Verwijderd
En vriendje en ik komen hier wel samen uit, al hoewel 't (vooral voor mij denk ik) even heel moeilijk is. Dit kwam als een donderslag bij blauwe hemel, en heeft me nogal van m'n voetstuk geblazen. Ik dacht dat vandaag zo'n ik-vind-je-lief nietsnut dagje zou worden, maar eindigde op een uren durende huilbui van mijn kant, en een "ik heb geen idee wat ik moet doen" van zijn kant.

De reden dat ik er zoveel om geef is omdat hij niet zomaar 'n vriendje is wat replaceble is, maar toch meer een partner in crime en soulmate voor zo lang mogelijk als maar kan..

We hebben veel gepraat, en veel geknuffeld. En ik vind hem heel lief, dat maakte m'n huilbuien nog erger. Maar hem voor de komende 2 jaar per jaar 8 daagjes zien.. Dat idee maakt me gek. Ik word er misselijk van en bwugh. Vooral dat het niet iets tijdelijks is. Na deze twee jaar gaat 't voor de rest van z'n werkperiode door.. . Ik he bheel egoistisch gezegd wat ik dacht, wat ik eigenlijk niet had moeten doen maar wat aan de andere kant ook wel goed is. Ik moet het hem eigenlijk gunnen, een van de banen waarvan hij denkt wauwwww dat is gaaf. Maar ik ga er denk ik heel erg aan onderdoor als dit gaat gebeuren.
En toch blijft hij de allerliefste van de hele wereld, no matter what. Ik zou de hele wereld voor hem over reizen, maar dat is in dit geval niet mogenlijk. Dat maakt 't denk ik zo moeilijk 0_o.

Oh en vrijdag een weekendje samen.<3
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 22:08
metallica
metallica is offline
Citaat:
Au. Jij zou mijn exvriend kunnen zijn.
Vandaar dus ook mijn reactie

Ben net thuis. Ik voel me weer helemaal goed. Lekker geknuffeld en gek gedaan. Het blijft gewoon gek hoe fijn het kan zijn om bij hem te zijn, ondanks die mail die mijn hoop weer weggevaagd heeft.
Oud 13-11-2007, 22:16
Poepkind
Poepkind is offline
scharrel gaat tóg mee naar gala! hmmz ik ben wel een claimbitch, maar dan had hij maar niet 2x moeten zeggen dat hij wél kon.
Oud 13-11-2007, 22:34
Verwijderd
claimbitch!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 22:50
Verwijderd
Date is van zondag naar vrijdag verzet. Omg, omg, omg, wat moet ik aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten