Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook hoe ze ooit zwanger is geworden dan.. maar dat heeft ze dus niet willen vertellen. Jemig zeg, het zal je maar overkomen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"and while she has little direct experience with the opposite sex we have made sure she is aware of everything she needs to know to be a good wife and mother." |
![]() |
|
Verwijderd
|
Edit: het is nep.
http://bits.blogs.nytimes.com/2007/0...our-daughters/ Laatst gewijzigd op 22-11-2007 om 13:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vreselijk lijkt me dat! (Ook weer zo'n geval van bepaalde wetten in de bijbelte letterlijk nemen) En jah ik heb er wel eens over nagedacht, wat als ik niet zo makkelijk zwanger zou raken? Eigenlijk ga ik er wel vanuit dat het zal lukken, als ik alleen al naar mijn famillie kijken die erm, vruchtbaar is zullen we maar zeggen. En ik ben eigenlijk lichamelijk een vrij nauwkeurige kloon van mijn moeder... maar goed, dat zegt nog niets over hoe het in werkelijkheid zal gaan. NOg een reden voor mij om er wat eerder mee te beginnen dan 27+. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn veel meer gevallen: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...ijgt_kind.html http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...oilet.html#via
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net mijn oude buuf op bezoek gehad. Zo leuk, mevrouw heeft al een flinke toeter! Normaal is ze niet zo groot en past ze met gemak een maatje 34, maar nu heeft ze zowaar opeens heupen en een kont en straalt als een tierelier!
![]() Ik had voor haar kindje een klein schattig truitje van Mexx gehaald. Het duurt nog sowieso tot februari tot het kindje er is, maar het is zo leuk om te shoppen voor kleine kinderen ![]() |
![]() |
|
Ik zou er nu nog lekker niet zoveel mee bezig zijn.
Een vriendin van mij wil ook graag een kindje, maar voor ze gestopt was met de pil was ze er al zo super erg mee bezig, dat maakt het alleen maar moeilijker..Vaak zie je dat het maar niet lukt..dan verzetten mensen hun gedachten (gaan op vakantie of kopen een puppy) en ineens zijn ze zwanger! Ik besef wel steeds meer dat ik egt geluk heb gehad dat het bij ons zo vanzelf is gegaan, het was niet helemaal gepland maar wel welkom.
|
Hm, door dit topic ben ik er wel erg over gaan nadenken en hm, ik ga hier niet heel mijn ziel en zaligheid op tafel leggen, maar in elk geval ben ik blij dat ik nog een paar jaar de tijd heb om er goed over na te denken. En ik was gisteren bij de Bart Smit en dan zie ik al die playmobiel en hm, nu ik dat niet meer voor mezelf van mezelf mag kopen, wil ik dat zo graag voor een kindje doen. En als het dan niets wordt met kinderen en mij, hoop ik gewoon heel erg dat mijn zusje ooit kindjes krijgt, dan geef ik ze gewoon continu speelgoed
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Is er in deze topic al daadwerkelijk iemand moeder/vader trouwens? Ik zie alleen kinderwensen (wat ergens ook wel logisch is aangezien de titel 'zwanger WORDEN' is, maar uit puur nieuwsgierigheid).
Off topic: unban Orpheo, ben het totaal niet met zijn standpunten eens maar vond zijn posts heerlijk om te lezen xD |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bedacht me van de week toen ik dit topic las dat ik niet perse nu al heel graag een kindje wil maar dat het me wél erg leuk lijkt om een kindje met/van mijn vriend te krijgen. Gewoon iets van jullie samen, met eigenschappen van hem en jou. Dat lijkt me wel onwijs mooi. Mijn vriend is drie maanden jonger en wil voorlopig echt nog geen kinderen en ik voorlopig ook niet dus ik denk niet dat leeftijd bij ons een probleem gaat zijn. Mijn ex-vriend zei tegen me toen het na 3,5 jaar uitging 'wees blij dat we nu geen kind hadden' en daar moest ik op dat moment echt nog niet aan denken. Ik wil toch wel eerst afgestudeerd zijn en een baan hebben.
||
Citaat:
![]() Maar sowieso moet ik eerst mijn BSc halen en dan MSc en ga ik er pas na een huwelijk serieus overnadenken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien toch maar adoptie overwegen ![]()
|
Verwijderd
|
als alles goed is geef je niet 9 maanden lang over
![]() ![]() Ik ben benieuwd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bevallen lijkt me ook geen pretje. Vooral niet als je moet poepen van het persen hahaha ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend is slechts een jaar ouder dan mij (19), maar zoals het er nu voor staat wil hij zijn leven 'later' ook wel verrijken met kinderen. Als het aan mij ligt ben ik met mijn 20/21 jaar wel zwanger, best vroeg dus, maar niet iets waar ik op dit moment heel bewust mee bezig ben. Ik heb me altijd voorgenomen dat mocht ik de keus voor kindjes maken, ik dit bij voorkeur doe op een jonge leeftijd (en natuurlijk in samenspraak met mijn partner). Ongeacht of ik mijn studie dan tijdelijk op een lager pitje moet zetten, of niet. Ik heb regelmatig lichamelijke klachten, en doordat ik niet weet hoe ik er rond mijn 30ste aan toe ben, en toch mijn wens van een vitale moeder waar wil maken... Tsja, voor de hand liggende keuze dus. Toen ik van de week tegen mijn vriend zei dat ik serieus overweeg om rond mijn 22ste het pleegouderschap aan te gaan, reageerde hij eigenlijk heel neutraal en enigsinds instemmend met het idee. Laten we het erop houden dat we er over uit zijn 'ooit' kindjes te willen, maar het verder nog niet gedetailleerd hebben gehad over het hoe & wat. Dat hoeft ook niet, eerst ons eigen leven verder inrichten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je moet poepen van het persen; Tsja boeiend, die artsen zijn het wel gewend, en elke flegel die er wel commentaar op heeft; Prima, laat hen het klusje dan zelf even klaren zonder te schijten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach volgens mij merk je het nieteens. Toch?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad de dagen voor mn bevalling moest ik continue poepen dus ik was helemaal leeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar al die dingen die normaal zo privé zijn en dan ineens gedeeld worden met de verloskundige en kraamverzorgster, dat lijkt me echt heel raar. Mijn zus vertelde dat het een beetje raar is in het begin, maar zodra je vol op aan het bevallen bent merk je niet eens meer dat er mensen tussen je benen zitten te kijken en voelen. Ze had wel wat moeite met de hechtingen, het duurde 3 kwartier en de verloskundige vertelde telkens precies wat ze deed en kwam ook met een spiegel aanzetten zodat m'n zus alles kon zien; daar had ze geen behoefte aan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, over de mensen die meekijken en dingen zien etc. maak ik me echt geen zorgen. Ik heb ruim een jaar geleden een abces gehad aan de binnenkant zeg maar.. en er hebben ZOveel mensen naar binnen gekeken (was in een aftands dorp in Finland, en toen de dokter ging kijken was de lamp stuk.. kwam de zuster met zaklampjes naar binnen schijnen en alles
![]() Ik ben wat dat betreft alle schaamte ZO voorbij. Kom maar op met zn allen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwa, dat zou voor mij ook nog wel een puntje zijn. Van mezelf ben ik gewoon nogal preuts. Ik hou niet zo van lichamelijk contact en als dat er al is met iemand heeft dat echt wel een tijd moeten groeien. Ik heb lichamelijke onderzoeken ook nooit echt fijn gevonden, maar een probleem is het ook niet. De enige die het raar zal vinden ben ik zelf waarschijnlijk. Ik mag toch hopen dat de personen die dan komen kijken en betasten zoals dat zo mooi gezegd werd dat vaker hebben gedaan. Maar goed, wat moet dat moet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opzich vind ik dat geen probleem, als ik me goed voel bij de mensen. Ik moet er niet aan denken om een heks van een vroudvrouw, een zak van dokter ofzo te hebben, ik krijg het al spaans benauwd bij het idee dat ik dan eventueel wel eens uit de kleren zou moeten. Maar als ik me op mijn gemak voel bij die mensen, doe ik daar niet moeilijk over.
Trouwens, als het moment daar is, ga ik ook geen andere vroedvrouw meer eisen, maar zal ik het moeten doen met wat er staat. En ach. Zo ver is het nog lang niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is ook normaal dat vrouwen braken tijdens de bevalling. Natuurlijk gebeurt dat niet altijd, maar het is wel meer regel dan uitzondering. Stond in mn boek praktische verloskunde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Omdat N00dles het ook al niet snapt: mijn post was dus sarcastisch. Weer edit: Na enige discussie: het is een soort dubbel sarcasme dat niet te benoemen valt en blijkbaar niet overkomt.. laat maar hangen ![]() Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 14:34. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #7 snoopy | 1 | 06-05-2009 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |